Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**

Roompot Marinapark Volendam**
1381 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1381 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 847 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** met andere accommodaties in Volendam.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,4
7,1
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Sept. 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar!!!"vertalen
winkelaar
10,0

16-09-2014 Leuk park met een fantastische ligging. wij hadden heerlijk weer dus waren aan het strand te vinden vlak naast het park. super kiosk met vriendelijke mensen voor een hapje of drankje bij het strand dus konden lekker lang blijven genieten van het zonnetje. "'de dijk'' niet overslaan en vis eten mag hier natuurlijk niet ontbreken.keuze genoeg!mooi volendam je hebt ons als fan erbij.tot gauw!!!

"Twitter beoordelingen"
26-06-2014 @sccmarcoo Wat een slechte bedden bij @Roompot, en over de service na de klacht al helemaal niet te spreken! #roompot #triest #marinaparkvolendam --- Bron: https://twitter.com/sccmarcoo/status/482232303092269056
14-10-2013 @AriadeJ @Roompot Absoluut Marinapark!! Zowel hotel als huisjes zijn super! Dol op dat park!! --- Bron: https://twitter.com/AriadeJ/status/389675141203914752
20-09-2013 @spuitt_elf Heerlijk aan het genieten in Marinapark #Volendam! @roompot --- Bron: https://twitter.com/spuitt_elf/status/381152785485803520
met partner, Sept. 2014
"Geen roompot meer"vertalen
cremers
5,0
2,0

14-09-2014 op het park zelf was weinig te doen. het huisje was redelijk schoon. na de eerste nacht kwamen we erachter dat we zeer slechte bedden hadden we hebben dit gemeld bij de receptie. de receptie werd bemand door stagiers deze melden de klacht bij de technische dienst. de technische dienst kwam aan het einde van de dag 2 hele dunne toppings brengen. maar helaas nog geen verbetering. op dag 3 weer geklaagd bij de receptie ze zouden weer de technische dienst laten komen. dat was voor geen oplossing want we hadden inmiddels al 3 nachten niet geslapen. we hebben contact opgenomen met het hoofdkantoor van roompot en de klacht daar verteld maar hun konden van daar uit niks voor ons betekenen en zei namen contact op met het park en wij zouden bericht krijgen van de parkmanager. even later kwam iemand van de technisch dienst langs. deze kwam met de oplossing van een herniaplank dat zou de oplossing voor het probleem zijn en hij deelde ons mede dat de parkmanager niet aanwezig was.

met partner, 2014
"Prachtige locatie en leuke huisjes...topper"vertalen
mark heijmans
9,0

01-09-2014 Mooi park en leuke huisjes op een prachtige lokatie.zeker moeite waard om dit park nog eens te bezoeken.

met vrienden, Aug. 2014
"Weekje Volendam"vertalen
Femke
7,0

01-09-2014 Een week verbleven op Roompot Marinapark in Volendam (bovenwoning). Veel gelezen klachten op deze website vielen bij ons erg mee.
-Stank: vage geur aanwezig, snel aangewend;
-Spinnen: een paar, zolang je de ramen gesloten houdt;
-Onvriendelijk/onbehulpzaam personeel receptie: ik vond ze persoonlijk wel vriendelijk en behulpzaam;
-Vieze accomodatie: inderdaad niet super schoon, maar niet storend. Glazen, borden, bestek en pannen wel vies;
-Kleine tv: inderdaad aan de kleine kant, maar best te doen;
-Overlast van andere, beschonken vakantiegangers: geen last van gehad.

De ligging van het park is perfect om uitstapjes te doen in de omgeving en de uitstraling van het park is leuk door het oud-Hollandse uiterlijk van de huisjes. Ik miste in de douche een haakje om mijn handdoek aan op te hangen, nu moest ik de hele badkamer doorkruisen om mijn handdoek (die op de wasbak lag) te pakken, waardoor alles erg nat werd. Verder een plankje om shampoo e.d. op te zetten

"Top vakantiepark!!!"vertalen
Anita
8,0

25-08-2014 Een mooi park, dichtbij de haven en de beroemde dijk!!

met partner, Aug. 2014
"Heerlijk genoten"vertalen
rosekp
9,0

18-08-2014 Eeen prima hotel, het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de kamer was groot en comfortabel, de badkamer was ook groot met ligbad, heerlijk.!

Iederere dag schoonmaak en schone badhanddoeken, Zitje buiten de kamerdeuren, op het terras.

Ik snap die 2 sterren niet, we hebben in slechtere 3 en 4 sterren hotels gelogeerd.

Veel te doen/zien in de buurt: Edam, Monnikendam en Marken,.

"Goed vertoeven"vertalen
N Knoef
6,0
8,0

10-08-2014 Het meubilair in de huisjes is niet comfortabel.
Voor de rest is bowlen bij de zedde dicht bij het park af te raden. De bediening laat een dienblad met drinken vallen over onze kleding en schoenen, krijgt notabene een kind van vier maanden het op de kop, voor de rest geen excussen en een dikke rekening. De zedde bedankt voor de klantvriendelijkheid. Gaan alleen voor het geld.

"Geweldig!"vertalen
Z V
10,0

11-08-2014 Mooi park, vriendelijk personeel, mooie huisjes, mooie omgeving.

met partner, Aug. 2014
"Leuke lokatie"vertalen
Bekenes
9,0

11-08-2014 Weekeinde doorgebracht in een van de bungalows die was ingericht voor mindervaliden. Alles netjes en schoon. Lekker gegeten in de "Pieterman", maar de buurman "Smit Bokkum" is zeker ook aan te bevelen. De eigen parkeerplaats voor onze bungalow vonden we erg prettig. Het weer had beter gekund, maar je moet toch wat te klagen hebben?

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Vieze huisjes Vies zwembad."vertalen
Korf
5,0
4,0
1,0
3,0

08-08-2014 Huisjes waren echt vies. Je plakt aan de trapleuning. Onderin de vaatwasser troffen we een gehele chili con carne maaltijd aan. Te vies om je vaat in te doen. Huisjes roken muf. Na reclamatie hierover kregen we een geurkaars...
Oude vloerbedekking op de trap. Wc bleef heeeel vies ruiken, zelfs als je er chloor in deed. 6 pers huisje slechts ruimte voor 2 stoeltjes op balkon bij bovenwoning. Niet echt gezellig buiten zitten. Bedden vies. Alles moeten wassen, ook niet gebruikte kleding bij thuiskomst, want alles stonk. Supermarkt kan je geen volledige maaltijd halen. Geen versproducten. Zwembad vies. Dreef wc papier in en mijn man kwam boven water met een dot lang haar op zn gezicht. Echt alles is vies. Voor pubers echt niets te doen. Geen animatie/disco oid

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?