Vakantiepark De Beerze Bulten *****

• Activiteiten8,9
  • Onderkomen8,7

59 tips over De Beerze Bulten

Richt Dijkstra, 12-3-2017
Vlakbij de camping zit boerderijwinkel Zandman. Leuk om eens een bezoekje te brengen, je mag o.a. Een kijkje nemen in de koeienstal. En ze hebben verrukkelijke kaas te koop! Tip: vlaskaas!
talitha_zervaas, 10-5-2016
Ga naar het klimbos Avatarz
anouk232, 9-8-2015
Zorg dat je fietsen meeneemt, omgeving is prachtig (met fietspontjes over enzo). Plopsaland Coevorden, Veenpark, even Duitsland in (paspoort mee). Ommen, Hardenberg.

Hölscher, 15-7-2015

Betaald wifi, dat vervolgens het ook niet doet, is uit de tijd. Moet inclusief zijn en werken!!

Openingstijden van de receptie nogal beperkt. Waardoor je bv 's avonds niet kunt midgetgolfen , jammer.

H. Ehren, 8-7-2015
Bijna alles klopte, wegwijzering voor auto`s mag iets beter er blijven nog steeds mensen in verkeerde richting te rijden als men de auto naar parkeerplaats brengt.
annie, 1-7-2015

wifi goedkoper of gratis.

wees niet zo vel op evt bezoekers en het geld dat hieraan verdiend kan worden, Dit kunnen je toekomstige klanten zijn

herstel sanitair en electra

Bor4, 15-6-2015
Zorg wel dat als je van de zon wilt genieten dat je een plek vraagt waar je 'zon' krijgt! We zaten nu in een schaduwrijke plek waardoor we amper van de zon konden genieten. Vonden we nu zeker niet erg, maar we zullen dat in de toekomst wel aanvragen.
Angela Bolks, 18-5-2015
zoek een plekje in de buurt van het grote zand/speelveld! en zorg dat je op tijd bij de shows bent ivb met de grote drukte!
Ellis Joordens, 18-5-2015
Wij verbleven in een youpi lodge. Zeer centraal gelegen, leuk huisje en relatief nieuw met daarom mooie moderne badkamer.
Michaela, 2-5-2015
Ga er niet van uit dat je kind veilig op de camping kan lopen of fietsen, niet autovrij ook werd het gezegd. Hierdoor heb je als ouder vertrouwen in de veiligheid, die er echt niet is,,