Beoordelingen Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid***

5,9
Het weer

22  °C

30 juli 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
14 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid***
Wibautstraat 278, 1505 HR, Zaandam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid*** in Zaandam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid scoort een 5,7 uit 10, op basis van 14 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid*** in Zaandam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Je kunt 1 video van Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Zuid*** met andere accommodaties in Zaandam.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

14 beoordelingen over Bastion Amsterdam Zaandam Zuid***

14 beoordelingen
5,1
5,5
5,9
6,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Gebruikt condoom onder het bed"vertalen
ruihupe
1,0

23-09-2013 Wij zijn zeer ontevreden. We hadden geen reserveringsnummer bij onze boeking via touroperator, dus hebben we een dag van tevoren nog even gebeld om te checken dat alles in orde was. Toen we de volgende dag aankwamen om in te checken zei de receptioniste "Wat raar, alle kamers zijn bezet". Het duurde vervolgens 15 minuten voordat we naar onze kamer konden. Het nachtkastje in onze kamer was helemaal plakkerig en als klap op de vuurpijl hadden wij een gebruikt condoom onder het bed. Het ontbijt 's ochtends was ook geweldig; we mochten zelf servies e.d. bij elkaar sprokkelen omdat mevrouw geen tijd/zin had om onze tafel te dekken.

Toen wij melding maakten van het gebruikte condoom onder het bed, boden ze hun excuses aan en kregen we het ontbijt gratis. We hadden liever al ons geld terug gehad maar dat was niet mogelijk omdat we via een boekingssite geboekt hadden.

Al met al een zeer slechte ervaring. Wij zullen nooit meer naar een Bastion hotel gaan en raden iedereen dit sterk af.

met partner, Feb. 2013
"Net hotel, maar drama nachtportiers"vertalen
Marc
8,0
7,0

03-02-2013 Goede, goekope kamer die op zich in orde was. Wel flin incident gehad (leest u even mee) Mijn vriendin was jarig en na een feest wilden we met haar broer nog wat drinken op onze kamer. Een oudere nachtportier weigerde hem echter gewoon de toegang. Heel verhaal (mag niet van mijn baas, brandweer etc) hij had er zichtbaar plezier in hem te weigeren. hoe ik het (as betalende gast ) ook probeerde, hij was niet te vermurven. Regels zijn regels, Ordnung muss sein. Gaan al heel wat jaartjes hotels af maar dit nog nooit meegemaakt. Laatste keer Bastion voor ons.

met partner, Dec. 2011
"Erg goed bevallen"vertalen
R. Stoop
9,0

19-01-2012 Wij hebben hier een nacht geslapen vanwege een feest in de buurt.
Heerlijke bedden en de kamer was erg netjes. Ook het personeel was erg vriendelijk. We hebben zowel gebruik gemaakt van het avondeten als het ontbijtbuffet, allebei erg lekker en ruime keus. Wij komen zeker nog een keer terug !

Manager E-Commerce Maik Willems, 23-03-2012
Eigenaar zegt:  Geachte gast, Hartelijk dank voor uw opmerkingen die u heeft geschreven op Zoover. Dergelijke opmerkingen steunen mij en mijn collega’s in het geven van een goede service aan onze gewaardeerde gasten. Wij trachten altijd de verwachtingen te overtreffen van onze gasten. Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Bastion Hotel Groep. Met vriendelijke groeten, Maik Willems Algemeen Directeur

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Bastion Amsterdam Zaandam Z...

met partner, Okt. 2011
"Hotel voor 1 nacht"vertalen
Anja
6,0

02-12-2011 Voor 1 nachtje is het prima te doen, 2 x 1 persoonsbed...wisten we maar toch altijd jammer. Een broodje kroket besteld, maar er was haast geen brood meer kennelijk .... kregen bijna de kapjes en konden niet meer kiezen uit wit en bruin tja...
Ontbijtje was verder wel prima ... voor drie sterren krijg je niet meer ...

met partner, Aug. 2011
"Prima hotel"vertalen
M. de Boer
8,0
7,0

08-09-2011 Vriendelijk ontvangst bij incheck. Werden goed geinformeerd over de restauranttijden. Kamer was netjes en eten was heerlijk. Gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet, waar veel keus was. Ideale ligging voor Amsterdam, directe busverbinding, en voor het centrum van Zaandam. Wij komen zeker nog een keer terug!

zakelijk, Mrt. 2011
"Erg eenvoudig en sfeerloos hotel"vertalen
Wilma
6,0

30-03-2011 Het hotel was erg eenvoudig. Bij binnenkomst kon je merken dat er gerookt werd in het hotel. Meteen naast de receptie was een rokersruimte die een directe verbinding had met de lobby. Er waren zowel rokers- als niet rokerkamers aanwezig.
De inrichting van de kamer was erg eenvoudig. De badkamer was erg klein (niet voorzien van een fohn).
Het ontbijt was in buffetvorm en voor een drie sterren hotel goed. De bediening bij het ontbijt was erg vriendelijk.

zakelijk, Mrt. 2011
"Prima slaapplek voor een nacht"vertalen
Pieter
6,0

21-11-2011 Basic hotel, prima voor een nachtje, wat je van een Bastion Hotel mag verwachten.

zakelijk, 2010
"Prima kamer, eten slecht"vertalen
robert
4,0
3,0
6,0

19-11-2010 Na een avond hard gewerkt te hebben, hadden wij wel zin in een goeie maaltijd.
Van tevoren gevraagd tot hoe laat de keuken geopend was. Dit was tot 23.00 uur.
Om 22.00 uur zaten we aan tafel, maar er was niets meer te krijgen. Volgens het personeel was het erg druk geweest en alle gerechten die wij opnoemden waren net op. Ja wat patat en koude boontjes. Zelfs het bittergarnituur was er niet meer voorradig. Geen succes dus.
De handdoekken roken naar frituur. We zaten vorig jaar ook in dit hotel, toen was alles perfect in orde.

alleenreizend, 2010
"Leuk"vertalen
Gwen
6,0

08-09-2010 goeie ligging dicht bij openbaar vervoer.
dicht bij winkel/shopcentra.
Dichtbij amsterdam

zakelijk, Apr. 2009
"Bad zonder STOP, dus niet bruikbaar!!"vertalen
Gijs Pellegrom
4,0
6,0

21-04-2009 Verhouding prijs/kwaliteit onder de norm.
Sterke rooklucht op kamer, ga er niet meer terug.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?