Beoordelingen Vakantiepark Buitenplaats Gerner****

Buitenplaats Gerner****
115 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Buitenplaats Gerner****
Haersolteweg 13-17, 7722 SE, Dalfsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Buitenplaats Gerner scoort een 7,8 uit 10, op basis van 115 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 56 vakantiefoto's van Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** met andere accommodaties in Dalfsen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

115 beoordelingen over Buitenplaats Gerner****

115 beoordelingen
8,4
6,2
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke midweek"vertalen
Matty Holtkamp
7,0

20-07-2014 heerlijke midweek gehad in buitenplaats gerner lekker rustig mooie uitvalbasis voor uitstapjes

met jonge kinderen, Juni 2014
"Erg mooi onderhouden park"vertalen
Karen
8,0

08-07-2014 Huisje was schoon en onderhouden. Sauna en één slaapkamer beneden. Slaapkamer was wel klein; je kan niet om het bed heen. De trap naar boven is erg steil. Er mist een traphekje beneden. Om het huisje heb je een mooie grasveld en is afgeschermd van andere huisjes. Veel privacy dus. Service is super. Dingen zoals dekens, badje werden meteen gebracht. Locatie is prima. De kinderboerderij was erg netjes onderhouden. Wel heel veel schrikdraad! Voor peuters is het park wat minder. Geen peuterzwembad, geen peuterschommels/glijbanen. Plopsaland viel tegen. Je moet boven de 85 cm zijn en dan kan je lang niet in alle attracties.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Leuk"vertalen
Naud ter Heerdt
8,0

06-05-2014 Het is een leuk vakantie park je kan er veel doen en het is zeker een aanrader.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Rustbezoekers park"vertalen
Lisanne12
7,0

05-05-2014 Wij verbleven een weekendje op dit park in het huisje Ijssel. Het huisje was prima te doen en schoon. De steile trap was wel een minpunt, we hielden ons hart vast als iemand de trap af kwam. Dit park is vooral bedoeld voor rustzoekers, wij hebben zowat niemand gezien op het park. Het zwembad was dicht (werkzaamheden geloof ik). We liepen zo als het ware van onze achtertuin het bos in. Route bordjes ontbreken er wel. Er is een grote tuin om het huisje met voldoende privacy. Broodjes service is goed te doen, er zijn alleen geen broodjes op zondag. Ons echte minpunt was dat we op zondag wilden midgetgolfen maar het bleek dat je de attributen bij het sport en wellness center moet halen dat ook op het park gelegen is, dat staat nergens echt goed aangegeven.. En het jammere is dan dat het sport en wellness center maar een paar uurtjes per dag open is. Zeker leuk voor een weekendje maar niet voor een week of langer.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Mooi gelegen park, maar schoonmaak is diep triest"vertalen
Francke
2,0
3,0
4,0
7,0

05-05-2014 De ligging van het park is heel mooi, ruim opgezet, veel tuin rondom je huisje. De indeling van het huisje is ook leuk, het trapje naar boven is werkelijk wat stijl voor jonge kinderen, maar bovenaan de trap zit wel een traphekje! Voor ons was dit alles geen probleem. Wat echter wel een stempel op onze mid-week was, was de schoonmaak. Spinneraggen, spinnen, andere beestjes, stofwollen, vieze sokken van vorige huurders, kauwgom tegen de ramen, bestek, pannen ect waren nog vies, het warme water was bruinig van kleur en het stonk, lag aan de boiler, het bad zat allemaal kalk, en vieze strepen en er zaten scheurtjes in de bodem en als je het bad liet bruisen kwamen er groene en witte schilfers uit de bruisgaatjes, haren in het douche putje, de convector kacheltjes, die waren vies zwart en vet en het ergste van al, het matras van ons bed was ranzig vies, allemaal bruine vlekken en de veren in het matras staken echt in je lijf. En helaas was het zwembad de hele week dicht.

