Camping De Bongerd Campingpark *****

WebsiteLink naar website

205 reviews over Camping De Bongerd Campingpark in het Nederlands

Top vakantie

Ruud, 12-9-2017

Mooi schone camping met fantastische voorzieningen (voor kinderen moet dit een waar paradijs zijn). Zeer vriendelijk personeel. Top!!
Gereisd met partner in juli 2017

Topcamping met alle faciliteiten voor kinderen

Familie v.d. Voort, 29-8-2017

Voor onze jongens (7 en 9) is De Bongerd een paradijs. Ga maar na: zeer mooie buitenspeeltuin, prachtige binnenspeeltuin, indoor waterspeelparadijs, speelstrandje met attributen, buitenzwembad, theatervoorstellingen, animatie, sportvelden, airtrampolines, speeltuinen (en dan niet van die zandbakjes met 1 wipkip)... Bijna elke op kinderen gerichte camping heeft een aantal van dit soort faciliteiten, maar De Bongerd heeft ze allemaal. Onze jongens hebben zich een week lang geen seconde verveeld en waren erg teleurgesteld dat de vakantie er op zat.

Ligging - 8: Alkmaar, Schagen, het strand: allemaal dichtbij (met de auto). Sommige campings hebben een schitterende natuurlijke omgeving (bos, heide, enz), De Bongerd is simpelweg een (zeer mooi ingerichte) camping op een reeks weilanden naast in een klein dorpje. Niks mis mee.

Prijs - 8: De Bongerd is de duurste camping waar wij zijn geweest. Even een dagje bijboeken is best prijzig (68,-) omdat alle extra kosten opnieuw worden berekend. Maar ja: je hebt er ook alles.

Sanitair - 10: dit hebben wij in 5 jaar kamperen met meerdere campings per jaar nog nergens zo goed gezien. Nergens rijen (want genoeg van alles) en meerdere schoonmaakrondes per dag.

Eetgelegenheden - 8: wij hebben hier weinig gebruik van gemaakt. De snackbar is goed en snel, het restaurant hebben we niet bezocht. Er is ook een brasserie bij het kleine buitenzwembad, maar die was beide keren dicht.

Kindvriendelijk - 10: alles wat je kunt bedenken is er. Tevens kwam de brandweer langs voor spelletjes, was er een feestelijke lichtjesoptocht, enz.

Zwembad - 9: het binnenzwembad (Holle Bolle Plons) is een speelparadijs met glijbanen e.d. Er is een klein, warm, zwembadje bij, waar vooral ouders met kleine kinderen in liggen. Het buitenzwembad ligt op een ander deel van de camping. Dat bad is prima (heeft ook veel zit- en speelgelegenheid), maar het water wordt (volgens ons) niet verwarmd, waardoor het als 'te koud' werd beoordeeld door onze kinderen. Er is overigens ook een leuk strand- en waterspeelgebiedje met kabelbaan en oversteekparcours.

Hygiene - 10: wij zaten op de camping (toerplaats). Alles was aan kant en schoon.

Verder: ik lees hier op Zoover klachten over lawaai en niet zo nette gasten. Hier hebben wij, als bezoekers van de camping, niets van gemerkt. Wellicht is dat in het stacaravan deel anders. Wij zagen geregeld 's avonds vriendelijke beveiligingsmensen in de rondte fietsen. Kijk: er zijn campings waar het 's avonds om 22.00 uur stil is. Dat is hier gewoon niet zo. Er is wat rumoer, vooral van pre-pubers, maar het is niet lawaaiig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super camping

Saar, 17-8-2017

Echt een leuke kindercamping.

Zelfs met slecht weer heel veel te doen en vooral met jongere kinderen.

Vriendelijk personeel. Paar jaar geleden ook al geweest met heel slecht weer. Toen aantal verbeterpunten doorgegeven en mooi om te zien dat daar ook echt wat mee gedaan is.

Mooie veldjes en schoon sanitair

Wij komen zeker terug en zijn benieuwd volgend jaar naar het nieuwe buitenzwembad.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Wat een supergave,mooie,schone en nette camping

Sabine, 13-8-2017

2 mooie weken gehad met kids...muv dat ons jongste zoontje al met uurtje op camping van speeltoestel viel...(wat tot 1 nachtje ziekenhuisopname leide)...wat een fantastich personeel dat ons hiermee heeft geholpen en daarna nog dagelijks interesse erin toonde...de oudste 2 meiden hebben we weinig bij de tent gezien...knutselclub,zwembad binnen&buiten,animatie top..wij hebben alweer geboekt voor 2018!!

