Camping De Kolibrie

De Kolibrie

46 reviews over Camping De Kolibrie in het Nederlands

super

schouten6, 28-5-2012

Nu ook met Pinksteren weer een prima verblijf op de Kolibrie. We hadden dit keer een comfortplaats, met water /afvoer en electra.Hele ruime plaats. Sanitair werkt met munt van 50 cent, grote douche en erg schoon. Zelfs met pinksteren toen de camping helemaal vol was.Op 10 min van strand Camperduin, Schoorl ook dichtbij . Als je van fietsen houdt zeker meenemen.Voor kinderen speeltoestel en trampoline. Eigenaars superaardig, altijd tijd voor een vriendelijk woord. Een plek waar we graag naar toe gaan!!Prijs kwaliteit dik in orde.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Heerlijk Rustig bijkomen op de Kolibrie

Jarno, 17-5-2012

Rustige ruime Camping vlak bij de duinen van Schoorl.

er zijn ook mooie fietspaden in de buurt.

En de Sanitair ruimtes zijn echt prachtig en bijna te mooi voor een camping.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Grote plaatsen! Mooi sanitair

Emmeloorders, 2-9-2011

+ sanitair/afwasruimte, super schoon!

+ grote plek, we mochten zelf uitzoeken

+ trampoline, grote skelter, speelgoed

- 50-cent muntjes gebruiken voor de douche

- lawaai 's morgens vroeg van alle auto's op de N-weg naast de camping

- erg veel modder als het een poosje regent

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Heerlijke plek, ruim opgezet!

Saskia, 29-7-2011

Praktisch ingerichte huisjes (campingvilla). Goed gelegen. Soms dachten we de tv even te missen...maar spel/gesprek/lezen is nog veel leuker bij lekker zomerweer!

Veel mogelijkheden tot uitstapjes, goede informatievoorziening en goede sfeer op de camping! De douchekop gaf ons een mager douche-je...dat kan beter...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

verblijf in blokhutten

lvdweem, 25-5-2011

met 16 personen verbleven wij in de 4 blokhutten die op een apart veld op de camping staan. De blokhutten zijn simpel, maar voldoende ingericht om een weekend in te verblijven. Een simpele badkamer met kookgelegenheid. Het enige minpuntje is dat de tv ontbreekt. De eigenaren van de camping zijn erg vriendelijk, helpen je waar nodig. De rest van de camping zag erg verzorgd uit, het nieuwe sanitairgebouw is goed verzorgd. Al met al hebben wij een goed verzorgd verblijf gehad.
Gereisd met vrienden in mei 2011

rustig eenvoudig maar prima

schouten6, 26-4-2011

Bij aankomst mochten we een plek uitzoeken, dat werd voor ons het kinderveld. Ruime plekken met electra, er was een trampoline en een zandbak en meer hadden we niet nodig en de kinderen hebben zich prima vermaakt. Het nieuwe sanitair gebouw is prachtig, ruim en schoon(douchen met muntjes van 50 ct voor 5 min). Het oude gebouw is ook prima hoor maar wel wat verouderd.Schoorl is vlakbij, Camperduinen ook. Het is erg mooi om er te fietsen, fietsen mogen in de schuur staan. Prijs kwaliteit helemaal in orde/
Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Zeer gastvrij en schoon

whoopi69, 20-9-2010

Wij hebben een weekje in de zgn. Camping villa gezeten. We werden hartelijk ontvangen. Huisje was keurig fris en schoon. Klein van opzet maar ruim genoeg voor gezin met kinderen. Heerlijk verwarming bij slecht weer, keukentje met alle basisbenodigdheden. Kinderen hebben genoten van clowntje bloem.

Camping ligt centraal en er is voldoende te doen in de plaatsen erom heen. Fijn dat er een mapje met info over de omgeving lag in het huisje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

mooie fietsomgeving

har en mia st.joost, 18-9-2010

wij hebben veertien mooie en zonnige dagen gehad op deze mooie gezellige camping met vriendelijke ontvangst de eigenaars zijn erg behulpzaam mooi omgeving om te fietsen bijvoorbeeld schoorl aan zee .egmond aan zee. bergen aan zee.echt een aanrader voor mensen wat van rust houden
Gereisd met partner in juli 2010

super!

fam Borcheld, 7-8-2010

we hebben twee super weken gehad op de kolibrie. De kinderen werden alle ochtenden vermaakt door clowntje Bloem, wat ze geweldig vonden....lekker spelen en knutselen met alle kinderen van de camping. een voorleesavond en puzzeltocht op een avond...

er werd goed ingespeeld op het weer, zo werd op een regendag gezorgd voor vermaak in de schuur.

Een grote berg zand was heerlijk voor de kinderen. de eigenaren zijn heel betrokken en vriendelijk!

kortom, een plek om weer terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Bijzonder wijdsopgezet; fantastisch sanitair

Arend de Zwart, 13-7-2010

Absoluut een topcamping! Erg rustig maar evengoed speelgelegenheid voor kinderen. Prijs kwaliteitverhouding is geweldig. Centraal gelegen ten opzichte van veel bezienswaardigheden.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kolibrie in Warmenhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kolibrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kolibrie scoort een 8.99 uit 10 op basis van 46 reviews.