Camping De Kolibrie

De Kolibrie

46 reviews over Camping De Kolibrie in het Nederlands

Geweldige kindvriendelijke camping

Marloes, 7-8-2013

We hebben een heerlijke week gehad bij camping De Kolibrie. Heel kindvriendelijk opgezet, met zandberg, schommels, wipwap, trampoline, skelters en gratis toegang tot speelpark De Swaan. Ideaal met jonge kinderen! Vanuit de tent uitzicht op de duinen. Vlakbij met de auto strand en Geestmerambacht. Gastvrije eigenaren. Bij aankomst een map met leuke tips in de omgeving gekregen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooie plaats

Ans Koaren, 4-8-2013

Jammer dat er een festival in de buurt was met tot diep in de nacht muziek.

Uitzicht op het weiland en paarden.

Uitstekend personeel.Jammer dat er geen winkel aanwezig is.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prachtige huisjes en fantastische campingeigenaren

Astrid, 27-5-2013

We verbleven een weekend in een comfortabel huisje. Alles was schoon en fris en goede bedden!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Fijne camping

Els Snelders, 10-10-2012

Wij hebben een hele leuke vakantie hier gehad. Hele aardige eigenaren die hart hebben voor hun werk. We verbleven 2 weken in een campingvilla, prima huisje was ook goed schoon. We hebben na 1 week een probleem met de wc-afvoer gehad, ook al was het zondag het probleem werd nog diezelfde dag vriendelijk en snel verholpen. De volgende dag kwam de eigenaar nog eens langs om te vragen of het nog steeds goed ging met de afvoer (ging prima geen verstopping meer).

Verder was de eigenaresse Marga zo aardig om een tv in ons huisje neer te zetten, dit omdat wij teleurgesteld waren dat er in onze vakantie (begin juli) nog geen kinderclub was. Uiteindelijk heeft clowntje Bloem toch nog in onze 2e week de kinderclub gedaan, dit was een groot succes onze dochter vond het geweldig. Daarna was Marga zelfs zo attent om een foto van de kinderclub naar ons op te sturen.

Al met al een geweldige service! Kan deze camping aan iedereen aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Fantastische plek

Garrie Wiltens, 31-8-2012

Ruim opgezette camping met behoorlijk grote plaatsen voor caravan en tenten. Heerlijk voor diegene die ook nog een beetje privé gevoel willen behouden. Compliment voor het onderhouden van de velden. Ook het sanitairgebouw ervaren wij als geweldig. Het is altijd schoon. In de ontmoeting met de de fam.Hink, eigenaar van deze camping ontdek je al gauw dat zij er alles aan doen om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Heb je hulp nodig? Ze zijn er. Ook de prijs/kwaliteitsvehouding worden we blij van.
Gereisd met partner in augustus 2012

Geweldige camping, prima service

Gerard, 23-8-2012

Bij aankomst een warm welkom bij de receptie, u mag uw eigen plek uitzoeken. Super!

De camping ligt opzich dicht bij Zee en midden in een prachtig Noord Hollands landschap. De campingeigenaren zijn aardig en betrokken en nemen de tijd voor iedereen.

Een zeer kindvriendelijke camping, de kinderen hebben zich prima vermaakt met Clown Bloem.

Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

prachtige vakantie gehad

hans en anka Kuiperij, 21-8-2012

we hebben een prachtige vakantie gehad op jullie camping.

De onvangst was hartelijk en jullie willen het de gasten erg naar de zin maken.

We hadden een mooie grote plek aan de rand van de camping en hierdoor een ruim uitzicht.

Toiletten waren heel mooi, ruim en werden uitstekend schoongehouden door een stel vriendelijke camping gasten.

Heet afwas water ook een pluspunt.

Het paling roken was ook een hele mooie activiteit waar ik zeer van heb genoten.

groeten,

Hans en Anka Kuiperij

Hardenberg

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijke camping

Gerda en Tijmen, 14-8-2012

Een geweldige camping met grote ruime plaatsen in een prachtige omgeving. Strand, bos en duinen op aantrekkelijke afstand. Verder mooi sanitair dat prima wordt schoongehouden. Gezellige en gastvrije ontvangst door de familie Hink. Ongedwongen sfeer waar men zich direct thuis voelt Veel te zien in de omgeving. Voor wie in deze omgeving een camping zoekt een echte aanrader.
Gereisd met partner in juli 2012

Indian Summer Festival

Sijbe - Anna, 21-6-2012

Een warm onthaal door de aardige campingbeheerster Marga.

Mijn man en ik verbleven een nachtje in de logeerkamer, welke zeer goed is ingericht.

Na een dagje festival-beleven was het heerlijk vertoeven in deze kamer en de bedden waren van uitstekende kwaliteit.

Een toegevoegde waarde was het ontbijt de volgende ochtend: voor alle festival-gangers was er een gezamenlijk ontbijt georganiseerd in de schuur.

De mis-communicatie van het vervoersbedrijf voor een pendelbus, werd in goede banen geleid door campingbeheerder Jan.

Hij en zijn vrouw zorgden ervoor dat alle gasten weer veilig en wel op de camping arriveerden midden in de nacht.

Werkelijk mensen met hart voor hun bedrijf!

Gereisd met partner in juni 2012

Heerlijke Camping

Michel de Vries, 6-6-2012

Camping de Kolibrie is voor ons een Fantastische camping om eens heerlijk bij te komen van alle drukte en Stress in het dagelijks leven.

Heerlijk tussen de Kolenvelden met uitzicht op paardjes in de wei,en vlak bij het Geestmerambacht recreatiegebied.

De eigenaar en z'n vrouw zijn vriendelijke mensen en gaan vaak een gezellig gesprek met je aan bij je caravan of tent.

De kinderen zie je de hele dag niet ,en zijn druk in de weer met zand,skelters,fietsjes en op de trampolines.

Het sanitair is echt van uitmuntende kwaliteit en zeer schoon (elke dag).

je kunt zelfs een Pizza laten bezorgen in je caravan vanuit Warmenhuizen vandaan.

De wifi is ook heerlijk om in je caravan bij regenachtig weer te surfen en te mailen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kolibrie in Warmenhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kolibrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kolibrie scoort een 8.99 uit 10 op basis van 46 reviews.