Camping Boerderijcamping de Beek *****

Boerderijcamping de Beek
9,7

Zoover award

157 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek in het Nederlands

Heerlijke camping met super schoon sanitair

Bert en Lia, 21-3-2012

Wij hebben deze camping vorig jaar (2011) met de Pasen bezocht, het was onze 1e keer en het is zo goed bevallen dat we dit jaar met Hemelvaart en Pinksteren weer gaan!

Het "vriendengevoel" onthaal, niets is Natasja en Henk-Jan teveel, voor iedereen een vriendelijk woord, een praatje, tips die ze je geven, de service: brood, eieren, lekkere ijsjes, etc. bijna alles is mogelijk.

Je fietsen kun je keurig stallen, en het fietsen in de omgeving is adembenemend mooi!

Natasje en Henk-Jan gaat zo door en wij zullen jullie zeker aanbevelen!

Wij verheugen ons er al weer op!

Gereisd met partner in april 2011
Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016
Beste familie, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Super mooie en zeer schone Camping!

Gerwin en Yvonne , 26-2-2012

Onze allereerste Kampeervakantie!!!

En meteen een geweldige ervaring!!

Mooi en super schoon sanitair, zeer vriendelijke Campingeigenaren waar de koffie/thee altijd klaar staat.

Deze vakantie was zo goed dat we een maand later al een eigen caravan gekocht hebben!

Dus Henk-Jan en Natasja, we komen met onze nieuwe aanwinst vast nog een keer kamperen!!

Een super camping

fam. van der Gaast, 2-10-2011

Camping de Beek in Buurse is een erg mooi gelegen camping, gladgeschoren veldjes en luxe en superschoon sanitair. Natascha en Henk Jan zijn bijzonder gastvrij en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Wij komen hier zeker terug!
Gereisd met vrienden in oktober 2011
Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016

Fantastische camping!! Een aanrader!

Henk en Dini, 4-9-2011

Afgelopen week 6 dagen bij HenkJan en Natasja gekampeerd, je voelt je hier meteen thuis, bij aankomst koffie aan de keukentafel, het is of je bij je beste vrienden op bezoek komt.

Brood, eieren, krant, fietsroutes, nergens ontbreekt het aan. Zelfs het brood door ons besteld werd bij de caravan afgeleverd. Geweldig. We komen zeker bij jullie terug en hopelijk is er dan een plekje voor ons, want het ontbreekt jullie niet aan bezoekers, en heel begrijpelijk als je zo'n fijne schone camping hebt.

Gereisd met partner in augustus 2011
Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016

Een topper! Het VEKABO gevoel ten voeten uit!

Alex, Rolina en Saartje, 21-8-2011

Henk Jan en Natascha zorgen met hun enthousiasme en sociale gevoel voor het eerder genoemde VEKABO gevoel. Op deze camping vindt je rust, gezeligheid en eigenlijk alles wat een campeerder zoekt. Zo zijn eieren, uien, aardappelen, reserve haringen en stormbanden, en 4x per week vers brood van de bakker en meer, de service mogelijkheden van deze camping. Verder is het sanitair hier gelijk aan een 4 sterren hotel, inclusief vloerverwarming. Wat dacht je van twee maal per week het gras maaien,de hagen en alles wat een camping mooi maakt is hier gewoongoed.

Lieve gast vrouw en heer, dank dat wij, Rolina, Alex en Saartje, deze week zo hebben mogen genieten van jullie mooie plekje.

Gereisd met partner in augustus 2011

Jan en Jose van der Linden, 14-8-2011

Afgelopen 3 weken bij camping de Beek gecampeert en geweldig genoten van al het moois en goede accommodatie.Alles zeer schoon en de eigenaren zijn altijd genegen om een praatje te maken.De koffie staat altijd klaar bij aankomst en vertrek.Voor ons een echte aanrader voor een ieder die rust en netheid op prijs stelt.

Fantastische camping

Fam.Smilda, 30-7-2011

Een camping om nooit te vergeten

Rust,ruimte en een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen je kunt echt alle kanten op echt een aanrader

Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016

Rustig gelegen met met schitterend sanitair.

Peter en Inge, 15-7-2011

Zeer plezierige camping, met verve geleid! Veel ruimte en rust, gelegen aan een doodlopende weg, dus geen verkeer. Luxueus sanitair, veel faciliteiten. 's Ochtends brood en kranten, alles wat je nodig hebt is er.

Een fantastische minicamping voor 50+

Gré Eggink, 11-7-2011

Camping de Beek is een fantastische camping. Rust en ruimte. Gastvrij, vriendelijk,

behulpzaam. Ontvangst met koffie. 4 x per week komt de bakker met lekkere broodjes. Sanitaire voorzieningen zoals wij het nog niet hebben meegemaakt met klakvrije watervoorziening. En heel erg gemotiveerde eigenaren. Bedankt Natasja en Henk Jan

Gereisd met partner in juni 2011
Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016

Geweldige Camping zeer gastvrij en keurig!!

fam.Wiggers, 5-6-2011

Boerderijcamping de Beek is een camping waar rust en gezelligheid prima samen gaan. Het sanitair is uitmuntend en de voorzieningen zijn super mbt. tot bv. brood en ijsverkoop! Ook de ontvangst en info voor de gasten laten niets te wensen over. Een aanrader voor iedereen die niet specifiek op zoek is om te kamperen met opgroeiende kinderen.
Gereisd met partner in mei 2011
Natasja Korenblik, Eigenaar, 11-9-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Beek scoort een 9.72 uit 10 op basis van 158 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: