9,1

Uitstekend

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen9,3

27 reviews over Vakantiepark Anzelhoef in het Nederlands

Erg mooie vakantiehuizen, een aanrader.

Fam Ikink, 7-8-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De vakantiehuizen zien er erg mooi uit, zijn schoon en van alle gemakken voorzien.

Het park is rustig en kindvriendelijk.

Het speeltuintje is leuk voor jonge kinderen.

Er is genoeg te doen in de omgeving met kinderen. Op het strand ben je zo met de fiets.

Gereisd familie in augustus 2016

Mooi park met meer dan prima huisje!

GvW, 1-8-2016
  • Onderkomen10

Gunstig gelegen park tov zee, indoor speeltuin en zwembad. Park is rustig en kindvriendelijk. De huisjes zijn ruim opgezet met ruime slaapkamers, bijkeuken en gezellige woonkamer en keuken. Het huisje had een ruime tuin en de speeltuin lag dichtbij. We hebben 3 weken genoten van onze vakantie.
Gereisd familie in juli 2016

heel prettig

W.I.Reinoud, 12-9-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Wij waren met 4 oudere vriendinnen. Allemaal een eigen slaapkamer en een toilet boven.Heel rustig, maar door wat kinderen, die nog vakantie hadden toch wel levendig. Bovendien elke morgen verse broodjes uit de supermarkt, auto parkeren bij de Goudvis en dan nog een stukje lopen naar een gezellig en lekker strandrestaurant, dat beviel ons heel goed. Bij de Goudvis kun je ook goed eten net als bij de Italiaan.Schagen en het Zwanenwater waren leuke uitstapjes.Alles b ij elkaar een heerlijk bungalowparkje.
Gereisd met vrienden in september 2015

Super vakantie in eigen land

Ewout en Esther, 8-11-2014
  • Onderkomen9

Wij hadden een kindvriendelijk wellness huisje geboekt en hebben genoten. Voor het eerst op vakantie met dochter van tien maanden en het was ideaal. Commode, slaapbedje en kinderstoel waren aanwezig. Het huisje was schoon en het park rustig, nu zaten wij ook buiten het seizoen. Strand was niet echt op loopafstand maar met de auto waren we er zo. Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Voor buiten het seizoen was de prijs toch best hoog maar het zou mij niet beletten nogmaals te boeken.
Gereisd familie in oktober 2014

mooi huis, vrijstaand en plek zat om te spelen

Wouter, 15-9-2014
  • Onderkomen10

we zaten er met 2 kleine kids (3 en 1) en het huisje was prima, met traphek boven slaap je toch een stuk prettiger. Ook buiten was het prima, lekker de deur open en buiten op het gras spelen.
Gereisd familie in september 2014

Perfecte plek!

Fam.rave, 4-8-2013
  • Onderkomen9

Anzelhoef is nu al voor de vijfde keer onze vakantiebestemming geweest en nog steeds verbazen wij ons over de prachtige villa's. Oké, er zijn geen activiteiten o.i.d. Op het park, maar de netheid en rust maakt veel goed. De beheerder zorgt dat alles er piekfijn uitziet. tot en met de prachtige bloeiende hortensias. Bovendien, activiteiten zijn er wel in de omgeving. De ligging t.o.v. Het strand is perfect. Er is eigenlijk nog maar één verbeterpunt: werkende Wifi, want dat is nog niet voor elkaar.
Gereisd familie in juli 2013

schitterd huis

margreet Zwigt, 27-6-2013
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Anzelhof is een mooi kleinschallig park met schitterende huisjes, netjes ingericht, mooie kinderkamer, goede bedden.

Op het park geen vertier, maar in de omgeving veel te vinden.Supermarkt om de hoek en restaurant in de buurt.

Gereisd anders in juni 2013

superleuk parkje met zeer mooie huisjes.

keularts, 13-5-2013
  • Onderkomen9

als je er even rustig tussenuit wil zit je hier in deze huisjes perfect.

zee is dichtbij maar niet op loopafstand.

supermarkt ligt 50 meter van het parkje voor vers gebakken broodjes en alles wat je nodig zou kunnen hebben.

Gereisd familie in mei 2013

Lekker uitwaaien.

van Zundert, 13-5-2013

Vakantiepark Anzelhoef in St. Maartenszee is een rustig park,

waar we een heerlijk verblijf hadden.

Gereisd met partner in januari 2013

Prima onderkomen

claudia, 13-5-2013
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Verzorgde huizen met ruime tuin, maar wel weinig randgebeuren voor de prijs.
Gereisd familie in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Anzelhoef in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Anzelhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Anzelhoef scoort een 9.06 uit 10 op basis van 34 reviews.