Beoordelingen Vakantiepark Buitenplaats Gerner****

Buitenplaats Gerner****
109 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Buitenplaats Gerner****
Haersolteweg 13-17, 7722 SE, Dalfsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Buitenplaats Gerner scoort een 7,9 uit 10, op basis van 109 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 56 vakantiefoto's van Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** met andere accommodaties in Dalfsen.
Even geduld a.u.b.

8,1
6,2
7,5
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Jan. 2014
"Fijn lang weekend weg"vertalen
Martine
8,0

6-2-2014 Wij verbleven in buitenplaats Gerner in het huis Regge Premium, een heel gezellig huisje aan de rand van het park. Het was er heerlijk rustig, een grote tuin en de bedstee en open haard maakten het helemaal af. De nieuwe badkamer was ook heel prettig en de inrichting van de rest van het huis. Heerlijk om een paar dagen te relaxen met een wijntje en een boekje bij de open haard.

met partner, Nov. 2013
"Heerlijk genoten van de rust!"vertalen
vd kolk
10,0

3-12-2013 Wij hebben een boschalet gehuurd nr 207 (met uitzicht op een vijver). Fantastische locatie, rustig en zonning. Wij zijn een paar dagen geheel tot rust gekomen. Een etentje bij 'Auberge -het Asje ' is ook een aanrader! en
op loopafstand 300 meter

Ook de snacks, welke je tot 20:00 in de avond kan bestellen zijn heerlijk en met zorg bereid.

Je hoeft het terrein bijna niet af; kortom heerlijk genieten!
De omgeving is in het naseizoen heerlijk rustig en de mensen zijn hier gemoedelijk (en onthaast)

Een aanrader deze buitenplaats Gerner en zeker deze boschalet

met vrienden, Nov. 2013
"Afzetters!"vertalen
Vera Holwerda
1,0

14-11-2013 Als je wil dat je wordt afgezet dan moet je hier zeker heen gaan! Je wordt verplicht om 70 euro te betalen voor schoonmaakkosten, terwijl dit niet staat aangegeven bij het boeken van het huisje. Vervolgens wordt wel van je verwacht dat je het huisje schoon achterlaat, de vaat opruimt, het beddengoed afgehaald, het vuil wegbrengt en nog veel meer. De optie om het huisje zelf schoon te maken (als je dan toch al bezig bent) is er niet dus na jou komt iemand voor 70 euro nog even een keer een doekje over de wc-bril halen.
De prijs-kwaliteit verhouding is zeer scheef, je krijgt een gehorig huisje van plastic en moet allerlei extra kosten betalen. Ook is het zwembad open tussen 12 en 2 uur s'middags (ja u leest het goed), het had er net zo goed niet kunnen zijn.

Park manager Parkmanager, 20-11-2013
Eigenaar zegt:  Dank voor uw beoordeling. We hebben behoefte hierbij een aantekening te maken. Bij reserveringen via een reisbureau ontvangt een gast altijd duidelijke informatie over de kosten en de verdeling daarin. Iedere gast is zelf verantwoordelijk om het ook te lezen. Bij een reservering rechtstreeks bij het park staan alle kosten duidelijk op één factuur, geen verrassingen dus. Tip: Een dagje meelopen met onze schoonmaakdienst zal alle twijfel over inzet doen verdwijnen.

met partner, 2013
"Grote klasse"vertalen
willem lucht
10,0

7-11-2013 prima voor elkaar, voor elk wat wils en het was gezellig en comfortabel
gewoon jammer dat ik buitenplaats relatief laat heb ondekt anders waren we al vele jaren eerder gekomen maar het was een heerlijk verblijf

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Schoonmaak huisje viel tegen"vertalen
Geke
5,0

28-10-2013 We hadden een weekendje geboekt in zo'n boshuis. Het huisje was wat ouder. Helaas viel de hygiëne echt tegen. Ik zag verschillende dode vliegen midden in de woonkamer en keuken liggen. Ook in de badkamer vond ik het niet heel fris. Al met al kleurde dat toch wat ons weekendje, want ik voelde me daardoor minder snel 'thuis'.

