9,6

Uitstekend

5 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Zeer de moeite waard

Bastiaan, 20-8-2017

In Boekelo wonen en dan ook nog in Boekelo kamperen, en wel op een prachtige plek. Ik zou alle plus punten kunnen gaan op noemen maar dat doe ik niet want het zijn er te veel. En daarbij, als u er gaat kamperen ervaart u het zelf, spijt zult u er niet van krijgen of ....het weer zou erg slecht moeten zijn.

Ondanks dat deze camping (nog niet) is ingericht voor kinderen hebben onze kleinkinderen zich prima vermaakt. Top

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige camping, gastvrije eigenaren,

Fam. Hielkema, 7-8-2017

Fijne camping op zeer ruime plaatsen met een prachtig uitzicht. Je wordt ontvangen met de Twentse gastvrijheid zodat je je er gauw thuis voelt. Beslist een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

Een geweldig weekend!!

Saskia, 8-6-2017

Een geweldige camping, vlakbij Boekelo en Enschede, maar daar merk je op de camping niets van. Gewekt door de vogeltjes en vervolgens een prachtig uitzicht! Hele hartelijke mensen, in overleg is van alles mogelijk. De kinderen hebben zich op het veld prima vermaakt, een speeltuintje o.i.d. is er niet, maar ook zonder gaat dat prima! Mocht je uit eten willen kan dat prima in Boekelo of Enschede, ook op de fiets goed te doen.. Al met al een supermooie en leuke camping, een aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Hele fijne camping met een heel warm welkom!

Pamela Plomp, 4-6-2017

Toevallig op deze camping terecht gekomen omdat we zochten naar een plekje waar je ( na overleg) mocht stoken. De ontvangst was als een warm bad waar we in terecht kwamen. Het is duidelijk dat de eigenaren veel liefde voor het vak hebben. Je voelt je onmiddellijk thuis. De camping is eenvoudig, maar kwalitatief heel goed. Het sanitair ontzettend mooi en heel schoon. De eigenaren vertelden dat ze alles zo hebben gemaakt zoals ze het thuis ook graag zouden zien, en dat merk je aan alles! De camping ligt natuurlijk ook nog eens in een hele mooie omgeving waarvgenoeg te doen valt! Minpunten heb ik eigenlijk niet kunnen ontdekken. Ondanks de afstand vanaf Rotterdam, gaan we hier zeker terugkomen!
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige mensen die veel voor je doen.

Harry van Dam, 30-5-2017

Nieuwe camping met grote plaatsen en een wijds uitzicht. Nog wat weinig schaduw maar de boompjes zullen nog groeien. De eigenaresse staat steeds voor je klaar en doet alles om het haar gasten naar het zin te maken. Zelfs een veldborrel werd georganiseerd. Geweldig sanitair dat goed wordt schoongehouden. Voor kinderen niet veel te doen maar de rust die daardoor op de camping heerst is erg ontspannend. Een mooie omgeving waar veel te zien is.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes scoort een 9.6 uit 10 op basis van 5 reviews.