7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Resort Bad Boekelo**** bij :

522 reviews over Aparthotel Resort Bad Boekelo in het Nederlands

Hebben genoten

Agnes, 29-6-2017

Prima hotel, aardige bediening, heerlijke bedden, keurige kamers, lekker eten.

Een aanrader is het arboretum in de Lutte.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Correct hotel voor de correcte prijs!

Overmeire, Belgie, West-Vlaanderen, 28-6-2017

We zijn hier reeds in april geweest en nu in juni waren we er opnieuw.

De comfortkamers zijn net en verzorgd met het nodige comfort.

Het ontbijt is zeker uitgebreid genoeg.

Het diner is super en als je iets wenst aan te passen van het 3-gangen menu is dit geen probleem.

Van poetspersoneel tot nachtreceptie tot manager, iedereen is even vriendelijk en al wat tot hun mogelijkheden behoren, zullen ze doen met de glimlach om te zorgen voor een perfect verblijf.

Onze volgende vakantie is reeds geboekt!

P.S. mensen die dit hotel niet correct vinden moeten meer betalen en naar een 5 sterren hotel gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig gelegen in de bos

Gerda, 19-6-2017

Kamer oke alleen ons prullebakje in het toilet zat vol met rommel van de vorige gebruiker na 3 dagen dat wij daar verbleven was deze nog niet geleegd Restaurant is erg slecht bediening is oke maar vlees (surf en turf) heel erg taai niet te kauwen ook erg prijzig in het restaurant geen prijs kwaliteit verhouding Een aanrader is restaurant Boenders in Beckum 4,4 km heerlijk en niet duur

Dat was leuk.

NannoSijtse, 12-6-2017

Grote nette comfortkamer met zitje en balkon. Grote ramen. Badkamer met toilet en bad. Uitzicht op tuin/bos - middagzon. Eten - redelijk. Omgeving - goed.
Gereisd met partner in mei 2017

Voor herhaling vatbaar

Toerist, 8-6-2017

Tot grote verrassing kregen wij een gratis upgrade naar een 3kamer appartement. Alles was prima in orde. Wij hebben ook 3 x het diner gebruikt. Het eten was goed maar erg lange wachttijden tussen de gangen door, terwijl het niet druk was.
Gereisd met partner in juni 2017

leuk hotel in een mooie omgeving

Pieter, 28-5-2017

we hebben een overnachting geboekt via veiling. Resort Bad Boekelo is een leuk hotel met hele vriendelijke medewerkers. We werden keurig ontvangen en alles was perfect georganiseerd. De kamer was boven verwachting (tov andere recensies) erg mooi, netjes en zeer schoon! Top faciliteiten in het hotel en het ontbijt was goed. De omgeving maakt het tot een hele mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2017

Hier willen we nog wel eens terug

B. te Boekhorst, 21-5-2017

De ontvangst was goed, vriendelijk, er werd meegedacht. Het terras en het cafégedeelte waren gezellig. Nette kamers en de geur van bos. Mooie fietsroutes in de buurt. Leuk persoonlijk gemaakt (wijntje met een mooie kaart op de kamer), omdat onze ouders 50 jaar getrouwd waren.

D

Gereisd met vrienden in mei 2017

Beetje oubollig en gedateerd

Airria, 11-5-2017

De bedden waren heerlijk, de kamer leek half opgeknapt net of het niet helemaal af was. De badkamer was in slechte staat, afbladderende verf, schimmels, heel erg verouderd dus. Jammer dat er ook geen badjas in de kamer aanwezig was voor het zwembad dat mag je toch wel verwachten bij 4 sterren. Het zwembad was trouwens erg prettig en rustig in de late avond.

Wij hebben bij het inchecken een erg onprettige medewerker getroffen die ons een "upgrade" wilde geven naar een appartement buiten het gebouw omdat er geen kamer meer beschikbaar zou zijn. Na aandringen was er toch een kamer beschikbaar, hij heeft ook geen enkele uitleg gegeven over de faciliteiten, restaurants oid. In de restaurants was de bediening echt slecht en stond met zijn allen achter de bar te wachten op actie van de klanten, heel erg slecht. Het personeel heeft echt een training klantvriendelijkheid nodig en servicegericht werken. De locatie is wel heel leuk, de parkeerplaats is beperkt als er een braderie wordt gehouden op de parkeerplaatsen. Er is wel ruimte naast de ingang om de fietsen op te laden alleen jammer dat daar grind ligt waardoor de stalling van de fiets en het verplaatsen erg lastig is.

Gereisd met partner in april 2017

super

Marc, 3-5-2017

Mooi en ruim appartement, zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten en het hotel is gelegen op een superlocatie. Zeker aan te bevelen voor ouders met kinderen, er is van alles te doen
Gereisd met vrienden in april 2017

Bijzonder maar erg leuk!

Judith, 30-4-2017

Bij aankomst bleek na ons laatste bezoek 11 jaar geleden weinig verandert. Vriendelijk ontvangst. Kamers voelen ondanks kleine renovatie nog erg jaren 70 aan. Oude tv, broekenpers(!) maar geen kluis op de kamer. Badkamer klein maar voldoet prima. Bedden liggen lekker. Tv kijken vanuit bed geen doen. Vies tapijt en oude gordijnen. Schoonmaak kan beter. Op de 3e dag kwamen ze pas om 16.00u! Op de 4e dag waren de bedden slechts recht getrokken. Zwembad erg leuk, evenals de andere activiteiten voor de kids. Alles is gratis te gebruiken en het is nooit echt druk dus fijn. Restaurant aan de prijs. Koffie drink je beter in het café, dat is €1 goedkoper! Prijs kwaliteit hotel klopt helemaal. Het jaren 70 gevoel van het totale complex blijft verwonderen. Manicure en pedicure behandeling in wellness stelt weinig voor en is daarom erg duur. Al met al; compleet hotel voor de juiste prijs.
Gereisd familie in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Resort Bad Boekelo in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Resort Bad Boekelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Resort Bad Boekelo scoort een 7.68 uit 10 op basis van 522 reviews.