9,4

Uitstekend

175 reviews over Camping Olde Kottink in het Nederlands

GEWELDIG!!

Reint-Jan de Roos, 12-8-2017

Wij kamperen nu al meer dan 40 jaar en vinden deze camping een topper, de plaatsen zijn inmens ruim, nog nooit zo ruim gestaan.

Daarbij is de omgeving super mooi, op de camping zijn geen accomodaties en dat maakt de camping zeer geschikt voor rust zoekers en fietsers.

Fantastische camping

Erin, 11-8-2017

Super mooi en gezellig. De camping bazen zijn altijd aardig. De plaatsen zijn ruim en de toiletten altijd schoon
Gereisd familie in januari 2017

Rust, ruimte en plezier

De Vos, 9-8-2017

Ruime plaatsen midden in de natuur. Heerlijke ontspannen sfeer.

Genieten van de Dinteloord en fietsen & wandelen in de omgeving.

Gastvrouw en -heer heel erg gastvrij!

Gereisd familie in augustus 2017

Dikke tien als het aan mij ligt

Olaf de vos, 5-8-2017

Fantastische ligging, erg kindvriendelijk en een plek om terug te komen (wel 11 keer!!)
Gereisd familie in januari 2017

Twents Fruit

Familie Wassenberg, 24-7-2017

Als je op de camping komt aangereden lijkt het alsof je in een Twents filmlandschap bent beland. Mooie oude gebouwen en prachtige bomen.

Dan wordt je ontvangen door een vriendelijke "Monique van de Ven " en "Rutger Hauer" met een lekker kopje koffie.

Chapeau. De gastvrouw heeft de regie en haar man speelt de toegewijde mede regisseur.

We krijgen een map met informatie en gaan een mooie ruime plek uitzoeken.

Kippen scharrelen over de camping en dat geeft extra Yin en Yan aan deze mooie rustige camping.

Hun scharreleitjes zijn te koop .

Op zaterdag was er op het erf een gezellig samenzijn met drank en o.a. frites.

Super leuk idee.

Op zondagmorgen lekkere krentenmik zoals wij dat in Brabant noemen.

En overal bossen mooie bloemen.

Een camping om nog eens terug te komen.

een tien

Gereisd met partner in juli 2017

heel fijn

Berte, 15-7-2017

een heerlijke rustige natuurcamping on het groen. De ontvangst is heel hartelijk met een kopje koffie. de gastvrouw zet overal bloemen neer en er scharrelen kippetjes rond. heel idyllisch.
Gereisd met partner in juli 2017

In 1 woord, Geweldig.

Trudy, 10-7-2017

Het is een rustige camping in de natuur. Niet voor mensen die van drukte om zich heen houden. Geen zwembad, Geen animatieteam. Wifi werkt niet echt goed. Bij de vraag of het voor kinderen geschikt is, zou ik eigenlijk willen antwoorden, het ligt eraan wat ze gewend zijn. Wat oudere kinderen hebben hier, denk ik, niet veel te zoeken.

De camping heeft hele grote plaatsen. Eigenlijk voor ieder wat wils. Heel vrij ten opzichte van elkaar, een veld waar de auto bij de caravan kan, ook plekken wat dichter bij elkaar (nog grote plekken), een veld voor mensen zonder kinderen en een natuurterrein, alleen voor mensen met het groene boekje. Een prachtige omgeving om te fietsen en wandelen. Op zaterdagavond regelmatig gelegenheid om wat te drinken met elkaar soms met een snack en op zondagmorgen lag er altijd een plakje Twentse Wegge klaar. Vriendelijke eigenaar. Voor ons zeker een camping om terug te komen.

Schitterende camping!

Gerrit, 30-6-2017

Prachtige camping; je voelt je midden in de natuur. Ruime plekken. Heel bijzonder is de gratis barbecue op de zaterdag voor Pinksteren en de krentewegge op tweede (of was het toch eerste?) Pinksterdag.

Heerlijke omgeving om te fietsen en Denekamp kan heel gezellig zijn (braderie/Italiaans weekend.)

Gereisd met partner in juni 2017

Een van onze mooiste Fietsvakanties in Nederland.

P & Z Akkerman, 22-6-2017

Alles klopte, alles was goed. Ontvangst met koffie, een handdruk, een aardig gesprek en de TIJD voordat je tot zakendoen overgaat.

Super!

Tineke de Jong en Hans Oude Brunink, 19-6-2017

Een van de mooiste en gezelligste campings van Nederland. Een echte aanrader voor wandelaars en fietsliefhebbers.

Wij hebben een super week gehad, gastvrouw Agnes is top. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olde Kottink in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olde Kottink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Olde Kottink scoort een 9.4 uit 10 op basis van 177 reviews.