Hotel Fort Resort Beemster

Hotel Fort Resort Beemster
Fort Resort Beemster

Zoover award

169 reviews over Hotel Fort Resort Beemster in het Nederlands

We hebben genoten , schone nette sauna

Smurf, 22-9-2017

We hebben genoten van de massage en de hammam , vriendelijk en kundig personeel , we komen hier terug

Niet zo massaal als andere sauna's

Gereisd met partner in september 2017

fantastisch

Laura, 21-9-2017

Prachtig buiten, fijne sauna's met opgieten. Mooiste sauna tot nu toe. Voor klankensauna moest je bijbetalen, dat vind ik totaal belachelijk met deze entreeprijs. Dat ook nog nooit eerder meegemaakt.
Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch, een aanrader

Rob, 31-8-2017

Mooiste sauna van heel Nederland, iets duurder dan de rest. Moeten ze lekker zo houden

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fort Resort Beemster bij:

Super mooi Resort met gastvrij personeel.

Willy, 29-8-2017

Was voor ons een kado voor ons 40 jarig huwelijk en zijn vreselijk in de watten gelegd door het personeel. Ook hulde aan de keuken brigade we hebben heerlijk gegeten. Het enige minpunt was dat het hotel zelf was volgeboekt en wij een kamer hadden in het boswachters huisje (dat is ons keurig verteld door de dame waar ik de reservering telefonisch maakte) geslapen hebben we helemaal niet omdat er ook een bende muggen dezelfde kamer hadden geboekt. Over de wellness alleen maar goeds het is er heerlijk toeven zeker met het mooie weer wat wij hadden.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Een weldaad voor lichaam en geest!

Annemarie, 24-8-2017

Wat een fantastische plek, schitterende locatie, mooi pand en hotelkamers. Daarnaast een heerlijke wellness beleving ondergaan in de verschillende sauna's, baden en rustplekken. Wat een rust, ontspanning en fantastisch lekker eten voor een hele redelijke prijs. Vriendelijk ontvangst, behulpzame obers, heerlijke bedden en tot slot een ontbijt met als verrassing een 3 gangen amuse. Wat is er lekkerder na een dag fietsen in deze omgeving, als afsluiter een avond de sauna in, daarna heerlijk je hotelbed inrollen om vervolgens 's-ochtends verwend te worden met een uitgebreid luxe ontbijt. Wij komen zeker terug!
    Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig mooi en ontspannen arrangement meegemaakt

Annemieke, 21-8-2017

Prachtig appartement op de bovenverdieping in de fortwachterswoning, alleen zou een bedlampje naast het bed wel praktisch zijn, vooral als je er 's nachts uit moet.

Verrassingsmenu was van hoog niveau en boven verwachting kwam er bij het ontbijt ook nog een klein 3 gangen verrassingsontbijtje.

Genoten van de mooie sauna en heerlijke hammambehandeling.

Nog een tip, ook een opgieting die iets milder is, want al meerdere malen is het mij opgevallen dat de saunameesters de temperatuur wel heel hoog opstoken.

Het aangelegde Bali eiland ziet er echt geweldig uit, helaas was het weer wat minder, maar we komen zeker nog wel terug

Geweldige accommodatie

Dirk Kuiper, 24-5-2017

Een totaal plaatje dat helemaal klopt! Alles is goed op elkaar afgestemd, zowel binnen als buiten. Waarbij het in ons geval extra hielp dat het erg mooi weer was, zodat het buiten zitten en dineren een extra dimensie gaf aan het hele ontspannen en relaxte gevoel. Het eten was prima, een goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle service, erg vriendelijke medewerkers. Het was schoon en netjes. Kortom: ik zou het iedereen aanraden.
    Gereisd met vrienden in mei 2017

Graag bedanken wij u voor uw mooie review.

Wat fijn om te lezen dat u en uw gezelschap genoten hebben bij ons in het mooie fort. Met plezier kijken wij er naar uit om u weer eens te mogen verwelkomen.

Heerlijk!

Iris, 14-5-2017

Mooie ruime kamers, zeer sfeervol. Goed restaurant. Geweldige wellness.

Minpuntjes: geen 24-uurs receptie. Geen koelkastje op de kamer.

Gereisd met partner in mei 2015

Graag bedanken wij u voor uw mooie review.

Wij hebben geen koelkastjes op de kamer omdat wij een CO2 neutraal hotel zijn. We hebben geen 24-uurs receptie, omdat we een klein hotel zijn en de eigenaar woont op 5 minuten van het fort ;-)

Met plezier kijken wij er naar uit om u weer eens te mogen verwelkomen.

Heerlijk ontspannen ons laten verwennen

Harm, 12-5-2017

De hotel kamers zijn mooi ingericht met behoud van originele fort en lekker comfortabel. Welness mooi ontworpen, netjes verzorgd voldoende ruimte en variatie zonder te groot te zijn. Gerechten in het restaurant zijn smakelijk en mooi opgemaakt. Een drie gangen ontbijt (drie kleine gerechtjes naast het buffet dat je gebruikt)

Kritiekpuntje zou bediening zijn: '..heeft het gesmaakt?', ' ja, heerlijk' ' oh, gelukkig' is niet volgens de etiquette maar daarmee wellicht juist weer leuk persoonlijk.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig Genoten

André Looper, 5-5-2017

Wij Hadden de Verwen dag geboekt en dat was ons heel goed bevallen geweldige massage en het verrassing diner was Top Vriendelijke personeel en We hebben Heerlijk geslapen op de mooie kamer en afgesloten met een lekker ontbijt.. Zeker aan te raden komt er echt Relaxt vandaan zeker voor herhaling vatbaar
                Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fort Resort Beemster bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fort Resort Beemster in Zuidoostbeemster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fort Resort Beemster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fort Resort Beemster scoort een 9.01 uit 10 op basis van 169 reviews.