Beoordelingen Camping Duincamping De Lepelaar***

64 beoordelingen
Beoordelingen Camping Duincamping De Lepelaar***
Westerduinweg 15, 1753 BA, St. Maartenszee
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duincamping De Lepelaar*** in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duincamping De Lepelaar*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Duincamping De Lepelaar scoort een 8,0 uit 10, op basis van 64 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duincamping De Lepelaar*** in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duincamping De Lepelaar***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Duincamping De Lepelaar*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Camping Duincamping De Lepelaar*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Camping Duincamping De Lepelaar*** met andere accommodaties in St. Maartenszee.
Even geduld a.u.b.

8,6
7,8
8,3
7,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2013
"Prima camping! "vertalen
Ineke en Wim

20-9-2013 Prima camping!

Wij maken voor het vierde jaar gebruik van deze camping.
De ligging van de camping in de duinen bevalt ons goed. Voorts ligt de camping centraal waardoor je leuke uitstapjes kunt makenin de nabij gelegen omgeving. De camping ziet er netjes en verzorgd uit.
Wij hebben alleen maar Positieve ervaringen !

INEKE EN WIM

met oudere kinderen, 2013
"Kamperen met 14 jarigen"vertalen
Miranda dacher
5,0

26-8-2013 Een leuke opzet, geen auto's. De lagere plekken liggen langs de weg. De één na laatste week van de vakantie gestaan met pubers. Geen andere pubers gezien en heel rustig. Gelukkig was het niet druk want het toiletgebouw is niet toereikend. Toiletten zitten in de douche ruimte, er is wel is waar een radio aan voor de geluiden, maar niet prettig als je doucht en fris wil ruiken. Bovendien als je uit het toilet komt sta je gelijk tussen de urinoirs van de mannen, zeer genant. Afwas gelegenheid is ook daar binnen en te weinig.
De afbakbroodjes uit het restaurant hebben we maar één keer gehaald, die waren niet afgebakken.
Wil je rustig en afgelegen zitten, plek nr 9. Je hebt wel overal zandharingen nodig!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prettige, natuurlijke camping"vertalen
Marcel
8,0

3-3-2014 Een mooie, in de duinen gelegen, langgerekte camping. Deze camping was oorspronkelijk het testterrein van De Waard, dus reken op alle weersomstandigheden! ;)
De camping bestaat uit twee delen: het zuidelijke vlakke grasterrein en het noordelijke deel, dat een duinlandschap is, met bosjes. Wij stonden op het 'duin-deel', heel veel privacy en midden in de natuur. Verspreid over het terrein zijn speeltoestellen en sanitairblokken, welke prima schoon werden gehouden. Warm water krijg je mbv een sepkey, een soort prepaid voor water. Prima te doen. Ook de familie- en kinder-doucheruimtes zijn ideaal, vooral na een bezoekje aan het strand.
Het personeel is vriendelijk en kundig. Omdat de camping autovrij is, wordt je caravan of vouwwagen met een trekker op zijn plek gezet, erg handig, want met eigen auto lukt je dat nooit, gezien het zand en de hoogteverschillen. De enorme kruiwagens zijn dan weer ideaal voor het vervoer van boodschappen etc.
Het mooie strand is op fietsafstand.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Niet tevreden"vertalen
xxxilse
5,0
4,0

8-8-2013 Twee nachten is bij ons de stroom weggevalen. De eerste keer wilde ik het om 08:25 komen melden bij de receptie, er werd 'nee' geschud en half 9 geroepen. De tweede keer werd ik nogal denigrerend te woord gestaan. Ik had namelijk gewoon kunnen bellen s' avonds. Als deze meneer dit de vorige keer nou even had vermeld hadden wij de koelkast niet vol mieren en het vlees niet hoeven weggooien voor de tweede keer. Ook zou er een collega langskomen om bij ons en de buren te kijken waar het aan kon liggen, deze is echter nooit gekomen. Onze zoon (5)heeft in de speeltuin een dartpijl en een zakmes gevonden. Hier werd geschrokken op gereageert. Er zouden extra nachtbewakers langs ons veld lopen. Nooit iemand gezien.. Wij hebben nu zelf de zandbak maar doorzocht. Eigenlijk had de camping even net een hark door her zand moeten gaan.

direkteur Kees de Wit, directeur, 8-9-2013
Eigenaar zegt:  Geachte mevrouw, Wij betreuren uw ervaring met de receptie en bieden onze excuses aan voor de gang van zaken. Uw klacht is met de medewerkers besproken en de conclusie was: dit is niet de manier waarop wij met een vraag/probleem dienen om te gaan. Er zijn inmiddels ook maatregelen genomen om dit soort situaties te voorkomen. Dan wat betreft het zakmes en de dartpijl: de beheerder heeft door de zandbak gelopen om te achterhalen van wie het zakmes was. Hij heeft daardoor de ouders kunnen aanspreken. Deze waren behoorlijk geschrokken en het er volledig mee eens dat het zakmes pas bij vertrek door ons werd teruggegeven. De nachwaker heeft daarnaast 's nachts nog een groep kinderen/jongeren die bij de zandbak rondhing hierop aangesproken en weggestuurd. We realiseren ons dat het beter geweest was als we dit met u gecommuniceerd hadden.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Bijzondere camping"vertalen
steegmans
3,0
3,0

25-7-2013 Het is een mooie camping mooi gelegen in de duinen. Maar als je aan de kant van de weg staat is het een stuk minder. Je hoort en ziet deze weg.
Het sanitair is absoluut niet toereikend en vaak erg vies. Het restaurant is niet schoon , er wordt niet schoon gewerkt en het duurt allemaal erg lang.
Jammer van deze minpunten want de ligging in de duinen maakt het wel bijzonder.

Juli 2013
"Goed"vertalen
Jet
8,0

13-7-2013 De camping heeft een prachtige ligging. Je hebt een goede plek voor jou alleen en het is dicht bij het strand! De camping is zeer kindvriendelijk met veel speeltuinen en geen auto's.
Het sanitair was goed. €0,60 voor 4.30 minuut douchen met warm(!) water en goede douchekop waar ik al eeuwig naar opzoek was!
Ik ging eerst met mijn gezelschap naar het strand. Een leuke dag gehad maar honger van de wandeling en van het strand.
Toen we bij de camping aankwamen en we gingen eten werden wij echter zwaar teleurgesteld. We hebben eerst 20(!) minuten moeten wachten op onze friet en kroketten kwam een van de medewerkers, die overigens zwaar gestrest waren, naar ons toe met de mededeling; "ons gas is helaas uitgevallen, het werkt waarschijnlijk over een kwartiertje weer." Toen we toen tot conclusie waren gekomen om weg te gaan was het er opeens wel weer! Het eten was niet vies en ook niet schaars maar de wachttijden waren absurd!
Dus over het algemeen een zeer goede camping, een paar minnen

met een groep, Juni 2013
"Ongelofelijke service!"vertalen
Charlotte
10,0

23-6-2013 De Lepelaar heeft onze groep echt in alles voorzien en tegemoet gekomen. Het regende vreselijk en zij hebben ons van een alternatieve accomodatie voorzie, waren in alles vriendelijk en behulpzaam en de faciliteiten vand e camping zijn uitstekend. De ligging is prachtig in de duinen en de prijs zeer vriendelijk. Zou deze plek echt aan iedereen aanraden (vooral de duinhutten zijn prachtig!).

met vrienden, Juni 2013
"Mooi camping vooral voor kampeerders met een tent"vertalen
stam
8,0

17-6-2013 Met de tent een weekend gestaan. Mooie plaatsen met veel privacy. Er mogen geen auto's op het terrein.

met vrienden, Sept. 2012
"Genieten"vertalen
Saskia Horlings

10-9-2012 Hele fijne sfeer, prettige mensen bij receptie enz. Keurig schoon

met partner, 2012
"Geweldige plekken"vertalen
Esther Mintjes
6,0

3-9-2012 Wat een heerlijke duincamping, wij hadden een plek met veel privacy, heerlijk!

Toch zouden wij niet snel terugkomen. De sanitaire ruimtes hebben wij als erg onplezierig ervaren. De 4 toiletten, douches en twee afwasplekken liggen allemaal in een ruimte en heel dicht bijelkaar. Zo komt het dus voor dat ik 's ochtends gedoucht heb (veel te duur overigens, 4.30 minuut voor 60 cent, maar pas bij 3.30 minuut was het water warm) en tijdens het afdrogen alle geluiden en geuren van het toilet kan horen/ruiken. Ook tijdens het afwassen gebeurt hetzelfde; het toilet is open en zit er naast, slechts één meter van elkaar. Met name de geluiden van de grote boodschap van een ander zijn erg vervelend; waarom niet gewoon de toiletten scheiden van de rest? Zoals veelal op campings gebeurt.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?