Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***

Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***
117 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***
Bentheimerstraat 21, 7587 ND, De Lutte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan scoort een 6,2 uit 10, op basis van 117 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 18 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Grote Zwaan*** met andere accommodaties in De Lutte.
Even geduld a.u.b.

7,1
5,4
Kindvriendelijk
6,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Apr. 2014
"Koffie met appelgebak"vertalen
John
2,0

19-4-2014 we komen regelmatig bij diverse hotels / restaurants en nemen dan standaard twee koffie met appelgebak. Bij de Grote Zwaan was de koffie niet lekker, het appelgebak smaakte alsof deze uit de diepvries met de magnetron was opgewarmd (Ikea kwaliteit). Er werd een bedrag gevraagd van € 15,50 voor vier koffie en twee appelgebak (een met slagroom). Dit is stevig aan de prijs en de kwaliteit laat echt te wensen over.
Jammer

Medewerker E-Commerce C. van den Oetelaar, 21-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste John, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dankzij het delen van uw bevindingen, zijn wij in staat ons product te verbeteren. We hebben de beschreven zaken dan ook direct opgepakt binnen ons hotel en de producten gewijzigd. Met vriendelijke groeten,

"Twitter beoordelingen"
28-9-2013 @M0rrighan Wat een vriendelijke ontvangst bij Fletcher hotel De Grote Zwaan in De Lutte --- Bron: https://twitter.com/M0rrighan/status/383911875622469632
zakelijk, Apr. 2014
"Niet gastvrij, niet schoon !"vertalen
Bernadette en Marce...
5,0
5,0
4,0

7-4-2014 Niet schoon en toe aan een opknapbeurt!
Personeel is echt niet klantvriendelijk, degene die ons vriendelijk te woord stond bleek de manager te zijn toen we naar huis gingen!
Prijs/ kwaliteit was goed.
Hotel was niet schoon! Toilet op de kamer was vies!

Medewerker E-Commerce C. van den Oetelaar, 21-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste heer/mevrouw, Het betreurt ons dat uw verblijf niet geheel naar wens geweest is. Graag verzoeken wij u contact met ons op te nemen, zodat wij ons product naar aanleiding van uw bevindingen, kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, C. van den Oetelaar

met partner, Mrt. 2014
"Goede kwaliteit/ prijsverhouding"vertalen
k van klaveren
9,0

15-3-2014 wij hebben 13mrt 2014 overnacht in de grote zwaan. kunnen niet begrijpen dat er op internet zulke slechte reacties staan.volkomen onterecht.
wij hebben een mooie kamer gehad en een heerlijk diner gekregen. 's morgens genoten van een goed verzorgd ontbijt.
dit hotel verdient een ster meer en wij danken het personeel voor de vriendelijke en goede verzorging.
riet en karel van klaveren

Medewerker E-Commerce C. van den Oetelaar, 21-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie van Klaveren, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij zijn verheugd te vernemen, dat u het zo goed naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Graag begroeten wij u in de toekomst snel weer in ons hotel. Met vriendelijke groeten, C. van den Oetelaar

met partner, Mrt. 2014
"Goed voor 1 nacht"vertalen
Jannie Troost

11-3-2014 is wel 1 van de oudste hotels van Fletcher
kamer is wel aan een opknap beurt toe verder wel schoon
Diner was goed en ontbijt ook, werd steeds goed aangevuld
personeel vriendelijk goede ontvangst

Medewerker E-Commerce Fletcher Webcare Team, 21-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste heer/mevrouw Troost, Wij danken u voor uw beoordeling en zijn blij, dat u het goed naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Fletcher Hotel De Grote Zwaan is inderdaad authentiek hotel, echter zijn wij zijn gefaseerd bezig onze hotels te renoveren, wij hopen dat u begrijpt dat dit in fases gebeurt. Graag begroeten we u nogmaals in ons hotel. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

met partner, Feb. 2014
"Schoon en gezellig"vertalen
b. de ree
7,0

9-2-2014 Vriendelijk personeel en lekker gegeten. In de middag heerlijk bij de open haard gezeten met een lekker wijntje. Goed geslapen

Medewerker E-Commerce Hotel Manager, 21-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie de Bree, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat u zo genoten heeft in ons hotel. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, C. van den Oetelaar

met partner, Dec. 2013
"Dit nooit meer."vertalen
MC de Graaf
6,0

31-12-2013 Wij kwamen aan en hadden andere verwachtingen. Personeel werkte met niet al te veel zin, na de feestdagen ?
We hebben nog nooit meegemaakt dat er verschil in grote van desserts werd gemaakt bij eenzelfde gerecht. (menu prijs? ).
Hadden een menu bijgeboekt, maar de keuze was bijbetalen of: 1 voor gerecht, 1 hoofd gerecht en 1 dessert gerecht. Dus geen keuze.

Medewerker E-Commerce Hotel Manager, 21-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie de Graaf, Wij vinden het erg vervelend dat uw uw verblijf niet als prettig heeft ervaren. Uiteraard hebben wij uw bevindingen betreffende de stemming direct intern opgepakt. Graag willen wij één en ander toelichten betreffende het menu. Ons dagmenu bestaat inderdaad uit 3 gangen: soep, de keuze uit een vis- of vleeshoofdgerecht en een dessert. Om gasten die wél graag gebruik willen maken van het dagmenu, echter toch net iets anders willen, staan er een aantal extra keuze-gerechten bij het dagmenu vermeld welke genomen kunnen worden tegen een geringe toeslag. Dit wordt door onze gasten altijd als erg positief ervaren. Er is elke dag 1 dagmenu aanwezig, welke altijd voor alle gasten gelijk is. Tevens is er een à la carte kaart aanwezig Hierdoor kan het voorkomen dat er er soortgelijk gerecht is, echter kunnen deze gerechten andere porties bevatten. Met vriendelijke groeten, C. van den Oetelaar

met partner, Dec. 2013
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
C.C.
1,0

22-12-2013 Hoe warm wil je je gasten ontvangen. Niet in dit hotel. Onze kamer was ijskoud toen we binnenkwamen, het raam stond wagenwijd open en de radiatoren waren afgesloten. Na 2 1/2 uur hebben we pas onze jassen uitgedaan omdat het toen enigszins warm in de kamer was. We vroegen een rustige kamer. Helaas, het hotel is zeer gehorig, we hoorden de buren plassen. De douchecabine was stuk en vies. Daar waar geen onderdeel van de cabine meer was, hing een smoezelig douchegordijn. Geen föhn in de badkamer, zeepdispenser moest ik maken, alvorens er zeep uit kwam. We hadden direct een menu en ontbijt besteld en betaald. Geeft men je een keuzemenu, waarbij voortdurend extra toeslagen worden berekend. Kwaliteit van de keuken zeer slecht. Er was een medewerkster voor receptie, bar en restaurant. 's-Morgens zocht een van de gasten 5 minuten naar een medewerker teneinde de jus d'orange aangevuld te krijgen. Bij het afrekenen vroeg men niet hoe we het gehad hadden, evenmin wenste men ons goede reis.

met vrienden, Dec. 2013
"Prima geslapen"vertalen
Hans45
7,0

8-12-2013 Hotel weliswaar gedateerd maar ruime schone kamer.
eenvoudige badkamer maar schoon
eten als je speciale prijs hebt bemachtigd voor de prijs goed
Indien je volle pond betaald dan aan de hoge kant voor het gebodene dit geld ook voor het ontbijt
Personeel is vriendelijk
voor mensen die van rust houden goed hotel
na 11 uur niets meer te krijgen
diner tot 8 uur

met partner, 2013
"Prima plek om te overnachten"vertalen
J
7,0

23-10-2013 We waren op het ergste voorbereid na de vele slechte recenties maar het viel reuze mee. De kamer zag er niet nieuw uit maar ook niet oud. De bedden lagen goed en alles was schoon. Wel gehorig, je kon geluiden uit de kamer er naast goed horen. Het ontbijt was gewoon goed, genoeg keus. De omgeving is erg mooi. We hebben een goed verblijf gehad.

met partner, Okt. 2013
"Schandalig slechte service"vertalen
S.Gobets
1,0

31-3-2014 In begin september hier een kamer gereserveerd voor drie overnachtingen in oktober. 2 dagen voor vertrek krijg ik een telefoontje van het hotel dat ze overboekt zijn en dat we naar een ander hotel op slechts 5 km afstand zijn omgeboekt. Google leert dat dit een leugen is, het andere hotel is 10 km verderop. Ik zeg dat ik hier niet mee accoord ga en gewoon een kamer verwacht in het hotel waar ik geboekt heb. Daar aangekomen moet ik nog aanzienlijk aanhouden om daarwerkelijk een kamer te krijgen. Deze is verschikkelijk, een kamer boven de bowlingbaan waaraan sinds de jaren 80 niets gedaan is. De deur kan niet op slot (!!), tegels in de badkamer zitten los, en in de gang hangt de rioollucht van een defect toilet. Als we 's avonds na 11 uur naar binnen willen moeten we de manager bellen om binnen gelaten te worden. De gehele uitstraling van de kamer is deprimerend. Het hotel rekent voor deze aanfluiting de gewone prijs van 257 euro voor 3 nachten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?