Uitstekend

45 reviews over Camping De Kolibrie in het Nederlands

Echt een aanrader !!

Riemer en Mineke Wijbenga, 23-5-2010

We zijn net terug van een week kamperen op camping De Kolibrie.

We hebben echt genoten, mooi weer gehad. De camping ligt heel centraal. Je kunt vanaf de camping heel goed fietsen. We zijn naar Schagen, Alkmaar, Bergen, Schoorl etc gefietst. De route door de Schoorlse duinen is echt een aanrader.

Er zijn 2 sanitair gebouwen, een oude en een nieuwe. De nieuwe is een prachtig gebouw. Ziet er heel mooi uit.

De camping eigenaren zijn heel vriendelijk en belangstellend.

Wij vinden het echt een aanrader !!!

Gereisd met partner in mei 2010

Leuke camping als je er even uit wil

j op 't Ende, 20-5-2010

Wij zijn in de meivakantie lekker op vakantie geweest naar de kolibie.

We werden vriendelijk welkom geheten door de eigenaar.

Ontzettend leuke camping, jammer dat het weer niet meewerkte, was koud.

Wij stonden op het kinderveldje, was leuk. We mochten zelf een plek uitzoeken op het veldje.

Wat ik jammer vond is dat er geen speeltoestel voor de kids was met een glijbaan. Er was een schommel, grote zandheuvel en een schuur waar verschillend speelgoed is lag.

Wij hebben ondanks het weer een ontzettend leuke tijd gehad op de kolibrie !!!!

Gereisd familie in mei 2010

Betreft B&B

Irma Wolve, 16-5-2010

Beetje teleurstellend.Eigenaresse had (wegens een soort overboeking van de trekkershut) onze kamer verhuurd aan een ander stel.Wij kregen daarom de (voormalige) schoonheidssalon met geimproviseerde slaapkamer toebedeeld.Bedden waren eigenlijk niet geschikt voor volwassenen en de raambekleding was niet toereikend.Aangezien we met vrienden waren en normaal gesproken de 2 kamers en 1 badkamer met hen hadden moeten delen, moesten we dat nu met een onbekend stel.

Volgens mij had de eigenaresse dit op voorhand even met ons kunnen bespreken.Nu werden we overrompeld bij aankomst.Op zich een leuke accomodatie maar hierdoor niet echt een aanrader van onze kant dus.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Michel Klara en Britt, 10-8-2007

Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad op de kolibrie, onze dochter van 4 jaar heeft zich heerlijk vermaakt op de trampoline en met de skelters. Natuurlijk elke dag de kippen voeren! en elke dag verse eitjes! Verder is de camping erg netjes. Dichtbij het strand en de duinen en erg veel te doen in de omgeving! Kortom een superplek waar wij zeker terugkomen!
Gereisd anders in juli 2007

Johan en Trees Frenken, 6-7-2007

gezellige familiecamping waar je heel vriendelijk wordt ontvangen. De kantine waar je n biljartje kan doen en tafeltennis of n kaartje leggen, zondags gezellig koffie drinken met de gasten en n koekje van de gastvrouw.Heb je geen caravan ook een mooie bungalow is te huur.Vergeet niet je fiets.
    Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kolibrie in Warmenhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kolibrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kolibrie scoort een 8.99 uit 10 op basis van 45 reviews.