Beoordelingen Vakantiepark Buitenplaats Gerner****

Buitenplaats Gerner****
120 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Buitenplaats Gerner****
Haersolteweg 13-17, 7722 SE, Dalfsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Buitenplaats Gerner scoort een 7,9 uit 10, op basis van 120 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 59 vakantiefoto's van Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** met andere accommodaties in Dalfsen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

120 beoordelingen over Buitenplaats Gerner****

120 beoordelingen
8,4
6,2
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Rustige plek, ruim huis met bedstede"vertalen
rvanderveer
10,0

07-09-2014 Vakantiepark Dalfsen is lekker rustig en op fietsafstand van centrum Dalfsen.

met partner, Aug. 2014
"Heerlijk rustig !"vertalen
Corrine
7,0

02-09-2014 Zo'n 15 jaar geleden waren we al eens bij buitenplaats Gerner geweest, we konden ons de bedstee in het huisje Reest nog herinneren, dit is nu nog zo.
Voor oudere mensen is dit niet echt makkelijk want een optie om dan boven te gaan slapen heb je dan niet echt omdat de trap naar boven erg steil is.
Voor ons geen probleem. Heerlijke tuin om het huis heen, wij hadden een jonge hond mee en dan is het fijn als je vanuit het park zo het bos in kan lopen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Als je van rust houdt en natuur is dit je plek !"vertalen
G.Wijbenga
9,0

30-08-2014 We hebben erg genoten van onze midweek in dit park en vonden het jammer dat we maar een midweek hadden geboekt. Als het mogelijk was geweest hadden we nog een paar dagen bijgeboekt .We hadden een boshuisje reest en was erg mooi verscholen tussen het groen .Het park is niet al te groot zodat we ons erg op ons gemak voelden .De visvijver was erg mooi, rustig gelegen en hebben veel voorntjes gevangen .Dat je geen speciale visvergunning nodig hebt is erg mooi zodat we met zijn vieren zijn wezen vissen.Als je zoals wij echte natuur liefhebbers zijn . Ben je bij Gerner vakantiepark op het juiste adres .

"Leuk voor kleine kinderen tot 4jaar"vertalen
marco gort
4,0
2,0

12-08-2014 buitenplaats gerner is super voor kinderen tot 4jaar leuke huisje mooie omgeving leuke receptie een min punt cafataria weet echt niet wat ze doen geenverstand er van ook als je wat er over vraagt geen idee beetje heel jammer

"Fantastiche plek ,maar voor rustzoekers"vertalen
J.Akkermans
7,0

05-08-2014 Heerlijk rustig en heel leuk ingericht huisje(swifter comfort), schoon met een grote tuin. Een 9 waard. Jammer dat het openbare zwembad niet gratis was en ook wat verder weg van het park. Het binnenbad valt tegen voor kinderen. Mooie omgeving vooral voor fietsers. Zonder auto wat moeilijk te bereiken.Prima oord voor rust zoekers. Weinig activiteiten voor kinderen. Wij hebben het heerlijk gehad en komen zeker terug.

"Heerlijke midweek"vertalen
Matty Holtkamp
7,0

20-07-2014 heerlijke midweek gehad in buitenplaats gerner lekker rustig mooie uitvalbasis voor uitstapjes

met jonge kinderen, Juni 2014
"Erg mooi onderhouden park"vertalen
Karen
8,0

08-07-2014 Huisje was schoon en onderhouden. Sauna en één slaapkamer beneden. Slaapkamer was wel klein; je kan niet om het bed heen. De trap naar boven is erg steil. Er mist een traphekje beneden. Om het huisje heb je een mooie grasveld en is afgeschermd van andere huisjes. Veel privacy dus. Service is super. Dingen zoals dekens, badje werden meteen gebracht. Locatie is prima. De kinderboerderij was erg netjes onderhouden. Wel heel veel schrikdraad! Voor peuters is het park wat minder. Geen peuterzwembad, geen peuterschommels/glijbanen. Plopsaland viel tegen. Je moet boven de 85 cm zijn en dan kan je lang niet in alle attracties.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Leuk"vertalen
Naud ter Heerdt
8,0

06-05-2014 Het is een leuk vakantie park je kan er veel doen en het is zeker een aanrader.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Rustbezoekers park"vertalen
Lisanne12
5,0
7,0

05-05-2014 Wij verbleven een weekendje op dit park in het huisje Ijssel. Het huisje was prima te doen en schoon. De steile trap was wel een minpunt, we hielden ons hart vast als iemand de trap af kwam. Dit park is vooral bedoeld voor rustzoekers, wij hebben zowat niemand gezien op het park. Het zwembad was dicht (werkzaamheden geloof ik). We liepen zo als het ware van onze achtertuin het bos in. Route bordjes ontbreken er wel. Er is een grote tuin om het huisje met voldoende privacy. Broodjes service is goed te doen, er zijn alleen geen broodjes op zondag. Ons echte minpunt was dat we op zondag wilden midgetgolfen maar het bleek dat je de attributen bij het sport en wellness center moet halen dat ook op het park gelegen is, dat staat nergens echt goed aangegeven.. En het jammere is dan dat het sport en wellness center maar een paar uurtjes per dag open is. Zeker leuk voor een weekendje maar niet voor een week of langer.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Mooi gelegen park, maar schoonmaak is diep triest"vertalen
Francke
5,0
2,0
3,0
4,0
7,0

05-05-2014 De ligging van het park is heel mooi, ruim opgezet, veel tuin rondom je huisje. De indeling van het huisje is ook leuk, het trapje naar boven is werkelijk wat stijl voor jonge kinderen, maar bovenaan de trap zit wel een traphekje! Voor ons was dit alles geen probleem. Wat echter wel een stempel op onze mid-week was, was de schoonmaak. Spinneraggen, spinnen, andere beestjes, stofwollen, vieze sokken van vorige huurders, kauwgom tegen de ramen, bestek, pannen ect waren nog vies, het warme water was bruinig van kleur en het stonk, lag aan de boiler, het bad zat allemaal kalk, en vieze strepen en er zaten scheurtjes in de bodem en als je het bad liet bruisen kwamen er groene en witte schilfers uit de bruisgaatjes, haren in het douche putje, de convector kacheltjes, die waren vies zwart en vet en het ergste van al, het matras van ons bed was ranzig vies, allemaal bruine vlekken en de veren in het matras staken echt in je lijf. En helaas was het zwembad de hele week dicht.

Park manager Parkmanager, 09-05-2014
Eigenaar zegt:  Vanuit het park is er telefonisch contact geweest met de gast om de gemaakte opmerkingen te bespreken en herhalingen als deze in de toekomst te voorkomen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?