9,2

Zoover award

85 reviews over Camping Si Es An in het Nederlands

Fantastisch!

Familie Brunekreef, 17-8-2017

Mooie en rustige camping met zeer vriendelijke mensen. Wij verbleven in de Kolibri en die was echt top. De tuin eromheen was heerlijk en onze meiden konden zelfstandig zo naar de speeltuin die tegenover het huisje ligt. Elke avond een heerlijk softijsje en wandelen met de hond in het bos op een paar minutenlang loopafstand. Helaas waren we er maar een weekje, we hadden graag langer gebleven. Een heerlijk weekje ontspanning was het!
Gereisd familie in augustus 2017

fantastisch met Hoofdletter

JAns, 5-8-2017

Familie camping Op en Top
Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

P.Zwijns, 19-7-2017

Dat het daar gezellig is en gastvrij
Gereisd met partner in mei 2017

Leuke gastvrije familiecamping

E. Van Duivenboden, 15-7-2017

Leuke en gastvrije camping met een mooie centrale speelplaats met mooie skelters
Gereisd familie in mei 2017

Fantastisch ervaring.

Beugelink, 15-10-2016

Dat er nog mensen zijn waar je zo word op gevangen dat treft men bijna nooit.

Het was gewoon Super .

Gastvrije ontvangst en super schone toilet en wastafels.

De wc worden 3 keer per dag verschoond en extra controle op alles.

Waar maakt men dat nog mee.

En er is ontzettend veel voor de kleintjes. zo is er een zeer grote veilige zandbak glijbaan en water voor de kleintjes maar natuurlijk ook ontzettend vele spelletjes waar Willeke zelf ook mee doet. zoals modderbad en water glijden. en spooktochten .

Gewoon teveel om alles uit te leggen dan kom je tijd te kort.

Kortom er word heeeel veel gedaan voor een super vakantie voor groot en klein..

S Avonds kan men diverse eten bestellen of afhalen.

En natuurlijk kan men ook nog eens heerlijk uit eten in de Boerderij kantine met wisselende gerechten

Maar ja verdienen het om bekroond te worden met een super grote ster?

Super maar wij komen dit jaar zeker terug .

Wij kunnen niet wachten tot de winter voor bij is en de zomer aankomt.

Wij zouden zeggen kom het zien met eigen ogen dan geloof je het zelf.

Tot ziens in 2017..

Gereisd met partner in juli 2016

Ruime rustige camperplek

Dini, 19-8-2016

Hartelijke ontvangst, prachtige wandel omgeving!

Watertappunt op de plek.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gemoedelijk Gastvrij Genieten

Johan Jakobs, 1-8-2016

Sie es An, een niet al te grote camping gelegen in het Reestdal te Overijssel. Bij aankomst werd ons een kopje koffie/thee van het huis aangeboden, en kregen we een sep key voor warm water. Gastvrij ontvangen in een prettig relaxte sfeer. Geen overbodige poespas. In alles straalt begrip voor het feit dat mensen hun vakantie vieren. De camping wordt gerund door een jong stel met hulp van hun (schoon) ouders die de zaak halverwege vorige eeuw hebben opgezet. Keurig onderhouden velden, een schoon en nooit druk sanitair gebouw, met familiedouches, was- en droog voorzieningen en baby verzorgingsruimte.

Wat ook opviel, de kampeerplaatsen zijn heel groot. Je moet hier erg je best doen om te weinig ruimte te hebben. Er worden voor zowel kinderen als volwassenen activiteiten georganiseerd zoals workshops ( schilderen, knutselen, en bingo voor kids en een aparte voor de wat ouderen. )

Wij hadden een puppy mee, en onze Pebbles had over aandacht niet te klagen. Het is er voor hondenbezitters sowieso goed toeven, want wandelmogelijkheden zijn er vanuit Sie es An ruim voldoende. Achter de camping ligt een bos ! Ook is er heide op 10 minuutjes lopen van de camping.

Toen we fietsen wilden huren werd er voor ons naar de fietsenzaak gebeld met het verzoek om de fietsen op de camping af te leveren ! Service !!

Het horeca gedeelte bevindt zich net als de receptie in "de boerderij", een prachtig verbouwd rietgedekt pand. Men serveert een eenvoudig maar smaakvol menu met elke week iets in de aanbieding. Ook pizza's, die men zelf bereidt, en waarbij maatwerk mogelijk is.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk om hier tot rust te komen

Monique, 27-7-2016

Gezellige sociale camping
Gereisd familie in juli 2016

fantastische plek!

Wilma Kerpel, 12-7-2016

We waren als jongeren welkom en we konden bij hen terecht als we wat nodig hadden. We voelde ons erg welkom, we zouden er zeker nog eens heengaan. Ook tof om te zien hoe erg goed bezig ze zijn en dat ook delen op Facebook :-)
Gereisd met vrienden in juni 2014

Een prachtige camping met vriendelijk personeel

Erik Snijders, 12-7-2016

De Brasserie is nieuw en men heeft nog niet veel ervaring op kunnen doen, maar dit is aan de kwaliteit niet te merken.
Gereisd familie in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Si Es An in Balkbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Si Es An zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Si Es An scoort een 9.18 uit 10 op basis van 85 reviews.