Camping Brouwer Rekreatie **

7,6

12 reviews over Camping Brouwer Rekreatie in het Nederlands

geweldige camping

marijke, 13-7-2010

Super camping. het prive sanitair is natuurlijk helemaal super, zeker met kleine kinderen. Leuke speeltuin! leuke buren ! (ook niet geheel onbelangrijk)

Wij gaan er binnenkort voor de 3e x heen, maar het verveeld nog lang niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

is een topper

vanrosmalen, 23-8-2008

prima camping beslist een aanrader ./Ook de eigenaar is erg gastvriendelijk en helpt je snel bij een vraag of probleem .wij gaan volgend jaar er beslist weer heen .Enige nadeel is je kan de kindren niet weg sturen om broodjes of iets anders te halen want de spar winkel is 800meter verder langs een zeer drukken weg .Ook de weg naar zee door de duinen is een behoorlijke afstand voor kleine kinderen .
Gereisd familie in augustus 2008

Rustig, veel privacy

Maartje, 6-8-2008

Heerlijke rustige camping met veel privacy.

Ligging; perfect, dichtbij strand.

Sanitair is perfect, nooit in de rij!

Onderhoud groen en de staanplaatsen zou beter onderhouden kunnen worden.

Veel brandnetels en overhangend groen.

In het voorjaar direct even goed snoeien en klaar is ie!

Gereisd familie in augustus 2008

aanrader

Campanula, 30-6-2008

heerlijke camping, mooie ruime plaatsen, goed sanitair!!Aan te raden dat privésanitair!!!Mooie speeltuintjes vd kinderen.

Wel een grote ergenis gehad. Op ons veldje kwamen de 3e week 2

Duitse caravans. Allebei met grote honden. Wij zijn zelf hondenliefhebbers. Maar deze honden plasten en poepten waar ze stonden, Zag de ene baas het dan goede hij het in de struiken. Ze liepen bijna constant los en vielen ons en andere mensen lastig.

Na herhaaldelijk op onze plaats geplast te hebben is mijn man een praatje gaan maken met de bazen, maar het enige wat men deed was de schouders ophalen. Mijn man heeft ze geadviseerd de honden vast te leggen. 1 baas deed dat, de andere had er lak aan.Misschien dat mensen met honden beter bij de ingang kunnen staan en n iet achter op de camping.Is een heel eind lopen naar de ingang.

Verder hebben we het heel erg naar onze zin gehad. Camping is zeker aan te raden!Kinderen kunnen er heerlijk spelen.En geen auto bij de plaats.

Gereisd met partner in juni 2008

Linda, 30-4-2008

Inmiddels heet `t camping AanNoordzee.nl en wij vonden het echt waardeloos! Via Internet moet je boeken en betalen en we snappen nu wel waarom...Het privesanitair was echt om te huilen, wat een oude, roestige zooi zeg. En geen warm water!!! Wij 3 keer eigenaar gebeld, wordt gewoon niet opgenomen. Dus na een nacht zijn we al vertrokken, pfff...Superduur allemaal en wat krijg je nou eigenlijk voor je geld? Niks dus en wij dus helemaal niet, want we zijn vertrokken na een nacht...zonde van `t geld...
Gereisd met partner in april 2008

Erik en Sandra, 11-11-2007

Echt een heerlijke camping, wij hebben deze zomer er twee weken gestaan. Helaas maar twee dagen strandweer gehad, desondanks toch erg goed vermaakt. Er is veel te doen in de omgeving. Het privésanitair was helemaal geweldig...

Voor gezinnen met kinderen is deze camping minder geschikt. Er wordt niks georganiseerd, een echte rustcamping dus! Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2007

brink, 11-9-2007

Wij zijn 2 weken op het bungalowpark van aannoordzee.nl geweest. 2 volwassenen een kindje van 1,5 en een hondje. Het was super. Huisje is echt groot (slecht schoongemaakt dat was jammer) sanitair is prima! je komt nauwelijks iemand tegen op het park en je terras is superprive! Wassalon aanwezig.Het park ligt aan de duinen en makkelijk te fietsen naar het strand, genoeg vermaak op te zoeken maar heerlijk rust op het park. Voor een ouder kind niet zo geschikt omdat er weinig speeltuinen/faciliteiten zijn. De prijs is daarom ook aanzienlijk lager dan elders aan de kust.
Gereisd met partner in september 2007

lauwers, 15-5-2007

wij vonden het een heerlijke camping om even bij te komen van alle drukte van alle dagen.een zeer goede camping.
Gereisd familie in mei 2005

Niels en Esther, 9-4-2007

Het is een mooie camping, mooie ruime plaatsen, en het prive sanitair is helemaal fijn.

De ligging is ideaal, vlak bij het strand, en veel te doen in de omgeving.

We waren er met onze twee honden, en het is erg goed bevallen, gaan zeker terug komen.

Op de camping zijn verder weinig tot geen facaliteiten, maar alles is wel in de nabije omgeving.

Gereisd anders in april 2007

Hetty, 12-1-2007

Wat deze camping zo bijzonder maakt is het eigen sanitair. Heerlijk!!! De camping ligt mooi in de duinen, strand is wel wat verder weg maar met de fiets goed te doen. Verder niets te doen op deze camping, daarvoor moet je bij de buren zijn ( ook voor de broodjes)
      Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brouwer Rekreatie in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brouwer Rekreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Brouwer Rekreatie scoort een 7.62 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: