Hotel Best Western Zaan Inn ***

Hotel Best Western Zaan Inn
Best Western Zaan Inn
7,9

35 reviews over Hotel Best Western Zaan Inn in het Nederlands

Wij komen hier graag terug.

Theo, 13-8-2017

Ook goed met openbaarvervoer te bereiken. Amsterdam in tien minuten met de trein bereikbaar.

Ontvangst, kamer, ontbijt en diner voortreffelijk. Geen minpunten.

Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel

Karin, 31-3-2017

Goed hotel met lekkere bedden en prima ontbijt...dichtbij station, het leuke mooie centrum en de Pathé bioscoop. Allemaal goed te belopen.

Prijs/kwaliteit niet van toepassing omdat wij via een aktie (touroperator) een gratis overnachting hadden.

Gereisd met partner in maart 2017

leuk hotel

bob, 12-3-2017

heerlijk diner gehad de 1e avond. ontbijt is lekker vers allemaal.

kamer was helaas wel wat gehorig. Personeel erg vriendelijk en proberen allen je verblijf naar je zin te maken.

Gereisd met partner in maart 2017

genoten

Mirjam, 17-2-2017

leuk eigentijds hotel. lekker schoon en een fijn bed

leuke bediening en een lekker ontbijt

wij hebben samen echt even genoten

een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2017

Perfect

Cor, 16-2-2017

Wij hadden zelf verkeerd geboekt, maar dit is op een uitstekende manier door de leiding opgelost, hotel is zeker voor herhaling vatbaar. Medewerkers zijn zeer behulpzaam en enthousiast. Dit laatste geldt voor zowel receptie, schoonmaaksters als de mensen in restaurant en bar.
Gereisd met partner in februari 2017

Zeer vriendelijk personeel, centraal gelegen.

Mayckel en Astrid, 7-1-2017

Kamer klein, maar netjes. Klein koelkastje voor drank koud te houden, mooie badkamer met fijne douche. Geen geluidsoverlast van trein. Goed eenvoudig ontbijtbuffet met diverse soorten broodjes en brood, roerei, spek, gekookt ei, yoghurt en vers fruit, diverse soorten broodbeleg, koffie, latte machioto, warme chocomelk, thee. Diner was zeer lekker, genoeg keuze. Minpuntjes was dat men al kwam afhalen terwijl we nog niet klaar waren met eten. Het ene bord en kopjes werden al meegenomen, terwijl de ander nog aan het eten was. Verder was er geen bakje op tafel voor afval in te doen met ontbijt. Indien men paar dagen Amsterdam en omgeving wil verkennen een zeer goed hotel!
Gereisd met partner in januari 2017

Hier komen we zeker nog terug

petra, 11-7-2016

Het hotel ligt vlak naast het gezellige centrum en treinstation .

Mooie ruime kamers, mooie badkamer. Alles verzorgd;

Lekker eten en gezellige bar .

Gereisd met partner in november 2014

Prima hotel

A.noniem, 11-7-2016

Prima locatie, vlak bij station, centrum, zaanse schans, amsterdam. Vriendelijke jongeman bij receptie die ons vertelde hoe naar de zaanse schans te fietsen. Prima kamers, praktisch ingericht met ijskastje, kluisje en waterkoker voor koffie en/of thee. Ruime douche, goede straal. Lekkere boxspring bedden en 4 kussens. Rustige omgeving, geen omgevingslawaai. Goed ontbijt, lekkere broodjes, voldoende keus. Prima kamers voor 1 of een paar nachten.
Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel voor bezoek Amsterdam of Zaanse Schans

Gerrit51, 1-6-2016

Personeel erg vriendelijk. Kamer en badkamer op zich prima.Kamer niet groot maar voor korte tijd prima. Een klein metalen krukje als nachtkastje is wel erg basic! Wij hadden voordeelarrangement dat prima betaalbaar was. Prima ontbijt. Goede ligging t.o.v. Station. Hoorde aan de receptie dat ter plekke boeken € 139,- per nacht was(volgens mij excl. ontbijt). dat vindt ik redelijk aan de prijs!
Gereisd met partner in mei 2016

Prima verblijf gehad!

Nicky, 7-5-2016

Het hotel is recent gerenoveerd van binnen. Alles ziet er strak en netjes uit. De verf was nog te ruiken. :-) De stijl is nieuw, modern en tikje industrieel. Wij hebben een prima verblijf gehad. Je hebt nauwelijks (over)last van het naastgelegen station, ontbijt is ruim en voor ieders smaak.
Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Zaan Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Zaan Inn in Zaandam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Zaan Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Zaan Inn scoort een 7.9 uit 10 op basis van 35 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: