Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**

Roompot Marinapark Volendam**
1387 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1387 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 847 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** met andere accommodaties in Volendam.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,4
7,1
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Okt. 2014
"Goede uitvalsbasis, huisjes zijn aan renovatie toe"vertalen
G.W. van Egmond
6,0
4,0
7,0

11-10-2014 Voor de vierde maal binnen 7 jaar tijd dit park bezocht en helaas viel het nu tegen. Zodra je de woning binnen komt vliegt de afschuwelijke lijm?? lucht je tegemoet. Dat hadden we de voorgaande keren ook en we hoopten dat het verdwenen was. Nu bij thuiskomt zit het nog in je kleren BAH. Huisjes hebben wij schoner achter te gelaten dan bij aankomst. Zijn ook aan een stevige opknapbeurt toe. Muren met veel zwarte strepen, banken zitten beroerd en het zeil op de vloer was op 4 plaatsen vastgeplakt met tape. Wat een armoe. Wij hopen dat Roompot snel hieraan iets zal doen.

"Twitter beoordelingen"
26-06-2014 @sccmarcoo Wat een slechte bedden bij @Roompot, en over de service na de klacht al helemaal niet te spreken! #roompot #triest #marinaparkvolendam --- Bron: https://twitter.com/sccmarcoo/status/482232303092269056
14-10-2013 @AriadeJ @Roompot Absoluut Marinapark!! Zowel hotel als huisjes zijn super! Dol op dat park!! --- Bron: https://twitter.com/AriadeJ/status/389675141203914752
20-09-2013 @spuitt_elf Heerlijk aan het genieten in Marinapark #Volendam! @roompot --- Bron: https://twitter.com/spuitt_elf/status/381152785485803520
met vrienden, Okt. 2014
"Fantastisch weekend"vertalen
frank
10,0

06-10-2014 Heel gezellig ingericht park zijn met 17 volwassenen hier geweest in 3 huisjes waar we de eerste dag gegeten hebben in het park bij pietermann is een aanrader en daarna in het kroegje er naast was ook erg leuk

met vrienden, Sept. 2014
"Zeker aan te raden"vertalen
Elst

06-10-2014 Mooi gelegen aan het water en op wandelafstand van het centrum

met een groep, Sept. 2014
"Super vakantiepark!!"vertalen
k. van langelaar
8,0

29-09-2014 Het was een super mooi vakantiepark, de mensen die daar werken zijn erg klantvriendelijk en je word goed geholpen. Het huisje was erg mooi ingedeeld en schoon. De ligging is erg goed met 10 min lopen sta je in het centrum van Volendam!Zeker aan te raden is het restaurant Pieterman!

"Herhaling waardig"vertalen
roza
9,0

25-09-2014 was zeer goed hotel. schoon en leuk ingericht.ontbijt was alles zo lekker vers, de geur van versgebakken broodje rook je al op de gang, heerlijk.

"Zeer goed"vertalen
e vd r
9,0

21-09-2014 Hadden een zeer goed weekend.
Personeel vriendelijk, kamer goed.
Bon van actie perfekt .
Kamer was netjes
Eten in de buurt gewoon geweldig tegen redelijke prijs.
Komen zeer graag nog een keer terug

met oudere kinderen, Sept. 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar!!!"vertalen
winkelaar
10,0

16-09-2014 Leuk park met een fantastische ligging. wij hadden heerlijk weer dus waren aan het strand te vinden vlak naast het park. super kiosk met vriendelijke mensen voor een hapje of drankje bij het strand dus konden lekker lang blijven genieten van het zonnetje. "'de dijk'' niet overslaan en vis eten mag hier natuurlijk niet ontbreken.keuze genoeg!mooi volendam je hebt ons als fan erbij.tot gauw!!!

"Geen roompot meer"vertalen
cremers
5,0
3,0
3,0
2,0

14-09-2014 op het park zelf was weinig te doen. het huisje was redelijk schoon. na de eerste nacht kwamen we erachter dat we zeer slechte bedden hadden we hebben dit gemeld bij de receptie. de receptie werd bemand door stagiers deze melden de klacht bij de technische dienst. de technische dienst kwam aan het einde van de dag 2 hele dunne toppings brengen. maar helaas nog geen verbetering. op dag 3 weer geklaagd bij de receptie ze zouden weer de technische dienst laten komen. dat was voor geen oplossing want we hadden inmiddels al 3 nachten niet geslapen. we hebben contact opgenomen met het hoofdkantoor van roompot en de klacht daar verteld maar hun konden van daar uit niks voor ons betekenen en zei namen contact op met het park en wij zouden bericht krijgen van de parkmanager. even later kwam iemand van de technisch dienst langs. deze kwam met de oplossing van een herniaplank dat zou de oplossing voor het probleem zijn en hij deelde ons mede dat de parkmanager niet aanwezig was.

met partner, 2014
"Prachtige locatie en leuke huisjes...topper"vertalen
mark heijmans
9,0

01-09-2014 Mooi park en leuke huisjes op een prachtige lokatie.zeker moeite waard om dit park nog eens te bezoeken.

met vrienden, Aug. 2014
"Weekje Volendam"vertalen
Femke
7,0

01-09-2014 Een week verbleven op Roompot Marinapark in Volendam (bovenwoning). Veel gelezen klachten op deze website vielen bij ons erg mee.
-Stank: vage geur aanwezig, snel aangewend;
-Spinnen: een paar, zolang je de ramen gesloten houdt;
-Onvriendelijk/onbehulpzaam personeel receptie: ik vond ze persoonlijk wel vriendelijk en behulpzaam;
-Vieze accomodatie: inderdaad niet super schoon, maar niet storend. Glazen, borden, bestek en pannen wel vies;
-Kleine tv: inderdaad aan de kleine kant, maar best te doen;
-Overlast van andere, beschonken vakantiegangers: geen last van gehad.

De ligging van het park is perfect om uitstapjes te doen in de omgeving en de uitstraling van het park is leuk door het oud-Hollandse uiterlijk van de huisjes. Ik miste in de douche een haakje om mijn handdoek aan op te hangen, nu moest ik de hele badkamer doorkruisen om mijn handdoek (die op de wasbak lag) te pakken, waardoor alles erg nat werd. Verder een plankje om shampoo e.d. op te zetten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?