Beoordelingen Balkbrug

19 april 2014

Balkbrug
18 beoordelingen
Beoordelingen Balkbrug

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Balkbrug. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Balkbrug. Ben je zelf op vakantie geweest naar Balkbrug? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Balkbrug scoort een 8,0 uit 10, op basis van 18 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Appartement, 2 Campings, 1 Hotel, 4 Vakantiehuizen en 3 in Balkbrug. Op Zoover vind je bovendien 1 vakantiefoto van Balkbrug. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Balkbrug. Bekijk ook andere accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Overijssel.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,7
8,4
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Mrt. 2014
"Een plekje onder de zon"vertalen
teus en marianne

met vrienden, Aug. 2013
"Een gewoon dorp !"vertalen
martine maes
8,0

13-8-2013 Als door Twente fietst word je echt verwend door de prachtig groene omgeving en de stralende dorpjes ... vandaar dat we "Balkburg" een gewoontje vonden !

met een groep, Juni 2013
"Mooie wandelplek"vertalen
Sander Spijker
9,0

20-6-2013 Ik woon zelf in de buurt van Balkbrug en Oud-Avereest, maar als we gaan wandelen rijden we graag even langs om de meeuwenkolonie of het bos bij Oud-Avereest door te wandelen. (echt een aanrader, vooral ook voor kinderen, er is veel te zien mbt natuur en boerenleven)
Voor de jongvolwassenen is er in het weekend Takens en ook rondom Balkbrug heb je gezellige dorpjes waar genoeg te beleven is qua uitgaansleven.

Balkbrug ligt redelijk centraal en daarvanuit zit je met de auto zo in Zwolle (30 minuten) Hoogeveen (20 minuten) of het iets kleinere Hardenberg (20 minuten) Ook ben je in de buurt van Slagharen (15 min), met het atractiepark. Wil je liever niet op het park van Slagharen zitten, dan zijn campings in de omliggende dorpen een goede aanrader.

Bovenstaande plaatsen zijn vanuit Balkbrug ook prima met het OV te bereiken, zelf vind ik dat ook wel een pluspunt.

met een groep, Juni 2013
"Mooie plek"vertalen
Mark Nijhuis
9,0

26-6-2013 We waren er met een groep. Alles was uitstekend geregeld.

Een grote legertent voor ongeveer 20 personen diende als prima verblijf. Voor activiteiten werd gezorgd!

met oudere kinderen, 2013
"Mooi gelegen aan het Reestdal"vertalen
Smarti
9,0

16-5-2013 Ideaal voor wandelaars en buitensporters.

met oudere kinderen, Mrt. 2013
"Wandel en /of fietsparadijsje"vertalen
scuttenaire
9,0

3-4-2013 Mensen die van wandelen en/of fietsen houden zijn hier op hun plaats. Mooie natuur alom.

alleenreizend, Okt. 2012
"Een dorpje"vertalen
Daphne
5,0

18-10-2012 Ik ben weinig in Balkbrug zelf geweest. De omgeving is mooier dan het dorp zelf.
Een uitstekende plek om via de knooppunten fietstochtjes te maken.

met vrienden, Aug. 2012
"Natuurrijke omgeving"vertalen
Jeffrey Arenz
10,0

9-8-2012 Het is een zeer mooie omgeving voor jong en oud. Fietsen en wandelen is hier zeker een aanrader!

met jonge kinderen, 2012
"Mooi"vertalen
Fokke

26-7-2012 mooi plek, mooie omgeving, veel natuur

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?