met partner, Aug. 2013
"Degelijke vakantieplek"vertalen
Silvia
7,0

5-9-2013 Wij kozen voor een 5-persoons huisje (Woningcode: NL-7722/1B), om optimaal comfort te garanderen. Voor ons tweetjes prima te doen, maar voor vijf personen lijkt het me erg krap. Ook voor kinderen lijkt het niet geschikt, vanwege de enorm steile trap. De bedstee ziet er weliswaar koddig uit, maar is niet praktisch om in te slapen. De schoonmaak was, op wat spinnenwebben na, redelijk gedaan. De midgetgolfbaan kan wel een opknapbeurt gebruiken en de openingstijden van het binnenbad zijn wat karig. Een enorme aanrader is het buitenbad bij het sportpark Gerner.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Vakantiepark met rust, geen drukte"vertalen
m. zijdel
3,0
2,0

16-8-2013 Het hiisje waarin wij zaten had een bedstee en een etage. De trap was gruwelijk eng. Zeer gehorig! Een afrader om met kinderen heen te gaan!! De inrichting was overvol, een mix van een doorgezakte oude bank en twee nieuwe stoelen. Er was een douche zonder veel kracht, een groot bad met bubbeld, alleen dat maakte veel lawaai! Zonde! Complete keuken zonder afwasmachine..... Om het huisje heen was veel privacy en ruimte!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geen animatie, dat was erg jammer."vertalen
m
6,0

14-8-2013 Keurig onderhouden park. We vonden het wel erg stil, ook als was het volgens de receptie volgeboekt. Je ziet of hoort nauwelijks iemand. De bungalow "Reest " was prima. Heerlijk ruime tuin. Voor volwassen erg krap maar met 2 volwassenen en 2 kinderen goed te doen. De trap naar boven inderdaad levensgevaarlijk. We hebben de kinderen naar boven getild. Enige minpuntje is dat we handdoeken pakket hebben besteld maar we kregen 6 handdoeken voor 10 dagen waar we met 4 personen gebruik van hebben gemaakt. Dat was erg!! weinig. Verder prima. Mooie omgeving. Leuk stadje, mooie fietsroutes en genoeg te doen in de buurt. Het is zeker aan te raden maar de kinderen konden zich helaas wel moeilijk vermaken. Het zou leuk zijn als er iets van animatie zou zijn.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Niks voor kinderen, akelig stil en gevaarlijk"vertalen
Eline
7,0

2-8-2013 We zijn net terug. Mooie omgeving, mooi huisje en heerlijk grote tuin. De auto's rijden hard over het park. De trap in bungalow Reest is echt doodeng en gevaarlijk. zoon van 2 en 4 sliepen er. Ik hield elke keer mijn hart vast als de oudste naar boven ging. Vond het zelf ook eng/ steil. Het is hoogseizoen maar je hoort of ziet niemand. Voor de kinderen is er helemaal niks te doen. Kleine standaard speeltuintjes maar meer niet. Ze hebben de animatie erg gemist.

met partner, Juni 2013
"Een Boschalet en park om steeds terug te komen."vertalen
Ellie Sluijmer
8,0

9-11-2013 Het Boschalet is mooi ingericht warm van kleur en erg compleet.
De omgeving is in elk seizoen weer een ontdekking en een lust voor het oog.
De omgeving is bosrijk waar je heerlijk kunt wandelen.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Prijs/kwaliteit is in orde.
Het restaurant is op loopafstand en het eten is erg lekker, vriendelijke mensen die bereidt zijn mee te denken en het een echt avondje uit maken.
De staat van de kamers is klein maar prima, als het goed is wordt het Boschalet na vertrek schoongemaakt.
Of het kindvriendelijk is weten we niet.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?