Vakantiepark Aan Noordzee.nl

102 reviews over Vakantiepark Aan Noordzee.nl in het Nederlands

fantastisch

John, 8-9-2017
  • Onderkomen8

Mooie grote plekken met eigen sanitair. Lekker rustige camping vlakbij strand en allerlei leuke plaatsen in de buurt. Veel te doen in omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2017

Rust en ruimte, echt vakantie!

Van der Woude, 6-9-2017
  • Activiteiten7

Wij zijn dit jaar voor het eerst met ons gezin (2 kinderen 4 en 6 jaar) met de vouwwagen op vakantie geweest. Wat zijn wij blij met de keuze van deze camping! Ruime plekken, rust, veel privacy en het sanitairgebouwtje op de plek was ideaal (helemaal als de jongste 's nachts nat aan het bed staat of overdag a la minuut naar de wc moet). Ook fijn dat er een wasmachine en droger op de camping aanwezig zijn. Ligging bij een prachtig gebied waar we heerlijk hebben gewandeld. Voor de kinderen veilig om op de camping te spelen. Fijn om bij aankomst gelijk naar de plek te kunnen rijden. Een nadeeltje: na een flinke regenbui hebben wij de vloer van de voortent nat gehad, het water kon niet goed wegzakken, de plek lag een beetje in een 'kuil'. Al met al hebben wij genoten en komen wij zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

veel privacy in mooi huisje

Danielle, 5-9-2017
  • Onderkomen8

we hadden een bungalow de luxe geboekt (dat zijn de gerenoveerde varianten, staat wel duidelijk op de website). Heerlijke huisjes. Schoon, nieuwe moderne keuken met goede vaatwasser en oven. Fijne badkamer, wel wat klein maar wat moet je er anders doen dan douchen en naar de wc gaan. Door de situering van de huisjes heb je heel veel privacy en dat vonden wij heel fijn. Wel vonden we het een beetje vreemd en niet van deze tijd dat de gerenoveerde huisjes geen rookmelders hebben. Bij een calamiteit zeer zeker de investering waard vinden wij.

Wij waren met kleine kinderen van oa. 4 en 6 jaar oud. Zij hebben zich prima vermaakt met de diverse speeltuinen/speeltoestellen die her en der te vinden zijn.

De afstand naar het strand was voor ons lopend met kinderen in deze leeftijd wat ver. We deden er door de duinen zo'n 25-30 minuten over. Bij de naastgelegen camping/park zijn echter fietsen te huren, voor ons met ook een baby van een paar maanden geen optie maar mogelijk wel voor anderen.

Mirja Brouwer, Dagelijkse leiding, 8-9-2017
Beste Danielle, hartelijk bedankt voor uw uitgebreide mooie review en ook voor de suggestie mbt de rookmelder. Die zullen we plaatsen!

Super verblijf bij prachtig duinlandschap!

Anoniem, 5-9-2017
  • Onderkomen10

Bedankt weer voor ons fijne verblijf! Dit keer verbleven wij met twee personen in een van de fris gerenoveerde bungalows die zeer smaakvol is ingericht, onze complimenten voor de verbouwing. De uitgebreide keuken met oven is van alle gemakken voorzien en wij hebben heerlijk kunnen koken en zelfs een taart gebakken. Verder vind ik het erg handig dat je een laken pakket kunt huren.

In de avonduren boeken lezen en film kijken (wij hebben gebruik gemaakt van de aanwezige dvd speler, neem zelf dvd's mee). Films, series en uitzending gemist streamen op onze laptop was helaas niet mogelijk want de wifi liet dat niet toe. Overdag veel gewandeld en gefietst in de prachtige omgeving. Tip: neem ook het pontje naar Texel vanaf Den Helder.

Suggestie aan het team van aannoordzee: installeer een bibliotheek in de receptie waar wij ook boeken kunnen doneren en vermeld dat de WiFi geen film en serie streaming toelaat maar dat er wel zelf meegebrachte dvd's gekeken kunnen worden. Wij komen in ieder geval snel weer terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne en schone camping.

Marcus, 5-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Op de camping is geen winkel, receptie had beperkte kennis van omgeving. Vraag:korste route naar strand. Antw:geen idee, ik kom hier niet vandaan. Tja. Maar dat was dan ook het enige stukje commentaar. Verder een heerlijke, schone en rustige camping. Ook heel fijn met de hond!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeer gedateerde inrichting en spinnenwebben

Tamar, 3-9-2017
  • Onderkomen4

Het park renoveerd hun huizen en laat vooral deze huizen zien op de website.

Wij hadden een verouderd huisje met jaren '80 bestek, deels verouderde (onveilige) stopcontacten waarbij de draden achter de het stopcontact te zien waren en een tv die af en toe uitviel. De planken in de tv kast waren scheef. Oude magnetron in kast.

Ook de spinnwebben achter en onder kachels/ meubels waren oud, 2 vochtplekken op plafond slaapkamer.

Het huisje rook erg muf, gelukkig was het huisje wel goed te luchten.

Tuin/pad tussen de huisjes was slecht onderhouden. Tuin achter het huisje was wel beter.

De bedden waren nieuw en zo ook de badkamer. Dit was wel een pluspunt.

Het park ligt mooi en als je een gerenoveerd huisje hebt is het zeker een aanrader in een mooie, leuke omgeving.

Op de website mag duidelijker aangegeven worden als je een verouderd huisje huurt en de schoonmaak mag veel beter.

Doordat je niet hoeft in te checken hebben we niemand van het park gezien. Dit maakt het park wat onpersoonlijk.

Mirja Brouwer, Dagelijkse leiding, 8-9-2017

Beste Tamar, hartelijk dank voor uw review. Op onze website maken we duidelijk onderscheid in normale bungalows en de gerenoveerde de luxe bungalows. Er is ook een duidelijk prijsverschil tussen beiden.

Dit neemt niet weg dat het huisje schoon en zonder gebreken moet zijn bij aankomst. Excuses voor het ongemak.

Heerlijke camping

Anoniem, 28-8-2017
  • Activiteiten8

Hele rustige, groene camping.

Eigen sanitair is prettig, het is wel verouderd. Er zijn nog geen thermosstaatkranen, wat voor jongere kinderen prettig zou zijn.

De WiFi is erg slecht.

De omgeving is erg mooi en er zijn veel strandtenten waar heerlijk gegeten kan worden met uitzicht op zee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie met veel prive en ruime plekken

Kersten, 14-8-2017
  • Onderkomen8

Sanitair prima. Ruime plaatsen en veel privacy. Geen verkeerslawaai. Schaduw aanwezig. Nette camping. Voldoende parkeergelegenheid dicht bij de kampeerplek. Wifi was goed. Regenwater is snel weggezakt, waardoor onze voortent brandschoon bleef. We hoefden de tent niet schoon te maken en dat is heel prettig.

Heerlijke camping

Maik, 14-8-2017
  • Onderkomen10

Super fijne camping! Grote plekken en fijn dat het sanitair op de plek aanwezig is! Hier kom je lekker tot rust.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima verblijf, veel groen en rust

Mevr. J.G., 25-7-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Ruime kampeerplek, veel groen. Groot voordeel van eigen sanitaire voorziening. Opknapbeurt zou niet verkeerd zijn maar voldoet prima qua gebruik.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Aan Noordzee.nl in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Aan Noordzee.nl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Aan Noordzee.nl scoort een 8.52 uit 10 op basis van 290 reviews.