Camping De Kolibrie

De Kolibrie

46 reviews over Camping De Kolibrie in het Nederlands

Geweldig

René en Els Beun, 25-6-2016

De eigenaars zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam
Gereisd met partner in augustus 2015

Pracht camping!

Else Stout, 11-6-2016

Mooi aangelegde camping, kregen (op ons verzoek )een een grote rustige plek, zeer vriendelijke beheerders, mooi/goed sanitair.

Fijn gefietst in de omgeving, waren blij met de mogelijkheid van wifi, en eindelijk weer eens een camping zonder eurotekens in het vaandel.

Hoop dat de eigenaars het karakter van de camping in stand kunnen houden, dus een landschapscamping zonder toeters en bellen , alles prima in orde!

Wij gaan hier zeker vaker kamperen .

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige tijd gehad!

Fam Martens en van Lieshout, 9-9-2015

De hele maand augustus op bezoek geweest op jullie mooie gastvrije camping. Goede sanitaire voorzieningen, een ruime overdekte afwaskeuken. Wij stonden met allebei onze caravans op een fijne ruime comfortplaats op een ruim veld. Ook onze kinderen hebben genoten op de Kolibrie. Een uitvalbasis om per fiets mooie routes te fietsen (we hebben ruim 600 km gefietst, tijdens deze vakantie). Niet ver van mooie steden en dorpen, Alkmaar, Schoorl, Bergen, Bergen aan Zee, enz. enz.

Wat we jammer vonden was de verkeersoverlast i.v.m. de nieuwe asfalttering in de laatste week, waardoor de camping zeer moeilijk bereikbaar was, en we deze dag de auto ruim 1 km. van de camping af moesten parkeren in de berm van een aangrenzende weg, en deze pas weer na 21.00 uur konden ophalen.

Ondanks dat en de enkele keer dat 'het weer' niet meewerkte hebben we een leuke tijd gehad. Mochten we in de toekomst weer onze vakantie in Noord Holland willen doorbrengen zullen we zeker bij jullie terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super !

Tijmen Visscher, 26-8-2015

Waren weer 14 geweldige dagen op deze mooie camping. Ruime plaatsen . Prachtig sanitair en zeer gastvrij.
Gereisd met partner in augustus 2015

geweldig

fam katoen, 6-8-2015

vriendelijke mensen , wat doorstraalt op de camping gasten.

een vriendelijk woord van de eigenaars.,

een groet een herkenning.

een aanrader voor eigenlijk iedereen.

geen hamburger tent geen dure camping winkel.

al met al vol lof

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooie camping

Jan, 7-7-2015

Wij werder hier zeer vriendelijk ontvangen en hadden een mooie plek met heel veel ruimte en een prima grasmat.prima schoon sanitair en een omgeving die ideaal was voor fiets en wandel tochten .Deze camping is een aan te raden voor elke campeerder
Gereisd met partner in mei 2015

Geweldige kampeerervaring

balderruijter, 17-8-2014

Voor het eerst met eigen caravan kamperen. Op de Kolibrie konden we dit heel mooi testen. We werden heel hartelijk ontvangen en geholpen naar een plekje. Een prachtig sanitairgebouw, waar je absoluut geen campinggevoel had als je hier binnen was. Gemoedelijke sfeer hing op de camping. Voor de kinderen was er van alles te doen. Hele fijne dagen gehad!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Leuke kindvriendelijke camping

Esther Derksen, 11-8-2014

Mooie ruime opgezette camping in een veelzijdige omgeving. Ruime plekken, schoon sanitair. Erg leuke animatie door clowntje Bloem, ook werden er wat activiteiten, zoals paling roken, voor de volwassenen georganiseerd. Alles vrijblijvend en gemoedelijk. De beheerders zijn vriendelijk en het hele gezin werkt hard op de camping. Nog meer pluspunten: mooie overzichtelijke kindervelden, gratis toegang tot speelpark de Swaan. Minpunt: gevaarlijke hoge trampoline zonder net. We hebben een leuke vakantie gehad op camping de Kolibrie en komen zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooi en ruim

E.S., 14-6-2014

Dit jaar na twee jaar weer terug naar de Kolibrie voor een Hemelvaart Pinkster weekend. Mooie ruime plek gekregen en wederom hoe het druk het ook is , het sanitair is altijd keurig schoon. De camping heeft veel speelgelegenheid voor kinderen, toestellen maar ook trampolines. Dichtbij strand, en Warmenhuizen op een paar minuutjes waar een AH is die ook op zondag open is.Bij dit arrangement kregen wij een pas waarmee we naar speelpart de Swaan konden gaan, iets wat erg in de smaak viel bij onze kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Fantastisch huisje, aanrader!

Attilla de Groot, 25-8-2013

Wij hebben een weekje een huisje gehad op deze camping en heerlijk genoten. Uitzicht helemaal groen en heerlijk rustig, absolute aanrader!

Personeel heel erg netjes en met de auto zijn er genoeg eetgelegenheden in Alkmaar en omgeving te vinden. Zelf geen kinderen, maar er zijn er genoeg aanwezig en ziet er ook kindvriendelijk uit.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kolibrie in Warmenhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kolibrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kolibrie scoort een 8.99 uit 10 op basis van 46 reviews.