Park manager Parkmanager, 09-05-2014
Eigenaar zegt:  Vanuit het park is er telefonisch contact geweest met de gast om de gemaakte opmerkingen te bespreken en herhalingen als deze in de toekomst te voorkomen.

met partner, Jan. 2014
"Fijn lang weekend weg"vertalen
Martine
9,0

06-02-2014 Wij verbleven in buitenplaats Gerner in het huis Regge Premium, een heel gezellig huisje aan de rand van het park. Het was er heerlijk rustig, een grote tuin en de bedstee en open haard maakten het helemaal af. De nieuwe badkamer was ook heel prettig en de inrichting van de rest van het huis. Heerlijk om een paar dagen te relaxen met een wijntje en een boekje bij de open haard.

met partner, Nov. 2013
"Heerlijk genoten van de rust!"vertalen
vd kolk
10,0

03-12-2013 Wij hebben een boschalet gehuurd nr 207 (met uitzicht op een vijver). Fantastische locatie, rustig en zonning. Wij zijn een paar dagen geheel tot rust gekomen. Een etentje bij 'Auberge -het Asje ' is ook een aanrader! en
op loopafstand 300 meter

Ook de snacks, welke je tot 20:00 in de avond kan bestellen zijn heerlijk en met zorg bereid.

Je hoeft het terrein bijna niet af; kortom heerlijk genieten!
De omgeving is in het naseizoen heerlijk rustig en de mensen zijn hier gemoedelijk (en onthaast)

Een aanrader deze buitenplaats Gerner en zeker deze boschalet

met vrienden, Nov. 2013
"Afzetters!"vertalen
Vera Holwerda
1,0

14-11-2013 Als je wil dat je wordt afgezet dan moet je hier zeker heen gaan! Je wordt verplicht om 70 euro te betalen voor schoonmaakkosten, terwijl dit niet staat aangegeven bij het boeken van het huisje. Vervolgens wordt wel van je verwacht dat je het huisje schoon achterlaat, de vaat opruimt, het beddengoed afgehaald, het vuil wegbrengt en nog veel meer. De optie om het huisje zelf schoon te maken (als je dan toch al bezig bent) is er niet dus na jou komt iemand voor 70 euro nog even een keer een doekje over de wc-bril halen.
De prijs-kwaliteit verhouding is zeer scheef, je krijgt een gehorig huisje van plastic en moet allerlei extra kosten betalen. Ook is het zwembad open tussen 12 en 2 uur s'middags (ja u leest het goed), het had er net zo goed niet kunnen zijn.

Park manager Parkmanager, 20-11-2013
Eigenaar zegt:  Dank voor uw beoordeling. We hebben behoefte hierbij een aantekening te maken. Bij reserveringen via een reisbureau ontvangt een gast altijd duidelijke informatie over de kosten en de verdeling daarin. Iedere gast is zelf verantwoordelijk om het ook te lezen. Bij een reservering rechtstreeks bij het park staan alle kosten duidelijk op één factuur, geen verrassingen dus. Tip: Een dagje meelopen met onze schoonmaakdienst zal alle twijfel over inzet doen verdwijnen.

met partner, 2013
"Grote klasse"vertalen
willem lucht
10,0

07-11-2013 prima voor elkaar, voor elk wat wils en het was gezellig en comfortabel
gewoon jammer dat ik buitenplaats relatief laat heb ondekt anders waren we al vele jaren eerder gekomen maar het was een heerlijk verblijf

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Schoonmaak huisje viel tegen"vertalen
Geke
5,0

28-10-2013 We hadden een weekendje geboekt in zo'n boshuis. Het huisje was wat ouder. Helaas viel de hygiëne echt tegen. Ik zag verschillende dode vliegen midden in de woonkamer en keuken liggen. Ook in de badkamer vond ik het niet heel fris. Al met al kleurde dat toch wat ons weekendje, want ik voelde me daardoor minder snel 'thuis'.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?