Hotel Palace ****

6,7

207 reviews over Hotel Palace in het Nederlands

Prima!

Miranda, 11-10-2017

Alle lof voor Annet, de spin in het web bij het ontbijt. Een fantastische gastvrouw met een vriendelijk woord voor iedereen. Geeft je het gevoel dat je meer dan welkom bent.

Kleine tip: iets flexibeler omgaan met het parkeerbeleid. 10 Minuten later uitchecken dan de geplande 12 uur, met een dagtarief van 13 euro, was kosteloos niet mogelijk. Kostte ons 2.50 euro extra...

Ons verblijf was van 9 t/m 11 oktober 2017.

Syvon en Miranda

Gereisd met vrienden in oktober 2017

verschrikkelijk

Brouwer, 6-10-2017

Het was geen echt hotel , er woonden ook Polen die dronken waren , de hotelkamer keek uit op een binnenplek de zeezichtkamers waren moeilijk te boeken , s'morgens om half zeven kwamen er bouwvakkers en konden we verder slapen wel vergeten . Er was geen lobby of iets waar je kon zitten . De receptie bestond uit een paar houten platen onder de schuine trap . Ze vroegen de hoofdprijs voor een overnachting . Het ontbijt was wel goed
Gereisd met partner in juni 2017

Zéér slecht; absoluut geen 4 sterren waard

I. Schroder, 20-9-2017

Wij verbleven er van zaterdag 26 tot zondag 27 augustus. Inclusief parkeren (van zaterdag 13.00 uur tot zondag 17.00 uur) betaalden we 180 euro.En dat is deze accommodatie absoluut niet waard.

De kamer (10e etage, kamer 2) voldeed niet aan de eisen die je mag stellen aan een tweepersoonskamer in een 4* hotel. De ruimte was uitermate beperkt. In de wasruimte kon je slechts met 1 persoon tegelijk terecht.De kamer was benauwd. Het aanzetten van de ventilator betekende dat de doorgang naar douche/ wc werd versperd. Er stond slechts 1 flesje water klaar en uit de kraan kwam geen koud water. Na 10 minuten kwam er nog steeds pislauw water uit. Hoewel de service 24/7 is, was er geen extra water bij de receptie verkrijgbaar 's nachts. We konden alleen een kartonnen bekertje water komen halen. Dat er een drankenautomaat in de hal stond, werd ons niet verteld. De balkondeur open laten staan was ook niet mogelijk, want het balkon was verbonden met dat (met die?) van de buren. Gevolg: zeer slecht geslapen en beiden barstende hoofdpijn de volgende ochtend.

De wc was slecht schoongemaakt

Airbnb of een particuliere aanbieder biedt in het algemeen meer waar voor je geld en een veel betere service, ondanks dat er geen sterren aan verbonden zijn.

Een excuus en restitutie van het teveel betaalde zouden op zijn plaats zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palace bij:

Heerlijk verblijf, lekker ontbijt mooi uitzicht

D.Wichers, 20-9-2017

Housekeeping, ontbijtpersoneel. Niet zo goed: beperkte keuze avondeten.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima hotel, perfecte locatie

HJG, 30-8-2017

Wij zijn met de trein naar Zandvoort gegaan, ideaal je stapt uit de trein en met ca 150/200 meter sta je bij de receptie van Palace Hotel. Vriendelijk en behulpzaam ingecheckt bij de receptie. Wij hadden een arrangement van 3 nachten incl ontbijt, standaard kamer. Kamer was helemaal in orde, klein maar alles wat je nodig hebt was er. Kamer was schoon en bed sliep prima. Koffie theefaciliteit op de kamer en we hadden een balkon met landzicht, wat prima was want we zaten op de 10e verdieping. Ook ontbijt was prima verzorgd, voldoende keus en ook hier weer vriendelijke ontvangt door medewerkster van het hotel. Al met al wat ons betreft een prima keus zeker als het voor een paar dagen is ( langer verblijf zouden wij voor de ruime kamer gaan ) je loopt vanuit hotel zo de boulevard op en ook het stand direct voor het hotel. Wij gaan zeker terug!
Gereisd met partner in augustus 2017

Redelijk hotel

Dijk, 25-8-2017

Hotel was redelijk goed.

We hadden eerder ingechecked en kregen een luxere kamer omdat die we eigenlijk zouden krijgen, nog niet schoon was. Met jacuzzi.

S avonds wilde we deze aanzetten maar helaas werkte ze niet. Receptie gebeld en na 3x bellen en 1 uur later eindelijk gerepareerd.

Kamer was goed. (Zij-) uitzicht minder. Doordat we op de 1e etage zaten keken we direct achter op het parkeerterrein van de flat ernaast en een betonnen muur.

Ontbijt was goed. Bedden erg zacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top locatie, jammer van het personeel

Hans, 8-8-2017

Top locatie, super dicht bij strand en het centrum. Alleen jammer vonden wij dat de dame van de receptie steeds bezig is met de privé telefoon en geen aandacht heeft voor de gast. Verder was het goed.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima maar erg duur

Chris, 15-7-2017

Ligging is super: 100 meter lopen en je bent aan het strand. Alleen zijn alle normale kamers niet met uitzicht op zee. De kamers zien er prima uit maar wel erg klein, vooral de badkamer. Wel zit er een goede tv op de kamer en is er een ventilator en minibar. Ook zijn er voldoende stopcontacten aanwezig. Een waterkoker met thee en koffie is ook op de kamer te vinden. Er zou wifi zijn maar die hebben we nooit gehad, verbinden met de wifi was onmogelijk op telefoon en op iPad. Dit hebben we 2 keer gemeld en iedere keer zou er wat aan gedaan worden maar dat is niet gebeurd. Het ontbijtbuffet is wel super en zeer uitgebreid. Conclusie: Prima voor gewoon te slapen maar voor de prijs die je betaald verwacht je wel meer. We wilden graag nog een dag langer in Zandvoort blijven en eventueel een nacht bijboeken, maar de prijs per nacht was ineens flink verhoogd omdat er een raceweekend was op het racecircuit. Let hier dus mee op!
Gereisd anders in juli 2017

Oud Hotel

HR, 12-6-2017

de ligging van het hotel is natuurlijk geweldig. Je loopt zo het strand op. Verder vonden wij het erg duur voor wat je krijgt (de sterren zie ik er niet aan af). De kamer die wij hadden was de kleinste hotelkamer die ooit heb gezien, zo ook de badkamer. Maar oké mooi weer, dus we hoefden er alleen te slapen. Verder was het hotel aan een grote opknapbeurt toe. Ontbijt was prima, parkeren dan weer vrij prijzig en we moesten bij betalen, omdat we na uitchecken niet gelijk naar huis gingen. Kortom voor mij niet voor herhaling vatbaar. Ontbijt was verder prima.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Overigens wel heerlijk gegeten in de sushi bar onder het hotel! Aanradertje :)

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer!

Leonie, 13-5-2017

We kwamen laat aan. De kamer (ruim) leek netjes. Bij nader inzien toch veel viezigheid in de badkamer. Gemeld en een upgrade gekregen naar een luxere kamer. Ook deze was niet schoon te noemen. Er hing een handdoek die vele gaten had. Haren in de badkuip, vieze wc deksel geen nieuwe wc rol en ga zo maar door.

De hygiëne is ver te zoeken hier. Voor de prijs en het aantal sterren wat dit hotel heeft ga ik liever naar een ander hotel. Waar het wel prijswaardig is. Behalve de ligging pal aan het strand geen positief woord over voor dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palace scoort een 6.73 uit 10 op basis van 207 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: