Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**

Roompot Marinapark Volendam**
1391 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1391 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 847 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** met andere accommodaties in Volendam.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,4
7,1
7,8
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Fijn weekend gehad"vertalen
Kootje
5,0

25-10-2014 Fijn weekend met de (kinderen) gehad. Huisje met zicht op haven geboekt. Huisje was schoon. Personeel vriendelijk. Voor mij één van de betere roompot parken.
Afrader is eten bij pieterman. Onbeperkt eten bij Bram. Om 21:00u gaat de keuken dicht en als je dan ruim drie kwartier op een gerechtje moet wachten is het snel 21:00 uur. Navraag leerde dat er file vorming was in de keuken. Sorry hebben we niet gehoord.

"Twitter beoordelingen"
26-06-2014 @sccmarcoo Wat een slechte bedden bij @Roompot, en over de service na de klacht al helemaal niet te spreken! #roompot #triest #marinaparkvolendam --- Bron: https://twitter.com/sccmarcoo/status/482232303092269056
14-10-2013 @AriadeJ @Roompot Absoluut Marinapark!! Zowel hotel als huisjes zijn super! Dol op dat park!! --- Bron: https://twitter.com/AriadeJ/status/389675141203914752
20-09-2013 @spuitt_elf Heerlijk aan het genieten in Marinapark #Volendam! @roompot --- Bron: https://twitter.com/spuitt_elf/status/381152785485803520
Met partner, Okt. 2014
"Nooit meer hotel!"vertalen
Ans
4,0
3,0
3,0
5,0

27-10-2014 In hotel geslapen.Bij het reserveren bij touroperator aangegeven rustig
gelegen,zodat we goed zouden kunnen slapen.Bij aankomst bij de receptie
gevraagd of de kamer rustig was,ja deze lag rustig.In de kamer aangekomen bleek deze aan een parkeerterrein voor auto's en bussen te liggen en boven de receptie.Daarover contact opgenomen met de receptie kreeg ik te horen dat je er s ávonds geen last van zou hebben.Overlast
s,avonds en s'nachts van pratende mensen en auto's! deze kamer zou de meest rustigste kamer zijn.We hebben een paar uur geslapen in 2 nachten!
De receptie geeft geen goede voorlichting! Ons werd gezegd dat we niet boven de receptie zouden slapen.Voor ons nooit geen Marinahotel Volendam meer!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Lekker weg"vertalen
sylvia Willems
9,0

27-10-2014 Super groot huis op loopafstand van het gezellige dorp, Leuk uitzicht, ik had graag een week willen boeken met aankomst in het weekend maar dat is niet mogelijk.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Super vakantie met uitzicht op haven. mooi park"vertalen
simons
9,0

27-10-2014 midweek, 20 okt t/m 24 okt 2014, geweest, natte groepen prima, rest goed. slaapkamers ruim. meubels wat verouderd maar functioneel. vloerbedekking mag nieuw. liet wat los. makkelijk zou een combimagnetron of oventje zijn. mar je kunt verse broodjes in de supermarkt in het park zelf halen of bij een bakker 700 meter van het park af.. wij hadden uitzicht op de haven. top

Met vrienden, Okt. 2014
"Goede uitvalsbasis, huisjes zijn aan renovatie toe"vertalen
G.W. van Egmond
6,0
4,0
7,0

11-10-2014 Voor de vierde maal binnen 7 jaar tijd dit park bezocht en helaas viel het nu tegen. Zodra je de woning binnen komt vliegt de afschuwelijke lijm?? lucht je tegemoet. Dat hadden we de voorgaande keren ook en we hoopten dat het verdwenen was. Nu bij thuiskomt zit het nog in je kleren BAH. Huisjes hebben wij schoner achter te gelaten dan bij aankomst. Zijn ook aan een stevige opknapbeurt toe. Muren met veel zwarte strepen, banken zitten beroerd en het zeil op de vloer was op 4 plaatsen vastgeplakt met tape. Wat een armoe. Wij hopen dat Roompot snel hieraan iets zal doen.

Met vrienden, Okt. 2014
"Fantastisch weekend"vertalen
frank
10,0

06-10-2014 Heel gezellig ingericht park zijn met 17 volwassenen hier geweest in 3 huisjes waar we de eerste dag gegeten hebben in het park bij pietermann is een aanrader en daarna in het kroegje er naast was ook erg leuk

Met vrienden, Sept. 2014
"Zeker aan te raden"vertalen
Elst

06-10-2014 Mooi gelegen aan het water en op wandelafstand van het centrum

Met een groep, Sept. 2014
"Super vakantiepark!!"vertalen
k. van langelaar
8,0

29-09-2014 Het was een super mooi vakantiepark, de mensen die daar werken zijn erg klantvriendelijk en je word goed geholpen. Het huisje was erg mooi ingedeeld en schoon. De ligging is erg goed met 10 min lopen sta je in het centrum van Volendam!Zeker aan te raden is het restaurant Pieterman!

Met partner, Sept. 2014
"Herhaling waardig"vertalen
roza
9,0

25-09-2014 was zeer goed hotel. schoon en leuk ingericht.ontbijt was alles zo lekker vers, de geur van versgebakken broodje rook je al op de gang, heerlijk.

Met partner, Sept. 2014
"Zeer goed"vertalen
e vd r
9,0

21-09-2014 Hadden een zeer goed weekend.
Personeel vriendelijk, kamer goed.
Bon van actie perfekt .
Kamer was netjes
Eten in de buurt gewoon geweldig tegen redelijke prijs.
Komen zeer graag nog een keer terug

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?