Hotel Preston Palace ***

7,5

1207 reviews over Hotel Preston Palace in het Nederlands

Buute geweun

Flakkee on tour, 20-10-2017

Het water van de douche is warm en dan weer koud. Zwembad is de ene dag warm en de andere dag koud zelfs het kinderbad was er temperatuur verschil de ene of de andere dag.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Prima all-inclusieve hotel.

Menno, 5-10-2017

In het hotel restaurant mogen de tafels en stoelen iets vaker afgenomen worden. Wij verbleven er 3 dagen en vonden regelmatig kruimels van onze voorgangers op tafel en/of stoelen.

In de koffiecorner zou het handig zijn als daar ook prullenbakjes op de tafels staan. Daar vonden we regelmatig vuile servetjes en lege melkcupjes en suikerzakjes, terwijl de lege kopjes al weg waren gehaald.

Verder is het een prima all-inclusieve hotel, zowel voor jong als oud.

Vriendelijk en gastvrij personeel.

Complimenten voor het hele team, ga zo door!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2017
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 10-10-2017

Beste meneer/mevrouw M.,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Preston Palace en voor uw uitgebreide review. Wat is het fijn dat u ons hotel ervaart als een prima all-inclusive hotel, zowel voor jong als oud.

Uw positieve kritiek en complimenten voor het hele team nemen wij met veel plezier in ontvangst. Wij waarderen het dat u ons op de hoogte stelt van uw persoonlijke ervaring en zien u graag terug als onze gast.

Tot snel!

geweldig

essie05, 18-9-2017

jammer de hele week het zelfde eten , zowel s,middags en in de avond het zelfde , erg jammer , ook vindt ik dat jullie echt buiten een apart Rook en Niet rook gedeelte moet maken , vooral aan de voorkant bij het eten. en bij de locomotief doe aan die kant niet roken en aan de ander kant wel roken , je hebt handige bordjes die je in de grond kan zetten, en dat geld ook bij het restaurant, iemand was aan het roken op een niet rokers bank en werd boos dat ie daar niet mocht roken.. duidelijke bordjes is heel makkelijk en zichtbaar voor iedereen. verder was het weer top...oja ik mis echt bij jullie de Grolsch Radler 0 %... drankje dat veel wordt gedronken, en er eigenlijk bij hoort.
Gereisd met partner in augustus 2017
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 19-9-2017

Beste mevrouw E.,

Wat fijn dat het wederom geweldig was!

Wij begrijpen echter niet dat u de hele week hetzelfde heeft gegeten. Wij bieden u namelijk dagelijks, naast de basisproducten bij elke maaltijd, een zeer gevarieerd en uitgebreid aanbod. Het is jammer dat u dit wellicht heeft gemist. Vraagt u het bij uw volgende bezoek ter plaatse aan één van onze collega's? Zij laten u graag alle mogelijkheden zien in ons nieuwe hotelrestaurant, zodat u er heerlijk van gaat genieten.

Uw positieve kritiek over het rookbeleid en de aanvulling van ons assortiment nemen wij mee in ons intern werkoverleg.

Hartelijk dank voor het meedenken en graag tot ziens in Preston Palace!

dubbel gevoel

fam. Schouten, 16-9-2017

We zijn hier geweest van woensdag 13 tot vrijdag 15 september. Het is een mooi complex en vooral het zwembad ziet er fantastisch mooi uit. Het eten is heerlijk en het personeel zeer vriendelijk. Alle reden dus om hier heen te gaan en ook terug te komen.Een belangrijk minpunt geeft echter een dubbel gevoel. In de kamer (nummer 4216) zat ongedierte, zilvervisjes. Dat zijn insecten die daar uiteraard niet horen. We hebben dat gemeld bij de receptie en vonden later op de dag een briefje op de kamer dat het probleem was opgelost. Niet dus! De beestjes liepen nog vrolijk rond. Zoiets kan ook niet even worden opgelost, daar is toch echt professionele bestrijding voor nodig. We voelen ons met deze melding niet serieus genomen. Het geeft een vies gevoel, je durft eigenlijk niet op blote voeten te lopen en er is het risico dat we ze in onze spullen mee naar huis genomen hebben. Zulke beestjes zitten nooit alleen maar op een kamer, maar ongetwijfeld in het hele gebouw en het personeel moet daar van op de hoogte zijn. Een nare ervaring!
Gereisd met partner in september 2017
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 17-9-2017

Beste familie S.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wij willen graag van uw dubbele gevoel een fantastisch gevoel maken. Mogen wij uw boekingsgegevens ontvangen via marketing@prestonpalace.nl? Na ontvangst nemen wij zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Erg leuk gehad!

