9,7

Uitstekend

141 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek in het Nederlands

Wij vinden dit een geweldige camping.

R.M. Rijkelijkhuizen, 8-8-2016

Zijn hier nu voor het 8ste jaar heen geweest. Wij missen hier niets, super schoon sanitair, ontvangst en vertrek met koffie en thee. En als er iets is wordt dat binnen de kortste keren opgelost.
Gereisd met partner in augustus 2016
Natasja Korenblik,
Beste familie Rijkelijkhuizen, bedankt voor jullie beoordeling! Groeten Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

zeer goed

G.H.Slump, 6-8-2016

De eigenaren zijn zeer gastvrij staan altijd voor iedereen klaar.

Wij hadden de omvormer van de caravan kapot toen zeiden we moeten naar

huis,toen zei henkjan dan ga je toch niet naar huis.

Want ik heb er nog een wel een liggen

Je kunt het niet zo gek bedenken of hij heeft het wel.

Natasja Korenblik,
Beste familie Slump, bedankt voor jullie beoordeling! Mooi om te lezen dat we jullie van dienst konden zijn. Groeten Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Geweldig!

Ineke Landman-van Amstel, 4-8-2016

Prachtige camping in een mooie omgeving met mooie ruime plekken en uitstekend sanitair. Hebben geen minpunten kunnen ontdekken.
Gereisd met partner in mei 2016
Beste Ineke, bedankt voor uw beoordeling! Groeten Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gastvrijheid met een hoofdletter

Axel van der Kruk, 26-7-2016

Geweldige camping voor rustzoekers, wandelaars, fietsers.

Eigenlijk alles wat een camping nodig heeft. Er is op nagenoeg elk detail gelet.

Het ontbreekt je aan niets. Broodjes voor nood in de vriezer. Verse eieren, een ochtendkrantje en wifi met redelijke snelheid.

Zowel de beheerders als de campinggasten maken een zeer relaxte indruk. Allemaal happy dus en dat maakt het verblijf aangenaam en nodigt uit tot herhaald bezoek.

De camping heeft geen zwembad en lijkt daardoor meer in trek bij de wat oudere kampeerders.

Gereisd alleenreizend in juni 2016
Natasja Korenblik,
Beste heer van der Kruk, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

De gastvrijheid, de rust de netheid.

Bea, 17-7-2016

Er zijn gewoon geen minpunten te vinden op deze camping, een top camping!
Natasja Korenblik,
Beste familie, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

top camping.

olphert pruntel, 17-7-2016

Zeer goed onderhouden camping met enthousiaste eigenaren. Het terrein ligt er als een plaatje bij en het toilet gebouw is modern en superschoon. Eigenaren weten wat gastheerschap betekend en dat alles in een gemoedelijk sfeer.

Geweldige kleine camping

Arjan Roovers, 7-7-2016

Een niet te evenaren schoon sanitair, rustig, ruime goed onderhouden plaatsen en zeer vriendelijke eigenaren.
Natasja Korenblik,

Prachtige camping aan bosrand.

Kees van Velthoven, 7-7-2016

Sanitair is luxe. Geen prefab scheidingswanden tussen douches of toiletten, maar gewoon net als thuis helemaal aansluitend van vloer tot plafond. Douches ook erg ruim en voorzien van mengkraan, geen muntjes dus. En belangrijk:het wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Op de camping ook gratis goed werkende WiFi. Naast elke plaats kraan en afvoerputje. Overdekte fietsenstalling met mogelijkheid electrische fietsen op te laden. Wasmachine en droger beschikbaar alsook magnetron en vriezer. ''s ochtends zijn verschillende kranten te koop en om de dag brengt de warme bakker ''s ochtends diverse soorten brood. Zowel sanitair als hele terrein keurig onderhouden. En bovenal zeer actieve, vriendelijke en klantgerichte beheerders. De beheerders hebben er bewust voor gekozen geen (speel)accomodaties voor kinderen te maken, gezinnen met kinderen vormen niet de doelgroep. Dit bevordert wel dat het een rustige camping is wat vooral mensen zal aantrekken die zonder kinderen vakantie vieren.

Zowel sanitair als het hele terrein keurig onderhouden.

Gereisd met partner in juni 2016
Natasja Korenblik,
Beste familie van Velthoven, bedankt voor uw beoordeling en mooie tekst die u geschreven heeft over ons en onze camping, we krijgen er veel reacties op. Groeten Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Fantastische camping

Anno Lameijer, 5-7-2016

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met heerlijke verse koffie. Na een gezellig praatje liet Natasja ons de plek zien waar we de komende 14 dagen konden staan maar er was ondertussen nog een plek vrijgekomen en mochten we ook nog kiezen. Wij hebben erg genoten op deze fijne, rustige camping. Alles was prima in orde. Royale en mooie douches met altijd warm water. De toiletten waren ook ruim en altijd voorzien van closetpapier. Alles was op elk tijdstip van de dag brandschoon.

Het gras werd mooi kort gehouden en ondanks de vele hoosbuien nooit geen last gehad van wateroverlast niet in de voortent en ook niet op het veld.

Elke morgen waren er verse eitjes, uien en aardappelen te koop en de warme bakker bracht ook nog 3x p.w. broodjes.

Henk Jan en Natasja wij hebben het prima naar de zin gehad we komen graag weer eens bij jullie terug.

Anno en Addie Lameijer.

Gereisd met partner in juni 2016
Natasja Korenblik,
Beste Anno en Addie Lameijer, bedankt voor uw beoordeling en tot ziens. Groeten Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Fantastisch. Rust natuurschoon vriendelijkheid

j.c. ten hoopen wennink, 5-7-2016

Fantastisch schoon sanitair vriendelijk behulpzame beheerders. Grote plekken je komt er steeds weer. Je voelt je welkom
Gereisd alleenreizend in mei 2016
Natasja Korenblik,
Beste mevrouw ten Hoopen, bedankt voor uw beoordeling en tot ziens! We vinden u trouwens een topper, zo alleen met de caravan op pad, tot binnenkort! Groeten Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Beek scoort een 9.69 uit 10 op basis van 141 reviews.