Vakantiepark Lodgepark 't Vechtdal

12 reviews over Vakantiepark Lodgepark 't Vechtdal in het Nederlands

Heerlijk

Eva, 20-6-2017
  • Onderkomen9

Met z'n 3-en 2 nachten verbleven in type 2 (vierpersoons lodge). Vriendelijk ontvangen. Huisje is heel schoon. Keuken bevat meer dan voldoende keukengerei. Genoten van de rust op het park en al fietsend (gehuurd bij hotel Mooirivier, 400 meter verderop) de prachtige omgeving ontdekt.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Wim & Toos steuten, 27-8-2016
  • Onderkomen10

Het is er mooi , goed verzorgd huisje ,de ligging is mooi ,en rustig gelegen. En hele mooie fietsroutes,.
Gereisd met partner in augustus 2016

Aanrader,zeer complete huisjes in prachtige natuur

Willy, 25-7-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Klein parkje met mooie huisjes, prima ingericht en zeer compleet.

De omgeving is schitterend om te wandelen en fietsen , kan direct vanaf het parkje.

Gereisd met partner in juli 2016

Aanrader!

Kelsey, 20-9-2015
    • Onderkomen9

Prachtig park met mooie huisjes. Wij verbleven in de studio die groot genoeg was. Veel opbergmogelijkheden. Keukentje van alles voorzien. Wij hadden alleen last van het verandalicht (die kan je niet uitzetten) met slapen, doordat het bed gericht staat richting de deur. Gordijnen zijn niet verduisterend, maar de eigenaresse had voor ons gewoon het lampje van het verandalicht eruit gehaald zodat we de tweede nacht heerlijk sliepen. Wat een topservice.

Enige tip die wij kunnen bedenken is dat de toiletrollen, afwasmiddel en afwasborstel na elk bezoek vervangen worden. Wij hadden nog 1 velletje papier op de rol zitten en een vieze afwasborstel. Je wil als je in zo'n huisje slaapt niet herinnerd worden aan de vorige bezoekers. Dit neemt echter totaal niet weg dat we zeker nog een keer terugkomen. Wat een top accomodatie!

Gereisd met partner in september 2015

heerlijk

familieweekend, 24-8-2015
    • Onderkomen10

De huisjes zijn gezellig en comfortabel ingericht. Alles is aanwezig zowel buiten als binnen het huisje.

De beheerders zijn erg vriendelijk en op het park aanwezig. Zij doen er alles aan om het verblijf aangenaam te maken. Omgeving is schitterend en heel fijn om te wandelen of te fietsen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

heel mooi

WHM Steuten, 2-8-2015
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

heel mooi en goed verzorgd fijne fietsroutes en ook voor de wandelen.
    Gereisd met partner in juli 2015

Prachtig park

Jacqueline, 18-8-2014
    • Onderkomen10

Een week met 2 kinderen van 11 en 13 op het park geweest. Prachtige chalets met sfeervolle inrichting en een mooie grote veranda. Alles nog nieuw en schoon. Alles is aanwezig in het huisje een bank en stoelen die lekker zitten en goede bedden. Keukengerei enz. Leuke bedstee die ook heerlijk ligt. Parkje is gezellig opgezet. er is een grasveld met volleybalnet en een jeu de boules baan. Er liggen rackets enz. die je kunt lenen net zoals een krant en tijdschriften. De groepsaccomodatie ziet er ook geweldig uit zowel buiten als binnen. Omgeving is mooi, zie bij tips. Lekkere restaurantjes in Ommen. Vriendelijke mensen die graag wat tips geven over wat er te doen is.

Kortom een aanrader, onze kinderen hebben zich ook goed vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

aanrader, we komen zeker terug.

Roelof, 17-8-2014
    • Onderkomen10

mooi ingericht park en mooie complete huisjes. Centraal in de mooie omgeving met vele attracties en mogelijkheden binnen 15 kilometer. Fiets en wandelroutes langs en vanaf het park. Rust en ruimte op het park. Geboekt met een groep fietsers en gebruik gemaakt van het mooie groepsgebouw en ontbijt buffet. Super lokatie en super park. We gaan zeker terug voor een hele week voor de jaarlijkse familie week.
    Gereisd met vrienden in juli 2014

Parel in de natuur

Toyah66, 5-8-2014
    • Onderkomen9

Je rijdt door de prachtige natuur, gaat de bocht om en opeens zie je daar een uitnodigend parkje met prachtige chalets erop. Toch even gaan kijken en de eigenaresse kwam gelijk naar ons toe en vertelde dat dit kleinschalige parkje eigenlijk pas dit voorjaar was opgestart. Ze heeft verschillende huisjes aan ons laten zien en we hebben gelijk een overnachting geboekt. Wat prachtig! Ook ideaal om met een speciale gelegenheid te boeken met de hele familie, of vrienden.. Er is een clubgebouw bij waar je zelf kunt zorgen voor maaltijden of gezellig met z'n allen een BBQ. Alles mooi, nieuw en perfect voor elkaar. Zeker een plek die ik zou aanraden. Heerlijk fietsen of wandelen in de omgeving, en in Ommen zijn genoeg restaurantjes
    Gereisd met partner in mei 2014

Echt een aanrader.

Berrie, 25-7-2014
    • Onderkomen10

Een erg mooi lodgepark, leuke locatie en alles wat je wil doen is in de buurt aanwezig. Heerlijk liggen aan het water, hele stukken fietsen i.d. natuur, lekker sporten, locatie voor een feest, mooie accomodaties, ik denk echt voor elk wat wils. Ik en mijn vriendin hebben er een super weekend gehad.
    Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lodgepark 't Vechtdal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lodgepark 't Vechtdal in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lodgepark 't Vechtdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Lodgepark 't Vechtdal scoort een 9.21 uit 10 op basis van 12 reviews.