Camping 't Reestdal ***

8,3

51 reviews over Camping 't Reestdal in het Nederlands

Slecht aanwezig

D. Ochtman, 13-8-2017

Je moest een kaartje kopen om te kunnen douchen. Deze werd opgewaardeerd en wat over was zou je terugkrijgen. Leuk als je op zondag om elf uur weg moet zijn en de receptie is pas om een uur open en niemand te bekennen geld weg makjelijk verdiend Wij niet meer daar naartoe
Gereisd met partner in augustus 2017
Jeroen, Directeur, 17-8-2017
Beste familie Ochtman, Een camperplek kost bij ons € 10,-- per nacht exclusief elektra, toeristenbelasting en gebruik warm water. Bij aankomst krijg je de douchekaart met een tegoed erop. Bij vertrek wordt dit verrekend. De receptie is iedere dag geopend van 10.30- 22.00 uur, behalve op zondag. Bij de hoofdingang is een intercom die gebruikt kan worden bij eerder vertrek op zondag of calamiteiten. Jammer dat dit fout is gelopen en u op deze wijze via Zoover uw ongenoegen kenbaar hebt gemaakt.

Geweldige camping

Harry en Mayke, 21-4-2017

Wij werden al super vriendelijk welkom geheten, alles heel relaxed.

Wij hadden ons met 6 personen opgegeven voor de brunch, die was zo goed verzorgd dat wij er meteen 2x gebruik van hebben gemaakt.

Wij hadden een plaats met eigen sanitair, het was goed en schoon.

Wij vinden de camping een echte aanrader. Jeroen en Jenny bedankt

Gereisd met vrienden in april 2017

genoten van onze vakantie

Fam. Bakker, 16-9-2016

Het is een camping voor o.a. kinderen met ASS. Aangezien onze vakanties met een zoon met PDD-NOS intensief waren wilden we deze camping eens uitproberen om te kijken of het wat voor ons gezin is.

Nu, we twee leuke weken gehad. We hebben genoten van ons kind die op deze camping snel vriendjes had. Het maakte dat wij ook van onze vakantie konden genieten.

Speciaal voor ouders van deze kinderen is er op maandagochtend een koffie uurtje

wat georganiseerd wordt door de campingbaas en zijn vrouw en dochter.

Dit is een hele goede service van deze camping: ouders komen met elkaar in contact en je kunt vertellen wat je kind heeft en hoe oud en waar je staat op de camping. dit alles om de onderlinge contacten te bevorderen. Ook werd ons in de tweede week tijdens het koffie uurtje gevraagd of ons kind zich vermaakte of niet.

Campingbaas en familie is bereid om met je mee te denken! Hoe fijn is dat!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super vakantie!

Eveline, 23-7-2016

Heerlijk genieten, mooie omgeving, gezellige camping en heel gastvrij!
Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige camping

Marinus, 23-7-2016

De sfeer op de camping is geweldig. De ligging is priema. Meer Dan genoeg te doen en het personeel is super aardig. Beste camping ever!
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige camping!

Rita van Tongeren, 13-9-2015

Super leuke camping! Met veel verschillende speelgelegenheden, mooi zwembadje, snackbar, restaurant enz.

En de mogelijkheid om te kamperen met privésanitair. iets wat ons best goed is bevallen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015
Jeroen en Jenny, Directeur, 26-6-2016
Hartelijk dank voor uw leuke reactie, dat doet ons goed!

Niet nog een keer

Christiaans, 18-8-2015

Camping blijkt bij aankomst zich te richten op kinderen met ADHD en PDD. Dit had ik niet terug gevonden op de site. Wel als je hier speciaal op zoekt. Maar dit mocht de pret niet drukken, heb er ook geen last van gehad. Uiteraard fijn voor de ouders, dat je elkaar begrijpt als kids het eff moeilijk hebben.

Wij hadden een campeerplek met privesanitair, goed geregeld. Helaas was de douchkop kapot, dit heeft vijf dagen geduurd voordat dit verholpen was.

Tijdens onze vakantie (juli) gingen ze met een schovel, naast de kinderspeelplaats aan de gang omdat ze moesten bestraten. Ik heb ze hier op aangesproken dat dit niet de tijd is om te doen. Ik heb mijn hart vastgehouden, alle kleine kids erom heen. Ze zeiden dat het inderdaad een te drukke tijd was om deze werkzaamheden uit te voeren. Maar ze gingen hier gewoon mee verder!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Jeroen Slager, Directeur, 26-6-2016
Beste Dionne, u heeft helemaal gelijk wat het klussen met de shovel betreft. Wij wilden nog graag een overdekte picknickbank plaatsen. We hebben die bank niet meer geplaatst vanwege uw klacht. Deze bank is dit voorjaar alsnog geplaatst. Storingen proberen we altijd dezelfde dag, liefst binnen een uur op te lossen. Als ik het mij goed herinner, was de douchekop voor nood gerepareerd en is deze later vervangen zoals u aangeeft.

Al geboekt voor volgend jaar!

Danielle, 17-8-2015

Omdat wij een camping zochten waar rekening gehouden werd met kinderen met ASS, hadden wij deze camping gevonden via internet. Afgelopen december zijn wij er eens gaan kijken met onze kinderen en zijn daar heel gastvrij ontvangen en rondgeleid.Wij zijn net terug van 3 weken vakantie daar. Wat een verademing! Ik ben zelf absoluut geen camping-mens maar voor deze camping maak ik graag een uitzondering. Wij hadden een Dassenhome (sta-caravan) gehuurd en deze was schoon en netjes. Er wordt van alles georganiseerd voor alle leeftijdsgroepen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Aangezien er veel gezinnen zijn met kinderen met ASS/ADHD is er veel begrip voor andermans kinderen wat ook weer rust geeft.Sanitairgebouw is netjes en verzorgd, wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt.Zwembad is klein maar precies goed om even af te koelen met die warme dagen.Restaurant op de camping is ook erg goed, je kunt daar ook maaltijden bestellen en afhalen. Knusse, gezellige camping, aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Kampeervakantie zoals vakantie bedoelt is!

Inge, 3-8-2015

Wij zijn een gezin met 2 zoontjes van 6 en 5 jaar oud en hebben 2,5 week gekampeerd op 't Reestdal en genoten! Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Prima (speel)faciliteiten, zeer schoon sanitair. Veel te doen in de buurt, supermarkt dichtbij. Kinderen konden zich veilig en vrij over de gehele camping begeven om vriendjes te maken en te spelen.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Gewoon vakantie

bert_poelman, 12-5-2015

Als je kinderen "speciaal" zijn, is dit gewoon een vakantie voor zowel ouders als kids. Meer heb je niet ndig. Op deze camping hoef je je als kind niet te bewijzen en als ouders hoef je je niet te verdedigen. Gewoon tot rust komen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Reestdal in Balkbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Reestdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Reestdal scoort een 8.33 uit 10 op basis van 51 reviews.