Uitstekend

45 reviews over Camping De Kolibrie in het Nederlands

Fijne camping met ruime campeerplekken

Ruud en Ans, 28-6-2017

We zijn 2 weken geweest, het is een vrij rustige camping met ruime plaatsen en goede sanitaire voorzieningen. En vanaf de camping kun je op de fiets vele kanten op. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en wanneer nodig zeer behulpzaam. We zijn zeer tevreden over deze camping en komen zeker weer terug.
Gereisd met partner in juni 2017

In een woord geweldig

Elize, 29-5-2017

Marga en Jan bedankt voor de gastvrijheid

Wij hebben t onwijs tof gehad.

Alles kan. Als er wat is wordt t gelijk opgelost.

Top top top

We komen zeker terug

Gr Ruud en Elize Dubbeld

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch. en de faciliteiten waren zeer goed.

familie kroeze/christians, 15-1-2017

alles was prima.

geen minpunten.

menig gewone camping kan hier iets van opsteken.

de caravan stond er van 5 juni tot 5 juli alles inclusief voor 330 euro.

beursaanbieding.

waar tref je dat nog!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Leuke camping voor de kinderen

Marloes, 7-9-2016

Mooie camping met grote plaatsen en prima sanitaire voorzieningen.

Heel fijn dat de camping autovrij is (je mag wel bij aankomst en vertrek de auto even naar je plaats rijden). Op meerdere plaatsen trampolines en schommels, skelters voor de kinderen. Vooral voor jonge kinderen een leuke camping. Clowntje Bloem biedt leuke animatie (spelletjes en knutsels) vanaf ongeveer 4 jaar.

Wij zijn meestal 's ochtends op de camping gebleven zodat de kinderen mee konden doen met de animatie en konden spelen. Verder is er ook genoeg in de omgeving te doen (strand, Schoorlse duinen, Alkmaar, enz.)

Gereisd familie in augustus 2016

prima verblijf, lekker naar het strandgeweest

simpelm, 30-8-2016

Laat in augustus was er voor de kleinkinderen, 8 en 13 weinig te beleven. Gelukkig was het mooi weer en het strand nabij.
Gereisd familie in augustus 2016

fantasties Mooie ruime en goed onderhouden camping

fam Seves, 10-8-2016

We daar een fijne tijd door gemaakt ,vriendelijke beheerders en medewerkers zijn erg behulpzaam,het zijn mooie ruime plaatsen, Je kan er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving,bij aankomst een map met leuke tips en activiteiten over de omgeving

geweldig!

fam Looij, 23-7-2016

Prachtige en gemoedelijke camping. Ontzettend aardige eigenaren en veel vriendjes voor onze kinderen van 8 en 5.. Mooie omgeving waar veel te doen is.
Gereisd familie in juli 2016

Niet echt gezellig

RS-HS, 17-7-2016

Hoewel De Kolibrie bij SVR is aangesloten is deze camping zo groot dat het niet de gemoedelijkheid (meer) heeft die je op andere boerderijcampings wel vindt. Het douchen kost 50 cent per keer, en wat wij vooral vervelend vonden: internet is per kampeerplaats voor één toestel gratis, voor elk extra toestel (telefoon, tablet, laptop) moet een weekkaart gekocht worden. De camping grenst aan het recreatiegebied Geestemerambacht en ligt op een kilometer of vijf van Schoorl.
Gereisd met partner in juni 2016

Mooie goed verzorgde camping met ruime plaatsen

Freddy en Gerda Harmsen, 7-7-2016

Perfecte camping om lekker te fietsen of te wandelen,op de fiets ben je zo in Schoorl. Camping eigenaars zijn erg aardig en behulpzaam. Geen op of aanmerkijng van wat er niet goed is. Ik zou zeggen, ga er eens camperen om te zien hoe leuk het daar is !!

Geweldig

René en Els Beun, 25-6-2016

De eigenaars zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kolibrie in Warmenhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kolibrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kolibrie scoort een 8.99 uit 10 op basis van 45 reviews.