Aparthotel Resort Bad Boekelo ****

Aparthotel Resort Bad Boekelo
Resort Bad Boekelo
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Resort Bad Boekelo bij:

529 reviews over Aparthotel Resort Bad Boekelo in het Nederlands

Eigenlijk gewoon prima,maar....

Roma, 19-9-2017

2 volle dagen genoten op Resort Bad Boekelo,een mooi groot hotel wat in vervlogen tijden een topper moet zijn geweest.Ook vandaag de dag is dit een prima hotel om te vertoeven,schoon en netjes,lekker en uitgebreid ontbijtbuffet,dus eigenlijk niks op aan te merken.Wij waren dan ook in een euforische stemming toen we gingen uitchecken,maarrrrr.....toen ging het mis.Bij het uitchecken zat de receptiemedewerker achter de PC en liet ons vrij lang wachten,vervolgens presenteerde hij ons een rekening vh restaurant en de bowlingbaan.Maar daar hadden wij helemaal geen gebruik van gemaakt.Na dit kenbaar te hebben gemaakt zei hij: maar het staat hier toch.Vervolgens kwam een andere medewerkster erbij en met zijn tweetjes ontdekten ze dat ze bij de verkeerde naam hadden gekeken.Zoiets kan gebeuren:geen enkel probleem.Maar een excuus was wel ff op zijn plaats geweest, aangezien ook de toon die hij aansloeg vrij dominant en respectloos was.Een receptiemedewerker is het visitekaartje vh hotel.Dit had niet gehoeven en de laatste indruk bezoedelt eigenlijk het algehele verblijf. Jammer!
Gereisd met partner in september 2017

Hele fijne dagen gehad

René Pennings, 5-9-2017

Bij de receptie heb je wachttijd bij drukte
Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooie ligging

Heleen, 1-9-2017

Het hotel lag midden in de bossen. Het was een mooie omgeving. Ontbijt was super en gevarieerd. Jammer dat er voor de e bike te weinig stopcontacten waren. Ik moest in allerlei bochten wringen om de fiets bij de stopcontact te zetten. Tevens was de kamer redelijk schoon. Gordijnen sloten slecht en was vies. Badkamer: de spatscherm was erg vies op de scharnier en er zat schimmel op de tegels. Verder was personeel erg vriendelijk. Leuk om te zien dat het hotel een geschiedenis had.

Super Hotel met vriendelijk personeel

Willem en Mien, 14-8-2017

Leuk Hotel met wellness,zwembad,bowlingbaan en veel spelletjes om te doen.

Geen minpunten alles was goed.

Bob de Waal, General Manager, 17-8-2017
Hartelijk dank voor uw zeer lovende woorden en rapport cijfer! We hopen u snel weer te verwelkomen.

P.v.zunderd, 10-8-2017

Het was geweldig,fijne bedden ,lekker eten,vriendelijk personeel,voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie appartementen in natuurlijke omgeving

Fam Konijn, 30-7-2017

Hotel ligt in een mooie natuurlijke omgeving, veel bos eromheen. Bij aankomst in het appartement bleek niet alles even schoon met name de koelkast/afzuigkap. Dit aangegeven bij de receptie maar uiteindelijk niets meer over gehoord nadat iemand was langs geweest. Tegen een drankje kan je gebruik maken van de bowlingbaan echter moet je hier niet te veel van verwachten. Bowlingbaan is flink verouderd en het puntensysteem klopt niet altijd. Het overdekt zwembad en de tennisbanen zijn prima. Voldoende wandel en fiets mogelijkheden in de buurt. Enschede is een gezellige stad en daar kan je lekker eten. Het was voor ons niet duidelijk wanneer housekeeping komt en hoe laat. Al met al een prima verblijf met enkele verbeterpunten.
Gereisd met partner in juli 2017

prima hotel, heerlijk gegeten

Margriet, 25-7-2017

Kamer was prima, heerlijk gegeten in het restaurant, uitgebreid ontbijtbuffet.

De sauna viel een klein beetje tegen, slechts 2 cabines, inpandig, geen mogelijkheid buiten af te koelen, zwembad gekleed

Gereisd met partner in juli 2017

Hebben genoten

Agnes, 29-6-2017

Prima hotel, aardige bediening, heerlijke bedden, keurige kamers, lekker eten.

Een aanrader is het arboretum in de Lutte.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Correct hotel voor de correcte prijs!

Overmeire, Belgie, West-Vlaanderen, 28-6-2017

We zijn hier reeds in april geweest en nu in juni waren we er opnieuw.

De comfortkamers zijn net en verzorgd met het nodige comfort.

Het ontbijt is zeker uitgebreid genoeg.

Het diner is super en als je iets wenst aan te passen van het 3-gangen menu is dit geen probleem.

Van poetspersoneel tot nachtreceptie tot manager, iedereen is even vriendelijk en al wat tot hun mogelijkheden behoren, zullen ze doen met de glimlach om te zorgen voor een perfect verblijf.

Onze volgende vakantie is reeds geboekt!

P.S. mensen die dit hotel niet correct vinden moeten meer betalen en naar een 5 sterren hotel gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig gelegen in de bos

Gerda, 19-6-2017

Kamer oke alleen ons prullebakje in het toilet zat vol met rommel van de vorige gebruiker na 3 dagen dat wij daar verbleven was deze nog niet geleegd Restaurant is erg slecht bediening is oke maar vlees (surf en turf) heel erg taai niet te kauwen ook erg prijzig in het restaurant geen prijs kwaliteit verhouding Een aanrader is restaurant Boenders in Beckum 4,4 km heerlijk en niet duur
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Resort Bad Boekelo in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Resort Bad Boekelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Resort Bad Boekelo scoort een 7.71 uit 10 op basis van 529 reviews.