Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***

Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***
274 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***
Denekamperstraat 48, 7588 PW, Beuningen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord scoort een 6,9 uit 10, op basis van 274 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 287 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** vinden. Je kunt 28 video's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** met andere accommodaties in Beuningen.
Even geduld a.u.b.

6,8
5,4
7,1
7,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, jul 2014
"Kamers mogen ze wel eens opknappen."vertalen
Brand
1,0

28-07-2014 De meubels en bed waren uit de jaren 60. vloerbedekking was vies. badkamer oud maar wel schoon, muren niet mooi meer.

"Twitter beoordelingen"
10-11-2013 @JanetBreddels Heerlijk verblijf gehad in fletcher hotel dinkeloord te beuningen --- Bron: https://twitter.com/JanetBreddels/status/399463379972407297
09-11-2013 @JanetBreddels Heerlijk gegeten in fletcher hotel te beuningen --- Bron: https://twitter.com/JanetBreddels/status/399243890781585408
"Zware tegenvaller"vertalen
D
2,0
5,0

18-07-2014 Ondanks dat wij geschrokken waren van de vele negatieve reacties op deze site en dat wij helaas al geboekt hadden toch afgereisd naar dit hotel.
Helaas bleken de vele negatieve reacties voor ons toch de waarheid.
Buiten dat de dames van de receptie ons fantastisch te woord hebben gestaan was de kamer die wij toe bedeeld hebben gekregen dramatisch.
Vies tapijt , muren die smoezelig waren de meubels en bed waren zo versleten en afgebladerd dat een kringloopwinkel het niet niet eens gratis wil ophalen,nog nooit zo een kamer gehad, in wat voor hotel dan ook.
Wij zijn geen mensen die gauw klagen maar in dit soort kamers kan je je gasten niet ontvangen.
En wat het onbijtbuffet betreft in vergelijking met vele andere hotels die wij per jaar bezoeken erg karig.
Normaal is het niets voor ons om op een site als deze een beoordeling te zetten maar vond het nu echt wel nodig omdat wij erg teleurgesteld waren.

e-commercemedewerker M.Polman, 21-07-2014
Eigenaar zegt:  Graag wil ik u bedanken voor uw beoordeling , wel hadden we deze graag in het hotel ontvangen, zodat we wellicht één en ander hadden kunnen regelen.

"Viel 100% mee"vertalen
floor
7,0

10-07-2014 Na boeken pas de recencies gelezen, dan schrik je wel. Wij zijn er een jaar of 16 geleden geweest en hadden goede herinneringen, vandaar nu een ( all inclusive) arrangement geboekt. Maar wij hebben prima dagen gehad.
Ja het meubilair is gedateerd , maar nieuwe boxspring bedden en een nieuwe tv. En alles was schoon.
We hebben echt heerlijk gegeten , ( ontbijt, lunch en diner waren prima) . We hebben lekker gefietst met de huurfietsen. Het personeel was zeer aardig en hulpvaardig.
Je moet voor een 3 sterrenhotel en zeer goede prijs , ook geen 5 sterren verwachten.
Wel zien we wat achterstallig onderhoud ( zwembad, sauna, kamers) Ik zou zeggen, zet m op Dinkeloord, pak de kamers eens goed aan en je hebt een TOP hotel, wij komen nog wel eens terug

e-commercemedewerker M. Polman, 21-07-2014
Eigenaar zegt:  Fijn dat u ons hotel heft kunnen waarderen. Graag tot een volgende keer.

"Geweldig fijn hotel !"vertalen
J. Pors
8,0

08-07-2014 Mijn man en ik hebben een overnachting cadeau gekregen en hebben er erg van genoten. Op de begane grond: uitstekende bedden! Met bad en douche, heerlijk! Alles was prima schoon! Dat de meubels gedateerd zijn is toch niet erg? Buitenterras bij de kamer, maar ook mooi algemeen terras. Ontbijt kon ook buiten genuttigd worden; een overvloed aan lekkernijen!
Zeer vriendelijk personeel. We hebben ook genoten van de zwemgelegenheid en de schitterende omgeving. De avondmaaltijd hebben we elders gebruikt, dus hier kunnen we niets over zeggen.
Maar dit hotel kunnen we iedereen aanraden!!

e-commercemedewerker M. Polman, 21-07-2014
Eigenaar zegt:  Bedankt voor de tijd en moeite die u heeft genomen om uw verblijf hier te omschrijven. Graag tot ziens.

