Camping De Spokke-Riete **

9,6

8 reviews over Camping De Spokke-Riete in het Nederlands

Super mooie camping

Margreet en Piet Franken, 21-8-2016

Een goede ontvangst, behulpzame camping eigenaar die worteldoek brengt en de afvoerslang aansluit en bij wie je altijd met je vragen terecht kan, mooie velden, ruim en schoon sanitair, koelkast en diepvries om maar te zwijgen over al het speelgoed voor de jeugd in alle soorten en maten. Geweldig, je voelt je er meteen thuis. Je kan je (klein)kinderen met een gerust hart laten gaan zonder dat je er achteraan hoeft te lopen. Ook campinggasten die hier al meerdere jaren komen dragen bij aan een fijne sfeer. Zo is er de Vechtdal expres, een initiatief van een van de gasten, die bijna iedere avond rond half 7 zijn rondjes rijdt. Ook knutselen wordt door campinggasten georganiseerd. De bbq waar je aan mee kan doen. De huifkartocht. Ach het is te veel om op te noemen. Een geweldige camping die wij iedereen kunnen aanraden ook als je zonder (klein)kinderen wilt komen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer mooie/leuke camping

Vd Brink, 6-8-2016

Voordat we besloten hier te reserveren even wezen kijken. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen een rondleiding over de camping, alles zag er goed uit en besloten te reserveren. Hier hebben we totaal geen spijt van gehad, voor de kinderen een speelparadijs! Een grote schuur met allerlei speelgoed, geiten waar ze bij mogen, binnen genoeg activiteiten en enorm veel ruimte om te spelen. Zeer ruime plekken met eigen waterpunt en andere voorzieningen. Douches zagen er ook prima uit. We waren een beetje bang dat een jongen van 9 zich niet zou vermaken, maar het tegendeel is gebleken.. Heerlijk uren op de skelter, ravotten bij de waterpomp etc. Echt een aanrader om heen te gaan! Eigenaar is zeer gastvrij.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super

Eppo en Anja Pol, 14-9-2015

Het is een ideale gezinscamping, maar buiten de schoolvakanties geweldig als je zonder kinderen op vakantie gaat en houdt van wandelen, fietsen, rust en geocaching. Wij hebben de vakantie gecombineerd met Proef Dalfsen, de open Molen en Monumentendag en het feest op Landgoed Eerde. Vanaf de camping is alles goed op de fiets te bereiken.

Wij camperen al bijna 25 jaar en dit is een van de beste campings waar we ooit hebben gestaan.

Eetgelegenheden, Rustpunten zijn genoeg in de omgeving te vinden.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijke camping

Ester, 14-7-2015

Mooie kleinschalige camping, echt super voor kinderen. Ontzettend veel skelters, tractors, fietsjes, etc waar ze de hele dag op rond kunnen rijden. Overdekte zandbak, recreatieruimte met tv, computerspelletjes, gezelschapspelletjes, etc.

Genoeg ruimte om bij slecht weer ook binnen te kunnen vermaken.

Extra koelkasten en diepvriezers aanwezig, waar je als campinggast gebruik van mag maken. Hele ruime douches en een gezinsdouche. Keurig voetbalveld, volleybalveld. Alles ligt er heel goed bij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

geweldige kindercamping

miriam, 26-5-2015

Geweldig leuke camping

Erg mooi en verzorgd terrein. De kinderen kunnen overal veilig spelen. In de enorme schuur staan wel 50 fietsjes, skelters, trekkers ed waar de kinderen mee kunnen spelen, ook is daar een grote zandbak. Ze kunnen een rondje fietsen op het kampeerterrein.

Eigenaren zijn erg vriendelijk. Ze zijn duidelijk in beeld en maken regelmatig een rondje op de camping. Ook zijn ze bewust bexig met veiligheid. Als het vuur vd wekelijkse bbq aangaat, worden de ouders van alle kinderen hiervan op de hoogte gesteld. Wanneer de huifkar het terrein oprijdt loopt er ook altijd iemand mee voor de veiligheid.

Super camping

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Een tweede thuis voor ons

René, 6-1-2015

Wij komen hier ieder jaar in het voorjaar. in 2015 voor het tiende jaar.

Ieder jaar gaan we met plezier. En hoewel de kinderen ouder worden (oudste 14) is de vraag ieder jaar willen jullie nog naar spokke Riete en dan is er een unaniem antwoord JA

Er is veel voor de kinderen om te spelen. En Marinus en Rita staan altijd voor je klaar.

Gezellig met zijn allen soms dingen doen en toch ook gewoon op jezelf kunnen zijn en gewoon lekker rustig bij de caravan zitten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2005

wat een geweldige camping!

ton beije, 6-10-2013

Wij zijn voor een week op camping Spokke Riete. Helaas zijn wij helemaal alleen en dat bevreemd ons zeer.

We worden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaars die ons met trots hun prachtige camping tonen. Onze fietsen kunnen lekker droog in de schuur staan (met oplaadpunt voor e-bikes). Het sanitair is brandschoon en heerlijk warm. Overal volop warm/heet water zonder muntjes gedoe . Ook de ontspanningsruimte met TV, diverse computers, een speelhoek voor de kinderen -voor als het weer niet meezit- is gezellig en verwarmd! Iedere dag de krant , recente tijdschriften, een keukentje met koel- en vrieskast, alles is er om het de gasten naar de zin te maken!

Wij genieten hier van de rust, het meer dan prachtige terrein en de perfecte omgeving om te fietsen,en te wandelen.

Wij komen graag terug!

Gereisd met partner in oktober 2013

Een leuke kleine gezinscamping

Annemiek, 10-1-2012

De camping ligt tegen een stuk bos aan. Je kunt vanaf de camping zo het bos in lopen. Met de fiets of auto ben je zo in Ommen voor de grote boodschappen. In Oudleusen is ook een kleine supermarkt. De eigenaar, Rita en ?, zijn vriendelijk, behulpzaam, zijn in voor een praatje etc. Niets op aan te merken. De recreatieruimte doet gezellig aan, het sanitair in deze ruimte is vrij nieuw en ziet er keurig uit. Ook is daar een invalide toilet en douch aanwezig en er is voor baby's/kleine kinderen een verschoontafel aanwezig. Ook kan er een kinderbad geregeld worden. Wij hebben ons in 2008 toen onze zoon 6 weken was prima gered daarmee! In de grote schuur is ook sanitair en ziet er ook goed uit. Een afwasruimte met een stuk of 4 afwasplaatsen. Ook kun je gebruik maken van de magnetron, vriezer, koelkast, wasmachine en droger. Veel speelgoed aan zowel in de recreatieruimte als in de grote schuur. Heel veel fietsjes, skelters en bolderkarren. In de zomervakantie 1x in de week gezamelijke BBQ
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Spokke-Riete in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Spokke-Riete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Spokke-Riete scoort een 9.56 uit 10 op basis van 8 reviews.