8,7

Uitstekend

49 reviews over Hotel Huis van Bewaring in het Nederlands

Grote tegenvaller

Floyd katoen, 6-5-2017

Geen koffie en theevoorziening op de kamer, geen bad, geen haardroger, geen badjas, geen koelkast, geen radio, geen kledingkast, geen deur voor de wc, geen dvd en geen cd speler, water komt druppelgewijs uit kraan wastafel, geen wifi. Op mijn uitdrukkelijk verzoek een waterkoker gekregen. Deze dingen behoorden allen tot mijn kamer "suite" maar dus niet aanwezig.
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geweldig Mooi!!

Ilona, 4-5-2017

Samen met man hier een lang weekend gezeten, was heerlijk.

Prachtig mooi hotel, prachtige kamer (C27) wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in april 2017

Bijzondere locatie erg sfeervol ingericht

Rob, 1-5-2017

Een bijzondere locatie met zeer vriendelijk personeel met gepaste Twentse humor. Bij aankomst kregen we een korte rondleiding en uitleg over het ontstaan van deze unieke locatie. We hadden 2 kamers in de voormalige cipierswoning. Iedere kamer heeft zijn eigen inrichting en stijl. Ruim opgezet en ogenschijnlijk erg netjes en schoon.

Locatie is prima, binnen 3 minuten in het centrum van Almelo met voldoende variatie restaurants.

Bij het hotel zijn maar enkele parkeerplekken, maar op 1 minuut lopen een parkeerplaats met voldoende plek.

Complimenten voor de wijze waarop de authentieke elementen in het pand behouden of zelfs geaccentueerd zijn!

Gereisd familie in april 2017

niet zo snel nog eens..

Kees Wijntjes, 30-4-2017

Het leuke van deze bestemming is dat de kamers in een voormalig huis van bewaring zijn. Nadeel (voor ons) voor boeking van zo'n kamer was het delen van toilet. Dat wilden we niet, dus kwamen we in een suite ofwel 'cipierswoning'. Nou dat viel tegen. Ruimte genoeg, slaapkamer, zitkamer, badkamer. Maar: je hebt daar niet de sfeer van de 'bajes'.

Wel mooie ruimten, maar: inrichting plastic zwart/wit/chroom bling bling, technisch lage kwaliteit.

Warm water was niet in orde, tv was niet in te stellen op nederlandse programma's. Hotel heeft deze klacht gehonoreerd en in de rekening verwerkt. Da's goed, en logisch.

Maar... veel kwaliteitspuntjes blijven, ondanks deze aanpassing.

Gereisd met partner in april 2017

Prachtige stijlvol hotel

Frederik, 27-12-2016

Heerlijke nacht doorgebracht in het Huis van Bewaring. Zelden zo'n mooi, apart en stijlvol ingericht hotel bezocht. Het ademt een hele bijzondere sfeer. Aanrader voor degenen die eens buiten de begaande paden willen, maar wel een top services en goede kwaliteit wensen.
Gereisd met partner in december 2016

Dit nooit meer

s van Oosterhout, 8-9-2016

Belofte van een huis van bewaring en krijg je een andere kamer.... Verdergladde tegels in open badkamer die glad worden bij douchen en geen enkele houvast in de buurt. Een open wc waardoor je reisgenoot heerlijk kan meegenieten van je kleine of grote boodschap. De bedden zakten veel te ver door en waren veel te zacht.

Wekservice was goed geregeld alsmede het ontbijt.

Jammer dat dit pand niet toegankelijk is voor minder validen.

Gereisd anders in september 2016

weekendje weg in super gaaf hotel

gery kuipers, 14-12-2015

whow!!! wat een gaaf hotel, super sfeer, zo warm en gezellig! warm en erg gemoedelijk onrvangst, vriendin en ik bhebben super weekend gehad, nog nooit zo n mooi hotl gehad tijdens ons jaarlijkse weekendje weg
Gereisd anders in december 2015

in een woord wauw ....

anja , 27-7-2015

3 dagen 2 nachten 25-26-27 juli 2015

19 jaar getrouwd dan zoek je iets speciaals nou met recht iets speciaals gevonden

super lieve eigenaresse (liesbeth)

hadden kamer b20 geboekt kregen c30 die was echt top alles netjes...schoon.. en zo sfeervol bed mooi opgemaakt met rozen op de kussens en rozenblaadjes op het dekbed

het hele hotel heeft een prachtige zweer en zo leuk dat heel veel details bewaard zijn gebleven

ontbijt ...... zo veel keus

elk hoekje mooi en zweefvol ingericht mooie schilderijen vazen lampen noem maar op

heb al in veel hotels geslapen maar deze spant de kroon

gelijk in het stadje

stadje viel tegen zaterdag was echt uitgestorven miss dat dat met de storm te maken had (wel naar enschede geweest top top top)

heerlijk gegeten bij casa santa maria ook zo vriendelijk en sfeervol

en de volgende avond bij tapas res solera was ook top

en nog een ding je moet naar de bios wauw zo gaaf

al met al gewoon een super weekend gehad we komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in juli 2015

Anders en super

veerle, 11-3-2015

Gerestaureerde gevangenis met oog voor detail en bewaren van originele elementen.

Alles wat je maar wenst, is er aanwezig

Super ontvangst

Gereisd met vrienden in maart 2015

Wat een prachtig hotel

Bas, 21-1-2015

Dit prachtige hotel, wat is gevestigd in de voormalige gevangenis, is echt super mooi! Een pareltje met super service!

Bij binnenkomst werd zelfs de koffer nog naar de kamer gedragen.

Het is heel sfeervol ingericht! Overal gezellige zithoekjes, echt een lust voor het oog. Toen wij er waren brandden er overal kaarsjes wat ook weer een gezellige sfeer geeft.

De kamer was prachtig en ook daar weer zeer mooi ingericht.

Het ontbijt was erg goed en zeer uitgebreid.

Verder dicht bij het centrum en gewoon ook nog eens betaalbaar.

En het personeel is zeer aardig en behulpzaam.

Een echte aanrader dus!

Gereisd met partner in december 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Huis van Bewaring bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huis van Bewaring in Almelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huis van Bewaring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Huis van Bewaring scoort een 8.7 uit 10 op basis van 50 reviews.