8,2

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** bij :

116 tips over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

w., 6-7-2015
Ga eens lekker eten bij het restaurant op het park. Betreft De Pieterman. Ook een aanrader is Smit Bokkum, vlak bij het park.
lotje, 15-5-2015
bootje naar marken erg leuk om te doen.
h.h.janssens, 24-3-2015
Bezoek aan Simonehoeve Ligt naast vd Valk hotel Volendam, kaasboederij is een aanrader. Erg vriendelijke mensen, uitleg over de kaasboederij en de klompenmakerij.

W.Lidwien, 13-3-2015
Volendam is gezellig en leuke terrassen!
miauw321, 19-2-2015
Restaurant Pieterman is een aanrader, heerlijk gegeten! Kies vooral niet voor huisje 201, ontzettende inkijk! Wij hebben de gordijnen steeds half dicht gelaten overdag. Vitrage bij dit huisje zou heel fijn zijn aangezien het huisje zo dicht aan de weg zit.
aad van de ree, 12-2-2015
Leuk ritje met de boot naar Marken, of een fiets huren, Edam en Monnickendam liggen dichtbij.

hennie, 29-1-2015
Een dagje Haarlem met veel museums.
Familie Koopman, 7-1-2015
in de buurt van Edam, Zaanse Schans, Amsterdam en Marken.
wendy, 4-12-2014
Als je een huisje van Roompot huurt neem dan zeker de annulering's verzekering want als je iets dergelijks aan de hand krijgt als wij, ben je net als ik veel geld kwijt wij voor maar 1 avond dat wij er konden verblijven in plaats van vrijdag tot maandag en dat is wel zonde!
sylvia Willems, 27-10-2014
lekker slenteren door Volendam een echte aanrader!