Camping Duincamping De Lepelaar ***

Duincamping De Lepelaar
8,3

WebsiteLink naar website

129 reviews over Camping Duincamping De Lepelaar in het Nederlands

camping de lepelaar voelt als " thuiskomen"

Hanna, 29-8-2017

een camping in de duinen, geen plek is gelijk

met windkracht 7, 8 of 9 moet de voortent stevig staan!

Gereisd met partner in april 2017

Mooie camping tussen de duinen

Henkjan, 21-8-2017

Wij vonden het sanitaire niet schoon! Hier kan men zeker meer aandacht aan besteden. Met name de wc's, die waren niet schoon. De ligging van de camping ten opzichte van het strand was goed.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk maar weer?

Anoniem, 13-8-2017

Wij waren met vrienden op vakantie op de camping de Lepelaar. We hadden een mooie afgelegen plek met genoeg ruimte voor twee grote tenten. Nadeel van de camping is het gebruik van de pasjes voor warm water waardoor je niet even lekker kunt genieten van de douche, helemaal als het buiten fris is, maar er snel geld weg tikt.

We waren niet tevreden over de snackbar op de camping. We hadden voor 10 personen patat besteld. Jammer genoeg hadden we allemaal maar een half bordje patat gehad. Toen we terug gingen naar de snackbar werden we niet echt serieus genomen door het personeel en kregen we met een chagrijnig hoofd en veel zuchten een extra zak. Credits voor de patatbakker die hem goed vol stopte deze keer!

Al met al kiezen wij de volgende keer voor een andere camping!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuke tipi tent gehuurd!

Maarten Hoes, 7-8-2017

Een weekje met jonge kinderen (bijna 2 en 4 jaar) in de tipi tent van de Lepelaar gezeten. Erg leuke tent! Sfeervol ingericht en met grote buitenkeuken, loungeplek en picknickbank. De camping heeft ruime plekken, is mooi groen en heeft veel speelplaatsen. Lekker elke dag met de fiets naar het strand.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Bijzondere camping midden in de duinen

T. M. Buijs, 22-7-2017

Heerlijke camping midden in de duinen van St. Maartenszee. Kamperen zonder in rijtjes te staan, maar leuke plekken in de duinen. Voldoende nette en schone sanitaire voorzieningen op deze langerekte camping. De broodjes service was ook erg welkom. Deze camping staat bij ons in ieder geval hoog op ons lijstje.
Gereisd met partner in juli 2017

Beste Camping Ooit

Karina Müller, 17-7-2017

Duincamping 'De Lepelaar' is fantastisch! Wat mij betreft nummer 1 van alle campings die ik de afgelopen 40 jaar bezocht heb. Voor ieder wat wils op deze, in de duinen gelegen camping, op 10 minuten loopafstand van het strand en zee. Jong en oud kunnen hier hun hart ophalen voor langere tijd of voor een paar dagen. Een rustige plek tussen de bomen of bij een speeltuin, op een duintop... in een eigen tent, caravan of camper, of in een goed onderhouden originele accommodatie die de Lepelaar verhuurt, zoals een tipi, pipowagen, ruime blokhut of robuuste tent. Er heerst een vriendelijke respectvolle sfeer. Met of zonder kinderen, met of zonder hond, iedereen is hier welkom. Dit was de eerste keer kamperen en zeker niet de laatste keer bij de Lepelaar. Bedankt. Jim de Hond en ik hebben genoten.
Gereisd alleenreizend in januari 2017

mooie plekken - vriendelijke medewerkers

Peter D, 1-7-2017

Wij waren hier met hemelvaart en pinksteren. Hadden een fijne plek, de kinderen vonden het geweldig. Afstand naar t strand de eerste keer te ver voor onze kinderen om te lopen, op de fiets ging het beter en ben je er zo.

Enige minpunt: ondanks dat er wel wordt schoongemaakt was het erg druk bij de douches en wc's. Die waren af en toe echt heel vies. De capaciteit was in onze ogen wat te laag, niet fijn om 10 minuten te wachten tot er een wc vrij is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fijne camping met prachtige plekken in de duinen

Familie van den Broek, 1-7-2017

We komen hier elk jaar weer terug met onze tent. Wat een mooie plekjes hebben ze! Wel aan een drukke weg. Maar als je niet bij de weg staat hoor en zie je daar niks van. Fijne douches ook voor kleine kinderen. Bij mooi weer een fantastische leuke plek met Callentsoog en Schagen als leuke plaatsen in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Prachtig

TesR, 8-6-2017

Ontzettend leuk om echt in de duinen te kamperen. Het contrast met de naastgelegen polder is mooi om te zien. We hadden een heerlijk beschutte plek, waardoor je helemaal niet het gevoel had dat de camping zo goed als bezet was. Het sanitair was netjes voor elkaar. Wel vreemd dat je voor de familiedouche 3x zo veel betaalt als voor een gewone douche, wij gebruikten echt geen drie kranen tegelijk (maar gewoon eentje). Maar dat mocht de pret niet drukken. Ook is het handig om fietsen mee te nemen (niet fietsen op de camping zelf), het strand ligt een aardig eindje van de camping.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Mooie plekken

Bo, 27-5-2017

Het is zeker een mooie camping. Er zijn heel veel verschillende soorten plekken (afgelegen, heel privé, schaduwrijk, aan speeltuin, op veld etc) dus het is goed om te kijken wat je wilt.

Groot nadeel vind ik de gemengde wc's. Veel mannen plassen staand dus je staat als vrouw altijd in de urine :(.

Ook moet je op een smalle grasstrook langs een doorgaande weg (80 km/pu) parkeren en moet je tussen de geparkeerde auto's en weg lopen (andere kant staat hek en daar is helemaal geen ruimte). Ik vond dat best een gevaarlijke situatie alleen met 3 kleine kinderen. Voor mij een reden om het bij een eenmalig, kort bezoek te houden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duincamping De Lepelaar in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duincamping De Lepelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duincamping De Lepelaar scoort een 8.34 uit 10 op basis van 139 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: