Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***

Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***
124 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***
Bentheimerstraat 21, 7587 ND, De Lutte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan scoort een 6,2 uit 10, op basis van 124 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 40 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** met andere accommodaties in De Lutte.
Even geduld a.u.b.

7,1
5,3
Kindvriendelijk
6,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juni 2014
"Nooit weer!"vertalen
Louisa
5,0

17-06-2014 Bij aankomst was er niemand bij de receptie. 2 x gebeld. Medewerkster checkte de reservering, noemde het bedrag van bijbetaling ivm omboeken naar een Comfortkamer en gaf de sleutel en dat was het! Badkamer stonk en de toilet was vies. Bij het ontbijt hebben geen medewerkster in de ontbijtzaal gezien. Tafels werden niet afgeruimd, er werd niets bijgevuld, van de stapel borden waren er veel vies (eigeel o.i.d.) en de gasten moesten zelf schoon bestek bij elkaar zoeken. Echt te gek voor woorden! Bij het uitchecken zat de medewerkster achte een PC. Ze keek mij alleen aan toen ik de sleutel op de balie legde: ik kom uitchecken. Hebt u nog iets gebruikt van de bar? Nee! Ze nam de sleutel in ontvangst en keek weer verder naar de PC. Geen goede reis of was alles naar wens? Wij komen hier niet weer. Jammer van dit Hotel. De locatie is echt schitterend maar op deze manier bestaat het Hotel niet lang meer! Het is echt geen gastvrij hotel! Jammer jammer jammer!

"Twitter beoordelingen"
28-09-2013 @M0rrighan Wat een vriendelijke ontvangst bij Fletcher hotel De Grote Zwaan in De Lutte --- Bron: https://twitter.com/M0rrighan/status/383911875622469632
met partner, Juni 2014
"Nooit meer!"vertalen
Coolen
1,0

06-06-2014 Hotel geboekt via voor twee dagen, toen we aankwamen rijden dachten we al meteen oo, oo, hotel ligt direct vast aan een doorgaande drukke weg en maakt een oude indruk aan de zijkant ligt ook nog een weg (waar zeer hard wordt gereden) het was half 1 maar we konden pas om 3 uur inchecken .
Ik vroeg aan de receptie of we AUB. een kamer op de achter zijde konden krijgen ivm. de enorme herrie van het verkeer aan de voorzijde maar dat was alleen maar mogelijk als we 10 euro extra per nacht betaalde na beide kamers te hebben bekeken hebben we toch de achterzijde gekozen daar de 'standaardkamer" een piepklein super benauwd hok was met giga herrie van verkeer!
De zgn. comfortkamer had schimmel op de tegels van de badkamer rook muf vies behang vieze kalkpot wc. en was hartstikke benauwd! dus het klapraampje dat openstond was niet genoeg ander raampje ook open nog benauwd en tot laat in de nacht grote verkeer herrie zeer slecht geslapen
Enigste lichtpuntje omgeving is erg mooi !

"Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
Nanno
7,0

18-05-2014 Wij hebben hier zaterdag 17 mei een nachtje doorgebracht en we kunnen ons niet zoveel bij de negatieve reacties voorstellen. Natuurlijk is er het één en ander aan te merken op de inrichting en de staat van onderhoud, maar wanneer je (zoals wij) € 28 betaalt voor een overnachting plus ontbijt voor twee personen dan verwacht je voor dat geld natuurlijk geen Waldorf Astoria of Hilton.
Alle waar is naar zijn geld en bij De Grote Zwaan werden onze verwachtingen in ieder geval overtroffen.
Uitermate vriendelijke en enthousiaste ontvangst, behulpzaam personeel, omboeken van de kamer van standaard naar comfort (tip!) geen probleem. Wij hadden geen wachttijden aan de bar 's avonds (bedankt Nick!!) en vonden het ontbijt prima! Alles werd direct aangevuld wanneer het op was.
Wij komen zeker nog een keer terug.

"Erg mooie plek"vertalen
fred lucas
5,0

07-05-2014 Kamer klein, ws worden cliënten met bon op een kleine kamer geplaatst.putje in de douche ruimte stonk erg, prullenbak op gezet.
Bij aankomst of er een bandje wordt afgedraaid,medewerker had het ws druk stond n.l ook in de keuken.De omgeving is schitterend,dit was boven onze verwachting.Heerlijk gefietst.

"Gastvrij en vriendelijk personeel"vertalen
Willemien
7,0

07-05-2014 Hotel 'de grote zwaan' is gastvrij met vriendelijk, behulpzaam personeel.
Vanuit het hotel wandel of fiets je zo de mooie Twentse natuur in. Het hotel heeft een restaurant waar je prima kunt eten. De kamers zijn goed, maar wel gehorig.