met partner, Mei 2014
"De kamers zijn Fletcher onwaardig,nooit weer!!!!!"vertalen
c wybenga
1,0

02-06-2014 Hele oude sobere kamer,het bed maar 140 br.
Het matras was zo oud,het bolde in de midden helemaal op.
Onbegrijpelijk dat zo,n keten zulke kamers nog verhuurd.
Veel hotels gehad,maar dit nog nooit mee gemaakt.

e-commercemedewerker Hotelmanager Dinkeloord, 03-06-2014
Eigenaar zegt:  Deze klacht is ook naar het hotel gestuurd en reeds persoonlijk aan u beantwoordt.

met vrienden, Mei 2014
"Dit nooit meer"vertalen
H.J.Schoonbrood
4,0

05-06-2014 Zijn met vouchers naar dit hotel gegaan, kregen een zolderkamertje een tweepersoonskamer en een een persoonskamer waar ze een zeer slecht bed bij hadden gezet.
Ontbijt is zeer karig en niet lekker.
Zwembad is oud en versleten vloer zit los.

"Onbegrijpelijk !!!!"vertalen
Geert W.Hoven/ Mies...
7,0

23-05-2014 Onbegrijpelijk : enige l zeer negatieve beoordelingen. Wij, een iets ouder echtpaar ( midden 70 ) met een nogal grote reiservaring kwamen min of meer per toeval in Dinkeloord terecht .Na boeking door mijn echtgenote bekeek ik de beoordelingen , waarbij mij de schrik om het hart sloeg .Eerste impuls ,niet gaan,dan ( dan maar het weinige geld weg.) Aangezien we het uiteindelijk niet gekocht hadden,een paar dagen overleven we wel, toch maar gegaan.Teruggaan kon altijd nog We waren op het ergste voorbereid. Al bij aankomst leek het toch zo slecht niet. Gratis ruime parkeerplaats .Locatie prima. Receptie vriendelijk en voorkomend Kamer ruim genoeg , schoon : helder , prima bedden .Meubilair misschien een beetje gedateerd . So what?? Badkamer uitstekend. Diner en ontbijt prima verzorgd. Bediening vriendelijk. Fietsen van goede kwaliteit. Waar het gemekker en negatieve geleuter vandaan komt ? Onbegrijpelijk.Alles in aanmerking genomen : voor een habbekrats een prima verblijf.

e-commercemedewerker Hotelmanager Dinkeloord, 03-06-2014
Eigenaar zegt:  Bedankt, voor uw reactie , en we zien u dan ook graag een keer weer in ons hotel.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Niks mis mee! Gemoedelijk"vertalen
jansen
10,0

19-05-2014 Kamers zijn wat gedateerd als het gaat im de inrichting,. Maar netjes (het is geen 5 sterren hotel). Personeel vriendelijk! Eten lekker 2 x dag menu en die was lekker! Zwembad was goed! Fietsen die we huurde goed! Snap niet die negatieve berichten, die mensen slapen alleen in hilton hotel keten denk ik!

e-commercemedewerker Hotelmanager Dinkeloord, 03-06-2014
Eigenaar zegt:  Bedankt voor het feit dat u de gastvrijheid heeft kunnen waarderen.

"Opknappen"vertalen
M.Gijzen
4,0

25-05-2014 Kamers en bargedeelte hebben wel een opknap beurt nodig. Ziet er oud en versleten uit. Voor de rest was alles prima. Heel vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.

e-commercemedewerker Hotelmanager Dinkeloord, 03-06-2014
Eigenaar zegt:  Wij gingen er van uit dat de bar juist wel up to date was, als u in de gelegenheid bent, zouden wij graag via e-mailadres info@fletcherhoteldinkeloord.nl uw suggesties voor de bar ontvangen.

met vrienden, Mei 2014
"Dit NOOIT weer, wat en teleurstelling"vertalen
jolanda van Houten
2,0
8,0

15-05-2014 Kamers zijn erg verouderd, eten is erg slecht, bovenal is het personeel zeer klant Onvriendelijk en bijna vijandig. Zeer slechte service.
Zwembad is ok. Omgeving was ook mooi.
Advies ga hier niet heen en zoek wat anders uit.

e-commercemedewerker Hotelmanager Dinkeloord, 03-06-2014
Eigenaar zegt:  Zowel positieve als negatieve reactie stellen ons in staat de service te verbeteren. Zodoende dan ook bedankt voor uw reactie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?