Beoordelingen Camping Duincamping De Lepelaar***

72 beoordelingen
Beoordelingen Camping Duincamping De Lepelaar***
Westerduinweg 15, 1753 BA, St. Maartenszee
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duincamping De Lepelaar*** in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duincamping De Lepelaar*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Duincamping De Lepelaar scoort een 7,8 uit 10, op basis van 72 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duincamping De Lepelaar*** in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duincamping De Lepelaar***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Duincamping De Lepelaar*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Camping Duincamping De Lepelaar*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noord-Holland. Vergelijk Camping Duincamping De Lepelaar*** met andere accommodaties in St. Maartenszee.
Even geduld a.u.b.

7,6
8,4
6,6
7,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping maar gaat vooral om het strand"vertalen
Frederieke
7,0

26-07-2014 Het is opzich best een mooie camping. Al hoor je de weg wel erg goed. Sanitair schiet wel tekort in hoogseizoen.
Veel speeltuintjes. En er zijn ook hele mooie beschutte plekjes onder de bomen, maar de veldjes vind ik echt minder. Dan sta je behoorlijk rits aan rits. Wat jammer is dat de sfeer om de camping minder is omdat het bij mooi weer gewoon totaal uitgestorven is en iedereen op het strand ligt. Logisch ook. Maar met kleine kinderen ben je toch meestal niet de hele dag op het strand. Kom je rond 15;00 uur terug dan is het stil op de camping. de kinderen misten echt hun speelkameraadjes.
Ik hoef echt niet s'avonds met ouders te borrelen maar een voorbijganger eens gedag zeggen zou wel aardig zijn.
Geen auto's is echt een pre!

"Twitter beoordelingen"
17-07-2014 @Oostelbos Camping De Lepelaar ligt er weer prachtig bij. Rust en ruimte in de duinen. http://t.co/aEoPeqaaJC --- Bron: https://twitter.com/Oostelbos/status/489708947691937792
met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie plek maar toch nooit meer."vertalen
J van de B
3,0
7,0

12-08-2014 Prachtige camping gelegen in de duinen, de plaatsen hebben veel vrijheid en liggen echt in het duingebied. Helaas is het strand met kinderen niet bereikbaar door het natuurgebied dat achter de camping ligt. Vanaf de receptie is het ongeveer 4 kilometer lopen...
De drukke weg langs de camping is echt gevaarlijk, bij aankomst en vertrek sta je met gevaar voor eigen leven de caravan aan te koppelen op een N weg waar men met 60 km voorbij komt razen.
De organisatie in het "restaurant" is echt niet goed, we hebben er een patatje en een kroket gehaald maar zelfs dat was niet gaar ondanks dat het heel lang duurde.
Het personeel buiten op de trekkers en de schoonmakers van het sanitair is uiterst vriendelijk, daar kunnen ze bij de receptie nog wel wat van leren. Wij zijn eerder vertrokken maar men is helemaal niet geinteresseerd waarom, er is totaal niet gevraagd wat de reden is.

Wij komen er niet meer terug.

Wij komen in elk geval niet meer terug.

met partner, Juli 2014
"Wat jammer het zou zo mooi kunnen zijn!"vertalen
Ans Wiltvank
6,0

13-08-2014 Als je op het hoogste puntje van de camping staat is het prachtig. Al die tenten tussen, op en in de duinen. Het enorme vergezicht over het natuurgebied rondom.Super! Je bent echt midden in de natuur. Realiteit is dat er veel te weinig wc's (3 voor wel 200 mensen of zo) te weinig douches (5)zijn Ligt aan drukke 80km weg. Je kunt de parkeerplaats niet alleen uitrijden, dan moet je jouw leven wagen. Er worden auto's aan beide zijden geparkeerd zodat je totaal geen zicht hebt. Het restaurant wordt gerund door tieners die hun best doen maar helaas de kennis niet hebben. Je voelt geen beleving van het management bij de gasten. Er kwam een enorme storm. Je moet het zelf horen op de radio of zo want je wordt niet gewaarschuwd. We hebben al die tijd niemand van het management gezien op de camping. We hadden super leuke mensen om ons heen staan en goed weer, dat maakte veel goed. Omdat je in de duinen staat heb je het gevoel dat je vlakbij de zee staat. Helaas is het zeker 3 kwartier lopen.

direkteur Duincamping de Lepelaar, 26-08-2014
Eigenaar zegt:  Dank voor uw reactie. Voor wat betreft de feiten: De camping ligt aan een 60km weg, met diverse drempels. Het aantal toiletten en douches voldoet aan de normen die de ANWB stelt.

met partner, Juni 2014
"Prima plek"vertalen
anita klein gebbink
10,0
10,0
9,0

10-06-2014 Het is een gezellige camping met mooie plaatsen ruim en zowel voor kinderfamilies als voor rustzoekers. wij waren er met de pinkstervakantie en de camping was vol. maar prima rust schoon en vriendelijke mensen(personeel) Een prima opzet om de camping autovrij te houden en de service om naar de plaats gebracht te worden was heel goed.Volgende keer gaan we voor een duinplaats. Die waren erg mooi. toiletten en douches waren schoon en verzorgt. Kleine tip om de logistiek in het cafetariagedeelte eens goed te bekijken Dit zou iets logischer kunnen werken de meiden moeten te veel afstanden maken om snelle service te verlenen. Maar dit is geen kritiek alleen een advies. Ze doen het goed de meiden in het cafetaria. allen heel eerg lief en vriendelijk.
Wat ik als vrouw erg fijn vond was dat de caravan aan de auto gekoppelt werd en ik kon staan toekijken. mijn aanwijzingen zijn voor mijn man niet altijd duidelijk. maar dit herkennen meer vrouwen denk ik. we zijn ontspannen weer weg gegaan.

met partner, Mei 2014
"Mooie plek in de duinen"vertalen
Jacques van Houtert
9,0

11-05-2014 zochten rust en natuur aan zee: gevonden op de lepelaar. schoon sanitair (let op: weinig campinggasten). mooie wandeling naar zee en leuke plaatsjes in de buurt.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Leuke camping, bijzonder gelegen."vertalen
Jan Willem
7,0

04-05-2014 Nette camping, geen auto's op terrein. Het terrein is smal en langgerekt. Zonnige plaatsen, maar ook (half) schaduw. Plekken zijn over het algemeen klein. Camping ligt langs een drukke weg. Sanitair is schoon en warm. Warmwater is te verkrijgen via betaling. Speelgelegenheden genoeg en op altijd loopafstand. Publiek waren ouderen, gezinnen met kids uit NL of Duitsland. Wij komen er nog eens terug.

met partner, Sept. 2013
"Prima camping! "vertalen
Ineke en Wim

20-09-2013 Prima camping!

Wij maken voor het vierde jaar gebruik van deze camping.
De ligging van de camping in de duinen bevalt ons goed. Voorts ligt de camping centraal waardoor je leuke uitstapjes kunt makenin de nabij gelegen omgeving. De camping ziet er netjes en verzorgd uit.
Wij hebben alleen maar Positieve ervaringen !

INEKE EN WIM

met oudere kinderen, 2013
"Kamperen met 14 jarigen"vertalen
Miranda dacher
5,0

26-08-2013 Een leuke opzet, geen auto's. De lagere plekken liggen langs de weg. De één na laatste week van de vakantie gestaan met pubers. Geen andere pubers gezien en heel rustig. Gelukkig was het niet druk want het toiletgebouw is niet toereikend. Toiletten zitten in de douche ruimte, er is wel is waar een radio aan voor de geluiden, maar niet prettig als je doucht en fris wil ruiken. Bovendien als je uit het toilet komt sta je gelijk tussen de urinoirs van de mannen, zeer genant. Afwas gelegenheid is ook daar binnen en te weinig.
De afbakbroodjes uit het restaurant hebben we maar één keer gehaald, die waren niet afgebakken.
Wil je rustig en afgelegen zitten, plek nr 9. Je hebt wel overal zandharingen nodig!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prettige, natuurlijke camping"vertalen
Marcel
8,0

03-03-2014 Een mooie, in de duinen gelegen, langgerekte camping. Deze camping was oorspronkelijk het testterrein van De Waard, dus reken op alle weersomstandigheden! ;)
De camping bestaat uit twee delen: het zuidelijke vlakke grasterrein en het noordelijke deel, dat een duinlandschap is, met bosjes. Wij stonden op het 'duin-deel', heel veel privacy en midden in de natuur. Verspreid over het terrein zijn speeltoestellen en sanitairblokken, welke prima schoon werden gehouden. Warm water krijg je mbv een sepkey, een soort prepaid voor water. Prima te doen. Ook de familie- en kinder-doucheruimtes zijn ideaal, vooral na een bezoekje aan het strand.
Het personeel is vriendelijk en kundig. Omdat de camping autovrij is, wordt je caravan of vouwwagen met een trekker op zijn plek gezet, erg handig, want met eigen auto lukt je dat nooit, gezien het zand en de hoogteverschillen. De enorme kruiwagens zijn dan weer ideaal voor het vervoer van boodschappen etc.
Het mooie strand is op fietsafstand.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Niet tevreden"vertalen
xxxilse
4,0

08-08-2013 Twee nachten is bij ons de stroom weggevalen. De eerste keer wilde ik het om 08:25 komen melden bij de receptie, er werd 'nee' geschud en half 9 geroepen. De tweede keer werd ik nogal denigrerend te woord gestaan. Ik had namelijk gewoon kunnen bellen s' avonds. Als deze meneer dit de vorige keer nou even had vermeld hadden wij de koelkast niet vol mieren en het vlees niet hoeven weggooien voor de tweede keer. Ook zou er een collega langskomen om bij ons en de buren te kijken waar het aan kon liggen, deze is echter nooit gekomen. Onze zoon (5)heeft in de speeltuin een dartpijl en een zakmes gevonden. Hier werd geschrokken op gereageert. Er zouden extra nachtbewakers langs ons veld lopen. Nooit iemand gezien.. Wij hebben nu zelf de zandbak maar doorzocht. Eigenlijk had de camping even net een hark door her zand moeten gaan.

direkteur Kees de Wit, directeur, 08-09-2013
Eigenaar zegt:  Geachte mevrouw, Wij betreuren uw ervaring met de receptie en bieden onze excuses aan voor de gang van zaken. Uw klacht is met de medewerkers besproken en de conclusie was: dit is niet de manier waarop wij met een vraag/probleem dienen om te gaan. Er zijn inmiddels ook maatregelen genomen om dit soort situaties te voorkomen. Dan wat betreft het zakmes en de dartpijl: de beheerder heeft door de zandbak gelopen om te achterhalen van wie het zakmes was. Hij heeft daardoor de ouders kunnen aanspreken. Deze waren behoorlijk geschrokken en het er volledig mee eens dat het zakmes pas bij vertrek door ons werd teruggegeven. De nachwaker heeft daarnaast 's nachts nog een groep kinderen/jongeren die bij de zandbak rondhing hierop aangesproken en weggestuurd. We realiseren ons dat het beter geweest was als we dit met u gecommuniceerd hadden.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?