Chalet Zeebries

8,6

2 reviews over Chalet Zeebries in het Nederlands

Heerlijke relaxplek

Francien, 21-6-2017

Het chalet ziet er nieuw uit, zowel van binnen als van buiten. Het is een zeer comfortabele plek om een paar dagen te verblijven. De hout-look van de vloer en de meubels geven een rustige, natuurlijke uitstraling. Er zijn spelletjes en allerlei documentatie over de streek met kaarten en plattegronden aanwezig. De keuken is zeer compleet, met alle mogelijke pannen en keukengerei, een broodrooster en een combi-oven. De bedden zijn prima, de ruime kasten ideaal om je bagage in op te bergen.

De plek op de camping (met speeltuin en zwembad) is prachtig. Vanaf het terras kijk je heerlijk weg in het groen, tegen teveel zon is er een grote parasol. Je kunt zowel op het terras als in de tuin zitten. Wij hebben genoten van een paar zonnige relaxte dagen!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Heerlijk chalet

Ursela Vogt, 20-7-2015

Door toeval op de site terecht gekomen. Chalet was net in de verhuur. We waren dus de eerste huurders. Chalet is van alle gemakken voorzien. Fijne bedden om in te slapen met dekbed. Inrichting prima. Buiten terras met een houten vlonder met tuinset en loungeset. Konden we heerlijk op zitten. Strand is fietsend goed te doen. Ongeveer 20 minuten. Met auto naar St. Maartenszee goed maar een lange strandopgang. Lopend 15 minuten. Callantsoog kortere strandopgang maar daar hadden we last van veel schelpen op het strand. Zwembad op de camping weinig gebruikt. Wel aanwezig en schoon water. Camping is volgens mij meer ons kent ons gehalte. Geen last van gehad. We zaten erg vrij. Buren waren niet aanwezig toen wij er waren. Uitstapjes genoeg te maken in de buurt. Schagen dichtbij voor de boodschappen. We werden ontvangen door de eigenaresse met een welkoms pakket.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Zeebries in St. Maarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Zeebries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Zeebries scoort een 8.58 uit 10 op basis van 2 reviews.