Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan
Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan bij:

491 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan in het Nederlands

nooit meer

gast1944, 1-9-2017

Hotel moet hoognodig gerenoveerd worden. Onze kamer: een kledingkast ( soort Ikea) die op instorten staat; deze staat zo dicht tegen de muur dat je bijna niet bij het lichtknopje kon komen. De badkamer moet eens goed gereinigd worden en een likje verf hier en daar is evenmin overbodig. Indeling van de kamer uitermate sober, weinig licht en matige stoelen, geen lades, weinig bergruimte. We zijn hier ca. acht jaar geleden geweest en sinds die tijd is er weinig tot niet meer aan het interieur gedaan. Herhaling uitgesloten
Gereisd met partner in augustus 2017

Dramatisch slecht !

Ton, 27-8-2017

o.a:

- bloedspetters op het plafond en in de badkamer

- zwarte randen aan het douchegordijn

- vette plekken op de wand t.h.v. de kussens

- smerige vloerbedekking

- krukken en handgrepen vies

- afgebladderd schilderwerk

- gammele ventilator

- slechte ventilatie en rooklucht

- badkamer klein, ouderwets en de deur kan maar half open (stoot tegen bed)

- onder het bed heb ik maar niet gekeken...

Een volledige renovatie van het hotel en de kamers zou de beste oplossing zijn.

Ik begrijp werkelijk niet dat Fletcher Hotels zijn naam op dit ‘hotel’ wil hebben.

Gereisd met partner in augustus 2017

Vervallen, achterstallig onderhoud en gedateerd

Marja Dame, 19-6-2017

Het hotel is oud en alles is aan vervanging toe. De kamers zijn oubollig ingericht en ook daar... veel kapot. Er wordt slecht schoongemaakt, volgens mij worden alleen de bedden rechtgetrokken en de handdoeken vervangen. De vlieg die in de badkamer lag lag er na vijf nachten nog ( testje, express laten liggen). Geen waterkoker, föhn te leen bij de receptie. En toch komen we hier ieder jaar weer terug vanwege de prachtige omgeving. Het ontbijt is uitstekend. Van onze kamer was na twee dagen de sleutel krom vanwege een breuk. De deur konden we daardoor niet meer openen. Tot onze verbazing was er van onze kamer (nr 16) geen reservesleutel.. De supervriendelijke baliemedewerkster/serveerster (duobaan?) bracht met een tang de sleutel weer in model... Dat kan natuurlijk niet... Een andere sleutel is tijdens ons verblijf niet bijgemaakt dus of er inmiddels een reservesleutel is ?? Tip: neem in de zomer een ventilator mee anders is het in de kamers niet vol te houden...
Gereisd met partner in juni 2017

Oude meuk

Des, 13-5-2017

Oude troep. Schimmel in de badkamer, doorgezakt bedden, de bovenburen hoor je elk moment rondlopen, geen goede ventilatie in de kamer en ga zo maar door. Het enige positieve is de ligging en omgwving
Gereisd met partner in mei 2017

Het kostte niet veel, maar het was ook niet veel

Theo Geijsen, 1-5-2017

Nog nooit zo'n slechte kamer gehad. Gelukkig maar voor 2 nachten, omdat we voor de carnavals optocht in Oldenzaal kwamen.

Het toeristenkamertje. Vieze vlekken op de muur aan het hoofdeinde. De kledingkast waar de schroeven aan de buitenkant door staken.

Zoom uit de gordijnen. Schrijftafeltje waar stukken af zijn. Coax stekker van de TV was er niet (zelf een beetje erin geknutseld).

Vieze vlekken in de vloerbedekking. Stukken losse behang of hele stukken weg. Bedrading van de rookmelder lag los.

Heb foto,s genomen en deze naar de Fletcher organisatie gestuurd. Kreeg wel commentaar van de manager van de Grote Zwaan.

Hij was van de situatie op hoogte !!!!!! Er was budget aangevraagd voor modernisering van het hele hotel. Dit zegt genoeg.

Advies: Gooi de boel plat,en zet er iets nieuws neer, want de omgeving blijft mooi, om toch maar positief te eindigen.

Gereisd met partner in februari 2017

Nooit meer naar dit Fletcher-hotel

Ton en Marianne, 13-4-2017

Het hotel is oud. Hetgeen o.a. te merken is aan diverse gebreken in de kamer en badkamer. Ontbreken van een plankje in de badkamer. Een defecte douchedeur. Een wc die blijft doorlopen. In de kamer ligt de bedombouw los. En het (schrijf)bureautje zit vol beschadigingen.

s'Morgens bij binnenkomen van de (oude) ontbijtzaal zijn veel tafeltjes niet afgeruimd nadat vorige gasten daar hadden gezeten. Ook werden producten welke op waren slecht bijgevuld door een ongeïnteresseerde ober.

Pluspunten zijn de goede wifi-verbinding (gratis) op de kamer en de ligging van het hotel

Gereisd met partner in april 2017

Mooi en lekker rustig mooie ligging en goed eten.

R.Versteeg, 11-4-2017

Je kunt er uitstekend wandelen en fietsen.
Gereisd met partner in april 2017

kamer aan de achterzijde van hotel was prima

Dijkstra, 10-4-2017

kamer prima eten niet goed
Gereisd met partner in maart 2017

fantastisch leuke fietsroetes gekregen

w venekamp, 7-4-2017

het eten en bediening en de kamer was priema

Verschrikkelijk.....

Clumper, 3-4-2017

Kamers vies en zeerrrr gedateerd. Personeel niet beleefd.
Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan scoort een 7.06 uit 10 op basis van 492 reviews.