8FantastischScore uit 98 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8

Over Camping Zomerlicht 't Reestdal

Camping Zomerlicht 't Reestdal

Zomerlicht x 't Reestal

Een weelderige groene oase te midden van het betoverende natuurgebied 't Reestdal. Hier, te midden van bossen, heide en boerenland, ontdek je Zomerlicht. Het is een plek waar je je telefoon met een gerust hart opzij kunt leggen, de natuur in kunt trekken, yogalessen kunt volgen, kunt rommelen in de moestuin of gewoon kunt genieten van gezellige gesprekken rond het kampvuur. Welkom bij Zomerlicht! We voelden dat we het anders wilden doen. We wilden leven in harmonie, in verbinding met onszelf, elkaar en de natuur. We wilden terug naar onze 'oude' natuur, maar dan met een eigentijdse twist. In mei 2022 hebben we een traditioneel recreatiepark overgenomen en getransformeerd tot een groen en bewust park dat draait om duurzaamheid, bewustzijn en persoonlijke groei. Hier kun je een nachtje of langer verblijven, je boek schrijven, een retraite organiseren of gewoon ontspannen met vrienden en dierbaren, en deelnemen aan activiteiten zoals yoga- of ademsessies. Stel je voor: een plek in de natuur waar je samenkomt met andere avonturiers, vrije denkers en levenskunstenaars. Momenteel wordt het park klaargemaakt voor de bouw van energieneutrale huisjes gemaakt van volledig biobased materialen. In de toekomst kun je genieten van voedsel- en moestuinen, een co-workingruimte, gemeenschappelijke gebouwen en afgelegen plekken om je terug te trekken. Wat is er nu al beschikbaar? Onze gerenoveerde boerderij voor retraites en onze camping. Camping Zomerlicht biedt een mix van traditioneel kamperen en unieke accommodaties. Tijdens het weekend kun je bij ons genieten van yogalessen, ademsessies en gemeenschappelijke activiteiten. Tijdens de vakanties hebben we een boeiend programma met creatieve activiteiten voor zowel volwassenen als kinderen.

De accommodaties

MONGOOLSE PANORAMA YURT Authentieke Mongolische yurt, luxe ingericht naast het bos met privé sanitair. Kom (weer) in contact met de natuur in deze onvergetelijke ontsnapping. SCHRIJVERSHUT GROOT Van alle gemakken voorzien en ook het echte kampeergevoel beleven? Dat doe je in de schrijvershut! BRANDWEERWAGEN Opzoek naar een unieke overnachting? Overnacht in een Old-School brandweerwagen die getransformeerd is tot een onvergetelijke beleving.

Ontdek de omgeving

Zomerlicht ligt in natuurgebied 't Reestdal. Hier is van alles te ontdekken. Boerenland, heide, open velden, paadjes door het bos, moestuinen en nog veel meer. De perfecte plek om je te verwonderen en te verdwalen. Verken de serene wereld van Overijssel en laat je betoveren door de pracht van de natuur. Huur een fiets en laat je leiden door de schitterende landschappen van het Reestdal via de goed gemarkeerde fietsroutes. Of kies voor een ontspannen wandeling door weelderige bossen en betoverende heidevelden. Voor gezinnen met kinderen is er ook genoeg te beleven, met avontuurlijke ontdekkingstochten, speeltuinen en spannende attracties. Laat je onderdompelen in de rijke geschiedenis van de charmante stadjes en musea, en laat je inspireren door de unieke cultuur van deze regio. Laat je volledig ontspannen in de groene pracht van Overijssel en keer huiswaarts, hernieuwd en verkwikt. Dat doet een mens goed.

Faciliteiten

• Aantal zwembaden

Contactgegevens

Adresgegevens

De Haar 5, 7707 PK

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.