6,8

Matig

201 reviews over Hotel Palace in het Nederlands

Top locatie, jammer van het personeel

Hans, 8-8-2017

Top locatie, super dicht bij strand en het centrum. Alleen jammer vonden wij dat de dame van de receptie steeds bezig is met de privé telefoon en geen aandacht heeft voor de gast. Verder was het goed.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima maar erg duur

Chris, 15-7-2017

Ligging is super: 100 meter lopen en je bent aan het strand. Alleen zijn alle normale kamers niet met uitzicht op zee. De kamers zien er prima uit maar wel erg klein, vooral de badkamer. Wel zit er een goede tv op de kamer en is er een ventilator en minibar. Ook zijn er voldoende stopcontacten aanwezig. Een waterkoker met thee en koffie is ook op de kamer te vinden. Er zou wifi zijn maar die hebben we nooit gehad, verbinden met de wifi was onmogelijk op telefoon en op iPad. Dit hebben we 2 keer gemeld en iedere keer zou er wat aan gedaan worden maar dat is niet gebeurd. Het ontbijtbuffet is wel super en zeer uitgebreid. Conclusie: Prima voor gewoon te slapen maar voor de prijs die je betaald verwacht je wel meer. We wilden graag nog een dag langer in Zandvoort blijven en eventueel een nacht bijboeken, maar de prijs per nacht was ineens flink verhoogd omdat er een raceweekend was op het racecircuit. Let hier dus mee op!
Gereisd anders in juli 2017

Oud Hotel

HR, 12-6-2017

de ligging van het hotel is natuurlijk geweldig. Je loopt zo het strand op. Verder vonden wij het erg duur voor wat je krijgt (de sterren zie ik er niet aan af). De kamer die wij hadden was de kleinste hotelkamer die ooit heb gezien, zo ook de badkamer. Maar oké mooi weer, dus we hoefden er alleen te slapen. Verder was het hotel aan een grote opknapbeurt toe. Ontbijt was prima, parkeren dan weer vrij prijzig en we moesten bij betalen, omdat we na uitchecken niet gelijk naar huis gingen. Kortom voor mij niet voor herhaling vatbaar. Ontbijt was verder prima.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Overigens wel heerlijk gegeten in de sushi bar onder het hotel! Aanradertje :)

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer!

Leonie, 13-5-2017

We kwamen laat aan. De kamer (ruim) leek netjes. Bij nader inzien toch veel viezigheid in de badkamer. Gemeld en een upgrade gekregen naar een luxere kamer. Ook deze was niet schoon te noemen. Er hing een handdoek die vele gaten had. Haren in de badkuip, vieze wc deksel geen nieuwe wc rol en ga zo maar door.

De hygiëne is ver te zoeken hier. Voor de prijs en het aantal sterren wat dit hotel heeft ga ik liever naar een ander hotel. Waar het wel prijswaardig is. Behalve de ligging pal aan het strand geen positief woord over voor dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

Goed voor een weekend

Patricia, 10-12-2016

Badkamer en (aparte) wc waren zeer klein! Verder was kamer netjes en in orde, ontbijt was lekker en genoeg keuze. Vriendelijk onthaal.
Gereisd met partner in november 2016

Fantastisch hotel, mooie kamer, heerlijk ontbijt

Cor en Rita, 25-10-2016

Wij hadden een kamer geboekt via veiling om te vieren dat ik met pensioen was gegaan. Dit heeft mijn vrouw bij boeking verteld aan de receptiemedewerker. Toen wij daar kwamen hebben we gratis een upgrade gekregen van de kamer. Dit als verrassing. De kamer was fantastisch met jacuzzi, uitzicht op zee en een mooi groot kleurentv. Alles nieuw. Fantastische bedden. We hebben heerlijk geslapen en de volgende morgen genoten van een prima ontbijt. Dit hotel is echt een aanrader en ligt lekker centraal in Zandvoort en direct aan zee en op loopafstand (3 min) van het centrum.
Gereisd met partner in oktober 2016

Palace Hotel,Zandvoort = relaxen

Kiki, 18-9-2016

Mooi, en uitstekende locatie,aan boulevard, paar minuten lopen van winkels en trein, je loopt in 2 minuten zo het strand op, kamers prima, balkon erbij top, personeel erg vriendelijk, behulpzaam, ontbijt heerlijk en genoeg keus,grand palace hotel restaurant diner overheerlijke , vooral de varkenshaas, ik eet nooit mijn bord leeg, maar daar wel, zizo ook lekker eten, goede bediening,Palace hotel zandvoort zeker aan te raden, en kom zeker terug,
Gereisd met partner in september 2016

nooit meer voor die prijs

Wil Boekhoorn, 11-9-2016

oude te kleine kamers erg gedateerd, in hotel is verder niets te doen,zelfs restaurant niet altijd open. bij uitchecken wordt nog niet eens gevraagd hoe je het hebt gehad. het is niet de prijs waard. erg jammer
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima hotel met vriendelijk personeel.

Jos, 23-8-2016

Zeer vriendelijk personeel met name Annet en Ihab in het restaurant.
Gereisd met partner in augustus 2016

Bruggink

ab bruggink, 21-8-2016

Kamer was schoon maar de rest van het hotel is oud en mag wel eens gerenoveerd worden .Door dat het oud is vind ik de prijs voor een kamer erg hoog .Verder er ontbreekt een gezellige bar of lounge om even te borrelen .En dat je ook nog zo veel geld moet betalen voor het parkeren van je auto .
Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palace**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palace scoort een 6.76 uit 10 op basis van 201 reviews.