Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***

Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***
128 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***
Bentheimerstraat 21, 7587 ND, De Lutte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan scoort een 6,2 uit 10, op basis van 128 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 44 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** met andere accommodaties in De Lutte.
Even geduld a.u.b.

6,8
7,1
5,4
5,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2014
"Mooie omgeving, sanitair erg vies!"vertalen
Johan
5,0

18-08-2014 We zijn een nacht in hotel de Grote Zwaan geweest, Ontvangst was zakelijk en we kregen ook nog een sleutel van een kamer die al bezet was!, Erg slordig. Kamer was redelijk maar het sanitair was ronduit vies! Vooral de douche cabine zag er niet uit! Vieze gele randen en zag er zeer oubollig uit. Hoognodig aan vernieuwing toe! Ontbijt was eenvoudig, wel koude eieren. Was ook geen serveerster om dit te verhelpen. Al met al, niet weer naar dit hotel!

"Twitter beoordelingen"
28-09-2013 @M0rrighan Wat een vriendelijke ontvangst bij Fletcher hotel De Grote Zwaan in De Lutte --- Bron: https://twitter.com/M0rrighan/status/383911875622469632
Aug. 2014
"Prima verblijf"vertalen
Jan
7,0

11-08-2014 Wij hebben het verblijf bij Hotel De Grote Zwaan als zeer plezierig ervaren:
Vriendelijk personeel, schone kamer, heerlijk ontbijt en prima diner. Daarbij ligt het hotel in een prachtige streek.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Goed hotel"vertalen
Hoogeveen
7,0

29-07-2014 We werden vriendelijk ontvangen en konden gelijk 2 fietsen huren. Het ontbijt is prima. Hotel is mooi gelegen aan fietsroutes. Prachtige omgeving, dichtbij Bad Bentheim wat zeker een bezoek waard is. Voor herhaling vatbaar!
Kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken maar niets mis mee.

met partner, Juli 2014
"Nooit meer"vertalen
hans &agatha
5,0

05-08-2014 de kamers zijn niet schoon, we moesten vragen om een schoon kussen daar zaten vieze vlekken op ,wij logeren vaker bij fletcher en dat is altijd prima maar hier komen we niet weer

met partner, Juni 2014
"Nooit weer!"vertalen
Louisa
5,0

17-06-2014 Bij aankomst was er niemand bij de receptie. 2 x gebeld. Medewerkster checkte de reservering, noemde het bedrag van bijbetaling ivm omboeken naar een Comfortkamer en gaf de sleutel en dat was het! Badkamer stonk en de toilet was vies. Bij het ontbijt hebben geen medewerkster in de ontbijtzaal gezien. Tafels werden niet afgeruimd, er werd niets bijgevuld, van de stapel borden waren er veel vies (eigeel o.i.d.) en de gasten moesten zelf schoon bestek bij elkaar zoeken. Echt te gek voor woorden! Bij het uitchecken zat de medewerkster achte een PC. Ze keek mij alleen aan toen ik de sleutel op de balie legde: ik kom uitchecken. Hebt u nog iets gebruikt van de bar? Nee! Ze nam de sleutel in ontvangst en keek weer verder naar de PC. Geen goede reis of was alles naar wens? Wij komen hier niet weer. Jammer van dit Hotel. De locatie is echt schitterend maar op deze manier bestaat het Hotel niet lang meer! Het is echt geen gastvrij hotel! Jammer jammer jammer!

met partner, Juni 2014
"Nooit meer!"vertalen
Coolen
1,0

06-06-2014 Hotel geboekt via voor twee dagen, toen we aankwamen rijden dachten we al meteen oo, oo, hotel ligt direct vast aan een doorgaande drukke weg en maakt een oude indruk aan de zijkant ligt ook nog een weg (waar zeer hard wordt gereden) het was half 1 maar we konden pas om 3 uur inchecken .
Ik vroeg aan de receptie of we AUB. een kamer op de achter zijde konden krijgen ivm. de enorme herrie van het verkeer aan de voorzijde maar dat was alleen maar mogelijk als we 10 euro extra per nacht betaalde na beide kamers te hebben bekeken hebben we toch de achterzijde gekozen daar de 'standaardkamer" een piepklein super benauwd hok was met giga herrie van verkeer!
De zgn. comfortkamer had schimmel op de tegels van de badkamer rook muf vies behang vieze kalkpot wc. en was hartstikke benauwd! dus het klapraampje dat openstond was niet genoeg ander raampje ook open nog benauwd en tot laat in de nacht grote verkeer herrie zeer slecht geslapen
Enigste lichtpuntje omgeving is erg mooi !

"Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
Nanno
7,0

18-05-2014 Wij hebben hier zaterdag 17 mei een nachtje doorgebracht en we kunnen ons niet zoveel bij de negatieve reacties voorstellen. Natuurlijk is er het één en ander aan te merken op de inrichting en de staat van onderhoud, maar wanneer je (zoals wij) € 28 betaalt voor een overnachting plus ontbijt voor twee personen dan verwacht je voor dat geld natuurlijk geen Waldorf Astoria of Hilton.
Alle waar is naar zijn geld en bij De Grote Zwaan werden onze verwachtingen in ieder geval overtroffen.
Uitermate vriendelijke en enthousiaste ontvangst, behulpzaam personeel, omboeken van de kamer van standaard naar comfort (tip!) geen probleem. Wij hadden geen wachttijden aan de bar 's avonds (bedankt Nick!!) en vonden het ontbijt prima! Alles werd direct aangevuld wanneer het op was.
Wij komen zeker nog een keer terug.

"Erg mooie plek"vertalen
fred lucas
5,0

07-05-2014 Kamer klein, ws worden cliënten met bon op een kleine kamer geplaatst.putje in de douche ruimte stonk erg, prullenbak op gezet.
Bij aankomst of er een bandje wordt afgedraaid,medewerker had het ws druk stond n.l ook in de keuken.De omgeving is schitterend,dit was boven onze verwachting.Heerlijk gefietst.

"Gastvrij en vriendelijk personeel"vertalen
Willemien
7,0

07-05-2014 Hotel 'de grote zwaan' is gastvrij met vriendelijk, behulpzaam personeel.
Vanuit het hotel wandel of fiets je zo de mooie Twentse natuur in. Het hotel heeft een restaurant waar je prima kunt eten. De kamers zijn goed, maar wel gehorig.

"Ouderwets hotel, mooi gelegen"vertalen
Rob
5,0

09-05-2014 Hotel Fletcher de Grote Zwaan ligt mooi in het Overijsselse landschap in het dorpje De Lutte. Het hotel is aan renovatie toe. De kamers zijn erg oudbollig ingericht met zitjes waar je niet op kan zitten.De tolietpot is vies. Achter vitrage en onder kleedje van tafeltje ligt stof en rommel. De bedden zijn prima. Het personeel is onvriendelijk. 's avonds 20 minuten in de bar zitten wachten, maar werden niet geholpen. De 'barman' was druk met een computer bij de receptie met collega bleek later. Het ontbijt is goed, maar ook niet meer dan dat. Sinasappelsap is net waterlimonade (zoet), er zijn geen eierdopjes te vinden. Personeel laat zich niet zien (pas na een uur kwamen ze een keer wat bijvullen) Dit hotel is de naam 'Fletcher' niet waardig. Heel erg jammer en een gemiste kans. In de map staat dat je een enquete formulier kan vragen. Dat hebben we gedaan, maar die hadden ze niet. Zo ook op ons verzoek een prijslijst van de kamers: die hadden ze niet.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?