Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn

9,6

31 reviews over Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn in het Nederlands

Geweldige locatie, keurig verzorgd

Anke, 29-4-2017

Een prima uitvalsbasis voor de Randstad, erg schoon, karakteristiek gebouw met mooie elementen. Prima ontbijt, keurige ontvangst
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

uitstekende accomodatie, vriendelijk personeel

Olga, 24-2-2017

alles was uitstekend, nette kamers ingericht in een landelijk stijl, uitstekend ontbijt
Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig prima omgeving/super vriendelijke mensen

Arthur, 27-10-2016

alles was prima geen minpunten
Gereisd met partner in september 2016

Super plekje

Yvonne, 11-9-2016

Boerenhofstede rustige plek, mooie omgeving, vriendelijke mensen.

Een plek om nog eens te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2016

Genoten van deze prachtige locatie

Marie-Cecile, 5-7-2016

Met onze kinderen waren we een weekend aan het wandelen rondom het Naardermeer. De Overhorn ligt daarbij heel strategisch op een prachtige locatie. In het fraaie appartement in de hooiberg was het uitzicht ongeëvenaard. Zoveel ramen waarmee je uitkijkt over het wuivende gras met grazende galloways, wat een feest. Het ontbijt was heerlijk en enorm uitgebreid. Een absolute aanrader.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

We waren op trektocht met een roeiboot

Sacha Wijmer, 14-6-2016

De ligging is geweldig: onze boot konden we aanleggen aan het steigertje van Overhorn B&B (wel ff zoeken door smal slootje!). Heerlijk aankomen: eigen keuken tot onze beschikking waar bier en wijn was, volgende dag fijn ontbijt. Heerlijk geslapen met uitzicht over de Vecht. Een echte aanrader!
    Gereisd met vrienden in mei 2016

Heerlijk comfortabel!

Marleen, 24-4-2016

Lekker bed, goed ontbijt, prachtig gelegen. Super aardige gastvrouw, we komen terug!!
    Gereisd met vrienden in januari 2016

Heerlijke uitvalsbasis op prachtige locatie

Alice, 21-3-2016

De Overhorn is prachtig gelegen aan de Vecht en het Naardermeer. Ideaal voor wandelingen of fietstochten in de mooie veelzijdige omgeving. Maar ook het charmante Weesp mkoet je niet overslaan. En mocht Amsterdam in het programma staan is deze locatie ook perfect (met fiets/auto naar station Weesp en dan de trein naar cs). Zeer gastvrij personeel die het je helemaal naar de zin maken. Uitgebreid ontbijt met veel variatie. Kamer is ruim en die wij hadden keek uit op de Vecht! Fantastisch! We komen zeker terug en kunnen iedereen aanraden hier te verblijven.
    Gereisd met partner in maart 2016

Prima uitvalsbasis voor concert in Amsterdam

Marilou Dekkers, 29-2-2016

Slechts 15 minuten naar concert in Carré. Wat is deze bb ontzettend smaakvol ingericht. Oog voor detail, mooie materialen, we hebben heel veel inspiratie opgedaan. Het zonnetje kregen we erbij cadeau.

En: de eigenaresse Irene is top!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Geweldig mooie Accomodatie

Bas, 29-2-2016

Heerlijke stilte en perfect ontbijt. Goede uitvalswegen naar het Gooi en Amsterdam voor werk. Aardig dat ik 's avonds wat mocht opwarmen om te eten. Ik kreeg er zelfs een glaasje wijn bij aangeboden. Het voelt er echt als thuis. De kippen lopen vrij rond in de tuin, de honden zijn erg vriendelijk en het uitzicht is prachtig. Zo dicht bij Amsterdam Zuidoost, maar toch zo lekker landelijk. Ik ben van plan om hier vaker te logeren als ik voor zaken in Amsterdam en omgeving moet zijn.
    Gereisd zakelijk in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Boerenhofstede de Overhorn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn in Weesp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Boerenhofstede de Overhorn scoort een 9.61 uit 10 op basis van 35 reviews.