Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**

Roompot Marinapark Volendam**
1351 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1351 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 812 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** met andere accommodaties in Volendam.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,4
7,1
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijke omgeving "vertalen
GH
9,0

21-07-2014 Prima Midweek op een leuk park al voor de 3e keer geweest en kom er zeker nog vaker

"Twitter beoordelingen"
26-06-2014 @sccmarcoo Wat een slechte bedden bij @Roompot, en over de service na de klacht al helemaal niet te spreken! #roompot #triest #marinaparkvolendam --- Bron: https://twitter.com/sccmarcoo/status/482232303092269056
14-10-2013 @AriadeJ @Roompot Absoluut Marinapark!! Zowel hotel als huisjes zijn super! Dol op dat park!! --- Bron: https://twitter.com/AriadeJ/status/389675141203914752
20-09-2013 @spuitt_elf Heerlijk aan het genieten in Marinapark #Volendam! @roompot --- Bron: https://twitter.com/spuitt_elf/status/381152785485803520
met partner, Juli 2014
"Hotel op loopafstand van centrum Volendam"vertalen
Jaap
8,0

25-07-2014 Het hotel is onderdeel van Roompot-vakanties en heeft daarmee een gezamenlijke receptie. We hadden een mooie, ruime kamer op de 2de verdieping, maar een grotere TV zou daar niet misstaan. Zelfs met de extreem warme dagen in juli was het daar redelijk uit te houden. Het hotel ziet er prima en heel schoon uit, met vriendelijk personeel.

De ontbijtruimte is beperkt en je moet op een afgesproken tijd komen ontbijten. Deze ruimte wordt ook gebruikt voor andere activiteiten gedurende de dag. Het ontbijt heeft een behoorlijk basale invulling, met weinig tot geen verrassingen.

Rondom het receptiegebouw zijn er winkels, een restaurant, zwembadje, enzovoorts. Prettig is de aanwezigheid van een grote parkeerplaats. Het centrum van Volendam is autovrij, maar je kunt vanuit het hotel gemakkelijk het centrum (De Dijk) lopend bereiken.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super weekend!"vertalen
Claes-Vandebrouck
8,0

22-07-2014 Terug van een weekend Volendam. Helemaal kunnen ontspannen dankzij het mooie weer en het leuke park.
Mooie, ruime huisjes. Kleine speeltuin, tussen de huisjes in.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Park grenst aan een haventje en aan een klein strand. Bij mooi weer is dit ideaal, zeker als je met kinderen op vakantie gaat.
Het stadscentrum van Volendam ligt op 10 min wandelen. Zeker een bezoekje waard.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi park, mooie huisjes."vertalen
F. Bijlstra
8,0

11-07-2014 Wij zijn net terug van een midweek. Huisjes (vo7, nr 224) zijn erg mooi en ruim, en van buiten in mooie volendamse stijl.
park ligt ideaal, je bent zo op de dijk/centrum. Het strandje en de haven zijn ook erg mooi. Zwembad op het park viel iets tegen. Desondanks hebben de kinderen zich er toch goed vermaakt. Wij hebben (gelukkig) geen last gehad van stank in het huisje. Wel was er niet heel goed schoongemaakt. tegels op de grond van de wc waren nog vies van de vorige bewoners.... beetje ranzig. Er zat een sauna in ons huisje maar die was kapot. Bleek dat die al langer kapot was.
Nog een minpunt is de overlast van polen op het park. Naast ons hadden ze harde muziek aan en we kregen een keer savonds een pool aan de deur die bij ons naar binnen wou (waarschijnlijk verkeerde huis) geeft toch geen fijn gevoel savonds om 22u.
de ligging en de ruime huisjes zorgen ervoor dat ik zo weer zou gaan. Al met al mooi en leuk park.

"Nooit meer"vertalen
Bert Bock
3,0

29-06-2014 mooie huisjes, maar bij binnenkomst viel meteen de vieze geur op. Na een uur moeten vertrekken omdat het niet te harden was. Volgens de receptie was het bekend maar hadden weinig mensen er daadwerkelijk last van. We kregen wel meteen een ander huisje aangeboden. Geur ook hier aanwezig maar in sterk verminderde mate. Ben er echter goed ziek van geworden. Zijn dan ook eerder vertrokken, maar zit nu 4 dagen later nog steeds ziek thuis. Volgens een van de medewerkers was de gebruikte lijm bij de laminaat en de vloerbedekking de reden. Jammer van dit mooie park. We zouden hier anders graag terugkomen, maar dat is nu beslist geen optie meer.

met jonge kinderen, 2014
"Verschrikkelijk"vertalen
Lin500
1,0
4,0

18-06-2014 Echt geen aanrader!! De huisjes zijn, vooral aan de buitenkant, mooi. Het ligt heel dicht bij de gezellige dijk van Volendam, op een paar minuten afstand.
Roompot heeft het park volgestopt met Polen en erg veel huisjes zijn bezet door groepen jongeren. Veel dronken en vervelende gasten. Ziet er mooi uit maar hier wil je, zeker met kinderen, niet tussen zitten! Voor de rest is er ook weinig te doen.

"Geen vakantiepark maar......."vertalen
janneke
2,0
2,0
1,0
7,0

20-06-2014 ook wij voelden ons niet zo lekker met allemaal polen om ons heen. dit hoort toch niet op een vakantiepark. (niks mis mee als ze willen werken, maar wij kwamen op vakantie en dit voelde erg raar) huisjes zijn echt al aan renovatie toe. voor de tv had je een verrekijker nodig, het bed voelde als een fakir op een spijkerbed! wat zijn de huisjes in korte tijd achteruit gegaan. maar gezien het bovenstaande niet zo vreemd!!

"Veel Oostblokkers op dit park"vertalen
John Verhoek
6,0

20-06-2014 Wij hebben een aantal woningen vol oostblokkers op dit park aangetroffen. Deze mannen zaten met velen in één woning en de vraag is of dit op een vakantiepark gewenst is. Deze oostblokkers wilden zelf bij onze woning naar binnen. Stonden aan de deur en belden aan. Wij hebben de beveiliging moeten inschakelen. Gaf geen goed gevoel.

met partner, Juni 2014
"Mooi gelegen park aan water, strand, jachthaven."vertalen
Willem
8,0

14-06-2014 Appartement voor vier personen zag er goed uit, goed schoongemaakt.
Afstand naar centrum Volendam is in vijf minuten te lopen.
Uitzicht vanuit onze kamer/balkon over de jachthaven en in de verte Marken.
Één minpuntje: Matrassen van de bedden zijn aan vervanging toe.

"Heel goed"vertalen
Janssen Hilda
5,0

01-07-2014 We zijn net terug van een weekend, in het Marina Park. We hadden mooi weer, en het is ons heel goed meegevallen.We verbleven in het hotel. Eén minpuntje,de broodjes waren snel op, en werden niet bijgevuld, jammer.
Maar voor de rest, was het prima, we komen zeker nog eens terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?