8,4

WebsiteLink naar website

124 reviews over Camping Duincamping De Lepelaar in het Nederlands

Beste Camping Ooit

Karina Müller, 17-7-2017

Duincamping 'De Lepelaar' is fantastisch! Wat mij betreft nummer 1 van alle campings die ik de afgelopen 40 jaar bezocht heb. Voor ieder wat wils op deze, in de duinen gelegen camping, op 10 minuten loopafstand van het strand en zee. Jong en oud kunnen hier hun hart ophalen voor langere tijd of voor een paar dagen. Een rustige plek tussen de bomen of bij een speeltuin, op een duintop... in een eigen tent, caravan of camper, of in een goed onderhouden originele accommodatie die de Lepelaar verhuurt, zoals een tipi, pipowagen, ruime blokhut of robuuste tent. Er heerst een vriendelijke respectvolle sfeer. Met of zonder kinderen, met of zonder hond, iedereen is hier welkom. Dit was de eerste keer kamperen en zeker niet de laatste keer bij de Lepelaar. Bedankt. Jim de Hond en ik hebben genoten.
Gereisd alleenreizend in januari 2017

mooie plekken - vriendelijke medewerkers

Peter D, 1-7-2017

Wij waren hier met hemelvaart en pinksteren. Hadden een fijne plek, de kinderen vonden het geweldig. Afstand naar t strand de eerste keer te ver voor onze kinderen om te lopen, op de fiets ging het beter en ben je er zo.

Enige minpunt: ondanks dat er wel wordt schoongemaakt was het erg druk bij de douches en wc's. Die waren af en toe echt heel vies. De capaciteit was in onze ogen wat te laag, niet fijn om 10 minuten te wachten tot er een wc vrij is.

Gereisd familie in juni 2017

Fijne camping met prachtige plekken in de duinen

Familie van den Broek, 1-7-2017

We komen hier elk jaar weer terug met onze tent. Wat een mooie plekjes hebben ze! Wel aan een drukke weg. Maar als je niet bij de weg staat hoor en zie je daar niks van. Fijne douches ook voor kleine kinderen. Bij mooi weer een fantastische leuke plek met Callentsoog en Schagen als leuke plaatsen in de buurt.
Gereisd familie in januari 2017

Prachtig

TesR, 8-6-2017

Ontzettend leuk om echt in de duinen te kamperen. Het contrast met de naastgelegen polder is mooi om te zien. We hadden een heerlijk beschutte plek, waardoor je helemaal niet het gevoel had dat de camping zo goed als bezet was. Het sanitair was netjes voor elkaar. Wel vreemd dat je voor de familiedouche 3x zo veel betaalt als voor een gewone douche, wij gebruikten echt geen drie kranen tegelijk (maar gewoon eentje). Maar dat mocht de pret niet drukken. Ook is het handig om fietsen mee te nemen (niet fietsen op de camping zelf), het strand ligt een aardig eindje van de camping.
Gereisd familie in juni 2017

Mooie plekken

Bo, 27-5-2017

Het is zeker een mooie camping. Er zijn heel veel verschillende soorten plekken (afgelegen, heel privé, schaduwrijk, aan speeltuin, op veld etc) dus het is goed om te kijken wat je wilt.

Groot nadeel vind ik de gemengde wc's. Veel mannen plassen staand dus je staat als vrouw altijd in de urine :(.

Ook moet je op een smalle grasstrook langs een doorgaande weg (80 km/pu) parkeren en moet je tussen de geparkeerde auto's en weg lopen (andere kant staat hek en daar is helemaal geen ruimte). Ik vond dat best een gevaarlijke situatie alleen met 3 kleine kinderen. Voor mij een reden om het bij een eenmalig, kort bezoek te houden.

Gereisd familie in mei 2017

mooie ligging, ruime plek

Aris, Delft, 12-5-2017

Ligging in de duinen, mooie plekken, er zijn ook plekken die dicht bij elkaar liggen. Wij waren in het voorseizoen mett een vouwwagen, dan heb je geen buren. In het hoogseizoen zijn die er wel, dan zit je dicht op elkaar.

Vlak langs de weg, vanaf 05:30 beginnen de vrachtauto's en de tractoren te rijden.

Achter het hek ligt het natuurgebied Wij zagen de wilde paarden tot bij het hek komen.

Eetgelegenheid is in simpel cafetaria, maar wel met huisgebakken pizze, die je zelf kan samenstellen.

Gereisd familie in mei 2017

unieke plek!

P. van Schaik, 26-9-2016

Wij komen zeker weer terug volgend jaar want het is echt genieten op camping de Lepelaar!

De sfeer op de duincamping is uniek, personeel, sanitair, natuur, alles is ok!

De wandeling naar het strand is elke keer weer een beleving! Je hoeft maar 2 km te lopen door een prachtig gebied om op een fantastisch strand te komen.

Dat je voor douchen en warm water moet betalen vinden we helemaal goed, want het maakt de mensen alert om er zuinig mee om te gaan! In het toiletgebouw staat ook: wij denken aan het milieu. Goed zo team van de Lepelaar!

Gereisd met partner in september 2016

bijzondere ligging

tanja, 21-9-2016

De lepelaar heeft een aparte sfeer met al die tenten in een heuvelachtig landschap. Maar als je denkt snel aan het strand te zijn, valt dat tegen. Vooral met wat spullen is het nog een eindje lopen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Leuk huisje op gave camping!

Martine, 18-9-2016

Twee nachten gelogeerd in de luxe kampeerbungalow. De ligging vlak naast de weg gaf wel wat geluidsoverlast, maar daar heb ik persoonlijk geen last van gehad. De bungalow is van alle gemakken voorzien, alleen voor het sanitair moet je naar de voorzieningen op de camping. Prima ruimte, lekkere bedden, voorzien van alle spullen die je nodig kunt hebben en vooral de camping zelf is prachtig. Jammer dat het strand niet direct vanaf de camping te bereiken is, daar moet je een stukje voor lopen. Top weekend!
Gereisd met partner in september 2016

Kamperen in de natuur!

Amy, 11-9-2016

Dit is kamperen! Geen aangelegde veldjes, geen plek hetzelfde, op de duinen, in een duinpan, tussen de bomen, op een open stuk, bij elkaar, geheel privé, er zijn tal van mogelijkheden! De plekken dicht bij de weg zullen wat geluidsoverlast hebben, wij zaten achteraan en merkten niets van de weg. De camping is groot, door de langgerekte vorm merk je daar niks van en komt het juist knus over. Sanitair is schoon en uitgebreid, de familiedouche was top en het personeel verdient een dikke pluim voor hun gastvrijheid!

De receptie zit in het midden van de camping, samen met de eetgelegenheid die heel goed betaalbaar is. Als je hier veel gebruik van wilt maken zou ik er in de buurt een plek zoeken, anders is het erg ver lopen. Er mogen geen auto's en fietsen op het terrein (ook niet met in-en uitladen, dit doe je met handzame kruiwagens). Hierdoor is het een bijzonder rustige, veilige en unieke camping!

Gereisd familie in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duincamping De Lepelaar in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duincamping De Lepelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duincamping De Lepelaar scoort een 8.37 uit 10 op basis van 133 reviews.