Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***

Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***
257 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***
Denekamperstraat 48, 7588 PW, Beuningen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord scoort een 7,0 uit 10, op basis van 257 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 280 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** vinden. Je kunt 28 video's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** met andere accommodaties in Beuningen.
Even geduld a.u.b.

6,9
5,5
7,3
7,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Niet meer terug!!"vertalen
G. Boers
1,0

14-4-2014 Ligging prima, directe omgeving ook. Hotel oogt mooi aan buitenkant, restaurant ook wel maar de rest is echt zeer oude meuk. Meubilair totaal op, vloerbedekking, steelpannetjes als bedlampjes, stopcontacten te laag, föhnen (eigen föhn) zonder zicht op spiegel, badkamer met gescheurde wastafel, te hoog bad, slecht regelbare douche (temperatuur inregenen kost veel water, weinig duurzaam dus), vooral gebruik sanitair in aangrenzende kamers zeer gehorig, kapotte trap buiten gevaarlijk. Eten op zich goed, plateservice verhoudingsgewijs duur.
In meerdere Fletcher hotels geweest, dit is de naam niet waard.
Heel jammer!

"Twitter beoordelingen"
10-11-2013 @JanetBreddels Heerlijk verblijf gehad in fletcher hotel dinkeloord te beuningen --- Bron: https://twitter.com/JanetBreddels/status/399463379972407297
9-11-2013 @JanetBreddels Heerlijk gegeten in fletcher hotel te beuningen --- Bron: https://twitter.com/JanetBreddels/status/399243890781585408
"Fletcher onwaardig:Renovatie kamers nodig!"vertalen
Eric Willems
6,0

21-4-2014 Aan de buitenkant ziet het wit geschilderde hotel er aardig uit. Restaurant oogt ook aardig maar daarmee is helaas al het positieve gezegd!

De kamers zijn erg gedateerd; volgens gevelsteen is dit deel met kamers, zwembad, etc. in 1980 aangebouwd. Volgens ons is hier sindsdien niets aan onderhoud gedaan. Ook het zwembad gedeelte met kleedruimten, opbergkastjes, buitensauna (defect), bubbelbad (met lauw water), stoomcabine- en infrarood saunakast zijn echt toe aan renovatie.

De vloerbedekking in de kamer is vies en versleten, de toilettafel ombouw, staande lamp, bedlampjes, tafeltje en de 2 stoelen dateren uit jaren 60 of 70 v.d. vorige eeuw. Kleine badkamer met 1 wastafel en sanitair uit jaren 70 voldoen totaal niet aan moderne normen anno 2014. Kamers zijn gehorig bij o.a. gebruik v. sanitair.

Op het buitentrapje v.d. hotelvleugel, liggen kapotte en losliggende tegels; dit is een onveilige situatie.
Doe u voordeel en bekijk zelf bijgaande foto's voordat u deze hotelkamers boekt.

met partner, Apr. 2014
"Van een ruime comfortkamer naar een hokje"vertalen
A
4,0
2,0

13-4-2014 op onze boeking stond een ruime comfortkamer. we belandden in een hokje met 2 plastic klapstoeltjes en 1 inbouwkastje w.s. voor kinderkleding want een blouse hing al op de grond . het beloofde informatiepakketje en telefoon waren niet aanwezig. kluisje wad buiten gebruik. na een klacht kregen we een grotere kamer met aan 1 kant van het bed geen nachtkastje/tafeltje ook geen lampje bij het bed.de douche ruimte/wc is een soort ingebouwde kast zonder afzuiging. de bedden staan op wieltjes en voor je het weet lig je er tussen in. de kamer aan de wegkant was erg gehorig zowel van binnenuit als voor het verkeer wat over de weg raast. het eten en ontbijtbuffet was prima, personeel over het algemeen vriendelijk..omgeving is mooi om te wandelen.
wij zijn gewend om zonder veel comfort vakantie te houden ,maar wel gewend om onze keuze te baseren op wat wij aangeboden krijgen. wees als hotel eerlijk over wat je aanbied nu voelden we ons toch wel een beetje in de maling genomen.

met partner, Apr. 2014
"Wees voorbereid dan is het genieten"vertalen
martijnjansen_1
6,0

7-4-2014 Misschien een wat vreemde titel maar zoals ik zeg als je weet dat de kamers niet al te modern zijn dan valt het best mee.

We hadden via touroperator geboekt en was een scherpe prijs. Uit andere reviews wisten we al dat kamer niet erg modern was. En daar is geen woord aan gelogen. Doordat we hier op waren voorbereid viel de rest ons erg mee. Het ontbijt en diner was goed en het personeel vriendelijk.

Het zwembed voldoet maar is nodig aan onderhoud toe. Stucwerk bladert af en groen tegels op sommige plekken. Kleedhokjes sluiten niet en een penetrante lucht in douches.

Dit alles vond ik nog niet zo erg, wel de trap buiten waar de tegels van los zitten en zelfs missen! Zie afbeelding. Levensgevaarlijk maar het lijkt de directie waarschijnlijk niet te baten. Dit vind ik onbegrijpelijk.

