9,7

Uitstekend

141 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek in het Nederlands

Geweldig

Herman Langen, 19-5-2017

We zaten in een prachtig ingerichte en schitterende boerderijkamer op een geweldige locatie. Zoveel rust en ruimte. Heerlijk! De omgeving is geweldig om te wandelen en te fietsen. Natasja en Henk Jan zorgen voor de rest! Alles wat je nodig hebt is in de omgeving te vinden. Familie Korenblik, bedankt! Tot de volgende keer.
Natasja Korenblik,
Beste Herman Langen, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Meer dan 250 nachten in 10 jaar. geen tekst nodig.

Marian Engbers., 18-5-2017

Alles is daar goed. De gastvrijheid van Natasja en Henkjan.. het ontvangst met koffie. Het geweldige schone en nette sanitair. Mooie ruime schone plekken. De eitjes,aardappels,de krant,de uien,de ijsjes het brood. Je kunt alles zo meenemen op goed vertrouwen. Vieren dit jaar ons vijf jarig jubileum met Hemelvaart. Met 11 personen vier caravans en een boerderij kamervijf dagen op de beek. Zelf staan wij er nu reeds 10 jaar. Altijd op eenvaste mooie plek met uitzicht over een prachtig stukje natuur.Alles mag,alles kan maar Natasja waakt over rust en orde. En de omgeving.! Supermooi met prachtige fietstochten . De moeite waard.Camping de Beek.
Natasja Korenblik,
Beste Marian Engbers, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Heerlijke camping met luxe en rust

Brouwer, 17-5-2017

Wij komen al verschillende jaren op camping de beek en genieten nog steeds met volle teugen.

Mooie en zeer nette voorzieningen ,ook de eigenaren zijn zeer behulpzaam dan wel zorgzaam . Proberen elke dag wel een praatje te maken om te vragen of alles goed gaat en alles naar wens is.

Nogmaals heerlijke rustige camping met landelijke uitstraling.

Natasja Korenblik,
Beste familie Brouwer, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

In een woord, Geweldig!

W. Peters, 17-5-2017

Supermooie camping met brandschoon sanitair. De ontvangst is zeer hartelijk. Natasja en Henk Jan doen alles om het je naar de zin te maken.

We stonden met 2 stellen op de camping. De andere 2 stellen hadden ieder een boerderijkamer gehuurd. De boederijkamers waren ook heel compleet ingericht. en brandschoon. Zelfs handdoeken waren aanwezig.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Natasja Korenblik,
Beste familie Peters, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Boerderijcamping aan de beek

Marcel Van Veenendaal, 17-5-2017

Een mooie en rustige camping waar gastvrijheid, rust en hygiëne voor op staat ..

Mooi en schoon sanitair, ruime plaatsen.

Wij komen hier regelmatig en vinden het een geweldige en vooral fijne camping

Natasja , Henk Jan

Onze complimenten voor dit alles wij komen zeker terug.

Marcel & Henriette

Natasja Korenblik,
Beste Marcel Van Veenendaal, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Herman & Frieda Besten, 8-5-2017

Kan geen minpunten vinden, gewoon fantastisch!!!!!

De eigenaren Natasja en Henk Jan doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

Ontvangst met koffie . Alles is goed geregeld en zeer schoon. de krant of broodjes en een ijsje of een eitje het is er allemaal. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.

Gereisd met partner in juni 2016
Natasja Korenblik,
Beste Herman en Frieda Besten, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

We hebben het nog nergens beter kunnen vinden!

Harry en Virginia Bouwman, Steenwijk, 7-5-2017

Ode aan Camping De Beek

Na elf keer op De Beek kamperen,

kunnen we nog steeds bezweren:

als je wat bent uitgeblust,

kom je hier helemaal tot rust!

De camping grenst aan het Haaksbergerveen,

zó mooi, we fietsen er iedere keer weer heen.

Duitsland is dichtbij en op de fiets goed te bereiken,

om daar in een aardig stadje te gaan kijken.

Bij aankomst op de Beek word je altijd ontvangen met koffie of thee,

daarna loopt Henk Jan of Natasja met je mee.

Een ruime plaats met water en stroom;

en het toiletgebouw is altijd schoon!

Gastvrijheid, ruimte en sanitair zijn dus helemaal O.K.;

daar doen we het ook de komende jaren weer mee.

Bij vragen staat Natasja altijd klaar;

je stuit bij haar nooit op een bezwaar.

Drie keer in de week vers brood

en elke dag een krant op schoot.

Onder Natasja's goede zorgen

voelen we ons telkens weer geborgen.

En een camping met zoveel faam

trekt louter gelijkgestemde gasten aan.

Kortom: iedereen mag het zien:

Henk Jan en Natasja krijgen van ons een dikke tien!

Natasja Korenblik,
Beste Harry en Virginia Bouwman, hartelijk dank voor jullie beoordeling en bijzondere gedicht! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Super!

Simone Schoonbeek, 7-5-2017

Wij hebben een nacht in de boerderijkamer geslapen. Alles tiptop voor elkaar,schoon. Gastvrije mensen. Mooie omgeving,rust. Een dikke tien!
Gereisd familie in januari 2017
Natasja Korenblik,
Beste Simone Schoonbeek, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Gerard Bertelink, 7-5-2017

Lekker rustig prima sanitair en een geweldige ontvangst door lieve aardige mensen.
Gereisd met partner in april 2017
Natasja Korenblik,
Beste Gerard Bertelink, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

fantastisch

jeroen rommers, 6-5-2017

Perfecte vakantie voor wie van rust en ruimte houd. Fietsen en wandelen kan je gelijk vanaf de camping of boerderijkamer. Sanitair is goed en van alle gemakken voorzien. Niet echt voor kleine kinderen. Volgend jaar zeker weer terug wellicht nog dit jaar.
Gereisd met partner in april 2017
Natasja Korenblik,
Beste Jeroen Rommers, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Beek scoort een 9.69 uit 10 op basis van 141 reviews.