Camping De Hoge Moat

9,7

7 reviews over Camping De Hoge Moat in het Nederlands

Super!

Petra Kerkhoven, 15-5-2017

De blokhut was ons onderkomen op deze svr camping.

Super gezellig ingericht met alle faciliteiten om te verblijven.

Goed uitgeruste keuken, heerlijk bed, tuinstoelen aan wezig.

Je maakt gebruik van de sanitaire voorzieningen van de camping

Wij komen zeker nog eens terug om verder te genieten van deze heerlijk rustige camping, de gezelligheid en de vele wandel en fiets mogelijkheden.

Gereisd met partner in mei 2017

Gewoon doen, altijd goed

Mieke Boudestein, 5-5-2017

Genieten van de rust, gastvrijheid, gezelligheid, prachtige plekken en goed sanitair. Wat wil je nog meer.
Gereisd met partner in april 2017

Een absolute aanrader!

Pascal & Reni Betten + kids (12 en 14 jaar), 15-4-2017

Geke en Evert-Jan geven je gelijk het gevoel 'thuis te zijn', wat een gastvrijheid en een hoog service niveau! Een prachtige, zeer goed onderhouden camping waar het je aan niets ontbreekt, Geke en Evert-Jan doen er alles aan om het je naar het zin te maken. In 2017 komen we zeker weer.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

We kwamen voor 4 dagen, bleven 4 weken. Geweldig!

Cees Dorsman en Mieke Boudestein, 5-9-2016

We voelden ons meteen thuis op deze camping. Mooie plaatsen en goed sanitair. De eigenaren, Geke en Evert-Jan, zijn gastvrij en gezellig. Zij organiseren ook af en toe een leuke activiteit voor de gasten die dat leuk vinden. Het onderhoud en hygiëne op de camping is perfect. Wat wil je nog meer. Het is heerlijk genieten zonder zorgen en irritaties. Een echte aanrader.

Cees en Mieke

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke stek

Jan en Ger Pieterse, 1-9-2016

Fijne camping met zeer schoon sanitair. Gastvrije en behulpzame eigenaren Geke en Evert-Jan. Een camping om vaak terug te komen. Mooi fietsgebied.
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch, een camping om terug te komen.

Gerard en Tini Harmelink, 30-8-2016

We komen hier al 7 jaar en blijven dat doen, omdat het hier gezellig is, de eigenaren willen je overal bij helpen en zijn zeer zorgzaam voor hun gasten.

Alles ziet er hier prima uit, en we waarderen de georganiseerde bezigheden.

Kortom een camping om terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi camping De hoge Moat

Bertus, 4-8-2016

Wij hebben hier en heel mooi vakantie gehad.

de camping is mooi en het sanitair is heel goed en schoon de eigenaar Geke & Evert-Jan zijn gezellige mensen top was het bij jullie op de camping.

Bertus & Alie

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hoge Moat in Bathmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hoge Moat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Hoge Moat scoort een 9.68 uit 10 op basis van 7 reviews.