Beoordelingen Hotel Best Western Palace****

153 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Best Western Palace****
Burg van Fenemaplein 2, 2042 TA, Zandvoort
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Palace**** in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Palace**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Best Western Palace scoort een 6,6 uit 10, op basis van 153 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Palace**** in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Palace****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Best Western Palace**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 49 vakantiefoto's van Hotel Best Western Palace**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel Best Western Palace**** met andere accommodaties in Zandvoort.
Even geduld a.u.b.

6,5
6,3
Kindvriendelijk
6,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Dit hotel is geen 4 * waard"vertalen
Fam van Es
4,0

06-06-2014 Enige pluspunt aan dit hotel is dat het aan zee ligt.
De kamers zijn heel erg klein 40 cm naast bed aan beide zijden en de badkamer is super klein, je zit met je knieen tegen de muur tijdens toilet bezoek.
Het restaurant is een grijze doos, oog voor detail zijn ze hier verloren, schilderijen hangen scheef en er staan wel geteld 2 nep orchideen bij het buffet en het ontbijt is sober.
Als cara patient hoef je hier niet in het restaurant te eten, op de cv platen ligt stof van jaren.
Nee voor ons geen Hotel Best Western Palace**** in Zandvoort meer.

met partner, Mrt. 2014
"Waar voor je geld"vertalen
rakt
10,0

14-03-2014 uitzicht zandvoort mooi
in het centrum met betaalbare eetgelegenheden

met partner, Mrt. 2014
"Heerlijke ligging"vertalen
I. de Vries
2,0
3,0

24-03-2014 Het hotel ligt direct aan zee. Dus 's avonds kun je nog lekker even een wandeling langs het strand maken.

met partner, 2014
"Goed hotel"vertalen
Danny en Marian
9,0

23-02-2014 Net terug van een weekendje Zandvoort. Hadden via een veiling een overnachting in het Best Western hotel gewonnen. Nu waren de standaard kamers blijkbaar volgeboekt en kregen wij van de vriendelijke dame (Samaia ?) een prachtige suite als alternatief. Een prachtige kamer, 2 ruime balkons met zowel zeezicht aan de voorkant als uitzicht over Zandvoort aan de achterzijde. Savonds even het nachtleven ingedoken, en na terugkomst was de barman zo vriendelijjk mij nog een glas bier in te tappen. Bedden in het hotel ook goed, ontbijt simpel maar voldoende. Mochten wij weer terug gaan voor een weekend Zandvoort, dan wordt het wederom dit hotel met zn vriendelijk personeel en zeer goede ligging.

met partner, Feb. 2014
"Dit nooit weer"vertalen
Rijk en Thea
6,0

21-02-2014 Bij aankomst werden wij verrast met de mededeling dat het restaurant en bar gesloten waren en dat we maar naar een van de strandtenten moesten gaan om te eten.
Ook een upgrade naar zeezicht kon niet omdat alles aan de zeezijde vol was maar bij het ontbijt waren amper 12 personen aanwezig.(Hoezo volgeboekt??).
Als zelf werkzaam zijnde als receptionist in hotels had ik plaatsvervangende schaamte bij de aankomst van gasten die na ons kwamen.
Toen ook nog eens bleek dat de kamertelefoon defect was en dit werd afgedaan met de opmerking dat daar wel een melding over gemaakt zou worden in plaats van voor een andere telefoon te zorgen was ik echt klaar met dit hotel. De vriendelijkheid van de dag receptionistes en het ontbijt maakte het geheel nog een beetje draaglijk.
Dit was het slechtste Best Western 'hotel' dat wij hebben meegemaakt dus Nooit meer Best Werstern Palacehotel Zandvoort.

met partner, Feb. 2014
"Voor 1 a 2 nachten goed tedoen"vertalen
Mary
5,0

26-02-2014 De kamer is erg klein.De badkamer is zoniet nog kleiner in verhouding.Luxe is vertezoeken.Daarintegen zijn de bedden erg goed.Zelfs de kussens waren goed tedoen.Het ontbijt was supergoed.Voor een weekendje best goed te doen maar wil je langer in zandvoort blijven zou ik aanraden toch wat anders te zoeken.

"Prima hotel"vertalen
John Warnier

27-01-2014 Hotel Best Western Palace Zandvoort
Ondanks alle negatieve beoordelingen een prima hotel vriendelijke bediening
Prachtig uitzicht en kort bij station en centrum
Ontbijt was prima en werd steeds aangevuld .iemand die hier iets over te zeggen heeft is thuis niks gewend!

met partner, Jan. 2014
"Fijn hotel vlak aan zee"vertalen
dirk dreesen
8,0

27-01-2014 Goede ontvangst ,vriendelijk en behulpzaam,mooie en tevens zeer propere kamer en badkamer en een prachtig uitzicht vanop de 16 e etage ,het ontbijt was ruim voldoende en lekker, kortom voor ons een super leuk weekend in een goed hotel en zeker vatbaar voor herhaling,wij hadden niks om te klagen .

alleenreizend, Jan. 2014
"Viel alles mee!"vertalen
anita groen in t wo...
6,0

14-01-2014 Hotelkamer gekocht via een veiling, daarna net zoals vorige melder, gekeken naar de recensies bij touroperator. Tsja, die zijn niet goed, maar het viel alles mee. De kamers zijn zoals op de foto ingericht. Ze zijn klein, maar bedden zijn goed, badkamer is goed. Uitzicht op Zandvoort, balkon, ontbijt goed. Enig minpunt is hoe het ontbijtbuffet is neergezet. Dat kan volgens mij wel handiger. Verder aardige receptioniste, Bediening in restaurant ook allemaal aardig. 100% meegevallen!

met partner, Jan. 2014
"Leuk hotel, maar opknapbeurt doet wonderen"vertalen
Daniëlle
7,0

13-01-2014 Best een leuk hotel.
Parkeren is eerder een doolhof dan een overzichtelijke parkeerplaats.
Twee liften maar in zo'n groot hotel en niet naast elkaar, is niet zo handig. Aangezien wij aan de andere kant zaten van het hotel.
Buitenkant van het hotel en de gedateerde hallen langs de hotelkamers hebben dringend een opknapbeurt nodig. De kamers daarentegen zien er prima uit. Volgorde wel onlogisch; de wc zat niet bij de badkamer maar in het halletje bij de hotelkamerdeur, en op de wc hing ook geen verwarming.
TV te klein en was niet naar voren te halen, dus was met een verrekijker tv kijken. Gordijnen snel lichtdoorlatend.
Ontbijt goed. De zaal is alleen per trap te bereiken, iets wat voor mij lastig was, aangezien ik met krukken liep.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?