Camping Minicamping Het Twiskerveld

8,8

47 reviews over Camping Minicamping Het Twiskerveld in het Nederlands

Fantastische camping

H en A de Jong, 30-8-2017

Mooie omgeving, met leuke plaatsen om naar toe te fietsen. Hoorn, Medemblik
Gereisd met partner in augustus 2017

Super verzorgde minicamping!

Annie Schipper, 6-6-2017

Ruime kampeerplaatsen, op prachtig grasland! Keurig​ onderhouden sanitair!
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige groene beschutte kindvriendel. camping

Fam W, 6-6-2017

Camping Twiskerveld is een prachtige groene beschutte kindvriendelijke camping met perfect onderhouden grasmat.

Wij waren er met onze kinderen van 12 en 10 tijdens het Pinksterweekend 2017.

Geschikt voor senioren, gezinnen met kinderen t/m 12 jaar, paren.

De plaatsen zijn lekker ruim en voorzien van water en stroom en liggen op 1 ruim veld. Door de ruime en slimme indeling van het veld kan je altijd wel een goeie zon- of schaduwligging kiezen. Het mooie is ook, dat je via de site kan boeken via de plattegrond, zo heb je altijd een plekje naar je zin. Heb je vragen over de plattegrond of ligging, bel dan gewoon naar de eigenaresse, ze denkt mee en samen vind je een prachtig plekje.

De ontvangst was vriendelijk. Zodra we met auto en caravan het pad opreden kwam de eigenaresse naar buiten en leidde ons vooruitrijdend op haar fiets naar onze plek. Ze liet ons even rustig installeren en na een tijdje kwam ze ons halen voor het inchecken. In een landelijk West-Fries boetje kregen we veel informatie over de camping en de omgeving. Vergezeld door een mapje met campinginfo en allerlei folders van bezienswaardigheden in de omgeving.

In de omgeving is veel te doen, en gezien de gunstige ligging nabij de A7 ben je zo onderweg. Twisk en omgeving is mooi fietsgebied.

Het sanitairgebouw staat op het veld bij het smallere gedeelte en is basic maar ontzettend schoon. Ik zag de eigenaresse zelf boenen, geen stukje wordt overgeslagen. De camping was helemaal vol tijdens het Pinksterweekend, maar wij hebben geen smoezelige wc of douche getroffen. Wij houden daar van. En dat het sanitair dan wat basic is, is dan volstrekt onbelangrijk. Liever blinkend schoon dan een hippe tegel. De wc’s zijn voorzien van wcpapier (met altijd een reserverol), afvalemmertje en wcverfrisser. De douches hebben een planchet voor je shampoo en eigen vloertrekker. Geen muntjes op sepkeys maar gewoon op de knop drukken. Die moet je na een aantal tellen wel weer opnieuw indrukken totdat je klaar bent. Maar daarvoor krijg je wel een hele goeie en lekker warme straal. De afwasplekken zijn voorzien van zeep (om je handen te wassen na toiletbezoek), afdruiprekken en dweiltjes. Hierdoor kun je de plek ook zelf weer zo netjes achterlaten als je hem hebt gevonden en dat werkt! Ook is er een wasruimte met wasbakken en stroomaansluiting voor bijv. föhn.

Op het midden van het veld staat een grote keurige (helaas niet ingegraven) trampoline, een zandbak en speelhuisje met glijbaan. Er zijn hele knappe skelters en voor de kleintjes tractortjes. Achter de camping kan worden gevist in een brede goed gevulde sloot (via hek bereikbaar alleen vergezeld door een volwassene). Er zijn twee paarden, een Haflinger en een kleine Shetlander. Deze mochten de kinderen op zondag uitgebreid borstelen en kammen. En op de Shetlander mocht door de kleine kinderen een ritje worden gemaakt over de camping (alleen kleine kinderen i.v.m. het gewicht). Ook mocht dagelijks worden geholpen bij het verzorgen van de geiten en kippen, en bij het verzamelen van vers gelegde eieren. De verse eieren worden vervolgens te koop aangeboden in het boetje, heerlijk!

