9,1

Uitstekend

163 reviews over Hotel Fort Resort Beemster in het Nederlands

Geweldige accommodatie

Dirk Kuiper, 24-5-2017

Een totaal plaatje dat helemaal klopt! Alles is goed op elkaar afgestemd, zowel binnen als buiten. Waarbij het in ons geval extra hielp dat het erg mooi weer was, zodat het buiten zitten en dineren een extra dimensie gaf aan het hele ontspannen en relaxte gevoel. Het eten was prima, een goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle service, erg vriendelijke medewerkers. Het was schoon en netjes. Kortom: ik zou het iedereen aanraden.
    Gereisd met vrienden in mei 2017

Graag bedanken wij u voor uw mooie review.

Wat fijn om te lezen dat u en uw gezelschap genoten hebben bij ons in het mooie fort. Met plezier kijken wij er naar uit om u weer eens te mogen verwelkomen.

Heerlijk!

Iris, 14-5-2017

Mooie ruime kamers, zeer sfeervol. Goed restaurant. Geweldige wellness.

Minpuntjes: geen 24-uurs receptie. Geen koelkastje op de kamer.

Gereisd met partner in mei 2015

Graag bedanken wij u voor uw mooie review.

Wij hebben geen koelkastjes op de kamer omdat wij een CO2 neutraal hotel zijn. We hebben geen 24-uurs receptie, omdat we een klein hotel zijn en de eigenaar woont op 5 minuten van het fort ;-)

Met plezier kijken wij er naar uit om u weer eens te mogen verwelkomen.

Heerlijk ontspannen ons laten verwennen

Harm, 12-5-2017

De hotel kamers zijn mooi ingericht met behoud van originele fort en lekker comfortabel. Welness mooi ontworpen, netjes verzorgd voldoende ruimte en variatie zonder te groot te zijn. Gerechten in het restaurant zijn smakelijk en mooi opgemaakt. Een drie gangen ontbijt (drie kleine gerechtjes naast het buffet dat je gebruikt)

Kritiekpuntje zou bediening zijn: '..heeft het gesmaakt?', ' ja, heerlijk' ' oh, gelukkig' is niet volgens de etiquette maar daarmee wellicht juist weer leuk persoonlijk.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig Genoten

André Looper, 5-5-2017

Wij Hadden de Verwen dag geboekt en dat was ons heel goed bevallen geweldige massage en het verrassing diner was Top Vriendelijke personeel en We hebben Heerlijk geslapen op de mooie kamer en afgesloten met een lekker ontbijt.. Zeker aan te raden komt er echt Relaxt vandaan zeker voor herhaling vatbaar
                  Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk ontspannen wellness + overnachting

Annemarie, 23-4-2017

Voor het eerst Fort Beemster bezocht. Samen met vriendin ons 30jarigvriendinnenbestaan gevierd. Wij hebben het arrangement fortuinlijk genieten gekozen. Bij aankomst was het ons niet helemaal duidelijk waar de auto voor de hotelgasten geparkeerd mocht worden. Vriendelijke ontvangst om 10.30, konden nog niet de kamer in, maar in kluisjes was voldoende plaats voor onze bagage. Daarna fijn genoten van koffie met iets lekkers in het restaurant bij de haard. Prachtig mooie entourage. En ook behoorlijk onder de indruk van het fort. Aansluitend de wellness ontdekt, prima sauna s en opgieting, de vloer van de panoramasauna was bijzonder heet, haast niet op te lopen. Het was een rustige dag waardoor we extra fijn hebben kunnen ontspannen. Lunch was lekker. Het driegangendiner was top, complimenten het was verrassend en erg lekker. Aan het eind van de dag konden we zo in de badjas naar de hotelkamer. Dit "lokaal" was heel ruim en mooi, fijn dat het toilet apart van de badkamer is. Wij gaan zeker het fort nog een keer bezoeken.
                        Gereisd met vrienden in april 2017

Graag bedanken wij u voor uw mooie review.

Hotel behoorlijk goed - wellness prima.

Evert, 13-4-2017

Kamer, ruim schoon en met smaak ingericht. Toiletdeur hang schuif systeem ziet er leuk uit maar beetje onhandig = persoonlijk. Ontbijt vanaf 7 uur - buffet was om half 8 nog niet volledig ingericht (jammer) niet veel zakelijke gasten. Wordt over het algemeen later ontbeten. Voorzieningen wellness prima. M.u.v. gebruikte vloertegels in sommige sauna's - worden veel te heet kans van verbranding!

Suggestie geef dit aan en sta toe dat sauna slippers gedragen mogen worden.

Bediening restaurant vriendelijk - hamburger helaas lauw maar wel smakelijk.

Verder gewoon goed aardige mensen en voor herhaling vatbaar. Tot snel

Gereisd zakelijk in april 2017

Graag bedanken wij u voor uw mooie review.

Bijzondere plek en fantastische ervaring

Christine, 7-4-2017

Samen met mijn schoonzus van 2 heerlijke overnachtingen genoten en 1 hele dag wellness. Wat een oprecht vriendelijk personeel en alles tot in de puntjes verzorgd. In onze hotelkamer goede bedden, mooi materiaal en de dame achter de incheckbalie liep mee om alles rustig te laten zien.

Het ontbijt in het restaurant was ook prima: vriendelijke personeel, heerlijke jus en koffie en genoeg keuze.

In de wellness was alles schoon, verzorgd, overzichtelijk en ruim. Luxe en weldadig. Ook daar was het personeel buitengewoon flexibel en vriendelijk. Bij het wellnessrestaurant heerlijk gegeten en wederom fantastisch behandeld door het personeel. We hebben enorm genoten, voelden ons zeer welkom en komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Heerlijke plek

Ron, 6-4-2017

De locatie en de uitstraling zijn super. Ruime kamers, vriendelijk personeel en goede massages. Personeel is zeer klantvriendelijk en het eten is goed. Kleine minpuntjes, wat de pret niet heeft mogen drukken, zijn de temperatuur op de hotelkamer en de open badkamer. Hoewel de open badkamer er goed uitzag rolde de schuifdeur van het toilet steeds open. De temperatuur was slecht (lees:niet) instelbaar waardoor wat fris. Complimenten voor de verzorging en nogmaals voor het personeel die goedlachs en behulpzaam is.
                                          Gereisd met partner in april 2017

Graag bedanken wij u voor uw mooie review.

Fantastisch verblijf met overnachting gehad!!

Richard, 25-3-2017

Wellnesdag met overnachting gehad, heerlijk, was weer allemaal super, behalve:

Matras/topper was helemaal doorgelegen (van kamer 12), deze zijn toch echt wel aan vervanging toe!

Gereisd met partner in maart 2017

Prachtig luxe en vriendelijk

N. Dijkstra, 7-2-2017

Heel mooi, luxe en een heel erg grote kamer. Prachtig fort met oude elementen in de sauna. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettig dat niet alles via de regeltjes moet maar dat er gewoon gezorgd wordt dat je het goed hebt. Enorme aanrader!
                                                Gereisd alleenreizend in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fort Resort Beemster bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fort Resort Beemster in Zuidoostbeemster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fort Resort Beemster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fort Resort Beemster scoort een 9.05 uit 10 op basis van 163 reviews.