Paradijs voor kids

Reinard Knop, 10-8-2017

Wederom prima vermaakt. Animatie geweldig, prima restaurant en er wordt jaarlijks geïnvesteerd op het park om deze op sterniveau te houden. Een tip voor de camping heb ik wel. Een thermostaat kraan in de douches zou heel welkom zijn. Vond ze vrij koud. Een limiet is begrijpelijk, maar dan wel je eigen temperatuur bepalen is een welkome aanvulling

super vakantie!!!

marjolein van kats, 7-8-2017

Wat een heerlijke kindercamping is dit! wij hebben ontzettend genoten samen met onze jongens van 7 en 3 jaar. alles is netjes schoon, goed verzorgd, lekker eten in de restaurants en heerlijke friet bij de frietcorner volgens onze jongens:-), animatie is leuk en goed geregeld. Wat ik ook een pluspunt vond waren de armbandjes met muntjes. zo hoeven de kinderen niet met geld op zak rond te lopen. ook de zwemgelegenheden vonden wij super leuk!! dank jullie wel!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch voor de kids, maar...

Babs, 6-8-2017

Wij staan hier sinds 2 jaar in een stacaravan en voor de kids is het fantastisch.

Toch gaan wij waarschijnlijk NIET investeren in een nieuwe stacaravan: Muziek voert de boventoon op de camping. Hoe groter je boombox, hoe beter! Kom je om, na een dag spelen met de kids, samen met je partner van je avond te genieten, dan heb je pech! Meerdere buren hebben de muziek met lekker veel bas aan staan (dreunt lekker door) en het liefst tot een uur of 00:30. Durf niet te vragen of het zachter kan want je krijgt een grote bek en er cirkelen meteen een paar gasten om je staplaats heen die je vuil aan kijken. Je beklag doen bij de beheerder kan, alleen krijg je dan te horen dat er misschien ook bewoners zijn die de muziek juist waarderen(?). Ik lees in de reviews dat er op de seizoensplaatsen wordt opgetreden tegen muziek, maar op de jaarplaatsen absoluut niet. Sterker nog, ik heb zelden iemand van het beheer een rondje zien doen 's avonds, of op zien treden tegen overlast...

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Geweldige camping!

Pascalle, 1-8-2017

Een vrij nieuwe en mooie camping met vriendelijk personeel waar veel te doen is voor kinderen tot een jaar of twaalf. Het binnenzwembad is leuk en netjes maar wel vrij klein. De staanplaatsen waren ruim en hadden een prettige bodem. Tevens waren de sanitaire voorzieningen goed onderhouden, ruim en erg schoon. Je kunt ook zeer lekker eten op het park. Zeker de 5 sterren waard!

Duur en meten met 2 maten

John visser, 1-8-2017

Zwembad is Veels te klein voor het aantal gasten, vertier word je ook ontnomen muziek is uit den boze.

Eetgelegenheid is erg duur en in Schagen veel leuker en beter.

Op het park zijn laatst 2 knoeperds van caravans neergezet door kampers, deze mogen alles

Wij mochten niet eens een zonnescherm aan onze caravan vast maken.

Nee niet echt leuk en zeker niet voor kinderen ouder dan 6 jaar, en in de ochtend wordt hè wel gewekt door de animatie waar in de avond de volume knop naar 0 moet

Wij gaan ons vertier ergens anders zoeken

Kantine is ook niet meer open in de avond voor de volwassenen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch vakantiepark

Philippe, 30-7-2017

Begin juli was het nog rustig op de camping en hadden we een prachtige vakantie. Voor alle weersomstandigheden zijn er voorzieningen. Bij mooi weer is er de buitenwaterspeeltuin en bij slecht weer is er de binnenspeeltuin of de plons. Wat wil een mens nog meer. De vingerscan om toegang te krijgen tot de faciliteiten is goed gevonden, maar bij ons zoontje van 7 werkte het meestal niet. De indeling van de camping in veldjes is heel goed georganiseerd in een prachtige groene omgeving. Het park wordt heel goed onderhouden en ligt er erg netjes bij. De sanitaire voorzieningen zijn top. Ruime voorzieningen voor douche en ook voor de vaat is er voldoende ruimte. Er is zelfs een microgolfoven ter beschikking van de campinggasten. Kortom, een heel goede camping in zijn soort. Zeker aan te raden voor gezinnen met jonge kindjes. Onze kindjes van 7 en 4 hebben er zich zeker niet verveeld.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bongerd Campingpark in Tuitjenhorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bongerd Campingpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bongerd Campingpark scoort een 7.89 uit 10 op basis van 206 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: