Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***

Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***
289 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***
Denekamperstraat 48, 7588 PW, Beuningen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord scoort een 6,9 uit 10, op basis van 289 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 299 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** vinden. Je kunt 28 video's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord*** met andere accommodaties in Beuningen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

288 beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord***

289 beoordelingen
5,4
7,2
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, 2014
"Goede ervaring"vertalen
cornelia
8,0

14-10-2014 Hotel geboekt met bon van veiling. We mochten er een bed bij reserveren voor 25 euro inclusief ontbijt, super! Op de dag van vertrek toch nog geannuleerd, dit was geen enkel probleem. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam. We mochten ook voor 3 uur al inchecken. We kregen een grote kamer op de beneden verdieping met terras, tv en toilet en bad. De kamer zag er ouderwets uit, alsof je bij je oma op visite komt. Bedden lagen goed en alles was schoon. Zwembad goed! We hadden een mooi uitzicht op een weiland. We hebben ook onze buren totaal niet vernomen. Naar mijn idee was het niet gehorig. Prima!

"Twitter beoordelingen"
10-11-2013 @JanetBreddels Heerlijk verblijf gehad in fletcher hotel dinkeloord te beuningen --- Bron: https://twitter.com/JanetBreddels/status/399463379972407297
09-11-2013 @JanetBreddels Heerlijk gegeten in fletcher hotel te beuningen --- Bron: https://twitter.com/JanetBreddels/status/399243890781585408
Met partner, Okt. 2014
"Terug naar de jaren 70.. Renoveren of sluiten"vertalen
Ronnie evenhuis
2,0

13-10-2014 Bij aankomst ziet het er wel leuk uit aan de buitenzijde. De omgeving is mooi vandaar de keuze voor dit hotel. We waren bij aankomst moe en wilde graag douchen. Nou van dat idee waren we snel genezen bij de eerste aanblik van de badkamer. Alles aan de kamer is ouderwets. Het bed is gewoon antiek, de meubels oud en versleten. De badkamer is oud, niet bepaald fris en nodigde niet uit tot douchen. Toch het zwembad maar getest, bubbelbad was defect, bodem en muren bobbelen , de roosters vies en muren brokkelen af. De bar bij het zwembad is oud en buiten gebruik. De douches vies,oud en erg gedateerd. We hebben veel hotels bezocht maar dit slaat alles. Dit kun je zo niet aanbieden.

Met partner, Sept. 2014
"Buitenkant beloofd meer dan dat het is"vertalen
Sabine Lemstra
5,0

18-09-2014 Een nachtje in dit hotel geboekt via veiling. De buitenkant van dit hotel beloofd veel moois, maar de binnenkant is totaal niet wat je er van zou verwachten. Zoals velen zeggen is het inderdaad erg gedateerd. Er hangt een typische "bejaardenhuis"-lucht en de hotelkamer is nodig aan een grondige renovatie toe. De kamer is erg gehorig. De hond mag mee in dit hotel, daarvoor moet je wel extra betalen. Daar tegenover staat helaas helemaal niks, de hond mag mee en dat was het.
Kamer was niet vies, maar schoon was het ook niet.
Plus is wel dat de bedden prima liggen ( alhoewel het beddengoed ook aan vervanging toe is ) en de omgeving natuurlijk erg mooi is.

Met partner, Sept. 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
G. Rietveld
9,0

11-09-2014 De locatie is prachtig, direct aan de dinkel en direct aan de bossen en de parkachtige omgeving van het Singraven. Het ontvangst was vriendelijk en de kamer was erg ruim en mooi ingedeeld. In en uit het bad komen was wel erg lastig, maar ik was allang blij dat er een bad was.

De service is prima. De kamers worden elke dag schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk.

De prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde, mede doordat het hier officieel een 3-sterren hotel betreft. De service, kamers en faciliteiten zijn echter veel beter dan bij de meeste 4-sterrenhotels van Fletcher.

Van het eten maakten we geen gebruik, maar het feit dat de lokale bevolking het restaurant zo goed weet te vinden zegt denk ik genoeg. Rond etenstijd is de parkeerplaats een stuk voller.

Het zwembad is ronduit geweldig. Een superaangename temperatuur en ook nog een gratis Turks stoombad en Whirlpool en alles goed schoon.

Het hotel is misschien niet zo kindvriendelijk, maar wel erg 65+ vriendelijk!

Met vrienden, Sept. 2014
"Zeer gedateerd bejaardenhuis"vertalen
Piet
6,0

08-09-2014 Aangekomen bij het hotel geeft men mij een stencil met bijzonderheden en de sleutel en wijst mij de kamer. Deze blijkt klein, voorzien van gedateerd meubilair. ik wordt op een zolderkamertje weggestopt. dit kan toch niet de bedoeling zijn! Het diner was goed te eten, de kok doet zijn best, eten mag wat warmer, maar dat zegt meer over de stagiaires die hier staan te bedienen dan over de kok. |Het toetje wordt mij letterlijk toegeworpen waardoor het ijs op de tafel komt te liggen, omgeven door de scherven van het bord. Slapen was een drama, de bedden zij versleten en veel te zacht, bovendien hoorde we de buren letterlijk alles tegen elkaar zeggen. het ontbijt was redelijk goed verzorgd, niet overdadig, alhoewel de vruchten compote ook al een dagje of wat in de koeling stond, het proces tot omzetten in alcohol was namelijk al begonnen
Met andere woorden, gewoon niet doen!

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"All inn clusive"vertalen
José van Beurden
4,0
7,0

12-09-2014 Wij hebben gebruik gemaakt van het All Inclusive arrangement. op zich is ons dat erg goed bevallen.
Ook was het personeel niet altijd even vriendelijk.
De kamer was erg oud en zag er daardoor onhygiënisch en versleten uit. Het zwembad was wel mooi, maar een beetje jammer dat niet aangegeven was dat daar zwemles gegeven werd,terwijl ik `s morgens nog gevraagd had of het bad de hele dag open was. Toen we dus eind van de middag wilden gaan zwemmen, zat het vol met kinderen die les kregen, dus hebben we omgedraaid. De toiletten waren niet erg schoon, zowel op de kamers als beneden in de hal. Daar hing alle dagen dat wij er waren, een lege dispenser voor toiletreiniger, dus dan weet je al, dat er niet echt schoongemaakt is in die dagen.
Ook hadden wij om een enquêteformulier gevraagd en kregen te horen dat dat op de internet stond. Alles afgezocht en niets gevonden. Uiteindelijk het hotel gemaild, bleek niet het goede mailadres te zijn, terwijl ik dat van de website had.

Met partner, Aug. 2014
"Gezellig hotel"vertalen
Carla
10,0
10,0
9,0

10-08-2014 Na alle negatieve beoordelingen te hebben gelezen waren mijn man en ik ontzettend benieuwd wat ons te wachten stond. Het hotel ziet er aan de buitenkant prima uit en ligt in een prachtige omgeving. De kamers zijn een beetje gedateerd, maar schoon. De bedden lagen heerlijk. Wij hadden een kamer op de 1ste verdieping met een uitkijk op de Dinkel. De omgeving is prachtig. Je kunt er heerlijk fietsen en wandelen. Wij hebben alle avonden ons diner genuttigd in het hotel. Voor 29,50 serveren zij een prima dagmenu, waar zelfs een grote eter genoeg aan heeft. Het ontbijt is ook prima. Veel verschillende soorten brood en beleg, verder yoghurt, kwark en vruchten. Het personeel was zeer vriendelijk. Wij hebben genoten van ons verblijf in Dinkeloord.

Met partner, Aug. 2014
"Gedateerd, maar oké…."vertalen
Desiree Soer
6,0

06-08-2014 Het hotel is erg mooi aan de buitenkant. De receptie en het restaurant zien er prima uit, maar de kamers zijn minder. Het hotel moet echt binnenkort investeren in de kamers!
De kamers zijn schoon met een minimale inrichting. Ze kunnen er echt iets leuks van maken!

Met partner, Juli 2014
"Kamers mogen ze wel eens opknappen."vertalen
Brand
3,0
1,0

28-07-2014 De meubels en bed waren uit de jaren 60. vloerbedekking was vies. badkamer oud maar wel schoon, muren niet mooi meer.

Met partner, Juli 2014
"Viel 100% mee"vertalen
floor
7,0

10-07-2014 Na boeken pas de recencies gelezen, dan schrik je wel. Wij zijn er een jaar of 16 geleden geweest en hadden goede herinneringen, vandaar nu een ( all inclusive) arrangement geboekt. Maar wij hebben prima dagen gehad.
Ja het meubilair is gedateerd , maar nieuwe boxspring bedden en een nieuwe tv. En alles was schoon.
We hebben echt heerlijk gegeten , ( ontbijt, lunch en diner waren prima) . We hebben lekker gefietst met de huurfietsen. Het personeel was zeer aardig en hulpvaardig.
Je moet voor een 3 sterrenhotel en zeer goede prijs , ook geen 5 sterren verwachten.
Wel zien we wat achterstallig onderhoud ( zwembad, sauna, kamers) Ik zou zeggen, zet m op Dinkeloord, pak de kamers eens goed aan en je hebt een TOP hotel, wij komen nog wel eens terug

e-commercemedewerker M. Polman, 21-07-2014
Eigenaar zegt:  Fijn dat u ons hotel heft kunnen waarderen. Graag tot een volgende keer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?