8,2

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam** bij :

1780 reviews over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in het Nederlands

Leuk en compact park

Heijnen, 18-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Klein maar fijn..

Dichtbij de boulevard van Volendam. Eetgelegenheid was prima. Zwembad veel te klein.

Park is leuk voor kinderen tot 8 jaar. Ouder is weinig te doen.

Huisje was redelijk. Matrassen waren super slecht. Zacht en doorgezakt. De trapleuning was enorm plakkerig. Zelf schoongemaakt maar bleef vies.

We hebben het schoner achtergelaten dan toen wij erin kwamen.

Ligging ideaal voor uitstapjes omgeving.

Wi-Fi niet bij prijs.

Roompot Vakanties,

Wat jammer dat je niet helemaal tevreden was over de gehuurde accommodatie. Heb je hier ter plaatse ook een melding van gemaakt, zodat er een oplossing geboden kon worden?

Wij zullen je feedback uit deze review doorgeven aan de parkleiding van Marinapark Volendam, zodat hier aandacht aan kan worden besteed.

Leuke locatie

Eric Hubrouck, 18-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

alles kort bij elkaar, dus auto niet nodig gehad. enkel voor kinderen tussen 8 en 16 te weinig te beleven. meer geschikt voor jongere kinderen of oudere, of gebruik maken van het gratis wifi (wat uiteindelijk toch betaald moet worden via meerprijs in je bungalow)
Roompot Vakanties,

Wat fijn dat je je verblijf op Marinapark Volendam met een 8 beoordeeld, Eric! Wij zullen je feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op Marinapark Volendam!

Prachtige vakantie

Marnie, 11-8-2017
  • Onderkomen7

Mooie locatie. Ruime huisjes wij zaten beneden. Wel gedateerd meubilair.

Zwembad klein maar schoon en netjes.

Goed horeca aanbod.

Loopafstand van boulevard volendam.

Wij hadden overlast van dronken groep tegenover ons die lang doorgingen en na onze klacht is daar goed op gereageerd. Aktie ondernomen. Animatie doet leuke dingen voor kleinere kinderen.

Wij komen graag terug.

Roompot Vakanties,

Wat fijn dat je klacht ter plaatse goed is opgelost! Wij zijn blij om te vernemen dat je graag weer terug komt naar Marinapark Volendam.

Prima maar veel geluidsoverlast

De Winter, 6-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Informeren of ze dan geluidsdempers in de deuren hebben ingebouwd want je hoort continue s avonds en s nachts het dichtgooien van de zware deuren en die zijn écht hard!
Gereisd met partner in augustus 2017
Roompot Vakanties,

Wij zullen je tip doorgeven aan de parkleiding van Marinapark Volendam, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Gelukkig is je verblijf verder naar wens geweest! :-)

Groetjes Denise

Mooi park en mooie huisjes

Harjan, 30-7-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Een mooi en net park van alles voorzien, her en der moet er wel weer een likje verf geplaatst worden als ze het netjes willen houden. Voor kinderen die tussen klein en oud genoeg om alleen weg te gaan is hier niet heel veel te doen. Wij hadden een mooi uitzicht op de haven en op het water. Wel jammer dat je maar met 2 personen op het balkon van een 4 persoons huisje kunt zitten. verder prima vermaakt. Centrum van Volendam is op loopafstand. Nog wel een keer de wifi inclusief maken, dat is wel van deze tijd.

Als je wilt hoef je je niet bij de receptie te melden, want het Roompot pasje werkt prima en inchecken kun je dus thuis allemaal al regelen.

Gereisd familie in mei 2017
Carel Schrier,

Wat fijn dat je tevreden bent over het park en de accommodaties! Het park ligt inderdaad vlakbij het bruisende centrum van Volendam.

Wij hopen je nogmaals te begroeten op Marinapark Volendam!

Groetjes Denise

hartstikke leuk, comfortabel, goed schoon, etc

wil.janssen, 29-7-2017
  • Onderkomen7

goed ontvangst-terplekke nog omgeboekt-mooie omgeving-leuke uitstapjes (30 km)

leuk gevist - mooi zwembad

het bankstel was 2 x 2 zitter. 2 x 3 zitter zou comfortabeler zijn. de menukaart was

te simpel.

Gereisd met partner in september 2016
Carel Schrier,

Wij zijn blij om te lezen dat je je verblijf op Marinapark Volendam met een 8 beoordeeld, Wil! Wij zullen je feedback, betreft de bank in de gehuurde accommodatie en de menukaart van het restaurant, doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes Denise

Slechte service en geen reactie op klacht

Baard, 23-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Huisje ruim maar niet schoon bij aankomst. Ook de tuintafel was kapot. Bij de receptie aangegeven en de dame maakte een notitie en beloofde dat er nog een schoonmaakster zou komen en er uiterlijk de volgende dag een tafel gebracht zou worden. Tafel is niet gebracht dus zelf de td dienst maar aangesproken. Schoonmaak niet meer gezien. Jammer dus zelf maar schoon gemaakt omdat ik de vakantie hier niet door wilde verpesten. Ook zouden wij in een comfort huisje zitten maar toch geen wifi code gekregen. De stofzuiger mond is kapot. Je moet het huisje zelf schoonmaken maar een dweilstok of trekker is niet aanwezig. Vloer lag vol zand en kruimels en zelfs muizenkeutels. Over spinnenwebben en vlekken op de muren en een vies douche gordijn maar niet te spreken. Wij zijn al vaak in verschillende bugalow parken geweest maar nog nooit een klacht gehad. Deze review had ik ook niet geplaatst als de klacht bij de receptie netjes was opgelost. Jammer genoeg is dat niet gebeurd.
Carel Schrier,

Bedankt voor jullie review.

Leuk dat jullie wel genoten hebben van de omgeving en het ruime activiteiten- en animatieaanbod!

Jammer dat de accommodatie niet geheel aan de verwachtingen heeft voldaan. We willen uiteraard een zo mooi mogelijk verblijf realiseren voor onze gasten, helaas is het bij jullie niet helemaal goed verlopen. Jullie kunnen een mail sturen met de bevindingen naar kwaliteit@roompot.nl, zodat wij specifiek voor de boeking zien wat er mis is gegaan.

Graag tot ziens bij één van onze Roompot Vakantieparken.

Groetjes van Richard

Het was goed toeven bij Marinapark

Fam Driegen, 20-7-2017
  • Onderkomen8

De fiets hoef je niet mee te nemen, kun je bij het park zelf huren en zijn prima.
Carel Schrier,

Bedankt voor jullie mooie review! Wat fijn dat alles naar wens is geweest. Zo te lezen hebben jullie de omgeving per fiets verkend, wat was jullie persoonlijke highlight?

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

we hebben een heerlijke week gehad

toine graus, 7-7-2017
  • Onderkomen9

fantastisch park mooie woningen vriendelijk personeel.ik weet niets negatiefs te bedenken
Carel Schrier,

Super bedankt voor jullie verblijf! Daar doen we het voor! Zijn jullie ook naar het centrum van Volendam geweest?

Graag ontmoeten we jullie opnieuw bij één van onze Roompot parken.

Vriendelijke groeten van Richard

Fantastisch 7 keer geweest.

J.Roos, 7-7-2017
  • Onderkomen8

prima uitvalhoek om te fietsen,steden te bezoeken.
Gereisd met partner in juli 2017
Carel Schrier,

De omgeving is inderdaad zeker de moeite waard! Hoe vonden jullie het IJsselmeer? Graag ontvangen we jullie opnieuw.

Groetjes van Richard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8.15 uit 10 op basis van 1816 reviews.