Voor de rest hebben we een goed weekend gehad maar samengevat is het Hotel aan zijn einde. Flinke verbouwing is zeker nodig.

met partner, Mrt. 2014
"Mooie locatie maar hier niet weer hier heen"vertalen
l de jong
9,0

1-4-2014 Bij aankomst ziet het er keurig uit, maar de slaapkamer is zeer slecht, nog niet eerder zo meegemaakt. Wel ruime kamer, goede matrassen, zeer zeer oud meubelen, plafond allemaal spinnewebben. Badkamer oud, scheuren in wasbak, kraan los, tijdens douchen koud water, geen wc houder, rollen liggen los. plafond van houten schrootjes met spinnenwebben. Linnen kasten, scheuren in de deuren.
Erg jammer, want verder ziet het gebouw er keurig uit.

met partner, Mrt. 2014
"Hier kom ik nooit meer!!!!!"vertalen
Miranda
4,0
7,0

26-3-2014 Wij zijn in diverse Fletcher hotels geweest, maar dit nooit meer. Ik ben het niet gewend van Fletcher of het komt omdat we nu 3 sterren zaten, maar wat een ellende! De eerste kamer die wij toegewezen kregen was heel erg klein, geen balkon en de badkamer zat in een soort van kast. De meubels waren heel erg oud en op de vloerbedekking zaten vlekken. Om een andere kamer te krijgen moesten wij een toeslag van €10,- betalen dus deden wij dat. Vol goede moed kwamen wij de 'luxere' kamer binnen en tot onze verbazing was dit niet veel beter. De meubels waren een bij elkaar geraapte zooi, de badkamer was 10 jaar geleden al aan vervanging toe (gaten in plafond) en over de vloerbedekking nog niet te spreken!!! Met uitchecken heb ik mijn verhaal gedaan, maar helaas werd hier niet op gereageerd. Heel erg jammer want het hotel ziet er vanaf de buitenkant leuk uit en met het ontbijt is ook niets mis.

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Elk jaar gaan we er met plezier naar toe"vertalen
Fam. van der Plas u...
8,0

6-3-2014 Wij komen hier al jaren om in Twente het altijd zo gezellige carnaval te vieren. De kamers zijn inderdaad toe aan een opknapbeurt, maar de bedden zijn prima, dat vind ik toch wel het belangrijkste. En de ligging van het hotel: prachtig!
Ontbijt uitstekend, service prima meer hebben wij niet nodig, ik zou zeggen tot volgend jaar maar weer alaaaaaf ;-)

met oudere kinderen, Feb. 2014
"Gezellig gehad."vertalen
Fam. E
8,0

28-2-2014 Voordat ik mijn beoordeling ging plaatsen heb ik eerst gekeken naar wat anderen hebben gezegd. Er viel mij op dat er een aantal negatieve beoordelingen zijn en ik heb het gevoel dat mensen dit doen omdat ze alleen het negatieve willen zien neerzetten. Mensen kijk eens naar de rest van je reis, het zal vast niet allemaal slecht geweest zijn. We hebben een kamer gekregen, opzich wel klein maar we vonden het zeer gezellig. We zijn eerst naar Nordhorn geweest, waar je goedkoop kunt winkelen en het is helemaal niet ver. Zwembad was fijn en we hebben ook gebruik kunnen maken van de sauna. Wat trouwens erg fijn is is dat je in het hele hotel gratis wifi hebt, wel even activeren door je internet even aan te zetten. We hebben niet in het hotel gegeten omdat dat ons een beetje te duur werd. Het enige minpuntje is dat ik beestjes in mijn kamer heb gezien.. Bedankt voor deze leuke dagen.

met partner, Jan. 2014
"Prima verblijf."vertalen
Irma en Bert van Ho...
10,0

20-1-2014 Prima hotel om van daaruit uitstapjes te maken o.a. de Dr. Picard route rijden met de auto.Neem wel je Tom Tom mee.Borden zijn niet allemaal aanwezig. Nordhorn en Bad Bentheim zijn zeker de moeite waard. Het hotel heeft een prima ontbijt, kamer en douche zijn hygiënisch en schoon. De Dinkel stroomt achterlangs en 't grenstaan 't landgoed Singraven (wandelen!!) Ook ons hondje was welkom.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Even lekker bijkomen!"vertalen
Roel de Lange
10,0

27-12-2013 Voor de kerst wilden wij gewoon er even op uit en dat is best moeilijk met dochter van acht en hond. Wij hebben veel ervaringen met hotels, bungalowtjes campings nationaal en internationaal en kijken altijd even op Zoover. Door wat vervelende recensies van mensen die waarschijnlijk low budget Hilton en Michelin ster kwaliteit wensen gaven wij dit hotel een eerlijke kans. Wij zijn super goed en zeer beleefd ontvangen en wilden eerst de kamer bekijken alvorens we verder gingen. Voor drie personen met hond hadden we een keurige grote kamer met balkon en besloten voor euro 85 incl ontbijt nog een nachtje te blijven. Zwembad perfect en wordt dagelijks vaker getetst op kwaliteit! Het eten was heel erg goed en ontbijt grandioos. Service zoals het hoort! Mooie ambiance restaurant en lekker borrelen bij de schouw. Wij bedanken het personeel voor de heerlijke drie dagen, ook namens dochter Famke en hond Smart!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?