Camping Boerderijcamping de Beek *****

Zoover award

157 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek in het Nederlands

Boerderijcamping aan de beek

Marcel Van Veenendaal, 17-5-2017

Een mooie en rustige camping waar gastvrijheid, rust en hygiëne voor op staat ..

Mooi en schoon sanitair, ruime plaatsen.

Wij komen hier regelmatig en vinden het een geweldige en vooral fijne camping

Natasja , Henk Jan

Onze complimenten voor dit alles wij komen zeker terug.

Marcel & Henriette

Gereisd met partner in mei 2017
Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-5-2017
Beste Marcel Van Veenendaal, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Herman & Frieda Besten, 8-5-2017

Kan geen minpunten vinden, gewoon fantastisch!!!!!

De eigenaren Natasja en Henk Jan doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

Ontvangst met koffie . Alles is goed geregeld en zeer schoon. de krant of broodjes en een ijsje of een eitje het is er allemaal. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.

Gereisd met partner in juni 2016
Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-5-2017
Beste Herman en Frieda Besten, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

We hebben het nog nergens beter kunnen vinden!

Harry en Virginia Bouwman, Steenwijk, 7-5-2017

Ode aan Camping De Beek

Na elf keer op De Beek kamperen,

kunnen we nog steeds bezweren:

als je wat bent uitgeblust,

kom je hier helemaal tot rust!

De camping grenst aan het Haaksbergerveen,

zó mooi, we fietsen er iedere keer weer heen.

Duitsland is dichtbij en op de fiets goed te bereiken,

om daar in een aardig stadje te gaan kijken.

Bij aankomst op de Beek word je altijd ontvangen met koffie of thee,

daarna loopt Henk Jan of Natasja met je mee.

Een ruime plaats met water en stroom;

en het toiletgebouw is altijd schoon!

Gastvrijheid, ruimte en sanitair zijn dus helemaal O.K.;

daar doen we het ook de komende jaren weer mee.

Bij vragen staat Natasja altijd klaar;

je stuit bij haar nooit op een bezwaar.

Drie keer in de week vers brood

en elke dag een krant op schoot.

Onder Natasja's goede zorgen

voelen we ons telkens weer geborgen.

En een camping met zoveel faam

trekt louter gelijkgestemde gasten aan.

Kortom: iedereen mag het zien:

Henk Jan en Natasja krijgen van ons een dikke tien!

Gereisd met partner in mei 2017
Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-5-2017
Beste Harry en Virginia Bouwman, hartelijk dank voor jullie beoordeling en bijzondere gedicht! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Super!

Simone Schoonbeek, 7-5-2017

Wij hebben een nacht in de boerderijkamer geslapen. Alles tiptop voor elkaar,schoon. Gastvrije mensen. Mooie omgeving,rust. Een dikke tien!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017
Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-5-2017
Beste Simone Schoonbeek, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gerard Bertelink, 7-5-2017

Lekker rustig prima sanitair en een geweldige ontvangst door lieve aardige mensen.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-5-2017
Beste Gerard Bertelink, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

fantastisch

jeroen rommers, 6-5-2017

Perfecte vakantie voor wie van rust en ruimte houd. Fietsen en wandelen kan je gelijk vanaf de camping of boerderijkamer. Sanitair is goed en van alle gemakken voorzien. Niet echt voor kleine kinderen. Volgend jaar zeker weer terug wellicht nog dit jaar.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-5-2017
Beste Jeroen Rommers, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Ben Schothuis, 5-5-2017

Schitterend mooi tussen de natuurgebieden gelegen boerencamping waar de toilet-douche ruimte altijd spic en span schoon zijn, je wordt bij aankomst en vertrek verwend met een lekker bakkie koffie of thee met een lekker koekje erbij. Natasja en Henk-jan staan altijd klaar voor de gasten en altijd in voor een gezellig praatje of voor het geven van goede tips.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 18-5-2017
Beste Ben Schothuis, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Hele goede prima verzorgde camping!

M Nuijen, 19-4-2017

Alles was echt goed geregeld, zeer verzorgd toiletgebouw en douches, fijne plekken voor de caravan, met eigen waterpunt. Ontzettend mooi uitzicht overal en meteen in de bossen. Hele aardige eigenaren, echt gewoon alles 100% in orde. We gaan hier zeker terugkomen. Bedankt voor de het fijne weekend. Er is geen eetgelegenheid op de camping wel voldoende in Haaksbergen en in de omgeving van Buurse.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 24-4-2017
Beste familie Nuijen, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Prima Boerderijkamer

Peter en Monique, 31-12-2016

Voor de derde keer hebben we een prima midweek gehad in deze Boerderijkamer. Alles goed verzorgd, schoon, extra gezellig gemaakt voor de kerst en heerlijk rustig. Haaksbergen ligt op een steenworp afstand om boodschappen te doen of een hapje te eten. Tot de volgende keer!
Gereisd met partner in december 2016
Natasja Korenblik, Eigenaar, 15-3-2017
Beste Peter en Monique, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Beter kon het niet!

Herman Langen, 6-11-2016

Geweldige appartementen, schoon, netjes en compleet!

En Iedere ochtend een krant in de brievenbus.

De camping met boerderijkamers lag ideaal en dicht bij de route van het Noaberpad

Het was heerlijk!

Gereisd met partner in oktober 2016
Natasja Korenblik, Eigenaar, 20-11-2016
Beste familie Langen, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Beek scoort een 9.72 uit 10 op basis van 158 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: