Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**

Roompot Marinapark Volendam**
1376 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1376 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 813 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** met andere accommodaties in Volendam.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,4
7,1
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, aug 2014
"Weekje Volendam"vertalen
Femke
7,0

01-09-2014 Een week verbleven op Roompot Marinapark in Volendam (bovenwoning). Veel gelezen klachten op deze website vielen bij ons erg mee.
-Stank: vage geur aanwezig, snel aangewend;
-Spinnen: een paar, zolang je de ramen gesloten houdt;
-Onvriendelijk/onbehulpzaam personeel receptie: ik vond ze persoonlijk wel vriendelijk en behulpzaam;
-Vieze accomodatie: inderdaad niet super schoon, maar niet storend. Glazen, borden, bestek en pannen wel vies;
-Kleine tv: inderdaad aan de kleine kant, maar best te doen;
-Overlast van andere, beschonken vakantiegangers: geen last van gehad.

De ligging van het park is perfect om uitstapjes te doen in de omgeving en de uitstraling van het park is leuk door het oud-Hollandse uiterlijk van de huisjes. Ik miste in de douche een haakje om mijn handdoek aan op te hangen, nu moest ik de hele badkamer doorkruisen om mijn handdoek (die op de wasbak lag) te pakken, waardoor alles erg nat werd. Verder een plankje om shampoo e.d. op te zetten

"Twitter beoordelingen"
26-06-2014 @sccmarcoo Wat een slechte bedden bij @Roompot, en over de service na de klacht al helemaal niet te spreken! #roompot #triest #marinaparkvolendam --- Bron: https://twitter.com/sccmarcoo/status/482232303092269056
14-10-2013 @AriadeJ @Roompot Absoluut Marinapark!! Zowel hotel als huisjes zijn super! Dol op dat park!! --- Bron: https://twitter.com/AriadeJ/status/389675141203914752
20-09-2013 @spuitt_elf Heerlijk aan het genieten in Marinapark #Volendam! @roompot --- Bron: https://twitter.com/spuitt_elf/status/381152785485803520
"Top vakantiepark!!!"vertalen
Anita
8,0

25-08-2014 Een mooi park, dichtbij de haven en de beroemde dijk!!

"Heerlijk genoten"vertalen
rosekp
9,0

18-08-2014 Eeen prima hotel, het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de kamer was groot en comfortabel, de badkamer was ook groot met ligbad, heerlijk.!

Iederere dag schoonmaak en schone badhanddoeken, Zitje buiten de kamerdeuren, op het terras.

Ik snap die 2 sterren niet, we hebben in slechtere 3 en 4 sterren hotels gelogeerd.

Veel te doen/zien in de buurt: Edam, Monnikendam en Marken,.

"Goed vertoeven"vertalen
N Knoef
8,0

10-08-2014 Het meubilair in de huisjes is niet comfortabel.
Voor de rest is bowlen bij de zedde dicht bij het park af te raden. De bediening laat een dienblad met drinken vallen over onze kleding en schoenen, krijgt notabene een kind van vier maanden het op de kop, voor de rest geen excussen en een dikke rekening. De zedde bedankt voor de klantvriendelijkheid. Gaan alleen voor het geld.

"Geweldig!"vertalen
Z V
10,0

11-08-2014 Mooi park, vriendelijk personeel, mooie huisjes, mooie omgeving.

"Leuke lokatie"vertalen
Bekenes
9,0

11-08-2014 Weekeinde doorgebracht in een van de bungalows die was ingericht voor mindervaliden. Alles netjes en schoon. Lekker gegeten in de "Pieterman", maar de buurman "Smit Bokkum" is zeker ook aan te bevelen. De eigen parkeerplaats voor onze bungalow vonden we erg prettig. Het weer had beter gekund, maar je moet toch wat te klagen hebben?

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Vieze huisjes Vies zwembad."vertalen
Korf
5,0
4,0
1,0
3,0

08-08-2014 Huisjes waren echt vies. Je plakt aan de trapleuning. Onderin de vaatwasser troffen we een gehele chili con carne maaltijd aan. Te vies om je vaat in te doen. Huisjes roken muf. Na reclamatie hierover kregen we een geurkaars...
Oude vloerbedekking op de trap. Wc bleef heeeel vies ruiken, zelfs als je er chloor in deed. 6 pers huisje slechts ruimte voor 2 stoeltjes op balkon bij bovenwoning. Niet echt gezellig buiten zitten. Bedden vies. Alles moeten wassen, ook niet gebruikte kleding bij thuiskomst, want alles stonk. Supermarkt kan je geen volledige maaltijd halen. Geen versproducten. Zwembad vies. Dreef wc papier in en mijn man kwam boven water met een dot lang haar op zn gezicht. Echt alles is vies. Voor pubers echt niets te doen. Geen animatie/disco oid

"Mooie ligging"vertalen
Jeroen
8,0

18-08-2014 Park is vlakbij de dijk van Volendam, ideaal! Mooi opgezet park. Huisjes zijn oké maar kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Televisie bizar klein. Daarnaast kan een nieuw tapijtje ook geen kwaad.
Schoonmaak kon wel stukke beter, eerst zelf maar even wezen poetsen.
Veel spinnen, ik geloof wel iets van 25 binnen gehad tijdens onze midweek.
Grappig zwembadje, leuk strandje, goede supermarkt, mis alleen iets meer vers keuze zeker in het hoogseizoen

Opgegeven voor de bingo, moesten wel minimaal 10 deelnemers zijn. Werd om 18:15 al afgebeld, omdat die er nog niet waren, rond 19:00 even gaan kijken en toen kwamen er toch nog meer mensen op de bingo af die al was afgelast. Erg jammer!

Verder wel een leuke en gezellige midweek gehad!

"Verdient een dikke 10"vertalen
irene keijenberg
10,0

13-08-2014 wij komen al vanaf opening op dit geweldig mooi park en zijn er nog lang niet klaar mee.Niet alleen het park zelf is prachtig maar ook de omgeving waar het park ligt.In de zomer lekker vertoeven aan het eigen aangelegde strandje met strandkiosk waar je op je wenken bediend wordt.Hele mooie haven en alles binnen bereik

met een groep, Aug. 2014
"Geweldige locatie, mooi opgezet park"vertalen
Manon
7,0

11-08-2014 Wij zijn een midweek geweest met 6 volwassenen en 1 kind en 1 baby in een 12 persoonshuis. Het park ligt leuk aan de haven en de huizen zien er sfeervol uit. De service is verder waardeloos en de schoonmaak liet ook te wensen over. Behalve dat het smerig was en de pannen waren oud en op, (we kregen bij de receptie wel nieuwe pannen)zat het hele huis onder de spinnen!! Het zwembad is echt 10x niks, we zijn maar gauw weer weggegaan! Verder is de locatie geweldig zo aan de haven en je loopt zo naar Volendam toe waar het heel gezellig is. De wellness is een aanrader, we waren allemaal tevreden over de ontspanningsmassage. Je zit zo in Amsterdam en op woensdagochtend was de kaasmarkt in Marken erg gezellig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?