Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam

7,3

WebsiteLink naar website

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor EuroParcs Resort Poort van Amsterdam bij:

71 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in het Nederlands

zeker voor herhaling vatbaar

Esther, 20-10-2017
  • Onderkomen9

Park is lekker rustig, mooie huisjes, goed restaurant, heel vriendelijk personeel en de ligging van dit park is perfect voor dagjes weg.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Fantastisch! Nette, ruime en complete huisjes!

joyce, 12-10-2017
  • Onderkomen9

Super mooie huisjes, iedereen eigen badkamers, ruime woonkamer. Leuk zwembad voor de kinderen. Alles keurig in orde! Mooie ligging en veel leuke omliggende dorpen en steden. Aanrader!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Wat een prachtig park op een prachtige locatie!!

Sportdames, 28-9-2017
  • Onderkomen9

De huisjes zijn prachtig gelegen, wij hadden er een aan het water. Het kon niet mooier! Het huis was smaakvol en compleet ingericht. Het enige wat wij misten waren theeglazen. De bedden zijn van prima kwaliteit. Het restaurant is uitermate sfeervol ingericht, het eten was er heerlijk en de bediening vriendelijk en behulpzaam. De fietsen die wij op het park gehuurd hadden hebben de nodige kilometers gemaakt in de schitterende omgeving. Vanuit het park in korte tijd in Volendam en Amsterdam. Wij gaan jaarlijks met 8 sportvriendinnen een lang weekend weg maar dit was absoluut de mooiste accommodatie ooit! Inmiddels heb ik dit park al aan een collega aanbevolen die ook met een groep wil gaan.

Ik wil hier zeker nog een keer met mijn man, kinderen en kleinkinderen naar toe.

Als verbeterpuntje zou ik aan willen merken dat er straatverlichting geplaatst moet worden op het weggetje van de bushalte naar het park toe. Toen wij 's avonds terugkwamen hebben we met het licht van onze telefoon naar het park moeten lopen.

Gereisd met vrienden in september 2017

Erg gezellig

Hans, 22-9-2017
  • Onderkomen8

was een mooie vakantie. Mooi park. Mooie ligging. Prachtig uitzicht. Aardig personeel in de horeca. Huisje kon alleen iets schoner.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Een heerlijk verblijf

Rachel, 21-9-2017
  • Onderkomen8

Wij zijn in augustus een week op het park geweest. De eerste indruk was al geweldig mooi nieuw en fris park. Ook het huisje was erg netjes en ruim. Een erg gezellig restaurant, leuke bediening en snelle service top! Eten is wat aan de prijzige kant maar wel erg goed.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig park!

Jos, 21-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het park ligt in een rustige omgeving, maar toch vlakbij Amsterdam en andere leuke en gezellige stadjes. Wij hebben een geweldige tijd gehad op het park en ons heel erg vermaakt in het zwembad en heerlijk gegeten in het restaurant.
Gereisd met vrienden in juni 2017

in één woord geweldig!

karin vlug, 20-9-2017
  • Onderkomen10

Het is een heel mooi en informeel park, ideaal voor de kids dus! De kids kunnen naar de kids club terwijl u heerlijk an het ontspannen bent in de spa! Het restaurant is erg mooi en heerlijk eten. Ook aan de kids is gedacht, er is ook een uitgebreid kids menu. de snackbar is prima verzorgd aardig personeel en goede service. Het huisje was strak verzorgd, heerlijke bedden en mooi uitzicht! Het enige min puntje is dat de receptie vroeg dicht gaat, maar als de receptie dicht is kunt u prima terecht bij het restaurant.
Gereisd met partner in augustus 2017

Het was fantastisch en onvergetelijk

Damon, 19-9-2017
  • Onderkomen9

De horeca was geweldig. Heerlijk eten en leuke bediening. De huisjes waren super mooi en het uitzicht was adembenemend sochtens vroeg. En het zwembad en de wellness waren heerlijk. Een vakantie om nooit meer te vergeten
Gereisd met partner in augustus 2017

Schitterend gelegen park

Sarah, 19-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ons huisje was splinternieuw en netjes.De supermarkt zou wat meer versprodukten mogen verkopen maar onze afhaalbroodjes waren heerlijk.

Een heerlijk terras waar we diverse keren zalig gegeten hebben.Personeel erg bereidwillig maar stonden soms onderbezet,jammer.Een park met veel potentie.Misschien een leuk arrangement voor de kerstvakantie?Dan komen wij graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

Was fantastich

Danielle, 19-9-2017
  • Onderkomen9

Heel leuk verblijf gehad met ze allen.Werden goed ontvangen bij de receptie die ons erop attenderen dat je goed kan eten bij het restaurant.Dit hebben we ook gedaan en was goed bevallen.

Goede bediening en gast vriendelijk.Het huisje zag er ook goed uit,netjes en modern.Gaan zeker vaker terug komen.Genoeg te doen in de omgeving ligt centraal bij veel leuke dorpjes en natuurlijk Amsterdam.

Ook is er genoeg te doen op het resort zelf zoals midgetgolf golf, zwemmen in het zwembad of strand en je kan een sloep huren zoals wij hebben gedaan.

In het winkeltje kan je shoppen en dan kan je alles zelf mee aan boord nemen.Echt een aanrader.

Kunnen niet anders zeggen dat wij een fijn verblijf hebben gehad op Europarcs Resort Poort van Amsterdam

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam in Uitdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Amsterdam scoort een 7.34 uit 10 op basis van 73 reviews.