Camping Boerderijcamping de Beek *****

Zoover award

157 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek in het Nederlands

hele goede accomodatie.

jan, 13-10-2016

een heel prettig ontvangst.

alles netjes verzorgt

we kunnen niet bedenken wat er niet goed is of was.

Gereisd met partner in oktober 2016
Natasja Korenblik, Eigenaar, 24-10-2016
Beste familie, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Zeer fijne camping en prachtige omgeving

Bos, 2-10-2016

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, alles netjes en keurig verzorgde sanitair. Plaatsen ruim met een mooi landelijk uitzicht. Perfecte ligging voor wandelaars, fietser maar ook voor hardlopers/trailers (zoals wij) zijn er fantastische paden om los te gaan. Gaan we hier zeker nog eens over doen.
Gereisd met partner in oktober 2016
Natasja Korenblik, Eigenaar, 7-10-2016

Een fantastisch fijne boerencamping, gastvrij !

Rob en Greet Joosten, 16-9-2016

Tot in de kleinste details is aan alles gedacht. Super schoon en zeer attent en gastvrij. In een hele mooie omgeving.

Misschien heb ik het gemist , maar een hoekje met "leesvoer" .

Gereisd met partner in september 2016
Natasja Korenblik, Eigenaar, 17-9-2016
Beste Rob en Greet Joosten, hartelijk dank voor uw beoordeling! Voor een volgend bezoek, gelijk als je ons het sanitair gebouw binnen loopt bij de blauw brievenbus hebben we 2 kasten, 1 voor boeken en 1 voor tijdschriften. Had het gerust even gevraagd, met vriendelijke groeten Natasja, Henk Jan, Kim, Sam

Het was fantastisch in jullie boerderijkamer

fam. Noordam, 6-9-2016

We hebben genoten van de mooie boerderijkamer, was echt alles aanwezig! We hadden ook prachtig weer de hele week en elke dag gefietst door de mooie omgeving.

Bedankt voor de gastvrijheid en Natasja en Henk-jan wie weet tot ziens!

Gereisd met partner in september 2016
Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016

Perfect vakantieverblijf voor 2 personen!

H. Hak, 4-9-2016

Geweldige accomodatie, aan alles is gedacht, en bijzonder servicegerichte eigenaren. Heerlijk rustig gelegen, alles ziet er uitstekend verzorgd uit.

Eigen vervoer is wel belangrijk, dichtstbijzijnde dorp met winkels ligt ca. 6 km verderop. Prachtige wandel- en fietsomgeving.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016
Beste heer en mevrouw Hak, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

geweldige camping

arntz, 31-8-2016

nog nooit sanitair meegemaakt dat zo mooi en schoon is als hier.

Bijzonder vriendelijke eigenaars die voor alles wat je wilt klaarstaan.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016

Bij boerderijcamping de Beek blijf je komen

Yolanda ten Thije, 29-8-2016

Prachtige omgeving, geweldige ontvangst, heerlijk rustig
Gereisd met vrienden in augustus 2016
Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016
Beste Yolanda, bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Supercamping

Carel en Ute Akemann, 28-8-2016

Zeer vriendelijke eigenaars, superschoon sanitair, mooie plaatsen met water en EL vlakbij. Uitzicht over het boerenland. Goed onderhouden grasveld, dat 3 x per week wordt gemaaid.

Prachtige natuurgebieden en fietspaden in de naaste omgeving.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2016
Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016
Beste familie Akemann, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Prima camping maar veel regels

Henk, 27-8-2016

De campinghouders zijn zeer vriendelijk

Het is jammer dat je niet zelf mag bepalen hoe de caravan komt te staan.

Wij zouden graag de ingang naar het prachtige uitzicht over de weilanden willen hebben maar dat mag niet.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016
Beste Henk, bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Schitterende Camping.

R .Bos Redder, 25-8-2016

Schitterende omgeving. Mooie fietstochten in de omgeving. Met op fietsafstand van Haaksbergen en Enschede.

Lieve beheerders, altijd is de ontvangst weer heel warm. Je voelt je er gelijk thuis.

Er zijn geen nadelen op te noemen. Komen zeker weer terug.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Beek scoort een 9.72 uit 10 op basis van 158 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: