Camping De Branding **

5,5

61 reviews over Camping De Branding in het Nederlands

uhm, veel mankementjes

anna, 22-5-2017

lodges gehuurd 400 eu voor 2 nachtjes met parkeerplaats, staan midden optrekkersveld, elke minuut van de dag voetballende kinderen in tuin gehad van campers, buren hadden geen picknicktafel dus leende ik 1 van mij uit maar ze zetten m niet voor hun deur, jammer, ze barbecueden en ontbijten continu voor mijn eigen deur, geen prive dus voor deze prijs, slagboomsleutel werkt vaak niet, inventaris klopt niet, in 1 lodge continu gebonk, matrassen wel erg okee en mooie inrichting en schoon, jammer dat ze bij ttekkers staan zonder enige privacy, geen restaurantje, winkeltje erg duur, 12 duitse zenders....tja, je gaat echt voor t strand, zullen we maar zeggen.
Gereisd met partner in mei 2017

Nooit meer

Cvt, 30-4-2017

Personeel ongeïnteresseerd , sanitair meer dan vies (geen enkele wc spoelde door) , blokhut was niks, niet eens compleet. Alleen de locatie was top!
Gereisd met vrienden in april 2017

4 nachten met de camper

Panic, 13-10-2016

Camping dicht bij zee.Vriendelijk personeel. De camperplaatsen veel te klein, de luifel kan niet uit met mooi weer. Te meer omdat bij elke plaats een tafel staat, met een tent is dat oké, die je moet verslepen om zonder schade op de plek te komen. Camperaars hebben hun eigen spullen wel,10 bij 10 is toch minimaal.Als je de toilletbak er uit moet halen of water bij vullen sta je bij de buren op hun plek.Een leuning bij het toilletgebouw naar beneden zou welkom zijn voor wat oudere mensen. Verder voor ons oké in het voor of na seizoen.
Gereisd met partner in oktober 2016

Een afrader

Fam.Broekmans, 2-8-2016

De camping ligt inderdaad kort bij zee. Twee derde van de campinggasten is Duits de rest Engels en af en toe een verdwaalde Nederlander De campingleiding propt bij drukte alle plaatsen helemaal vol, met gevolg dat vooral bij de campers de plaatsen zo minimaal zijn dat de luifel niet volledig uitgerold kan worden. Het ene sanitairgebouw wordt goed onderhouden, maar bij drukte is het niet bij te houden , dus een zooitje. Indien je elektra nodig hebt in het sanitairgebouw moet je langer zijn dan 2 meter anders kun je niet bij het stopcontact .Stroomsterkte trouwens maar 4 amp.!!! Al bij al, en dan voor die prijs, voelen wij ons flink bedonderd.
Gereisd met partner in juni 2016

Prima voor een strandvakantie!

Mir-vakantie, 25-7-2016

Lekker dichtbij de zee, de comfortcaravan was schoon en netjes. Veel jongeren, wel leuk om te zien. Last hadden we er zeker niet van want wij zaten in het rustige gedeelte.Voor een strandweekend was het prima.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Slechte & te kleine bedden & schimmel in badkamer

leukerd, 15-7-2016

We hadden een "comfort stacaravan" gehuurd. Deze is voorzien van 2 kleine slaapkamers waar je net langs het bed kan als je gaat slapen. Weinig bergruimte voor je spullen. De bedden zijn zeker te klein voor mensen langer dan 1.80m als je ook je voeten nog binnenboord wilt houden. Daarnaast zijn het ook smalle harde bedden. In de doucheruimte trof ik schimmel aan, bah. Dat lijkt me niet gezond. Badkamer (voor zover het dit predikaat mag dragen, een kleine doucheruimte en een wastafel) en toiletruimte bieden niet voldoende privacy, geen gordijnen o.i.d. Als je s nachts doortrekt ben je er van verzekerd dat iedereen in de caravan wakker wordt. In de leefruimte die voorzien is van een keukenblok met wastafel tref je 4 krukken aan als onderdeel van de eethoek en een vaste oncomfortabele (te dunne kussens) hoekbank die voor 4 personen te klein is als je niet tegen elkaar aan wilt zitten. De caravans staan dicht op elkaar. Buiten dus ook weinig privacy. WiFi is beschikbaar voor 2 apparaten per caravan. Wij hadden geen verbinding in de caravan, behalve bij de voordeur. De camping bevindt zich in de nabije omgeving van de kust (enkele minuten lopen). We zijn eerder vertrokken vanwege de harde matrassen, het zijn net geen planken. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar. Als je een comfort caravan huurt verwacht je ook comfort. Een betere naam is caravan Sparta. Zeker niet geschikt voor rolstoelgangers. Kinderspeelattributen niet allemaal even veilig vanwege schade.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Positieve instelling van de werknemers!

zusters, 10-7-2016

Vriendelijke en behulpzame mensen. Goede ruimte (stacaravan) voor 2 personen. Heerlijke douche. Heerlijke tuinstoelen. Makkelijke bediening van de kachel. Dichtbij het strand. Fietsen (E-bike) worden voor je geregeld tegen een goed prijs.

Moeilijk de deur kunnen afsluiten. Harde matrassen/bedden. Weinig contactpunten. Kamer belichting is fel. De bank in de huiskamer is op een plek doorgezakt. De vloer is erg vies. Zowel in de badkamer als de woonkamer.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldige plek

Jennifer, 2-6-2016

Heb een paar geweldige dagen achter de rug en ik kom zeker terug! Vriendelijk personeel en een hele goede ligging.
Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer

Math Meys, 25-5-2016

De ligging is prima, de staan plaatsen voor campers zijn te klein je kan nog geen luifel uitzetten dan sta je al op een andere plek.

De stroom is maar 0,4 ampere , het afwas gedeelte stamt uit het jaar 1940, in de douches lagen allemaal haren (smerig).

Kindvriendelijk helemaal niet van toepassing.

Eetgelegenheid is niet van toepassing.

De prijs tellen zich de hoofd prijs.

De kwaliteit en kwantiteit staan op een zeer laag pitje.

Als je ( je geld kwijt wilt geef het dan liever aan een dakloze dan in plaats van camping de branding).

Gereisd met vrienden in mei 2016

Daar nooit meer

Chris van den Bosch, 22-5-2016

Het enige wat daar goed is de ligging. Wat fout is alleen maar geldklopperij meer niet .

Camper plaatsen waar je niks mee kunt zo klein zijn ze je kunt nog niet eens je luifel uitschuiven dus heb ik maar 2 plaatsen genomen en werd toen uitgescholden omdat ik daar mijn auto had neergezet. Maar 4amp stroom Een goed tip ga 200 meter verder daar is een fatsoenlijke camping met grote plaatsen welke ook nog goedkoper is en 16 amp stroom.

Ik begrijp niet dat dit een Acsi camping is neem ook met hun contact op of ze de nieuwe situatie daar gezien hebben

Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Branding in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Branding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Branding scoort een 5.54 uit 10 op basis van 75 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: