9,2

Uitstekend

Zoover award

287 reviews over Vakantiehuis Aan Zee Slapen in het Nederlands

Wilma Gielen, 17-8-2017

Keurig uitziend strandhuisje, met meer faciliteiten dan ik verwacht had. Alle dagen genoten ondanks het minder mooie weer. Voor herhaling vatbaar. Top!
Gereisd met partner in augustus 2017

Genoten!

Linda wilms, 12-8-2017

Een hele beleving zo aan de zee. Het huisje is zeer netjes verzorgd en alls was perfect schoon ondanks dat je op het strand zit met al dat zand! Er stond zelfs een lekker flesje rosé klaar als welkom. We hebben echt genoten samen met onze Boef! Dit is een aanrader....
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke plek!!!

Martine, 7-8-2017

Heerlijk huisje, fijne inrichting en gelijk op het strand! Echte aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische lokatie en fantastisch huisje.

Joke, 24-7-2017

Het huisje is af. Alles wat je nodig hebt is er.
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk relaxt genoten van onze midweek

Yvette, 23-7-2017

Heerlijke locatie met geweldig mooi uitzicht en we hebben dan ook echt genoten! We hadden een mooie lastminute-aanbieding, want anders is het aardig aan de prijs... dus wanneer we weer voor een mooie prijsje kunnen: dan heel graag tot nog een keer!

En Bart is een topper die graag even op en neer rijd met de bagage, wat is ons geval even erg handig was!

De huisjes waren prima ingericht en we voelden ons extra welkom met het flesje wijn, koffie en thee en de badproducten en verse lakens en handdoeken: top!

En als ik dan toch twee puntjes ter verbetering mag aandragen: de huisjes hadden misschien beter een kwartslagje gedraaid kunnen worden, waardoor je iets meer privacy ervaart... maar met leuke buren, zoals wij die hebben gehad, was dat niet zo'n probleem! En voor wat betreft het laatste puntje: het uiteindelijk vinden van het strandpaviljoen was even een "ding", waardoor we wel even moesten zoeken en ook niet duidelijk wisten waar we konden parkeren! Uiteindelijk is het goed gekomen, maar misschien dat dat nog kan worden verduidelijkt!

Haus mit Hund

Familie mit Hund, 23-7-2017

Die Nähe zum Meer war gut. Wir hatten ein Haus in der 2. Reihe, da wir mit Hündchen gereist sind. Da schaut man auch auf das Meer aber mit Blick über die erste Reihe. Die Häuser stehen dicht aneinander. Vorn ist es schöner. Wir waren 2 Erwachsene und 2 Jugendliche, dadurch waren die Schlafplätze knapp, das Doppelstockbett ist für kleinere Kinder, die Matratze mit ca. 1m sehr schmal, Der Schlafkomfort dadurch geschmälert. Das Gepäck muss man mit einer Schubkarre vom Parkplatz selbst in das Häuschen fahren, den angepriesenen Gepäckservice gab es nicht. Es gab auch keinen Brötchenservice, so wie beschrieben. Ein Laden ist im Ort, der ist in 15 min zu Fuß erreichbar. Eine Liege für den Strand kostet extra. Alles in allem war es in Ordnung, aber für uns zu klein und für den Preis hatten wir mehr erwartet.

Een aanrader

Susan Smits, 22-7-2017

Het was een super vakantie; geweldige locatie en zo netjes! Fijn welkom; ongedwongen en in het strandhuisje was koffi, thee een flesje wijn klaargezet. Gaan zeker nog eens terug!
Gereisd anders in juli 2017

Een prachtige locatie.

juf 1965, 22-7-2017

Alles was zoals het van te voren aangegeven was in de brochure. Dit is erg prettig. Er was voldoende personeel om te helpen en kleine dingetje werden snel en plezierig opgelost.

Tip: Plankje in de douche om shampoo en zo op te zetten. Een mat in de badkamer zodat je geen handdoek op de grond hoeft te leggen.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Geweldig!

Ellen en co, 22-7-2017

We hebben genoten van de natuur, elkaar en elke avond van de adembenemende zonsondergang. Het huisje was mooi, verzorgd en praktisch meer heb je echt niet nodig.

Heerlijk !!

Fam. ten Oever, 20-7-2017

Super om zo dichtbij de zee te slapen, in een niet ruim maar daardoor heel erg knus, zeer comfortabel, gezellig en modern huisje te verblijven.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aan Zee Slapen in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aan Zee Slapen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Aan Zee Slapen scoort een 9.17 uit 10 op basis van 305 reviews.