Beoordelingen Vakantiepark Buitenplaats Gerner****

Buitenplaats Gerner****
126 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Buitenplaats Gerner****
Haersolteweg 13-17, 7722 SE, Dalfsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Buitenplaats Gerner scoort een 8,0 uit 10, op basis van 126 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Gerner****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 59 vakantiefoto's van Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Vakantiepark Buitenplaats Gerner**** met andere accommodaties in Dalfsen.
Even geduld a.u.b.

7,1
6,3
7,8
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Prima accomodatiie in schitterende omgeving"vertalen
Wil Ense

14-10-2014 Mooi park met uitstekende service .uitzicht op de plas fenomenaal

"Mooi en rustg park"vertalen
J.Gottschall

30-09-2014 Hier komt men volledig tot rust en de omgeving is prachtig

"Heel rustig gelegen"vertalen
van wemmel-van bomm...
8,0

27-09-2014 dit park is heel rustig gelegen, geen last van de buren, We hadden huisje vecht welness geboekt, en dat is goed meegevallen, alleen de steile trap naar boven,is niet zo gemakkelijk, denk ik voor oudere mensen, Heel vriendelijk personeel en behulpzaam.

"Leuk park"vertalen
welten
6,0
9,0

22-09-2014 Erg leuk park met een hele mooie omgeving.
Huisje was wat aan de krappe kant maar was te doen.
Wel erg steil trapje naar de eerste verdieping (pas op met kleine kinderen)
Verder schoon en grote tuin bij het huisje. We hebben ervan genoten!

met partner, Sept. 2014
"Een plekje om regelmatig terug te komen"vertalen
F.Postmus
7,0

20-09-2014 Ruim opgezet park met genoeg ruimte om, in ons geval, de bungalow.
De ligging is werkelijk perfect te noemen want naast het feit dat je midden in de natuur zit heb je tevens het gemak van het feit dat je dagelijkse boodschappen op fietsafstand in Dalfsen verkrijgbaar zijn.Daarnaast was het Wellness center een aangename toevoeging.
Het gehele park maakt een opgeruimde en verzorgde indruk en geen auto's bij de bungalows is in onze ogen een goede keus.

alleenreizend, Sept. 2014
"Rust, rust, rust"vertalen
D.A. ten Broeke

13-10-2014 lekker bijkomen, mooi huisje, veel rust

met partner, Aug. 2014
"Rustige plek, ruim huis met bedstede"vertalen
rvanderveer
10,0

07-09-2014 Vakantiepark Dalfsen is lekker rustig en op fietsafstand van centrum Dalfsen.

met partner, Aug. 2014
"Heerlijk rustig !"vertalen
Corrine
7,0

02-09-2014 Zo'n 15 jaar geleden waren we al eens bij buitenplaats Gerner geweest, we konden ons de bedstee in het huisje Reest nog herinneren, dit is nu nog zo.
Voor oudere mensen is dit niet echt makkelijk want een optie om dan boven te gaan slapen heb je dan niet echt omdat de trap naar boven erg steil is.
Voor ons geen probleem. Heerlijke tuin om het huis heen, wij hadden een jonge hond mee en dan is het fijn als je vanuit het park zo het bos in kan lopen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Als je van rust houdt en natuur is dit je plek !"vertalen
G.Wijbenga
9,0

30-08-2014 We hebben erg genoten van onze midweek in dit park en vonden het jammer dat we maar een midweek hadden geboekt. Als het mogelijk was geweest hadden we nog een paar dagen bijgeboekt .We hadden een boshuisje reest en was erg mooi verscholen tussen het groen .Het park is niet al te groot zodat we ons erg op ons gemak voelden .De visvijver was erg mooi, rustig gelegen en hebben veel voorntjes gevangen .Dat je geen speciale visvergunning nodig hebt is erg mooi zodat we met zijn vieren zijn wezen vissen.Als je zoals wij echte natuur liefhebbers zijn . Ben je bij Gerner vakantiepark op het juiste adres .

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk voor kleine kinderen tot 4jaar"vertalen
marco gort
4,0
2,0

12-08-2014 buitenplaats gerner is super voor kinderen tot 4jaar leuke huisje mooie omgeving leuke receptie een min punt cafataria weet echt niet wat ze doen geenverstand er van ook als je wat er over vraagt geen idee beetje heel jammer

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?