Linda B., 15-9-2017

We hebben ons super goed vermaakt: spelletjes gespeeld, biljarten, bowlen, midgetgolf, een bezoek aan de bioscoop, heerlijk zwemmen...voor elk wat wils! Het eten is van prima kwaliteit en de keuze is zeer ruim. Dat geldt overigens ook voor de drankjes: van Irish coffee tot port en van whiskey cola tot allerhande soorten frisdrank. Er zijn hapjes voor tussendoor, ijsjes en ook werden we getrakteerd op bitterballen :) De kermis, de artiest die 's avonds kwam optreden en de verschillende cafeetjes maakten de dag compleet. Ook de kamer was prima. En als kers op de taart was er een heerlijk ontbijtbuffet met wederom een zeer ruime keuze. Een compliment voor alle zeer vriendelijke personeelsleden!
Gereisd met vrienden in september 2017
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 16-9-2017

Beste mevrouw C.,

Wat fijn dat u zich super goed heeft vermaakt in Preston Palace.

Uw prachtige beoordeling en specifiek uw compliment voor onze collega's geven wij met veel plezier door.

Wij danken u hartelijk voor uw bezoek en wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen uw ervaring openbaar te delen.

Graag tot ziens!

Agnes

Eten is met vorige jaren achteruit gegaan

Joep, 14-9-2017

Dat ze weten dat hotel drie sterren is en eten in restaurant is achteruit gegaan.

heb het gemeld bij receptie maar die zeiden dat ik de eerste was.

Als ik zo de voorgaande gelezen heb vinden die dat ook we waren vier dagen maar de patat zager elke dag slecht uit, spercie bonen kei hard met rauwe spek en niet te vergeten de koffie broodjes smorgen verbrand en ook de chocolage broodjes verbrand. aardappelen hard van buiten en dan drie dagen achter elkaar bloemkool wortels en broccoli samen.

nee ik moet overwegen of ik nog een keer ga op korte termijn. JAMMER want was heel goed.

Beste meneer J.,

Zoals u het omschrijft zijn we niet gewend in Preston Palace.

Mogen wij alstublieft uw boekingsgegevens ontvangen via marketing@prestonpalace.nl?

Na ontvangst nemen wij uiteraard zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Geweldig!

Lotte, 10-9-2017

Geweldig verblijf gehad van twee overnachtingen bij Preston Palace. Erg schoon en fijn hotel met mooie kamers. Fijne bedden in de kamers. Daarnaast erg lekker eten bij de buffetten en voor ieder wat wils. Ook erg veel leuke activiteiten. Wij hebben het super naar ons zin gehad.
Gereisd met partner in september 2017
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 13-9-2017

Beste mevrouw Lotte,

Wat fijn dat u heeft genoten van een geweldig verblijf in Preston Palace.

Hartelijk dank voor uw complimenten en graag tot ziens!

Leuk voor een keer

Danny, 9-9-2017

Zwembad super , hotel kamer ook mooi schoon.verder het eten prima en restaurants ook netjes.

Alleen een min punt dat zelfs op zaterdag de actracties van de kermis steeds om en om werkten (te weinig personeel)hierdoor steeds moeten wachten tot een attractie weer aangaat.mag toch verwachten dat ze continu draaien en vooral op zaterdag middag.

Ook zijn de prijzen ook erg minimaal.

Simpel knuffeltjes weinig aan.

Dus hier ook geen geld ingestopt.

Verder wel een leuk verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in september 2017

Beste meneer Danny,

Wij waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen uw persoonlijke 'Preston Palace ervaring' openbaar te delen en uw verblijf te beoordelen met het mooie rapportcijfer 8.

Uw positieve kritiek over de indoor-kermis, uw complimenten over het subtropisch zwemparadijs, uw hotelkamer, het eten en de restaurants geven wij met veel plezier door aan onze collega's.

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en graag tot ziens in Preston Palace!

Met vriendelijk groet,

Helemaal super

Helena, 8-9-2017

Geweldig hotel. Eten was zeer goed. Leuke activiteiten. Zwembad was top.Geen 3 sterren maar 4 sterren.
Gereisd alleenreizend in september 2017
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 11-9-2017

Beste mevrouw H.,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wat fijn dat u heerlijk heeft genoten van uw all-inclusive verblijf.

Graag tot ziens in Preston Palace!

Leuk

J.D., 5-9-2017

Samen met vriendin geweest, veel te doen en goed personeel.

Het eten kan beter, ook in de avontuurtjes weinig te snacken.

Niet alles is gaar, dit aangegeven maar dan krijg je een nieuw stukje vlees.

Prijs voor ons gevoel iets aan de hoge kant voor een boeking van 15.00u tot 11.00u.

Verder leuk opgezet hotel, met veel activiteiten / mogelijkheden.

Erg gehorig hotel, op de kamers hoor je alles, dus ben er bewust van dat er ook feestvierende groepen vrienden zijn.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 8-9-2017

Beste meneer/mevrouw JD,

Dat u uw verblijf in Preston Palace waardeert met het rapportcijfer 8, vinden wij een mooi. Uw complimenten en uw positieve kritiek gaan wij meenemen in ons intern werkoverleg, zodat u uw volgende verblijf waarschijnlijk met een 10 gaat beoordelen!

Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens in Preston Palace.

Agnes Pots

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Preston Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Preston Palace in Almelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Preston Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Preston Palace scoort een 7.49 uit 10 op basis van 1227 reviews.