Camping De Flierweide

Zoover award

201 reviews over Camping De Flierweide in het Nederlands

Geweldig

J. Strik, 11-10-2017

Een fijne en rustige camping met mooie natuur er omheen. Ruime plaatsen en goed advies waar we de tent neer konden zetten voor het meeste zonplezier. Op loopafstand van het dorp. Schoon sanitair.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke camping met prachtige omgeving.

Anneke van der Horst, 11-10-2017

Wat een vriendelijke mensen zijn Theo en Gerry.

Altijd schoon sanitair en de caravan wordt waterpas voor je op de plaats gezet. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig een 9.5

Joop & Ineke Soer, 29-9-2017

Zo fijn een terras voor je caravan.

Die trouwens perfect voor je wordt neergezet. Waterpas !!!!

Perfect schoon sanitair. Douche warm water 4 mimuten. 👍

Eetgelegenheid kunnen wij niet beoordelen. Hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Sanitair is voor ons een 10.

Lekker rustig!

Jan en Annette, 23-9-2017

Schitterende accommodatie, en zeer schoon.

Gastvrouw en heer zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Schitterende omgeving

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke camping, met echte royale plaatsen

Kees de swart, 21-9-2017

De eigenaar zet de caravan op de uitgekozen plaats en zet hem precies waterpas, je mag niet met de auto op het terrein komen , en moet alles in een wagentje laden , om het van de auto naar de caravan te brengen, fijne royale douches met heerlijk warm water en echt heet water voor de afwas,kortom , een heerlijke camping, zuiver , en de ligging vlak bij Holten en Nijverdal nodigt uit tot schitterende fietstochten, langs de Ijsel , en niet vergeten de stad Deventer

Voor herhaling vatbaar

C.Dekker, 19-9-2017

Zonder ons verdiept te hebben in de meningen over Camping De Vlierweide gingen wij op weg naar Barhmen.

Bij binnenkomst van Bathmen lazen we op de borden dat de camping werd aangeduid als minicamping.

Daar waren we niet naar opzoek.Toch de camping maar opgezocht.

Voor de ingang nog even geaarzeld, want ook de entree leek op een boerenminicamping.

Op aanraden van vriendelijke eigenaresse toch de camping bekeken.

Op dat moment zijn we onmiddellijk van mening veranderd en een plek gezocht.

Schitterend grasveld(na 24 uur regen nog zonder plassen) ruime plek, vriendelijke eigenaar die zijn best voor je doet.

Heeft ons een kwartier geholpen met het instellen van de kabel T.V.

Van de lovende meningen van mijn voorgangers is niets overdreven.

Gereisd met partner in september 2017

Een fantastische, zeer goed onderhouden camping.

Hans Keijzer, 18-9-2017

De camping is ruim van opzet, heeft allemaal mooie plaatsen en heel goed onderhouden sanitair. Het is een prachtige uitvalsbasis om de omgeving, ook op de fiets, te verkennen. De Hanze-steden Deventer, Zwolle en Zutphen zijn gemakkelijk te bereiken en hebben heel veel te bieden. Bathmen is een knus dorp waar alle voorzieningen ruim voorhanden zijn. Je zou, als het regent, alleen maar kunnen klagen dat het niet droog is.

Fantastisch.

HvdBorst, 14-9-2017

Goed verzorgde camping,ruime plekken en schoon sanitair. Theo en Gerrie zijn goed bezig,altijd een vriendelijk woord. Jammer dat we wegens het slechte weer moesten opbreken.maar komen beslist weer terug.Wat een service dat je caravan naar de plek word gebracht,en ook nog waterpas word gezet.
Gereisd met partner in september 2017

Niet te geloven alles klopt!

Vincent, 11-9-2017

De superlatieven vliegen je om de oren als je de reviews leest. Hoe kun je die beter beoordelen dan zelf te boeken. En werkelijk het klopt. De camping staat te boek als een boerencamping maar is in feite een goed geolied bedrijf met zo'n 65 staanplaatsen voor campers en caravans, opgezet door een voormalige boer en zijn vrouw die wel eens wat anders wilden. Vriendelijkheid en behulpzaamheid behoren tot de standaarduitrusting van de eigenaren. De ligging nabij brinkdorp Bathmen en de fraaie omgeving maken het plaatje compleet.
Gereisd met partner in september 2017

goede camping en zeer behulpzame eigenaar

Theo Mattu, 9-9-2017

alles was goed geregeld van aankomst tot het vertrek van de camping sanitair schoon en netjes werd zeker 2 tot 3 keer schoon gemaakt het terrein was netjes en werd goed onderhouden de plaatsen zijn ruim en auto vrij caravan word door de eigenaar op de plek gezet en waterpas gezet met andere woorden een camping om terug te komen verder was de omgeving geweldig alles is goed bereikbaar veder niks dan goed
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Flierweide in Bathmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Flierweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Flierweide scoort een 9.46 uit 10 op basis van 201 reviews.