Ook zijn er verse broodjes te bestellen en een krant.

Bij aankomst mag je met de auto op het veld, tussendoor niet, lekker veilig voor de kinderen. Er is een ruime parkeerplaats. De 3 uitgangen van het veld worden afgezet met twee prikpaaltjes met roodwit afzetlint ertussen. Dit werkt goed. Ik vind het alleen ogen of er wegwerkzaamheden zijn. Zonde van zo’n prachtig en perfect veld. Aandachtspuntje misschien.

De wifimast staat hier ook dichtbij. De ontvangst is bij een volle camping matig, maar werkt wel.

Aan het eind van het verblijf kwam de eigenaresse langs met haar zoons. Om te vragen of we het fijn hebben gehad en eventueel bezoek en bestelde broodjes af te rekenen.

Eigenlijk wil je zo’n camping als deze geheim houden, voor jezelf houden. Waarom dan toch een review? Omdat de eigenaresse het verdient! Dikke 10 van ons. Hopelijk tot gauw!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Top camping

Cobi Kleijn-Ros, 6-6-2017

Wij hebben hier gestaan vanaf Hemelvaart tm Pinksteren.

Wat een goeie camping zeg, goed sanitair, ruime plaatsen, prima speelgelegenheden voor de kinderen, oa grote trampoline.

Bijzonder aardige mensen, Marleen en Jan. Die alles goed onder controle hebben.

Een aanrader voor iedereen die van Noord-Holland houdt.

TOP

Gereisd anders in mei 2017

Gezelige, schone camping

Fam van Veen/Janse, 31-5-2017

Camping het Twiskerveld is een kleine, gezellige en super schone camping met een vriendelijke campinghoudster waar je als gezin of met zijn tweeën een gezellige tijd kan door brengen.

Voor de kinderen is er in het midden van het veld een gezellige speelhoek met trampoline en speelhuis met glijbaan, genoeg ruimte om te voetballen of andere spelletjes samen te doen.

Het toiletgebouw is netjes en altijd super schoon.

De omgeving met Medenblik, Hoorn, en Alkmaar in de buurt genoeg om je te vermaken voor langere tijd.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Top camping

Monique, 19-9-2016

Fijne camping, goede sfeer, gezellig, kleinschalig
        Gereisd met partner in januari 2016

geweldig

p.van der Bruggen, 16-9-2016

Met onze camper hebben wij 6 heerlijke dagen gehad.Hele mooie camping goed onderhouden.Sanitair geweldig schoon.Eigenaren oprecht vriendelijk en gastvrij.

Echt een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2016

Hele fijne camping, zeer centraal gelegen!

Hans en Susan Hoogendoorn, 26-8-2016

Wij waren hier 3 weken voor de derde keer.

Het bevalt ons zeer goed op deze camping.

Alles keurig verzorgd, mooi grasveld.

Vriendelijke eigenaren :-)

Kortom we gaan zeker weer een vierde keer!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig genoten, komen zeker terug

G, 24-8-2016

Super schoon en netjes sanitair, ondanks dat het niet zo jong meer was.

Er is heel veel informatie over de omgeving. Deze wordt door de gastvrouw met enthousiasme aanbevolen.

Gastheer en gastvrouw waren altijd vrolijk en geïnteresseerd.

Heerlijk tot rust komen

Zwagerman, 5-8-2016

Camping Twiskerveld is echt de moeite waard! Een gemoedelijke sfeer en een aanrader is de Glamping tent met lekkere boxspring bedden voor 4 personen!! Ik kom hier helemaal tot rust!!
        Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Het Twiskerveld in Twisk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Het Twiskerveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Het Twiskerveld scoort een 8.83 uit 10 op basis van 47 reviews.