Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**

Roompot Marinapark Volendam**
1410 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1410 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 847 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** met andere accommodaties in Volendam.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,5
7,1
7,9
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Dec. 2014
"Heerlijk"vertalen
Janny
9,0

09-12-2014 Voor de 2e keer hier vertoefd. We hebben een fijn weekend gehad. heerlijk wandelen en in korte tijd in de grote steden.
Vriendelijk personeel. Meubilair zit niet echt top... maar voor de rest...een aanrader

Met vrienden, Dec. 2014
"Prima een aanrader"vertalen
A.Schutjes

16-12-2014 Met 4 personen een geweldige midweek gehad

Met oudere kinderen, Dec. 2014
"Goed te vertoeven -mooi stukje nederland"vertalen
Gerda

08-12-2014 Park doet erg leuk aan qua uitstraling
Ligt centraal van vele leuke dorpjes
Er is voor elk wat wils -jong of oud
restaurant-verwennen op dit park
supermarkt-en andere leuke winkeltjes
Een aanrader om deze mooie omgeving te verkennen

Met jonge kinderen, Dec. 2014
"Leuke huisjes, sober ingericht"vertalen
geertvanderlei@gmai...
8,0

08-12-2014 De huisjes zien er aan de buitenkant heel leuk uit. De inrichting is sobertjes.
De bedden slapen echter prima. Vloer was op het oog schoon, maar niet gedweild. Ons kleinkind werd flink vies toen hij over de vloer kroop. Het park ligt op lopensafstand van de Dijk- het toeristencentrum van Volendam-.

"Leuk park, leuke huisjes"vertalen
jannie.pater@hotmai...
7,0

01-12-2014 Prima ruime huisjes, leuk opzet park, genoeg te doen op park en buiten park

Met vrienden, Nov. 2014
"Prachtig park"vertalen
Ella en Peer Visser...
10,0

24-11-2014 Zeer mooi en vanaf het park veel leuke plaatsjes te bezoeken edam is prachtig

Met partner, Nov. 2014
"Goed"vertalen
garret43
6,0
8,0

10-11-2014 Hotelkamer goed maar niet gezellig,bad kamer niet voor ouderen douche in bad gevaarlijk ,uitzicht parkeerplaats,ontbijt was heel gewoon.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Fijn weekend gehad"vertalen
Kootje
5,0

25-10-2014 Fijn weekend met de (kinderen) gehad. Huisje met zicht op haven geboekt. Huisje was schoon. Personeel vriendelijk. Voor mij één van de betere roompot parken.
Afrader is eten bij pieterman. Onbeperkt eten bij Bram. Om 21:00u gaat de keuken dicht en als je dan ruim drie kwartier op een gerechtje moet wachten is het snel 21:00 uur. Navraag leerde dat er file vorming was in de keuken. Sorry hebben we niet gehoord.

Met partner, Okt. 2014
"Nooit meer hotel!"vertalen
Ans
4,0
3,0
3,0
5,0

27-10-2014 In hotel geslapen.Bij het reserveren bij touroperator aangegeven rustig
gelegen,zodat we goed zouden kunnen slapen.Bij aankomst bij de receptie
gevraagd of de kamer rustig was,ja deze lag rustig.In de kamer aangekomen bleek deze aan een parkeerterrein voor auto's en bussen te liggen en boven de receptie.Daarover contact opgenomen met de receptie kreeg ik te horen dat je er s ávonds geen last van zou hebben.Overlast
s,avonds en s'nachts van pratende mensen en auto's! deze kamer zou de meest rustigste kamer zijn.We hebben een paar uur geslapen in 2 nachten!
De receptie geeft geen goede voorlichting! Ons werd gezegd dat we niet boven de receptie zouden slapen.Voor ons nooit geen Marinahotel Volendam meer!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Lekker weg"vertalen
sylvia Willems
9,0

27-10-2014 Super groot huis op loopafstand van het gezellige dorp, Leuk uitzicht, ik had graag een week willen boeken met aankomst in het weekend maar dat is niet mogelijk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?