Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord
Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord bij:

948 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord in het Nederlands

Zeer vriendelijk , prima hotel

Burgers, 7-10-2017

Gastvrij, mooi gelegen , knus hotel
Gereisd met partner in januari 2017

Helaas een zeer slechte ervaring

Jan Bijlsma, 7-10-2017

Op zich is dit hotel best goed, enigszins gedateerd en hier en daar aan verbouwing toe. We hebben echter 2 klachten geuit, die niet serieus zijn afgehandeld. Het tv-signaal gaf een vervelende storing, waardoor een film voortdurend onderbroken werd. Als oplossing kregen we een andere kamer en moesten hier om 22.30 uur nog naartoe verhuizen. In die kamer bleek het signaal niet veel beter. Erger nog was dat mijn zoon zijn voet lelijk heeft gebrand aan een uitloop in de stoomcabine bij het zwembad. We hebben begrepen dat dit probleem na ons verblijf is verholpen, maar mijn zoon heeft er 1,5 week last van gehad en dit werd niet gecompenseerd.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

nooit meer. Gedateerd hotel, personeel matig

Fam. van Veen, 3-9-2017

Kamer was te klein, toilet bijna onder wastafel in klein badkamertje geplaatst. Geen sfeer, niets. Menu fantasieloos en eten was matig. Personeel op automatische piloot. Bij vragen of de patat nog kon worden gebracht (na 10 min!) geen excuus...niets. Gesitueerd naast drukke weg, terras ongezellig. Kortom...eens maar nooit weer.
Gereisd met partner in augustus 2017

Goed en gezellig hotel in een prachtige omgeving.

De Brabander, 26-8-2017

Er hangt een gezellige sfeer en het eten is prima.

Het hotel is echter wel aan een opknapbeurt toe.

Gereisd met partner in mei 2017

topper

Ineke Zweep, 15-8-2017

Dichtbij het centrum van Denekamp. Het hotel is gesitueerd aan de rand van het bos. Vanuit je hotel loop je zo het bos in.Vlakbij leuke plaatsjes als Denekamp,Losser,Oldenzaal en in no time ben je de grens over.Zeer vriendelijk personeel,fietsverhuur,er zijn prachtige fietsroutes,hotel is compleet met zwembad,sauna,restaurant is voortreffelijk, schappelijke prijzen voor een diner.Het zwembad is tot s avonds elf uur open.Na de maaltijd een baantje trekken.Het ontbijtbuffet is overdadig

Het hotel heeft steeds aanbiedingen,arrangementen.Kortom een topper!!

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Aanrader

Aad Berkhout, 1-8-2017

Prima hotel van eten en drinken.Goede bediening personeel .Zeer vriendelijk en behulpzaam.Alleen de doucheruimte heeft een opknapbeurt nodig.Prachtig natuurschoon en omgeving.Toch een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig genoten

Henk, 20-7-2017

Babybedje stond klaar bij aankomst, zwembad was lekker warm.

Goed ontbijt, en 's middags heerlijk geroeid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Maarten Polman, e-commercemedewerker, 24-7-2017
Bedankt voor uw review , graag tot een volgende keer

Wat een mooi weekend had moeten worden...

T, 15-7-2017

Vrijdag 14 juli, vol goede moede pakte ik de auto in. Mijn vriend kwam eerder thuis na een dag hard werken.... Toen begon de ellende, de auto starte niet.

Uiteindelijk een auto weten te lenen (een lyana OMG) na een lange tocht belanden we in Duitsland waar onze navigatie uitviel waardoor we met donker aankwamen.Bij uiteindelijke aankomst in het hotel, viel onze mond letterlijk open, wat een armoe. De inrichting is gelijk aan een kringloop assortiment, de badkamertegels gelijk aan die van mijn oma. Na lang aarzelen toch het zwembad bezocht, die we vonden zonder de bordjes te hoeven volgen de chloordamp was voldoende. 'S ochtends nog een keer onze moed bij elkaar geraapt en op naar het ontbijt, deze bleek te bestaan uit het assortiment van een slechte schoolkantine. Wij sluiten af met de legendarische woorden: dit nooit weer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Maarten Polman, e-commercemedewerker, 24-7-2017
Vervelend dat u weekend zo is tegengevallen, graag wil ik u vragen contact op te nemen met ons via info@fletcherhoteldinkeloord.nl

Niet fijn om om 23 naar bed gestuurd te worden.

Mieke Kerstens, 8-7-2017

Wij waren hier een bridgeweekend, en na het bridgen moesten we om 23, 00 uur naar de kamer, we konden ook niets meer te drinken bestellen.Toen ik om 22,45 uur een warme chocomel vroeg, was het antwoord......moet dit nu echt?

Het moet niet maar zou wel lekker zijn, met veel gezucht en gesteun kreeg ik het.

Verder een mooi hotel, goed eten.

Gereisd met vrienden in februari 2017
Maarten Polman, e-commercemedewerker, 24-7-2017
Bedankt voor uw review , uw opmerkingen zullen worden doorgenomen met het personeel , om herhaling te voorkomen.

Fantastische keuken

E. Kwakkernaat, 8-7-2017

De keuken van dit hotel is echt fantastisch; heerlijk eten tegen een goede prijs. De koks magen eigen keuzes en hoeven zich niet aan een menu te houden dat van bovenaf wordt samengesteld. De gastvrijheid van het barpersoneel was minder; de bar ging om 23:00 uur dicht ook al was het een zaterdag-avond en zat hij vol met consumptie gebruikende gasten.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord scoort een 7.6 uit 10 op basis van 949 reviews.