Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Starnbosch (Glamping)**** bij :

81 reviews over Camping Starnbosch (Glamping) in het Nederlands

Prachtige plek

Grinwis, 16-8-2017

Een hele mooie camping op een prachtige plek! Wat wij niet snappen is dat het zo stil was op de camping met name in het bos gedeelte.

Je betaald een laag bedrag voor een goede camping dus dat zou veel voller moeten staan.

Wij vonden het alleen jammer als het mooi weer was dat het dak van het zwembad niet open ging, 3 weken gestaan geen 1 keer helemaal open geweest, terwijl dat soms makkelijk kon en het water stond erg laag.

Voor de rest animatie super, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Restaurant boskamp een aanrader, de snackbar niet 2x iets gehaald en 2x niet de goede bestelling gehad, stond wel erg jong en onbekwaam personeel in.

Super leuke familie camping

Sabrina, 9-8-2017

Super leuke vakantie gehad de meiden 8,5 en 6 hebben zich geen moment verveeld zelfs niet toen het regende want er was een heuse bios waar leuke kinder films te zien waren. Ook kon je elke dag zwemmen want het dak kan open en dicht dus mooi of slecht weer zwemmen kan altijd.

De kar was het leukste van de camping iedere dag weer.

Echt super tevreden heerlijke weken gehad ( en gaan zelfde naar de zelfde camping terug maar denken er overna dit wel te doen )

Geweldig gehad!

Nicole, 6-8-2017

Wij hadden nog nooit gecampeerd, maar een aantal weken geleden besloten een caravan te kopen, en zochten een camping in de buurt van Zwolle.

Mijn beeld van camperen is hier volkomen bij gedraaid, niks vieze toilet gebouwen of met je wc rol onder de arm. Keurige schoon toilet gebouw, heerlijke douches.

Vriendelijk personeel, schoon zwembad. Onze zoon heb ik 2 weken amper gezien, de hele dag bezig met animatie, hutten bouwen, zwemmen.... kortom een top vakantie!

Zeer leuke camping

Nijhof, 4-8-2017

Wij zijn net terug van een noodgedwongen vakantie in NL en hebben op het laatste moment deze camping uitgezocht. Maar we hebben het hier erg naar onze zin gehad. Zeer goede en rustige sfeer op de camping en vriendelijk en bekwaam personeel. In het restaurant naast de camping kun je heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

In de buurt heb je mooie fietstochten en op de camping kun je goede fietsen huren, ook met kinderzitje.

Alhoewel onze kinderen normaal niet van de animatie zijn hebben ze hier de animatie regelmatig opgezocht. De bingo op vrijdagavond is ook een aanrader!

Hele mooie kindvriendelijke camping

Susanne, 22-7-2017

We hebben een heerlijke week hier gehad in een huurtent op deze camping. De kinderen (10,8,6) hebben zich uitstekend de hele week vermaakt. Er was een kids animatie aanwezig en die was geweldig.

Mooie camping

Steven, 3-6-2017

Hele mooie camping. Afgelopen week weer vertrokken.. We komen zeker weer. Je word goed te woord gestaan bij de receptie. Kinderen vermaken zich prima.
      Gereisd familie in januari 2017

Super vakantie

Mirjam, 1-6-2017

Ik heb een super vakantie gehad het was goed geregeld en top voor elkaar goede en leuke schoonmakers en terein mensen de baas was erg enthousiast!
      Gereisd familie in januari 2017

Geweldige camping

Jannie, 30-5-2017

Echt een aanrader prachtige camping mooie omgeving
      Gereisd met partner in mei 2017

Schitterend gelegen in bos

Noelnl, 27-5-2017

Uitstekende ligging, sanitair moet echt beter.
      Gereisd met partner in mei 2017

Super! Wat een relaxte camping.

Van der molen, 14-5-2017

Hele relaxte camping. Regels alleen als het moet. Super aardige attente en relaxte eigenaar. Precies de juiste animatie voor de kids. Bij regen kunnen de kinderen in de bioscoop een film kijken. Mag je ook zelf meenemen. Goeie WiFi. Mooie wandelmogelijkheden. Hier kun je je onderen gerust mee naar toe nemen. Hutten bouwen, sportieve spelletjes spelen. Lekker hangen in het wifi huisje.
      Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Starnbosch (Glamping) in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Starnbosch (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Starnbosch (Glamping) scoort een 8.98 uit 10 op basis van 81 reviews.