8,7

• Onderkomen9,0

13 reviews over Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet in het Nederlands

Heerlijk!

ton en lia, 1-9-2016

Ons huisje had een prachtig uitzicht over de karpervijver.Achter ons gelijk een mooie vaarroute waar veel bedrijvigheid was.We hoefden maar het park uit te lopen en we zaten al aan het ijsselmeer met heerlijke strandjes.Ideaal voor honden.Het eten van de bistrorestaurant was erg goed!Het personeel was erg vriendelijk.Het huisje was helemaal compleet maar ook zeer netjes en schoon.Het kantoor is kort open maar indien er iets was kon je altijd telefonisch kontakt opnemen.Kortom een fijn park en wij keren zeker nog eens terug!!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer !

Rachel, 21-7-2016

Als je houdt van luidruchtige Duitsers; schreeuwen, harde muziek op de speelplaats, gillende en schreeuwende kinderen, overwegend duits, dan is dit "The place to be". Ons huisje vertoonde behoorlijk wat mankementen met de ramen, die niet goed dicht konden en in de badkamer

hing een echte rioollucht. In de slaapkamer kon je je kont ook al niet keren.

De omgeving van dit park is prachtig, dus volgende keer toch iets anders zoeken. Op het park zagen wij toch behoorlijk wat achterstallig onderhoud.

Gereisd met partner in juli 2016

Bij aankomst direct in vakantiestemming. Perfect!

MJ Steenbergen, 18-6-2016

Wij gingen voor de rust en 't vissen. Heel fijn dat de visvijver aan de ene kant is en 't IJsselmeer aan de andere kant.

Visopbrengst viel wat tegen. Maar genoeg te doen. Fijn gefietst door prachtige routes en fijne veilige fietspaden. Supermarkt relatief dichtbij. Wij hebben vertoefd in ideaal huisje incl. vaatwasser, goede douche en bedden. Vriendelijke campingbeheerders, die het leuk voor ons maakten toen we een weekend bijboekte. Wij komen zeker terug. Hebben genoten.!

Gereisd met partner in juni 2016

Super visstek

marionebben, 12-10-2014

Het huisje was schoon en netjes, wij zijn waren er nu voor de derde keer en steeds het zelfde huisje, prima visplek aan het water. Behulpzaam personeel omdat wij pech hadden met sleutel in de binnenkant van de deur te laten zitten en shuifdeur op draai kiep stand viel. Meteen hulp en goed opgelost zodat we weer binnen konden. Personeel nogmaals bedankt. Veel karpers hebben wij er gevangen.
        Gereisd familie in oktober 2014

Marja en coco fantastiche mensen

Monique, 20-8-2012

wij hadden een bungalow geboekt bij de groote vliet alles was al betaalt kreeg mijn man een ernstig ongeluk waar hij nu nog van aan het revalideren is. Maar zonder moeite al het geld terug van groote vliet helemaal top. Er zijn dus nog steeds menselijke mensen op deze wereld. Nogmaals groote vliet bedank voor al jullie medewerking. Top gewoon
          Gereisd familie in januari 2012
          ?

weinig dingen

Stefjev, 31-7-2012

weinig dingen op het park vissen willen niet bijten! Maar 1 auto bij de deur en dan 5 min terug lopen naar je huisje
            Gereisd met vrienden in juni 2012

leuk voor jong en oud

jon100, 31-5-2012

visgelegenheid op het park, leuk voor kinderen met grote speeltuin en sportveld. leuk eetcafe met iedere week poolwedstrijden.
            Gereisd familie in mei 2012

als vissers kwamen wij 100% aan onze trekken

jan en visvrienden uit Vlaanderen, 3-10-2010

Op alle vlakken een meevaller + correct, maar vriendelijk onthaal. Visgelegenheid in overvloed in de omgeving, maar vijver op het terrein was ons iets te gekunsteld.
            Gereisd met vrienden in juni 2010

geweldig park voot herhaling vatbaar

m.ebben, 7-9-2008

25juli 2008

we hebben 2 wk. super weer gehad mijn man en zoon hebben veel gevist en gevangen. een wasmachine was er in het huisje, super schoon alles en een mooie inrichting. een grote tuin hadden we en onze hond mocht mee op dit park. een centrale ligging om veel te fietsen in de buurt. zeker een park om nog een keer terug, te gaan. als je vanaf de receptie naar het ijsselmeer wilde lopen, is dit maar 300meter je zit overal dichtbij. op het park kun je ook in het water de groote vliet zwemmen of surfen, of met een bootje vissen.

ons resultaat een geweldig park, waar ook nog rust is en vanalles wordt georganiseerd voor groot en klein,ga zo door met dit park.

Gereisd met partner in juli 2008

Peter matheij, 14-4-2008

Al jaren komen wij de zomervakantie doorbrengen op dit recreatiepark.

Rust ruimte wandelen fietsen, vissen, varen, en natuurlijk een paradijs voor onze labrador !

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet in Wervershoof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark De Groote Vliet scoort een 8.7 uit 10 op basis van 16 reviews.