9,1

WebsiteLink naar website

4 reviews over BedAndBreakfast Zeespiegel in het Nederlands

Heerlijk uitwaaien

Karen en Stef, 15-2-2016

In de onstuimige winterperiode 2 dagen eruit om heerlijk uit te waaien aan de kust. Een vriendelijke ontvangst van de eigenaresse. Kamer is ruim, schoon en leuk ingericht. Wij hadden de kamer met eigen sauna. (meerprijs € 10,00 per keer). Perfecte ligging direct aan het strand en parkeerplaats om de hoek. Ontbijt werd in een picknickmand op de kamer gebracht en was heerlijk. Een absolute aanrader!
    Gereisd met partner in februari 2016

Geweldig

D. van de Streek, 17-12-2015

Een prettige smaakvolle kamer met gebruik van eigen sauna. En een top ontbijt
    Gereisd met partner in december 2015

Geweldig!

Gysette, 12-5-2014

B&B Zeespiegel in Zandvoort is een topper! Ik was hier een weekendje met mijn dochter van 11 jaar en we hadden het super. Wat een gastvrijheid en alles zeer verzorgd en keurig. Ik kom zeker nog eens terug.
    Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Zeespiegel bij :

Fantastische ligging met uitzicht op zee!

erna altena, 12-5-2012

B&B Zeespiegel Zandvoort heeft een tweetal prachtig ingerichte studio's die van alle denkbare luxe zijn voorzien.Zeer vriendelijke ontvangst! De goed gevulde ontbijtmand verdient een tien met een griffel! Deze B&B kunnen we van harte aanbevelen. Je zit hier in deze accommodatie echt in "Zandvoort aan Zee"!!!
      Gereisd met vrienden in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Zeespiegel bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Zeespiegel in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Zeespiegel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Zeespiegel scoort een 9.12 uit 10 op basis van 4 reviews.