Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**

Roompot Marinapark Volendam**
1109 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**
Pieterman 1, 1131 PW, Volendam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1109 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 764 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** met andere accommodaties in Volendam.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,1
7,8
6,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Heerlijk weekend"vertalen
Diana
4,0

11-4-2014 Hotel we hadden een mooie ruime kamer, netjes schoon ook. Nette ontvangst aan de receptie. De ligging ten opzichte van de dijk is super. Wat ons tegenviel was dat bij het ontbijt voorrang werd gegeven aan de grote groepen zodat losse hotelgasten te hore kregen dat ze snel moesten eten om ruimte te creëren voor die groepen, je werd van tafel afgekeken de borden werden onder je neus weggetrokken. Als je bij De Pieterman wil eten dan moet je tijdig reserveren, ons is het niet gelukt om een tafeltje te krijgen.

"Twitter beoordelingen"
14-10-2013 @AriadeJ @Roompot Absoluut Marinapark!! Zowel hotel als huisjes zijn super! Dol op dat park!! --- Bron: https://twitter.com/AriadeJ/status/389675141203914752
20-9-2013 @spuitt_elf Heerlijk aan het genieten in Marinapark #Volendam! @roompot --- Bron: https://twitter.com/spuitt_elf/status/381152785485803520
14-7-2013 @Marieke_Knoben Heerlijk vriendinnen weekend gehad @Roompot #Volendam. Moe, maar zeker voldaan weer thuis! #lekkerslapen http://t.co/Loth0tpSlU --- Bron: https://twitter.com/Marieke_Knoben/status/356506068903419904
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Heerlijk weekend en leuke tip!"vertalen
Kristine
8,0

1-4-2014 We hebben een heerlijk weekend gehad in bungalow v07 met uitzicht op speeltuin aan de achterkant . uit de wind ! en jachthaven aan de voorkant . We zijn bij een leuke ijsboerderij geweest met speeltuin en dieren op 5 min lopen . Via het strandje , over de dijk tussen de schapen door . Super vriendelijke mensen en niet te vergeten heerlijk boerenijs.

Het strandtentje is ook erg leuk voor een drankje op knus terrasje en de Kids spelen met zand en water.

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Uitstekende ligging"vertalen
Familie van der Hei...
5,0

12-3-2014 Vakantiepark Marinapark Volendam is in Volendamse stijl gebouwd. De ligging is uitstekend, je loopt zo het dorp in! De accomodatie was schoon, ruim, goed ingericht maar wel wat gehorig.

met oudere kinderen, 2014
"Mooi, maar érg klein zwembad."vertalen
Fam. Hannes
3,0
3,0

2-3-2014 Wat een leuke huisjes voor een gezellig midweekje.
Wij hebben erg genoten.
Service is erg goed.
Er zijn 2 minpuntjes: er is eigenlijk niks te doen op het park en een heeel klein zwembad.
Verder ben je binnen 10 minuten in het centrum, lekker visje eten :)

Het is een aanrader maar ik zou niet langer dan een midweek gaan.

met partner, Feb. 2014
"Prima voor een weekendje weg"vertalen
rk
6,0

23-2-2014 Via aanbiedingswebsite een weekendje in het hotel van dit park geboekt incl ontbijt. Kamer en badkamer waren ruim, tv, kluisje, stereo, koffie/thee aanwezig. Bedden en kussens kunnen (veel) beter. Personeel vriendelijk. Schoonmaak kamers goed. Ontbijt viel niet tegen, maar wij hadden ook geen hoge verwachtingen. Zwembad klein en beperkte openingstijden..jammer. Goede ligging, weinig faciliteiten, maar prima verblijf voor een weekendje volendam met bezoek aan zaandam. Restaurant de Pieterman is goed.

met oudere kinderen, Feb. 2014
"Lekkere midweek gehad!"vertalen
hans_van_den_hoven
8,0

24-2-2014 Midweek in bungalow type V05. Hing een beetje vreemde lucht van de vloer, en die was ook kapot onder de eettafel. Binnen een half uur na melding een nieuwe bungalow aangeboden gekregen. Alles snel overgeboekt. Prima geregeld. Internet is snel maar vooral stabiel. Goede bungalow, beetje kleine televisie. Zwembad is niet groot, en niet voor pubers aantrekkelijk, maar voor een midweek voldoende. Zeer rustig park, netjes, vriendelijke receptie en personeel. Volendam is snel (ook lopend) te bereiken. Was zeer de moeite waard. Park is meer geschikt voor jonge kinderen. Voor pubers niet al te veel te doen in de week waarin wij er waren. We gaan hier in de toekomst zeker nog wel een keer terugkomen.

zakelijk, Feb. 2014
"Mooi park, vies huisje"vertalen
Laurane
5,0
4,0
7,0

12-2-2014 Park is netjes, ligging in Volendam prima. Ziet er allemaal schoon en gezellig uit.
Het huisje was echter vies en stonk. Dikke lage stof bij bedden en op kasten, hier was in geen maanden (jaren?) goed schoongemaakt. Plakkend keukenkastje. Oubollige meubels, te weinig goede zitruimte. Bank met vlekken, doorgezakte bedden. Echt allemaal onder de maat.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Mooi huisje op een mooi park"vertalen
Jolanda
7,0

1-3-2014 Park ziet er mooi uit aan het water. Huisjes zijn erg leuk van buiten en van binnen zijn ze oke. Wel hangt er een wat rare geur in de huisjes.. Misschien de lijm van de laminaat. Maar het went wel.
De bedden vind ik wat hard. Het zwembad is niet erg groot, maar wel mooi en lekkere temperatuur. Maar de openingstijden zijn te beperkt.

met partner, 2014
"Fantastisch"vertalen
W en N
8,0

28-1-2014 We hebben het hier prima naar ons zin gehad, en zeker voor herhaling vatbaar, we voelden ons meteen thuis.
Alleen in het restaurant Pieterman, was een snauwende serveerster, gelukkig waren ze niet allemaal zo, verder hebben we niks te klagen, en echt genoten.

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Erg mooi en schoon park op een leuke plek!!"vertalen
Noraly Scholten
9,0

21-1-2014 Toen we aankwamen konden we direct om 15.00 uur het huisje in. Bij binnenkomst alles schoon en netjes en een geweldig uitzicht over het markermeer!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?