Camping De Meene

8,6

24 reviews over Camping De Meene in het Nederlands

Mooie rustige camping

Tanja, 19-8-2017

Rustige camping, schoon en voldoende sanitair. Warme douches, voldoende ruimte om je spullen droog te houden terwijl je doucht, degelijk materiaal. Wij stonden op het kleine veld waar onze kinderen van anderhalf en 5 zelfstandig konden spelen op de trampoline, in het speelhuisje of in de zandbak. Die staan aan t begin vh veld, waar je volledig zicht op hebt. Ruime plekken aldaar, 7 plekken op dat veld, dus lekker rustig, als prettig ervaren. Savonds rustig, stil. Bijna iedere avond kampvuur, al rond 18.00 zodat de kleinsten er ook nog van konden genieten. Wij hadden een plek die smiddags volle zon had, maar we konden gemakkelijk met stoelen en/of tafel, of met de gezamenlijke picknicktafel verhuizen naar de schaduw.

Geweldige tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie natuurlijke camping, ongedwongen sfeer

Hanneke, 22-7-2016

Erg mooi gelegen en goed onderhouden terrein in een prachtige omgeving. De sfeer is gemoedelijk. Er is plaats voor mensen die de rust zoeken, maar ook een deel waar de kinderen fijn kunnen spelen. Ook is er er vuurplaats waar men soms gezellig aan een kampvuur zit.

Het terrein wordt sinds jaar en dag door vrijwilligers gerund en onderhouden. Ook de schoonmaak wordt door hen gedaan en ik kan zeggen dat ze prima werk leveren!

Gereisd met vrienden in juli 2016

hebben een geweldige kampeerweek gehad.

fam.Roos., 16-7-2016

mooie plekken brandschoon sanitair voelden ons zeer welkom.Mooie fiets-.en wandelomgeving.Ze zijn nog niet van ons af,we komen beslist terug.
Gereisd met partner in juli 2016

keurige camping voor jong gezin, perfect sanitair

Schipper, 21-3-2016

Voor (jonge) gezinnen die geen animatie nodig hebben is dit een perfecte camping. Veel spelen en vertier in de natuur. Zwemmogelijkheden op fietsafstand
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

fantastisch

jfvz, 12-11-2015

het was geweldig . mooie camping , vriendelijke mensen en zeer goed sanitair
Gereisd alleenreizend in juli 2015
C. van Zijl, beheerster, 22-3-2016
Bedankt voor uw review. Wij vrijwilligers, doen ons best om onze gasten te laten genieten van onze Camping. Tenslotte zijn er veel mensen die er het hele jaar naar uit hebben gekeken om lekker te kunnen relaxen. Het schoonhouden van het toiletgebouw is ook één van onze prioriteiten, door het dagelijks goed schoon te maken, doen we er veel mensen een plezier mee.

Twentse gastvrijheid

Richard & Tatiana, 16-8-2015

Week verbleven op deze gastvrije camping, de ontvangst was zeer vriendelijk, ook de algehele sfeer op de camping is zeer gemoedelik. Rustig gelegen, ruime plekken en schoon sanitair. Helaas wel de nodige wespen en muggen op terrein. Ideaal om de omgeving te verkennen. Minder geschikt voor pubers, Heerlijk als je een paar dagen tot rust wil komen. Wij komen zeker nog een keer terug
Gereisd met partner in augustus 2015

Sympathiek beheerd door vrijwilligers

Leo van Manen, 5-7-2015

Goed onderhouden, zeer rustig gelegen, fijne beheerders. Niet commercieel ingesteld.

Natuurlijke omgeving, bosrijk, landschappelijk. Veel mogelijkheden voor fijne en mooie fietstochten in Haaksbergerveen, Buurserveen en Het Witteveen.

Nadeel is het grote aantal vaste plaatsen die vaak niet bezocht worden waardoor de camping vol lijkt maar soms stil aandoet.

Gereisd met partner in juni 2015

Super gezinscamping

Van Harten, 14-8-2014

Net terug van 2 weken camperen (gezin met 4 kinderen, 14, 7, 5 & 1 1/2 jaar) op camping De Meene.

De verschillende veldjes zijn mooi gelegen en voor iedereen wat wils, dicht bij de speeltoestellen of juist wat verder weg. De ligging van de camping, tussen de bossen, heidevelden en akkers, maakt het tot een afwisselende bezigheid om te fietsen en te wandelen.

In de buurt zijn enkele grote en kleine steden en dorpen met meer dan genoeg keuze mbt tot supermarkten en winkels.

In het stadje Gronau ( op een 0:30 min rijden) zijn 2 leuke parken met speeltuinen, een groene piramide die beklommen kan worden, een buitenzwembad en een kinderboerderij/ mini dierentuin met allemaal soorten dieren en zelf aapjes.

Het beheer wordt gevormd door de hutwacht. Dit zijn 2 vrijwilligers die voor een week verantwoordelijk zijn voor het beheer. Het is erg leuk om te zien met hoeveel passie deze vrijwilligers zich inzetten voor hun camping.

Op de camping is een vuurplaats aanwezig die regelmatig brand

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie camping gerund door vrijwilligers

martijn, 7-5-2014

De camping is mooi en rustig. Er is voor jong en oud veel te beleven in de natuur...Je kunt er fijn wandelen in het witte veen en de Buurse veen..
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Zeer goede camping

Fam.Vink, 29-7-2013

Wij zijn per toeval hier terecht gekomen.

We hebben hier 14 dagen met veel plezier gestaan.

Het is, ook voor 50+. Kampeerders en caravanners een geweldige en zeer rustige camping.

Het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt en wij hebben geen enkel vuil toilet of doucheruimte gezien.

Een hele grote aanrader mede ook door de geweldige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2013
      De Meene, beheerster, 14-8-2013
      Bedankt voor de positieve beoordeling en ik zou zeggen, kom nog eens weer! ;-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Meene in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Meene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Meene scoort een 8.59 uit 10 op basis van 24 reviews.