Bed and Breakfast Boerhoes

Bed and Breakfast Boerhoes
Boerhoes
6,2

8 reviews over Bed and Breakfast Boerhoes in het Nederlands

Leuke boerencamping zoals het hoort te zijn!

Marloes, 15-7-2017

Boerencamping zoals een boerencamping hoort te zijn! Geen moeilijke poespas. Sanitair dat voldoet en een lekkere warme douche, de eigenaar die het al zingend elke keer keurig schoonmaakt.

Schitterende bomen rondom het huis en de schuren.

Kalfjes die praktisch naast je tent of caravan worden geboren en groente eten uit de moestuin of kas.

Even de dijk over en je zit aan de Vecht. Stoeltjes, boek en hengels mee en de dag is om voordat je het weet.

Voor ons geen camping om een lange vakantie te houden, wel heerlijk relaxen voor een paar dagen.

Gereisd met partner in juli 2017

Bijzonder mooi plekje

Fam. Bouwman, 7-6-2017

Ik kan iedereen aan raden de slechte review te vergeten en te gaan genieten bij het Boerhoes .
Gereisd met partner in juni 2017

Gezellig kamperen bij de boer!

Turi, 2-5-2017

Na alle negatieve reviews over het personeel toch besloten om een weekend te kamperen op de boerencamping bij deze bed en breakfast. Tot onze verbazing zijn werden weer zeer hartelijk ontvangen! Misschien zitten er nieuwe eigenaren op, maar dit had niks te maken met de reviews die we lazen.

De camping was rustig, waardoor we in alle rust een plekje konden uitzoeken.

Een klein minpuntje was dat er geen verwarming bij de douches is. Het was nogal koud dit weekend en dat maakte het douchen op de betonnen vloer niet altijd even prettig. Verder geen enkele klacht! En nogmaals, vriendelijke eigenaren!

Gereisd met partner in april 2017

Mooie plek....maar

Fam. Schutte, 28-8-2016

De ligging van de camping is mooi. Daarentegen is de eigenaar niet bijzonder gastvrij, ws last van einde zomer? Dat de auto niet op het terrein mag snap ik maar om je niet te welkom te heten maar je onverrichte zake terug te sturen richting parking , niet bijzonder sympathiek.Verschrikkelijk sanitair, de spuit erop, alleen de vloer ff aantrekken, dat was het. Alles in de ene dames en ene herentoilet zeiknat, nergens een doekje. Bah. Niet weer heen.

Jammer want de plek is echt mooi. Dit gaat overingens over de camping, niet over de B&B

Gereisd met partner in augustus 2016

Geen aanrader

X-partner, 14-8-2016

De campingbaas is geen mensen-mens, maar komt autistisch over. Hij scheurt rakelings met z'n lawaaiige grasmaaier langs kleine kinderen en campinggasten die voor hun caravan zitten. We hebben onze kinderen maar even in veiligheid gebracht zolang deze man op z'n grasmaaier zat.

Daarna ging hij onkruidverdelger spuiten op plekken waar mensen zaten en waar kinderen telkens op de grond aan het spelen waren.

Met hem is verder ook geen leuk praatje te maken. We kregen sterk het gevoel dat we maar blij mochten zijn dat we op zijn mooie plekje mochten camperen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Geen+aanrader

OpReis, 10-8-2014

De omgeving is het enige mooie aan deze camping. Het sanitair is niet fris en word gereinigd met een hogedrukspuit. Je kan verder in de omgeving wel mooi fietsen en het is niet ver van Dalfsen zelf af. Het campingveld is verder mooi ruim het grootste minpunt is het sanitair.
Gereisd met partner in augustus 2014

Smerig sanitair

tine, 10-7-2013

Wij waren op de camping.We werden onvriendelijk ontvangen: er zou geen plaats zijn, maar eventueel mochten we wel t 4 tentjes op één plaats zetten. Naderhand moesten we wel voor 4 volledige campingplaatsen betalen, terwijl we er maar één mochten hebben.

Het sanitair is belabberd: voor de hele camping (ong. 40 plaatsen) zijn er 2 toiletten: 1 voor de heren, 1 voor de dames. Zo ook met de douches. Afwassen kan je in het zelfde schuurtje, vlak voor de wc's die niet schoon zijn. Niet van deze eeuw.

Het was de duurste en slechtste camping van onze trekvakantie.

Er is een picknicktafel en een theetuin/huisje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie, rustige omgeving

sanne, 1-9-2009

Wij hebben een leuke vakantie gehad bij Boerhoes. We werden leuk ontvangen. Alles was tot in de puntjes verzorgd!

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boerhoes in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boerhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Boerhoes scoort een 6.2 uit 10 op basis van 8 reviews.