"Ouderwets hotel, mooi gelegen"vertalen
Rob
5,0

09-05-2014 Hotel Fletcher de Grote Zwaan ligt mooi in het Overijsselse landschap in het dorpje De Lutte. Het hotel is aan renovatie toe. De kamers zijn erg oudbollig ingericht met zitjes waar je niet op kan zitten.De tolietpot is vies. Achter vitrage en onder kleedje van tafeltje ligt stof en rommel. De bedden zijn prima. Het personeel is onvriendelijk. 's avonds 20 minuten in de bar zitten wachten, maar werden niet geholpen. De 'barman' was druk met een computer bij de receptie met collega bleek later. Het ontbijt is goed, maar ook niet meer dan dat. Sinasappelsap is net waterlimonade (zoet), er zijn geen eierdopjes te vinden. Personeel laat zich niet zien (pas na een uur kwamen ze een keer wat bijvullen) Dit hotel is de naam 'Fletcher' niet waardig. Heel erg jammer en een gemiste kans. In de map staat dat je een enquete formulier kan vragen. Dat hebben we gedaan, maar die hadden ze niet. Zo ook op ons verzoek een prijslijst van de kamers: die hadden ze niet.

Apr. 2014
"Koffie met appelgebak"vertalen
John
3,0
2,0
2,0

19-04-2014 we komen regelmatig bij diverse hotels / restaurants en nemen dan standaard twee koffie met appelgebak. Bij de Grote Zwaan was de koffie niet lekker, het appelgebak smaakte alsof deze uit de diepvries met de magnetron was opgewarmd (Ikea kwaliteit). Er werd een bedrag gevraagd van € 15,50 voor vier koffie en twee appelgebak (een met slagroom). Dit is stevig aan de prijs en de kwaliteit laat echt te wensen over.
Jammer

Medewerker E-Commerce C. van den Oetelaar, 21-04-2014
Eigenaar zegt:  Beste John, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dankzij het delen van uw bevindingen, zijn wij in staat ons product te verbeteren. We hebben de beschreven zaken dan ook direct opgepakt binnen ons hotel en de producten gewijzigd. Met vriendelijke groeten,

zakelijk, Apr. 2014
"Niet gastvrij, niet schoon !"vertalen
Bernadette en Marce...
4,0

07-04-2014 Niet schoon en toe aan een opknapbeurt!
Personeel is echt niet klantvriendelijk, degene die ons vriendelijk te woord stond bleek de manager te zijn toen we naar huis gingen!
Prijs/ kwaliteit was goed.
Hotel was niet schoon! Toilet op de kamer was vies!

Medewerker E-Commerce C. van den Oetelaar, 21-04-2014
Eigenaar zegt:  Beste heer/mevrouw, Het betreurt ons dat uw verblijf niet geheel naar wens geweest is. Graag verzoeken wij u contact met ons op te nemen, zodat wij ons product naar aanleiding van uw bevindingen, kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, C. van den Oetelaar

met partner, Mrt. 2014
"Goede kwaliteit/ prijsverhouding"vertalen
k van klaveren
9,0

15-03-2014 wij hebben 13mrt 2014 overnacht in de grote zwaan. kunnen niet begrijpen dat er op internet zulke slechte reacties staan.volkomen onterecht.
wij hebben een mooie kamer gehad en een heerlijk diner gekregen. 's morgens genoten van een goed verzorgd ontbijt.
dit hotel verdient een ster meer en wij danken het personeel voor de vriendelijke en goede verzorging.
riet en karel van klaveren

Medewerker E-Commerce C. van den Oetelaar, 21-04-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie van Klaveren, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn verheugd te vernemen, dat u het zo goed naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Graag begroeten wij u in de toekomst snel weer in ons hotel. Met vriendelijke groeten, C. van den Oetelaar

met partner, Mrt. 2014
"Goed voor 1 nacht"vertalen
Jannie Troost

11-03-2014 is wel 1 van de oudste hotels van Fletcher
kamer is wel aan een opknap beurt toe verder wel schoon
Diner was goed en ontbijt ook, werd steeds goed aangevuld
personeel vriendelijk goede ontvangst

Medewerker E-Commerce Fletcher Webcare Team, 21-04-2014
Eigenaar zegt:  Beste heer/mevrouw Troost, Wij danken u voor uw beoordeling en zijn blij, dat u het goed naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Fletcher Hotel De Grote Zwaan is inderdaad authentiek hotel, echter zijn wij zijn gefaseerd bezig onze hotels te renoveren, wij hopen dat u begrijpt dat dit in fases gebeurt. Graag begroeten we u nogmaals in ons hotel. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?