9,2

Uitstekend

26 reviews over Vakantiehuis Rijk aan Zee in het Nederlands

Dikke Aanrader voor Heerlijk Verblijf aan Zee

Charlene, 21-7-2017

Kim en Dennis zijn geweldige gastheren die er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Maak vooral gebruik van het avondje bbq in het zand bij het huisje en laat je verwennen door de verrassing van het rooster met heerlijke frietjes, salade en sausjes. Wellicht als toetje nog een vers stuk huisbakken appeltaart!

De huisjes zijn gezellig knus, schoon en van alle gemakken voorzien. De gevulde koelkast voor de eerste dag en de verse broodjes 's morgens zijn ideaal. Heerlijk is ook de verse koffie in het huisje! En als het potje leeg is, dan is een refill geen enkel probleem.

Dus als je wilt genieten van zon, uitzicht op zee, strand en zand aan je voeten maar ook de luxe van een hotel wilt ervaren dan is een verblijf bij Rijk aan Zee absoluut een dikke aanrader! Wij komen zeer zeker terug op deze perfecte locatie voor een heerlijke strandvakantie in eigen land.

Gereisd familie in juni 2017

Relaxed!!!

Astrid, 13-7-2017

Heel fijne locatie, direct aan zee waardoor je de zee altijd hoort! Ruim, mooi ingericht en schoon huisje. De service is top! Gastvrije ontvangst, broodjesservice, gevulde koelkast en zelfs room service! Gezellige beachbar binnen handbereik om oa lekker te lunchen. Fijn strand in Wijk aan Zee en leuke steden dicht in de buurt.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Grandioos

Marjo & Astrid, 10-7-2017

Goed Gastheerschap Groots Genieten !!!

Beter een goede buur dan een verre vriend...

Kim en Dennis, dankzij jullie ons verblijf verlegt van het Noorderstrand naar het Zuiderstrand.

Intens genoten van een fantastisch weekend bij jullie. Zeker een aanrader voor onze vrienden in Brabant.

Hartelijke groet,

Marjo & Astrid

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk bijgekomen in een prachtig huisje!

Lotte, 29-6-2017

Al met één nacht in het mooie schoone huisje te hebben geslapen voel je je ontspannen. Je kunt makkelijk en snel naar de supermarkt in het dorp, maar nog leuker is dat je met eten, of gewoon een kopje koffie, ook terecht kan bij de strand tent van rijk aan zee. Waar je heerlijk te eten krijgt en bedient word door vriendelijke mensen. Ook elke ochtend krijg je diverse verse broodjes aan de deur gebracht. Dus als je van het strand houd, een lux voorzien huisje, goede bediening en gastvrijheid is een strandhuisje van rijk aan zee een echte aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Absoluut fantastisch! Heerlijk huisje

Ilona Faessen, 26-6-2017

+ Huisjes zijn modern/vrij nieuw en van alle gemakken voorzien

+ Absoluut schoon en een heerlijke douche

+ Gevulde koelkast voor de eerste dag & iedere morgen verse broodjes

+ Perfecte ruimte voor mij en mijn zoontje van 4

+ Zelfs met wat 'minder' weer genoeg te doen voor de kids

+ Fijne ontvangst

+ Super weekend gehad en jammer dat we niet langer konden blijven

Gereisd familie in juni 2017

Heerlijke vakantie!

Fam de Jong, 20-9-2016

Het is een heerlijke locatie op het strand, vanaf ons balkon konden we zo de kids in de gaten houden die de mooiste zandkastelen bouwden met buurkindjes.

Het huisje is prima, met 2 pitjes in de keuken konden we prima onze maaltijd bereiden, al is er in de buurt genoeg gelegenheid om te gaan eten. Mooie badkamer! Gastheer staat ook altijd voor je klaar. De verse broodjes die elke ochtend worden bezorgd is echt een pluspunt. Gezellig aan de ontbijttafel met uitzicht op zee! Met mooi weer rol je zo het strand op en ook slechter weer was voor onze kids geen probleem. Wandelen door de duinen en rollen van de zandbanken!

De kinderen hadden de grootste lol in het stapelbed, maar na een week klimmen in de bedstee en de gemiddelde matrassen, had ik wel last van mijn rug.

Dus voor ons was een week perfect!

Prima strandhuisje, goed verzorgd

Will, 12-9-2016

Goede service, zorgzame mensen, zorgen voor een prima verblijf aan de kust!
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke ontspannen en zeer goed verzorgd.

Wim van Huizen, 11-8-2016

Een luxe verblijf, met beddengoed, handdoeken en theedoeken. Elke ochtend verse broodjes en voor de eerste avond en ochtend een mooi gevulde koelkast. En je loopt zo vanuit je huisje het strand op en de zee in. Geen zin om te koken? Prima eetgelegenheden in het dorp (Klein Zwitserland is een aanrader).

Je spullen worden gehaald met een auto met een grote laadbak.

Enige minpuntje vonden wij de matrassen. Die waren een beetje slap.

Children + Relax + Rijk aan Zee= Amazing holidays

catiaseia, 11-8-2016

I am portuguese and I am used to sunny warm weather and blue water beachs and I can tell that was one of my best holidays that I ever had ! We come to this beach houses because of our children,8 years old and a baby from 5 months.

What can I tell you about this holidays ?

Wow ! The service is very good ,from Kim and Jeroen and we will miss the sweet liitle boy at sunday mornings delivering the bread at our door. (every day fresh bread inc in the price) . For sure the best frites from the all beach at our Beach Bar .The day at ariival we found a nice apple in our pillowns ,bottle of wijn,biers,fresh juices,coffee milk ,chips, coffee and tea also inc in the price . What a welcome feeling! The factor surprise for me was that whatever it took to exceed our needs , NO is not an option awnser here. Where Kim made always very clear that everything is possible at his place!

I strongly recomend this holidays ,the combination children/ relax is possible ! Sunny days playing on the beach and swimming. On the cloudy days walking to the dunes and find wild cows (highlanders) what was another nice surprise !

We enjoyed walking to the Ijmunden Pier to eat a nice icecream at Eigenw-ijs .

The beach houses are walk distance to the supermarket also . Just perfect !

If we will ever have hoildays in Holland for sure will be at RIJK AAN ZEE !

Thank you very much for all your kindness and to make our hoidays AMAZING !!!

Gereisd familie in augustus 2016

Uitwaaien en volop genieten aan zee!

Linda Piening, 14-5-2016

Prachtige accommodaties op het strand van Wijk aan Zee, opgemaakte bedden bij aankomst en elke ochtend verse broodjes. Overdag voor kinderen genoeg te beleven op het strand, 's avonds romantisch samen zonsondergangen kijken. De relaxte Beach Club van Rijk aan Zee biedt heerlijk verfrissende drankjes en er zijn diverse strandtenten waar je prima kunt eten, allemaal langs het strand van Wijk aan Zee. Je fietst makkelijk naar de haven van IJmuiden waar genoeg te zien is voor klein én groot.

De strandhuisjes zijn netjes, modern in gericht en voelen luxe aan. Wij hebben een heerlijk relaxte tijd gehad en voelden ons zeer Rijk aan Zee. Aanrader!

Gereisd familie in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rijk aan Zee in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rijk aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rijk aan Zee scoort een 9.2 uit 10 op basis van 28 reviews.